Je geeft toe dat je provoceert?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je moet ze er wel uittrekken heh. Het gaat niet vanzelf.
En wat denk je van zijn aanhang en de mensen waarmee hij samenwerkt?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
de Hond gebruikt voornamelijk internet bij z'n peilingen.
ik vertrouw z'n peilingen dus ook niet echt.
Ik weet niet wat ik van die verhalen moet geloven.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:56 schreef yyentle het volgende:
[..]
En wat denk je van zijn aanhang en de mensen waarmee hij samenwerkt?
Dat zijn types die mensen met een andere mening intimideren.
Licht mij eens in?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:56 schreef yyentle het volgende:
[..]
En wat denk je van zijn aanhang en de mensen waarmee hij samenwerkt?
Dat zijn types die mensen met een andere mening intimideren.
Euh?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:57 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Een mening is een provocatie?
Alleen voor diegene die zich aangevallen voelen lijkt me.
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van die verhalen moet geloven.
In deze link staat een contract. Daarin kun je zelf lezen dat Maurice de Hond (onze nobele strijder tegen het onrechtquote:In een overeenkomst die Jan de Lange en Maurice de Hond op 1 maart vorig jaar sloten staat dat voor de financiering „de fiscaal meest gunstige structurering” is gekozen. Als De Hond geld nodig had, zou zijn bedrijf, marktonderzoekbureau View/Ture, een factuur sturen naar Pink and Nelson, het bedrijf van De Lange.
Lees hier maar eens.quote:
http://www.atfreeforum.com/deventermoordza/viewtopic.php?t=5&mforum=deventermoordzaquote:Op www.maurice.nl ben ik verbannen! Ik zou de compaan zijn van Mr.Vlug....ik moet eerst toegeven dat ik daar werk voordat ik weer mag posten. Dit is een circelredenering. Ik ben geen compaan! Ik heb er niets mee te maken. Als ik zou bekennen is dit hetzelfde als wat in de Schiedammer moordzaak is gebeurd: een onschuldig iemand moet bekennen.
Mijn reactie's die ik plaats via anonieme-ip adressen worden verwijderd.
Je worst nightmarequote:
PVV'ers zijn als gebedsgenezers.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:31 schreef Klopkoek het volgende:
Herinneren we trouwens ook deze FAIL
Bij de PVV mogen ze gewoon vrij schieten. Hebben ze gelijk dan zegt men "zie je wel". Klopt er niks van dan is het zo weer vergeten.
Ach, 'provoceren'... dat klinkt weer meteen zo zwaar. Ik meld hier gewoon dat de PVV de grootste is in de peilingen. Alleen dat is meteen genoeg voor de eerste honderd linksdraaiend verzuurde reacties. 'Provoceren' kun je dat eigenlijk niet noemen.quote:
Ik lach met je mee, Turkije heeft niks te zoeken in een Europese samenwerking.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:04 schreef mspoez het volgende:
Standpunt van de PVV inzake Europese samenwerking:
Turkije in de EU dan Nederland eruit
Ik moest hardop lachen.
Ik ook.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:04 schreef mspoez het volgende:
Ik moest hardop lachen.
Ik moet niet lachen om hele horden Turken die deze kant op komen, terwijl half Anatolië hier al zit.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:04 schreef mspoez het volgende:
Ik moest hardop lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |