Zo, er is een hoop gebeurd dit weekend! Had veel vrienden die kwamen helpen, dus dan schiet het lekker op. Ben vergeten de foto's te uploaden, maar ik zal vast samenvatten wat er gebeurd is en dan zal ik morgenavond ofzo de bijpassende plaatjes er op zetten.
Inmiddels zijn alle vloeren geschuurd, alleen bij die in de slaapkamer moeten de randjes nog. Al het houtwerk is geschuurd en schilderklaar. De vloer in de keuken is er uit - en er kwamen dezelfde plavuisjes als in de gang tevoorschijn!

Die blijven dus liggen en de vloer in de keuken ligt er daarmee ook al! Verder hebben we de keuken er gister uit gesloopt en hebben mijn vader en ik de tegels en en stuk cement dat boven het aanrecht zat weggehakt met mijn aldi hamerboor, prima ding! Het plafond in de woonkamer blijft toch zitten want zit erg degeljk vast en is geisoleerd en al. Alle spleetjes tussen de balken die er zaten heb ik vanochtend dichtgekit, met hulp van een vriend. Verder is in het studeerhok het behang er af, dankzij een collga, en kan die muur afgewerkt worden, maar eerst moet daar de vloer er uit, die was ook beetje rot en niet zo mooi, dus daar doe ik denk ik maar een nieuwe.
Hoewel we van plan waren de cv zelf te doen, krijg ik nu van mijn ouders de kosten van het laten doen door een vakman cadeau, om tijd te besparen, dus dat is super!
Morgen gaan we verder met de vloer in de saapkamer (schade door rot viel mee, maar een paar nieuwe planken nodig. Siface, is jouw vloer er al uit?

), beginnen we met verven van woonkamer (die daarna stofdicht gemaakt zal worden in verband met de nog te maken sleuven in de keuken) en gaan mijn vader en ik vast met de elektra voor de keuken aan de gang...
Nu eerst even bijkomen...