abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67538743
quote:
zondag 29 maart 2009
Taboe om Wilders te stemmen verdwijnt
Door WESSEL PENNING

ROTTERDAM - Het taboe om op Geert Wilders te stemmen is aan het verdwijnen. De komende jaren zullen meer hoogopgeleiden tot de aanhang van de PVV behoren dan nu het geval is, zeggen vooraanstaande politicologen.

De partij van Wilders vindt nu nog relatief veel steun onder laagopgeleide Nederlanders.

Volgens prof. Wouter van der Brug van de Universiteit van Amsterdam laten kiezers zich meer en meer leiden door hun opvattingen over de aanwezigheid van buitenlanders in Nederland.

,,Ook hoogopgeleide Nederlanders zijn kritisch over het migrantenbeleid en hebben angst voor de politieke islam,’’ zegt hij. ,,Zij hebben dezelfde motieven om op Wilders te stemmen als laagopgeleiden, maar de drempel was lange tijd te hoog. Na verloop van tijd nemen ze die stap alsnog.’’

Volgens prof. Kees Aarts van de Universiteit Twente heeft Wilders scherpe uitspraken over allochtonen salonfähig gemaakt en zal dat gunstige gevolgen hebben voor de PVV. Uit nieuw wetenschappelijk onderzoek door Centerdata - uitgevoerd vóór het Kamerdebat van afgelopen donderdag - blijkt dat Wilders op zo’n veertien zetels kan rekenen. Dat is stukken minder dan de 32 zetels, die de opiniepeilers van Maurice de Hond dit weekend voor hem berekenden.
Niets aan de hand.
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_67538840
Zo, lemmeb, ben je de paradigmaverschuiving alvast aan het vieren?
I´m back.
pi_67538891
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:40 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wilders heeft nog nooit in de regering gezeten.

En bovendien: een mens kan tot nieuwe inzichten komen. Daarom heeft hij ook een hele nieuwe partij opgericht. De inzichten van D66 zijn in al die jaren geen steek veranderd.
Hij was geen minister, maar zat wel in de tweede kamer. Vanaf 1998.

Bij D66 zitten nu ook nieuwe mensen in de kamer. En staan er nieuwe op de lijst. En die kunnen ook frisse of andere inzichten hebben.
  maandag 30 maart 2009 @ 09:56:34 #104
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67538944
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:45 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Leg het dan maar nog eens uit, als ik het niet begrijp
Lees hem anders zelf nog eens. Het ging in die post niet om 'links', maar om het feit dat politiek correcten al vele jaren een trucje gebruiken om in hun ogen "extreem-rechtse" kiezers als "dom" en "laagopgeleid" af te schilderen. Dat trucje heeft lang gewerkt, maar dat is nu over. Mensen schamen zich steeds minder om te zeggen dat ze op de PVV stemmen. En terecht.
quote:
WIe zegt dat ik dat wil .
Als je dat pertinent niet wil moet je gewoon niet op Wilders stemmen. Maar dan snap ik sowieso niet wat je zit te zeuren. Dan zie jij het hele probleem al niet, laat staan dat je vindt dat Wilders' ideeën een oplossing zouden kunnen zijn voor dat probleem.
quote:
Dus? Omdat hullie discrimineren moeten 'wij' het ook maar doen? Aanpakken, helemaal mee eens. Man en paard noemen, ook prima. Maar zonder te discrimineren. Pak de criminelen aan, niet hun geloof of afkomst.
Mooie praatjes maar er komt in de praktijk niks van terecht. En daarom hebben we Wilders nodig, omdat die partijen die er nu zitten alleen maar mooie praatjes ophouden maar niks doen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 30 maart 2009 @ 09:59:27 #105
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67539013
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:53 schreef alexis_ het volgende:

[..]

Hij was geen minister, maar zat wel in de tweede kamer. Vanaf 1998.
Ja, dat weet ik. Hij maakte dus geen onderdeel uit van de regering.
quote:
Bij D66 zitten nu ook nieuwe mensen in de kamer. En staan er nieuwe op de lijst. En die kunnen ook frisse of andere inzichten hebben.
D66 is oude wijn in nieuwe zakken. Of oude zakken aan nieuwe wijn, het is maar net hoe je het ziet.
pi_67539065
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:56 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Lees hem anders zelf nog eens. Het ging in die post niet om 'links', maar om het feit dat politiek correcten al vele jaren een trucje gebruiken om in hun ogen "extreem-rechtse" kiezers als "dom" en "laagopgeleid" af te schilderen. Dat trucje heeft lang gewerkt, maar dat is nu over. Mensen schamen zich steeds minder om te zeggen dat ze op de PVV stemmen. En terecht.
Waarom schamen ze zich dan wel om hun opleiding?
  maandag 30 maart 2009 @ 10:05:35 #107
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67539169
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:01 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Waarom schamen ze zich dan wel om hun opleiding?
Wie schaamt zich om z'n opleiding?
  maandag 30 maart 2009 @ 10:07:14 #108
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_67539209
Zomaar al een paar standpunten waarom ik niet op Wilders zal stemmen:

- Beperking van de vrijheid van meningsuiting;
- Opheffen van Habeas Corpus (de overheid kan bij het enkele vermoeden van terroristische activiteiten of sympathieen naar eigen goeddunken iedere burger vastnemen zonder aanklacht of rechterlijke toetsing);
- Het afschaffen van het Nederlandse gedoogdbeleid en de opheffing van het onderscheid soft- en harddrugs;
- Inperken van vrijheid van pers door een verbod op de koran.

Dit en dat een groot deel van zijn standpunten volstrekt onuitvoerbaar zijn en dat de man met zijn blijvende geschop tegen de islam geen oplossingen aandraagt maar een deel van het probleem is.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_67539254
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:05 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wie schaamt zich om z'n opleiding?
Aangezien je laagopgeleid als een scheldwoord ziet.
  maandag 30 maart 2009 @ 10:11:44 #110
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67539318
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:09 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nee, je snapt het niet.
  maandag 30 maart 2009 @ 10:13:18 #111
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_67539352
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:09 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Wildersstemmers zijn tokkies, dus het is bedoeld als scheldwoord/pedant erover te zijn.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 30 maart 2009 @ 10:14:39 #112
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_67539381
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:56 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ok, had je toch goed begrepen, je reageert dus niet op mijn opmerkingen maar gebruikt mijn post als springplank.

Het heeft niets met dom of slim, hoog opgeleid of laag opgeleid te maken. De vraag is of oplossingen werken. De vraag is of een oplossing nieuwe problemen veroorzaakt die niet overzien wordt. Wilders is in dat opzicht een exponent van het huidige politieke establishment en de heersende mentaliteit in Nederland en het Westen: korte-termijn denken, snelle winst willen boeken en dat alles zonder de lange-termijn consequenties te willen overzien. Dit is de oorzaak geweest van de huidige crisis.

kleine spellingscorrectie, met dank aan Lemmeb

[ Bericht 0% gewijzigd door PhysicsRules op 30-03-2009 10:26:05 ]
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  maandag 30 maart 2009 @ 10:17:03 #113
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67539443
"de Westen"? Klinkt een beetje als "de meisje".
pi_67539461
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:13 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Wildersstemmers zijn tokkies, dus het is bedoeld als scheldwoord/pedant erover te zijn.
Gelukkig voor Lemmeb zijn er steeds meer hoogopgeleiden die over de drempel gaan en durven toe te geven Wilders te gaan stemmen, volgens het artikel dat Lemmeb aanhaalde (en wat ik vanmorgen ook op de radio hoorde). Dat wij er acte van nemen dat PVV niet puur meer een tokkiepartij is.
I´m back.
pi_67539557
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:11 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, je snapt het niet.
Hoogopgeleid is een scheldwoord?
Vind je het niet vervelend dat steeds meer hoogopgeleiden de PVV steunen?
Straks nemen ze de macht over in de PVV en dan is het uit met de pret.
I´m back.
  maandag 30 maart 2009 @ 10:24:14 #116
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_67539620
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:17 schreef Lemmeb het volgende:
"de Westen"? Klinkt een beetje als "de meisje".
Ik maak een spelfout Heb je ook iets zinnigs te melden?
bron
  maandag 30 maart 2009 @ 10:27:06 #117
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_67539680
Ik vind trouwens dat al die kutallochtonen die 'de' zeggen waar het 'het' moet zijn allemaal gedeporteerd moeten worden (Of moet ik dit in TTK posten?)
bron
pi_67539739
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:27 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik vind trouwens dat al die kutallochtonen die 'de' zeggen waar het 'het' moet zijn allemaal gedeporteerd moeten worden (Of moet ik dit in TTK posten?)
Veel autochtonen, las ik een keer in TTK, gebruiken steeds vaker alleen het lidwoord 'de' meer, dit naar analogie van de Engelse taal, waar ze alleen 'de', 'the' dus kennen.
I´m back.
  maandag 30 maart 2009 @ 10:49:25 #119
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67540195
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:27 schreef PhysicsRules het volgende:
Alleen allochtonen doen dat
AFC AJAX
  maandag 30 maart 2009 @ 11:05:31 #120
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_67540647
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:49 schreef msnk het volgende:

[..]

sarcasme is lastig inderdaad
bron
pi_67540971
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:49 schreef msnk het volgende:

[..]

Dat is wel waar. Zelfs tokkies doen dit normaliter goed.
pi_67541547
Wildersstemmers zijn hetzelfde slag volk als degenen die Fortuyn toentertijd hebben verkozen tot grootste Nederlander aller tijden

[ Bericht 1% gewijzigd door KoosVogels op 30-03-2009 13:41:48 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_67542278
quote:
Zelf ben ik niet zo van complotten, maar iemand seinde me in dat er warme connecties zijn tussen de PVV van Geert Wilders en het kamp De Hond/Dankbaar. Zo heeft de PVV in januari in de Tweede Kamer vragen gesteld over de zogenaamde schrijfproeven in de Deventer Moordzaak. Vervolgens hield De Hond wat opiniepeilingen waar de PVV heel erg gunstig uit naar voren kwam, met heel veel zetels. Voor wat hoort wat...

Als hier al sprake is van enige vorm van wederdienst, is de vraag of de PVV daar iets mee opschiet. Met vrienden als De Hond en Dankbaar heb je geen vijand nodig, de club - of hun aanhangers - is de laatste tijd weer lekker bezig. Zo werd afgelopen week door een van de getrouwen het privé-telefoonnummer van een 'niet-vriendin' in allerlei reactie op internet gezet, open en bloot. Ik heb 'm meteen weggehaald en de betreffende persoon een ban gegeven. Zou ik overigens in elk ander geval ook doen.

Het zijn praktijken die doen denken aan de Kristallnacht. Eigenlijk doet die hele ontwikkeling van de laatste jaren mij daar nogal eens aan denken, met het stigmatiseren van een bepaalde bevolkingsgroep (nu de Marokkanen). Ook toen waren de propagandisten gevaarlijke schreeuwlelijken en de leider had iets met haar (snorretje) en Oostenrijk. Zoek de verschillen.
http://misdaadjournalist.web-log.nl/misdaadjournalist/
pi_67543155
Je hoeft niet naar de stadschouwburg te gaan voor een avondje toneel.
ZIe hier de reacties van de zogenaamde anti-Wilders groep en van links Nederland
  maandag 30 maart 2009 @ 13:17:06 #125
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67544212
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:40 schreef Bommenlegger het volgende:
Je hoeft niet naar de stadschouwburg te gaan voor een avondje toneel.
ZIe hier de reacties van de zogenaamde anti-Wilders groep en van links Nederland
Je moet ze er wel uittrekken heh. Het gaat niet vanzelf.
pi_67545088
Het topic gaat over de peilingen van De Hond.

Je kunt je afvragen of zijn peilingen betrouwbaar zijn.

Imo is iemand die zelf politieke ambities heeft en het tot zijn levenstaak heeft gemaakt een onschuldige van moord te beschuldigen als opiniepeiler niet serieus te nemen.

En hoe kan een opiniepeiler die zelf politieke ambities heeft onafhankelijk en onpartijdig zijn?
pi_67545185
de Hond gebruikt voornamelijk internet bij z'n peilingen.

ik vertrouw z'n peilingen dus ook niet echt.
  maandag 30 maart 2009 @ 13:49:33 #128
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67545348
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:17 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Je moet ze er wel uittrekken heh. Het gaat niet vanzelf.
Je geeft toe dat je provoceert?
AFC AJAX
pi_67545560
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
de Hond gebruikt voornamelijk internet bij z'n peilingen.

ik vertrouw z'n peilingen dus ook niet echt.
En wat denk je van zijn aanhang en de mensen waarmee hij samenwerkt?
Dat zijn types die mensen met een andere mening intimideren.

Zijn dat ook de mensen waar hij zijn opinies vandaan haalt?

Ik beschouw Maurice de Hond als een gevaarlijke gek, echt.

Ik heb het nu dus over Maurice de Hond, niet over de PVV. Of de PVV zich ook met dit soort praktijken bezighoudt, weet ik niet.
pi_67545568
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:49 schreef msnk het volgende:

[..]

Een mening is een provocatie?
Alleen voor diegene die zich aangevallen voelen lijkt me.
pi_67545671
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:56 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik van die verhalen moet geloven.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:06:59 #132
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67545858
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:56 schreef yyentle het volgende:

[..]

Licht mij eens in?
AFC AJAX
  maandag 30 maart 2009 @ 14:08:14 #133
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67545890
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:57 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Een mening is een provocatie?
Alleen voor diegene die zich aangevallen voelen lijkt me.
Euh?
'Je moet ze er wel uittrekken' Provocatie m.i.
AFC AJAX
pi_67546247
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:00 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik van die verhalen moet geloven.
quote:
In een overeenkomst die Jan de Lange en Maurice de Hond op 1 maart vorig jaar sloten staat dat voor de financiering „de fiscaal meest gunstige structurering” is gekozen. Als De Hond geld nodig had, zou zijn bedrijf, marktonderzoekbureau View/Ture, een factuur sturen naar Pink and Nelson, het bedrijf van De Lange.
In deze link staat een contract. Daarin kun je zelf lezen dat Maurice de Hond (onze nobele strijder tegen het onrecht ) een politieke partij wil oprichten.

http://www.nrc.nl/binnenl(...)_De_Hond_via_bedrijf
pi_67546266
quote:

[..]

Typische 18 jarige , alles beter weet, zogenaamt veel levenservaring, zwart-wit, PVV stemmer.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:23:40 #136
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67546407
Tsja, De Hond loopt al jaren te roepen dat het huidige systeem falliet is en we naar de Amerikaanse situatie toe moeten (alsof daar het vertrouwen in de politiek groot is).

Vervolgens onderbouwt hij zijn mening met peilinkjes die substantieel af wijken van zijn concurrenten.

Hmmm.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_67546422
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:06 schreef msnk het volgende:

[..]

Licht mij eens in?
Lees hier maar eens.

Hier is het begonnen:
quote:
Op www.maurice.nl ben ik verbannen! Ik zou de compaan zijn van Mr.Vlug....ik moet eerst toegeven dat ik daar werk voordat ik weer mag posten. Dit is een circelredenering. Ik ben geen compaan! Ik heb er niets mee te maken. Als ik zou bekennen is dit hetzelfde als wat in de Schiedammer moordzaak is gebeurd: een onschuldig iemand moet bekennen.

Mijn reactie's die ik plaats via anonieme-ip adressen worden verwijderd.
http://www.atfreeforum.com/deventermoordza/viewtopic.php?t=5&mforum=deventermoordza

Verder zijn er hoofdstukken over op FOK

Deventer moordzaak #18: Politiek spel van Maurice?

1+1 = 2.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:31:25 #138
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67546669
Herinneren we trouwens ook deze FAIL

Bij de PVV mogen ze gewoon vrij schieten. Hebben ze gelijk dan zegt men "zie je wel". Klopt er niks van dan is het zo weer vergeten.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 30 maart 2009 @ 14:32:58 #139
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67546712
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_67546802
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:32 schreef Klopkoek het volgende:

Eye of the Tiger
Je worst nightmare
pi_67546810
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:31 schreef Klopkoek het volgende:
Herinneren we trouwens ook deze FAIL

Bij de PVV mogen ze gewoon vrij schieten. Hebben ze gelijk dan zegt men "zie je wel". Klopt er niks van dan is het zo weer vergeten.
PVV'ers zijn als gebedsgenezers.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:47:47 #142
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67547163
quote:

[..]

Ach, 'provoceren'... dat klinkt weer meteen zo zwaar. Ik meld hier gewoon dat de PVV de grootste is in de peilingen. Alleen dat is meteen genoeg voor de eerste honderd linksdraaiend verzuurde reacties. 'Provoceren' kun je dat eigenlijk niet noemen.
  maandag 30 maart 2009 @ 15:04:40 #143
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_67547712
Standpunt van de PVV inzake Europese samenwerking:
Turkije in de EU dan Nederland eruit

Ik moest hardop lachen.
Prrrrr
pi_67548846
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:04 schreef mspoez het volgende:

Ik moest hardop lachen.
Ik lach met je mee, Turkije heeft niks te zoeken in een Europese samenwerking.
  maandag 30 maart 2009 @ 15:55:57 #145
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67549332
Europa werkt nu al samen met Turkije
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_67550007
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:55 schreef Klopkoek het volgende:
Europa werkt nu al samen met Turkije
Klopt, met dubbele kinderbijslag sturen.
pi_67550048
Samenwerking is wat anders dan toetreden dan de EU klopje.
pi_67550061
quote:

Ik moest hardop lachen.
Ik ook.

Nederland moet sowieso uit de EU stappen, los van wie erbij komt of vertrekt.
  maandag 30 maart 2009 @ 19:41:03 #149
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67555613
quote:

Ik moest hardop lachen.
Ik moet niet lachen om hele horden Turken die deze kant op komen, terwijl half Anatolië hier al zit.
pi_67558573
Ik voorzie een sterk stijgende vraag naar prikkeldraad en barakken rond 2011
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_67558890
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef KoosVogels het volgende:
Wildersstemmers zijn hetzelfde slag volk als degenen die Fortuyn toentertijd hebben verkozen tot grootste Nederlander aller tijden
Wat was er mis met Fortuyn Was een prima kerel met goede ideeën en zekers geen racist. Volgens mij was hij zelfs dol op Marokkaanse jongens. Fortuyn is vermoord door zo'n linkse nietsnut die in hem de antichrist zag. Ga je een schamen met je grote mond, die man is vermoord om zijn ideeën, kun je nagaan hoe het gesteld is met zijn politieke tegenstanders, daar zit het echte gevaar. Daar zitten de echte intolerante mensen die zich verschuilen achter hun masker, wolven in schaapskleren zijn het. Wilders zegt tenminste wat hij vind en denkt en doet daar niet geheimzinnig over. Of je het met hem eens bent of niet, je weet wat je aan hem hebt
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  maandag 30 maart 2009 @ 21:22:08 #152
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_67559312
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:41 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ik moet niet lachen om hele horden Turken die deze kant op komen, terwijl half Anatolië hier al zit.
Alsof die hierheen komen. Het omgekeerde is eerder aan de gang omdat Turkije op het moment zowel economisch als sociaal beter toeven is dan Nederland voor Turken. Maar hey, wees vooral bang voor een niet-bestaand iets hoor.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_67564560
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:10 schreef xenobinol het volgende:

[..]
Ga je een schamen met je grote mond, die man is vermoord om zijn ideeën, kun je nagaan hoe het gesteld is met zijn politieke tegenstanders, daar zit het echte gevaar.
Oh, dus als iemand vermoord is om zijn ideeën, dan zijn al zijn politieke tegenstanders "gevaarlijk"?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 04:13:40 #154
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_67566841
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:57 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Oh, dus als iemand vermoord is om zijn ideeën, dan zijn al zijn politieke tegenstanders "gevaarlijk"?
Ach de twee moorden . Van Gogh en Fortuyn maken wel duidelijk dat het gevaar groter is uit de linkse.. islamitische hoek. Hoeveel linkse politicie zijn er vermoord ?
mai pen rai
pi_67567294
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:22 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Alsof die hierheen komen. Het omgekeerde is eerder aan de gang omdat Turkije op het moment zowel economisch als sociaal beter toeven is dan Nederland voor Turken. Maar hey, wees vooral bang voor een niet-bestaand iets hoor.
Gelukkig ben jij er nog om dit alles te vertellen want de rechtse CBS statistieken kloppen niet.
pi_67567324
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 04:13 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ach de twee moorden . Van Gogh en Fortuyn maken wel duidelijk dat het gevaar groter is uit de linkse.. islamitische hoek. Hoeveel linkse politicie zijn er vermoord ?
Is het een wedstrijdje of zo? Wie de meeste vermoorde politici heeft verzameld?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 07:46:53 #157
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_67567353
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 07:38 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij er nog om dit alles te vertellen want de rechtse CBS statistieken kloppen niet.
'In Turkije ligt voor ons de uitdaging'
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 31 maart 2009 @ 07:58:16 #158
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67567427
Opgeruimd staat netjes toch?
pi_67567462
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 07:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Bron
  dinsdag 31 maart 2009 @ 08:09:40 #160
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_67567505
CBS kijkt naar de afgelopen tijd. Het artikel signaleert een trend voor de toekomst. Lijkt me dus iets relevanter.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 31 maart 2009 @ 08:10:25 #161
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67567513
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 08:05 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Bron
Nou, kijk, het werkt zo: we halen elk jaar tienduizenden tuigturken naar Nederland, die we vervolgens een opleiding geven en proberen om te vormen tot nette burgers. Als deze tuigturken zelf het idee hebben dat ze lang genoeg op onze samenleving hebben geparasiteerd, gaan ze weer terug naar Turkije. Het vestigingsklimaat voor aankomend zware criminelen is daar nu eenmaal wat gunstiger.

Zie het maar als een vorm van ontwikkelingshulp van Nederland aan Turkije.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 08:59:07 #162
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_67568094
Lemmeb gelooft zeker nog in het idee dat gedrag samenhangt met ras?
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:04:04 #163
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67568166
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 08:59 schreef ethiraseth het volgende:
Lemmeb gelooft zeker nog in het idee dat gedrag samenhangt met ras?
Waar concludeer je dat uit?
pi_67568536
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 08:10 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nou, kijk, het werkt zo: we halen elk jaar tienduizenden tuigturken naar Nederland, die we vervolgens een opleiding geven en proberen om te vormen tot nette burgers. Als deze tuigturken zelf het idee hebben dat ze lang genoeg op onze samenleving hebben geparasiteerd, gaan ze weer terug naar Turkije. Het vestigingsklimaat voor aankomend zware criminelen is daar nu eenmaal wat gunstiger.

Ken jij nou helemaal geen aardige Turken, Lemmeb? Dat vraag ik me dan af als ik jouw stukjes lees.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:30:35 #165
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_67568741
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 07:42 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Is het een wedstrijdje of zo? Wie de meeste vermoorde politici heeft verzameld?
Het geeft gewoon aan uit welke hoek het gevaar het grootste is. Maar goed struisvogels blijven de problemen maar ontkennen.
mai pen rai
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:38:52 #166
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67568969
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:30 schreef niet_links het volgende:

[..]

Het geeft gewoon aan uit welke hoek het gevaar het grootste is. Maar goed struisvogels blijven de problemen maar ontkennen.
jaja... Wie een lesje heeft getrokken uit het opkomdende fascisme in de jaren '30 is gewoon een struisvogel. Hoe durf je de islam niet te beschimpen!
Intelligent, but fucked up.
pi_67569082
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:30 schreef niet_links het volgende:

[..]

Wat een onzin. Alsof iedereen met dezelfde ideeen daar verantwoording voor af moet leggen.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 10:43:18 #168
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67571032
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 08:10 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad hoe 'wij' te werk gaan

Ken jij nou echt geen aardige allochtonen??
AFC AJAX
  dinsdag 31 maart 2009 @ 10:45:03 #169
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67571087
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 07:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En het grootste deel daarvan faalt zo ontzettend hard dat ze of terug komen of daar op een mimimum loon leven.

En ik kan je zeggen, iemand met een uitkering hier in Nederland leeft riant als je hem of haar vergelijkt met iemand die in Turkije minimumloon krijgt.
AFC AJAX
  dinsdag 31 maart 2009 @ 10:47:58 #170
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67571180
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 10:43 schreef msnk het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad hoe 'wij' te werk gaan

Ken jij nou echt geen aardige allochtonen??
Jawel hoor, eentje. Een afvallige Marokkaanse ingenieur met sterk anti-islamitische (of beter gezegd anti-religieuze) sympathieën. Briljante kerel.
pi_67571453
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 10:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jawel hoor, eentje. Een afvallige Marokkaanse ingenieur met sterk anti-islamitische (of beter gezegd anti-religieuze) sympathieën. Briljante kerel.
Hij komt uit een moslimland, dus jij had hem sowieso niet toegelaten.

Hij doet alsof hij anti-islam is, maar ondertussen weet jij wel beter. Het is al te laat, hij is al geindoctrineerd. Ik zou arsenicum in z'n drankje doen en hem begraven in zijn tuin. Stop hem goed diep. Diep in de onderwereld. Het Kwaad moet terug waar het Kwaad vandaan komt. Het is voor hem ook beter zo.

(zo denk jij zeg maar)
  dinsdag 31 maart 2009 @ 10:58:25 #172
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67571520
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 10:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
(zo denk jij zeg maar)
Ja?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:03:53 #173
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67571691
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 10:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Hij komt over als een slimme man dat tegenover de Islam staat. Maar stiekem wil hij iedereen in zijn wijk bekeren naar de Islam. Daar kunnen de meeste andere moslims wat dat betreft wat van leren.

Komt dat je bekend voor ?

Jouw definitie van een aardige allochtoon is er één die anti-Islamitisch is? Waarom haat je de Islam zo dan? En waarom zouden moslims, ondanks het feit dat ze aanhangers zijn van de Islam, per definitie geen aardige mensen kunnen zijn
AFC AJAX
pi_67571960
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:03 schreef msnk het volgende:

[..]

Hij komt over als een slimme man dat tegenover de Islam staat. Maar stiekem wil hij iedereen in zijn wijk bekeren naar de Islam. Daar kunnen de meeste andere moslims wat dat betreft wat van leren.

Komt dat je bekend voor ?

Jouw definitie van een aardige allochtoon is er één die anti-Islamitisch is? Waarom haat je de Islam zo dan? En waarom zouden moslims, ondanks het feit dat ze aanhangers zijn van de Islam, per definitie geen aardige mensen kunnen zijn
Joh, ik heb zo'n aardige nazi op het werk, dat wil je echt niet weten. Topkerel.
pi_67572065
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 10:58 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja?
Ja, helaas wel.
pi_67574620
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:10 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wat was er mis met Fortuyn Was een prima kerel met goede ideeën en zekers geen racist. Volgens mij was hij zelfs dol op Marokkaanse jongens. Fortuyn is vermoord door zo'n linkse nietsnut die in hem de antichrist zag. Ga je een schamen met je grote mond, die man is vermoord om zijn ideeën, kun je nagaan hoe het gesteld is met zijn politieke tegenstanders, daar zit het echte gevaar. Daar zitten de echte intolerante mensen die zich verschuilen achter hun masker, wolven in schaapskleren zijn het. Wilders zegt tenminste wat hij vind en denkt en doet daar niet geheimzinnig over. Of je het met hem eens bent of niet, je weet wat je aan hem hebt
Ik mij schamen met mijn grote mond? Volgens mij heb ik iemand zijn heilige huisje omver getrapt Echter, als je mijn post goed leest, dan zal je merken dat ik geen kritiek heb op Fortuyn op zich. Ik vond het alleen hoogst merkwaardig dat Pimmetje toentertijd is verkozen tot grootste Nederlander. Hij had immers nog geen hol bereikt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 31 maart 2009 @ 12:30:26 #177
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67574689
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:15 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ja, helaas wel.
Uit mijn door jou gequote post blijkt juist van niet.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 12:31:55 #178
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67574731
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:12 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Joh, ik heb zo'n aardige nazi op het werk, dat wil je echt niet weten. Topkerel.
Jij ook al?

Ik heb een tijdje samengewerkt met Duitse ingenieurs. Dat was pas echt feest.
pi_67574735
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 12:30 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Uit mijn door jou gequote post blijkt juist van niet.
Maar serieus: Wilders wil immigratie uit moslim-landen niet toestaan. Dus je atheïstisch vriend ook niet. Veel te riskant.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 12:32:44 #180
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67574765
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 12:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik mij schamen met mijn grote mond? Volgens mij heb ik iemand zijn heilige huisje omver getrapt Echter, als je mijn post goed leest, dan zal je merken dat ik geen kritiek heb op Fortuyn op zich. Ik vond het alleen hoogst merkwaardig dat Pimmetje toentertijd is verkozen tot grootste Nederlander. Hij had immers nog geen hol bereikt.
Inderdaad
AFC AJAX
pi_68410520
quote:
thd schreef:
Onderstaande column wil ik uw weblog niet onthouden. Hij komt van Contrapunt, die staat voor Dr Sytze Faber, vroeger lid van de CDA-fractie van de 2e kamer, hoofdredacteur van het Friesch Dagblad en daarna burgemeester van Hoogeveen.
Het is dezelfde Faber, die kwalijk na zijn benoeming in de laatst genoemde functie in 1985 aangifte deed van een wurgpoging door zijn eigen vrouw. Zij had in de echtelijke sponde een riempje kennelijk iets te strak rond zijn hals of waar dan ook aangetrokken en daardoor belandde zij ongewild een weeklang in de politiecel. De gevolgen bleven niet onopgemerkt in de provinciale en landelijk kranten, maar het echtpaar Faber kronkelde zich in vele bochten en met behulp van de Ankertjes liep na een heuse reconstructie uiteindelijk alles met een sisser af.
De familie Faber reisde met een opgelucht hart af naar Hoogeveen om daar met verve de rol van burgervader en liefhebbende echtgenote te continueren. Vele Friezen in verbazing achterlatend.
Het is deze moraalridder die het bestaat Maurice de Hond een plebejerachtig type, niet sporende tunneldenker die intimideert, liegt en bedriegt dat het een aard heeft, durft te betitelen.
21st-Mar-2009 09:32 am - Contrapunt 21 maart 2009
Contrapunt

Sytze Faber

De Hond en de Coalitiestaat

Is er op aarde – tenminste als het gaat om ons blanke hoekje – nog iets te vinden van grandeur, van voornaamheid, van geestelijke adeldom? Misschien in een paar verborgen hoekjes van de samenleving, maar nauwelijks of niet in het publieke domein. Daar is vrijwel alles zo plat als een dubbeltje.
De aanhoudende stroom van berichten over zelfverrijking, misbruik van verantwoordelijkheden, falend toezicht en hoogmoedswaanzin in de zorg en bij woningbouwcorporaties spreekt boekdelen.
In de politiek hebben maatschappelijke visies en ideologieën plaats moeten maken voor eendimensionaal economisch tunneldenken. De mensen in het land kunnen er niks mee. Ze worden er alleen maar wantrouwiger van.
De media zijn grotendeels afhankelijk geworden van oplages en kijkcijfers. Feiten worden daarom maar al te vaak ondergeschikt gemaakt aan amusement. Ter illustratie een actueel en onthutsend voorbeeld.
De tv-journalist Bas Haan publiceerde onlangs zijn goed gedocumenteerde boek ‘De Deventer moordzaak; Het complot ontrafeld.’ Het is verbijsterend om te lezen over ernstige manipulaties door politiemensen en officieren van justitie, over rechters die vonnissen uitspreken zonder dat ze de stukken hebben bestudeerd. Het klapstuk is echter de rol van Maurice de Hond, een man die gewoon niet spoort.
De Hond is een tunneldenker bij uitstek. Hij hoort alleen wat in zijn kraam te pas komt en intimideert, liegt en bedriegt dat het een aard heeft. Zonder een spoor van bewijs beschuldigt hij een zogenaamde ‘klusjesman’ van moord op een rijke weduwe. In de Hilversumse studio’s is hij – maatje van veel programmamakers – altijd hartelijk welkom om zijn laster te spuien. Niemand vraagt zich af of de karaktermoord door De Hond op de ‘klusjesman’ en zijn vriendin door feiten wordt gerechtvaardigd. Met zijn hetze zorgt hij voor amusement en goede kijkcijfers. Dat is wat telt voor de omroepbonzen. Door alle publiciteit dwingt De Hond het Openbaar Ministerie zelfs in het defensief. Het graf van de betreffende weduwe wordt nota bene geopend omdat De Hond raaskalt dat de ‘klusjesman’ daarin zijn moordwapen heeft verstopt.
De vraag valt buiten het bestek van het boek van Haan, maar zou De Hond als Peiler des Vaderlands gewetensvoller te werk gaan?
Het staat vast dat de wekelijkse ‘peilingen’ van De Hond niet zijn gebaseerd zijn op een representatieve steekproef. Een steekproef is alleen representatief als elke kiesgerechtigde burger even veel kans heeft om er in te vallen. Daarvan is bij De Hond geen sprake. Hij trekt zelfs niet eens een steekproef. De resultaten die hij wekelijks publiceert zijn de meningen van een groep mensen, die zich uit eigen beweging via internet bij hem hebben aangemeld. Ook ik heb dat gedaan. Omdat ik nieuwsgierig ben naar de onderwerpen en vragen van De Hond. Het is niet bekend hoe de groep van De Hond is samengesteld en dus ook niet hoe betrouwbaar zijn cijfers zijn. Desondanks worden ze doorgaans breed uitgemeten in de media. Ze worden ook serieus genomen door politici. Die cijfers kunnen namelijk gemakkelijk zichzelf vervullende profetieën worden. Als De Hond bijvoorbeeld met veel bombarie meldt dat in zijn ‘peiling’ de PVV van Wilders de grootste partij is geworden, groeit mede als gevolg daarvan de aanhang van Wilders ook in werkelijkheid.

Congressen

In het huidige politieke klimaat gedijt een plebejerachtig type als De Hond. En een klimaatsverandering zit er niet aan te komen. Integendeel, de restanten van ons staatsrechtelijk bestel worden met de dag verder aangevreten.
Dezer dagen vindt op het staatsrechtelijk kerkhof de bijzetting plaats van de Tweede Kamer als controleur van de Regering. Er zijn zeven lijkbezorgers: de fractievoorzitters van de drie coalitiepartijen, drie ministers (Bos, Rouvoet (‘Ook gij, Brutus?’) en Donner) en de premier als ‘technisch voorzitter’. Ze hebben de Coalitiestaat uitgeroepen. Kenmerkend voor de Coalitiestaat is dat de regering niet meer gecontroleerd wordt door de Kamer. De belangen van de drie (vice-) premiers, de Politieke Partijleiders, gaan boven alles. De vakministers mogen ja en amen zeggen. Het lot van Vogelaar is voor hen een baken in zee. De drie fractievoorzitters fungeren als adjudanten van hun Leiders. De resterende 147 Kamerleden zijn weinig meer dan stemvee, hetzij van de coalitie hetzij van de oppositiepartijen. De stempatronen staan van tevoren vast.
Het antwoord van de Coalitie op de economische en financiële crisis – volgens het meest recente inzicht van Leider Bos ‘de grootste uitdaging sinds tachtig jaar’ – vergt volgens velen wel erg veel tijd. Ze hebben het over een slakkengang. Ze hebben echter niet goed door hoe in een Coalitiestaat de hazen lopen.
Vorig weekend congresseerde de PvdA. Voorkomen moest worden dat Wouter Bos daar kon gloriëren als redder des vaderlands. Dit weekend komt het CDA-congres bijeen. Het gaat natuurlijk niet aan dat Jan Peter Balkenende daar wél de gelegenheid krijgt om de gebraden haan uit te hangen. Gelijke monniken, gelijke kappen. Dus moest het antwoord van het kabinet op de crisis ook over dit weekend heen worden getild. Zo gaat het in een Coalitiestaat, waar per definitie de wet van de middelmatigheid geldt. Grandeur. voornaamheid en geestelijke adeldom zijn er ver te zoeken.

26 apr '09 23:26
http://www.maurice.nl/
pi_68410849
33 zetels. Weer 1 erbij!!
  maandag 27 april 2009 @ 06:57:07 #183
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68413051
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:27 schreef Sphere het volgende:
33 zetels. Weer 1 erbij!!
Valt me nog tegen eigenlijk.
  maandag 27 april 2009 @ 07:56:51 #184
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68413336
Mensen die denken dat Geert Wilders de verlosser is ..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 27 april 2009 @ 08:05:24 #185
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68413374
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:07 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben ondanks in het verleden de binnenkomst van de LPF met 26 zetels nog steeds een plaat voor hun hoofd.
Wie heeft er nou eene plaat voor z'n kop?

Die LPF was inderdaad geweldig

Weet je, Fortuyn was een ontwikkeld man die vaak fout zat. Maar hij wist tenminste nog iets. Waar haal je het idee vandaan dat Geert Wilders' plannen enige voet in de realiteit hebben?
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:08 schreef detlevico het volgende:

De linkse kerk wankelt..........................

Denk eerder ons algeheel ontwikkelingspijl
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:08 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Altijd maar dat wantrouwen, misschien heeft het wel te maken met de achterkamertjespolitiek waardoor het hele debat eigenlijk een hele grote schijnvertoning was.
Ja, het was heel spontaan. De PVV fractie vormt gewoon een natuurlijke eenheid waardoor leek of het gepland was.

Als je dat gelooft heb je wat mij betreft eerlijk waar het IQ van een strandbal.
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:14 schreef 16meter het volgende:
Links Nederland in rep en roer.
Neuh... Eerst nog maar eens zien of je held voor 2011 niet onder een tram loopt.
pi_68413528
Blijkt maar weer dat er een hoop stemmers met een achterstand rondlopen in Nederland.
  maandag 27 april 2009 @ 08:38:50 #187
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68413651
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:35 schreef detlevico het volgende:

[..]

Dat wekenlang geleuter was allemaal om het partijbelang.

Die reli-linkse kliek had natuurlijk gelijk plaats moeten maken voor een zakenkabinet,die in het landsbelang handelt en ook in UW belang!
Het verfoeide ontwikkelingshulp had men gelijk moeten stoppen,en dat besteden aan het eigen land en aan het eigen volk.
Maar.............zolang de gelovigen en socialisten aan de macht zijn,zal er altijd geld over de balk gegooid worden o.a. aan......................jawel het ontwikkelingshulp.
Hun motto is : weg met ons.
Leer nederlands joh turk
pi_68420260
PVV: strafwet moet worden herzien

Dit vind ik dan wel weer een mindere actie van de PVV. Dat die kutmarokkaantjes na 300 berovingen een keer aangehouden worden, en vervolgens na 3 uurtjes schoffelen weer vrij rondlopen klopt niet. Maar gevangenisstraffen over het algemeen zijn best ok, ze moeten alleen wel gegeven worden.

Daarnaast, als ze hier iets willen veranderen mogen ze ook wel wat aandacht besteden aan zaken als toen met die Germaine C. Dat soort mensen moet gewoon onvoorwaardelijk vrijgesproken worden en vervolgens verder kunnen met hun leven, niet dat jarenlange gezeik wat toen aan de orde was
pi_68423829
quote:
Op maandag 27 april 2009 08:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Leer nederlands joh turk
Ga jij ook maar eens een lesje of twee volgen.
  maandag 27 april 2009 @ 15:00:49 #190
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_68424033
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:13 schreef LoggedIn het volgende:
PVV: strafwet moet worden herzien

Dit vind ik dan wel weer een mindere actie van de PVV. Dat die kutmarokkaantjes na 300 berovingen een keer aangehouden worden, en vervolgens na 3 uurtjes schoffelen weer vrij rondlopen klopt niet. Maar gevangenisstraffen over het algemeen zijn best ok, ze moeten alleen wel gegeven worden.

Daarnaast, als ze hier iets willen veranderen mogen ze ook wel wat aandacht besteden aan zaken als toen met die Germaine C. Dat soort mensen moet gewoon onvoorwaardelijk vrijgesproken worden en vervolgens verder kunnen met hun leven, niet dat jarenlange gezeik wat toen aan de orde was
"We moeten de rechters corrigeren"

urgh. Als ik politici zulke woorden hoor bezigen gaan alle alarmbellen rinkelen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:41:44 #191
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_68460539
En zo is het populisme een storming geworden, die dan die richting opstroomt (Verdonk) en dan de andere (Wilders).

Het is tegelijkertijd de grootste bedreiging voor een democratie. (Weimarrepubliek)
Dasvidanja
pi_68460684
quote:
Op maandag 27 april 2009 08:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Leer Nnederlands joh, Tturk.
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:31:01 #193
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_68462353
Ik heb een lange tijd niets meer gedaan met de peilingen van De Hond, ik zal deze week weer even ervoor zorgen dat Wilders weer wat gaat zakken.
Géén kloon van tvlxd!
pi_68472703
Uitstekend plan, Montov.
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:10:31 #195
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_68472796
Prima. Met veel genoegen zie ik weer een hele serie voorspelbare topics tegemoet.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_68472823
Zolang er geen ruzie in de PVV komt zie ik ze dit wel vast houden.
Elke maand gebeurt er wel iets waar ze garen bij kunnen spinnen.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:14:54 #197
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_68472997
Mensen die het aantal zetels van de PVV in de peilingen bijhouden alsof het de toto is
pi_68473620
Hallo Wilders-stemmers, jullie sympathisanten en gelijkdenkenden zeggen hallo!

De visies van de ene groep:
quote:
* Onmiddellijke immigratiestop;
* Vlaanderen en Nederland herenigen in 1 groot Nederlands Rijk
* Onmiddellijke uitzetting van alle illegalen en criminele vreemdelingen;
* Stopzetting van de bouw van niet-christelijke gebedshuizen als hindoetempels en moskeeën;
* Absoluut verbod op de handel en verkoop in soft- en harddrugs;
* Onmiddellijk verbieden van het joods en islamitisch ritueel slachten;
* Verhoging van de maximale snelheid naar 160 km per uur op de snelwegen;
* Verplicht schoolvak Nederlands nationalisme;
Vergeleken met die van de andere groep:
quote:
* Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken);
* Voor fusie met Vlaanderen;
* Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd;
* Moratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholen;
* Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops;
* Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten';
* Verhoging maximumsnelheid, extra verhoging in avonduren en 's nachts;
* Nationale identiteit prominent in het curriculum van alle scholen.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 05-05-2009 21:51:22 ]
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:12:03 #199
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68481186
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef Nielsch het volgende:
Hallo Wilders-stemmers, jullie sympathisanten en gelijkdenkenden zeggen hallo!
Wat leuk! Hallooo!
  woensdag 29 april 2009 @ 07:17:14 #200
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_68486183
Pwned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')