quote:Op zondag 29 maart 2009 18:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Vanmiddag ben ik een eind wezen fietsen met Brent en we hebben zo'n grote yoghurtijs-coupe met fruit gehad. Heeeeerlijk! Vandaar dat wij vandaag ook wat later eten. Ze pizza is in ze oven!
moest je plassen, christan?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:24 schreef Rewimo het volgende:
Game on
Hier wordt het pasta, maar we hebben net nog een poosje gewandeld buiten omdat we schapen met lammetjes ontdekt hebben. En Christan is nu eenmaal schapenfan. Hij weet nu ook wat schrikdraad is![]()
En nog een DNS van Rocka
[..]
Nee, hij wilde een schaapje aaienquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:09 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben een pizzaoven gekocht. En de pizza's die daar uit komen zijn goddelijk![]()
Zelf deeg maken en recepten uit dit boekje: pizza eigenwijs
Ik ook!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:50 schreef Ynske het volgende:k mag een boek gaan buzzen
het boek van Renate Dorrestein 'is er hoop',
Hoe maak je dat zo Rockabella? En is het ook zo af te drukken, vroeg ik me af?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Mag ik een keertje komen pizza eten?![]()
Komt B. ook mee om te smullen!![]()
Dora was ook op TV:
[ afbeelding ]
Jullie altijd!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Mag ik een keertje komen pizza eten?![]()
Komt B. ook mee om te smullen!![]()
Dora was ook op TV:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:54 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje Snoop een echte pizzaoven, hihi. Je blijft echt verbazen.
Wij eten geen dag op hetzelfde tijdstip geloof ik.
Hebben jullie soms ook dat je een lied dat je al lang kende ineens veel mooier is dan voorheen?
die eerste is ook een onwijs mooi nummerquote:Op zondag 29 maart 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb dat wel soms hoor met die liedjes, maar vaak wel na een gebeurtenis, dat je dan een liedje hoort en dat de tekst je dan ineens raakt. Ik had dat ontzettend met dit nummer nadat een vriend van me overleed. Ik kan het nog steeds horen zonder te huilen. Hoog dramagehalte wel maar het raakt me op een of andere manier heel erg.
Oh en dit nummer kan ik op dit moment wel een miljoen keer horen
ghehe, dr staat een hek om heenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Pas je op bij die geitjes met je zwangerschap
Dat heb ik met "Avond" van Boudewijn de Groot. Mn moeder roept te pas en te onpas dat ze dát nummer wil. Ondanks dat ik het een prachtig nummer vind krijg ik daar dus nu ook echt de rillingen van.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:21 schreef E.T. het volgende:
Mijn ex wilde dat Alan Parsons Project op zijn uitvaart zou worden gedraaid. Sinds ik dat wist kan het nummer niet meer horen zonder tranen in m'n ogen.
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:34 schreef snoopy het volgende:
Jullie weten het wel weer naar een 'gezellig' onderwerp om te buigen
edit: gelukkig, ik zie dat huup er iets vrolijks achteraan gooit.
NIet uit de 40/50 of 60er jaren, daar ken ik niet veel van geloof ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
haha ik zit gelijk allemaal van die jaren '40/'50/'60 jukebox nummers op te trommelen op youtube. Ik ben zo gek op dat soort muziek![]()
Iemand nog leuke liedjes?
Bedoel je die foto? Da's een applicatie op mijn Iphone die Polaroids nabootst. Ik hou van ouderwetse polaroids.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:47 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Hoe maak je dat zo Rockabella? En is het ook zo af te drukken, vroeg ik me af?
Dank.
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
haha ik zit gelijk allemaal van die jaren '40/'50/'60 jukebox nummers op te trommelen op youtube. Ik ben zo gek op dat soort muziek![]()
Iemand nog leuke liedjes?
Ja, ik wil die met Rock'n Roll Pre-school wel voor Maja.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:21 schreef huuphuup het volgende:
The Ramones! Toe maar![]()
Er zijn van die superschattige peutershirtjes te koop van the Ramones ook trouwens
Johnny Cashquote:Op zondag 29 maart 2009 21:21 schreef livelink het volgende:
huuphuup, wat dacht je van Bonanza?
Snoopy, bij een Pizza-oven dacht ik aan zo'n stenen oven in je achtertuin. Ik was al helemaal jaloers op je, maar ik zag dat het iets ander was. Ook wel mooi, maar iets te hightech vergeleken bij de steenoven.
Als ik ooit veel geld heb, wil ik zo'n ding.
ik ook. en zoals ik nog wéken geniet van het uurtje extra in oktober (of wanneer krijgen we 't tegenwoordig) heb ik nu weer wekenlang last van dit uurtje dat me wordt 'afgepakt'. ik ben gewoon wat star vrees ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb altijd last van dat uur naar voren. En ook de hele zomer trouwens. Op wintertijd doe ik het het best.![]()
lady_wrb, ik denk dat je inderdaad nog niet wakker was, want als je video-klok steeds vóór staat kom je toch juist overal te vroeg, niet te laat?quote:Op zondag 29 maart 2009 12:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nog steeds het gevoel dat ik nog niet wakker ben.
[...]heeft net de video goedgezet. die loopt altijd in no-time weer 10 minuten voor, dus nu moeten we maar even niet op de video kijken, want dan komen we overal te laat
Ik kan nou niet zeggen dat ik fan was van the Carpenters nee. Queen ging wel. Overigens kan ik al die nummers die je noemt moeiteloos meezingenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:02 schreef huuphuup het volgende:hihi vond je die nummers daarvoor minder dan?
Muziek van Queen zitten ook hele mooie nummers tussen ja.
Mn hele jeugd komt hier nu thuis voorbijzo leuk!
dit soort dingen haha. En nummers als Ramona, Peggy Sue, Pretty Woman, Wake Up Little Suzie, Unchained Melody, Under the Boardwalk, Locomotion etc etc
ik zeg toch dattie nu weer op tijd staat? en dattie daarvoor 10 minuten voor stond?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:37 schreef bixister het volgende:
[..]
lady_wrb, ik denk dat je inderdaad nog niet wakker was, want als je video-klok steeds vóór staat kom je toch juist overal te vroeg, niet te laat?(wij zetten de klok juist met opzet 5 minuten voor, zodat we iets meer tijd hebben dan we denken.
beetje triest maar 't werkt wel.
)
o zoooo!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik zeg toch dattie nu weer op tijd staat? en dattie daarvoor 10 minuten voor stond?
als ik nu op de video kijk en er zoals gewoonlijk vanuit ga dattie 10 minuten voor staat, kom ik toch overal te laat?
Faja, dit lijkt me wel wat voor jou: een bijzondere clip van "Stand by Me".quote:Op zondag 29 maart 2009 21:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
Huup ik heb een voorliefde voor muziek a la "what a wonderfull world" en "do you love me, now do you love me, do you love me, now do you love me, now that I can dance" en hurt van Timmi Yuro "I am so hurt".
Ben echt in het verkeerde tijdperk geboren qua muziek.
Oh dat nummer wil ik juist draaien als we moeten tekenenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat heb ik met "Avond" van Boudewijn de Groot. Mn moeder roept te pas en te onpas dat ze dát nummer wil. Ondanks dat ik het een prachtig nummer vind krijg ik daar dus nu ook echt de rillingen van.
ja daar vind ik hem eigenlijk ook iets geschikter voorquote:Op zondag 29 maart 2009 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh dat nummer wil ik juist draaien als we moeten tekenen
Och ja, toen heb ik me bescheurd gewoon van het lachen. Laatst stapten er in sneltram weer een stel jongetjes in met die te kleine petjes. En ik bekeek ze toch wel erg sceptisch. Stapte er een oude dame in die geen idee had hoe ze moest stempelen en wat ze moest stempelen. Gingen die jongetjes haar heel lief helpen. Helemaal vragen waar ze naar toe moest, alles uitleggen en uiteindelijk hebben ze voor haar gestempeld. Toen moest ik weer even wat vooroordelen overboord zetten.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
omg, ik zit net die topics over de te kleine petjes weer eens door te lezen en de tranen lopen weer over mijn gezicht![]()
Waarom?! --> te kleine petjes
Die onder in beeld hangt, net over de laatse post, die ik alleen kan zien als ik op de quote haakjes drukquote:
thanks, ik ga straks ff zoeken, eerst ff de heren naar schoolquote:Op maandag 30 maart 2009 07:53 schreef E.T. het volgende:
heb ik geen last van, kan je dus niet helpen.
misschien is in BUG of in FB wat te vinden
ik weet niet hoe lang de busreis is, maar er zijn 7 delen.quote:Op maandag 30 maart 2009 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Mooi, ik heb vanmiddag in de bus wat te doen. * noteert: petjes kijken op weg naar huis
Ja !! Het werkt ! Bedankt !quote:Op maandag 30 maart 2009 08:25 schreef Popples het volgende:
stout het trucje van huuphuup was op F11 drukken.
Hier waren ze om 7.30 wakker ow wat was dat heerlijk eindelijk ee nachtje door geslapen.
Ik heb geen mobiel internetquote:Op maandag 30 maart 2009 08:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet niet hoe lang de busreis is, maar er zijn 7 delen.
en vergeet je zakdoek niet, de tranen liepen me echt over het gezicht.
Nee helpt helaas niet, ik kan nml al wat opdrachtjes doen als ik morgen mijn papiertje haal en dat hijgt in mn nek! en ik heb er ook al weer 4 bij die ik ook wel zonder papiertje zou kunnen doenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:15 schreef freecell het volgende:
Waah MoussyVeel succes dan!
Iets afleidends doen nu, helpt dat bij jou?
Die jetlag is mij totaal onbekendIk was er gisterochtend al aan gewend
Ik mocht kiezen, een kat maken met schmink en wolcrepe (haarrotzooi) of een monster met latexstukken, alleen moet ik de latexstukken nog makenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:22 schreef Stout het volgende:
Moussy wat voor opdracht heb je ?
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
omg, ik zit net die topics over de te kleine petjes weer eens door te lezen en de tranen lopen weer over mijn gezicht![]()
Waarom?! --> te kleine petjes
Ik weet het niet. Ogen waren wel open maar of hij echt wakker was vroegen we ons inderdaad afquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha wonderteam. Als echte Enschedese boy zingt Brent standaard: 'Wat maakt ons sterk? Vuuuuuurwerk'...
Beterschap!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:05 schreef Fuente het volgende:
Haha, die Dean
En WonderteamIk ben blij dat die fase hier voorbij is wat maakt ons sterk, teeeeeeeeaaaaaaammmmmmmwwwwwerk
Pfff, eergisteren was ik ziek, nou afgelopen nacht was B. ziek. We vielen uiteindelijk pas tegen 4 uur in slaap
Weet je dat de meeste nummers van Falco ingezongen zijn door Bolland & Bolland? Dit omdat Falco te ver heen was om nog fatsoenlijke platen te maken (drugs)...quote:Op maandag 30 maart 2009 10:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Falco auf die radio. Ik krijg altijd kippenvel van dat nummer. Als ie duits praat.![]()
![]()
Maar dat refrein is vreselijk.
Ik denk het zomaar.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:42 schreef freecell het volgende:
Whehe
Hier L. eindelijk wakkerEn vet vrolijk, hoezee
Ik ken dat hele wonderteam niet, komt nog wel zeker?
paar weken terug deed merijn het zelfde....die werd na een kwartier in de kamer gezeten te hebben wakker en vroeg zich verbaasd af wat ie daar deed...stond op, liep naar boven en weet zich er vervolgens niets meer van te herinnerenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ogen waren wel open maar of hij echt wakker was vroegen we ons inderdaad af
OOOO!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:50 schreef E.T. het volgende:
voor vrijdag zelfs voorzichtig 19 (!!) graden...
Eindelijk!
Opetenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:02 schreef Stout het volgende:
zo, de vriesdieper staat uit, warm water erin en ontdooien met die handel...
moet het niet te warm in de kamer worden, anders ontdooit mijn ijs zo hard (waterijs, bosvruchten)
Ik moest mn auto krabben vanmorgen!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Het had hier echt nog erg hard gevroren vannacht. Het warmt nu wel op, maar het is lekker fris nog.
Dat wist ik niet. Maar het verbaast me ook weer niet. Ik heb het alleen met die stukjes gesproken tekst in het nummer Jeanny hoor, dat ik kippenvel krijg. Zeg me dat dat niét door Bolland (of Bolland) is ingesproken maar wel echt door Falco!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet je dat de meeste nummers van Falco ingezongen zijn door Bolland & Bolland? Dit omdat Falco te ver heen was om nog fatsoenlijke platen te maken (drugs)...
Dat zou ik aan qltel moeten vragen, die weet dat welquote:Op maandag 30 maart 2009 11:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat wist ik niet. Maar het verbaast me ook weer niet. Ik heb het alleen met die stukjes gesproken tekst in het nummer Jeanny hoor, dat ik kippenvel krijg. Zeg me dat dat niét door Bolland (of Bolland) is ingesproken maar wel echt door Falco!
Kippenvel nummer is het en dan erg leuke uitvoering iddquote:Op zondag 29 maart 2009 22:46 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Faja, dit lijkt me wel wat voor jou: een bijzondere clip van "Stand by Me".
Ja dat heb ik ook, kippenvel, echt!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Maar het verbaast me ook weer niet. Ik heb het alleen met die stukjes gesproken tekst in het nummer Jeanny hoor, dat ik kippenvel krijg. Zeg me dat dat niét door Bolland (of Bolland) is ingesproken maar wel echt door Falco!
Ook ik kan er alleen maar naar gissen.. Ik denk dat er maar 2 zijn die het precies weten.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zou ik aan qltel moeten vragen, die weet dat wel
Kinderen met schepjes kunnen dat ook heel goed!!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:02 schreef ymme het volgende:
Nu ik toch wel in OUD thuiszorg. Mijn eerste berichtje hier
Alleen meteen boze...
Mijn leuke boxer, heeft zojuist de hele tuin verklo*t.
Wat ben ik boos zeg. Alles, maar dan ook alles zit onder de modder. Mijn tulpen die net aan het uitkomen waren, hanger en zielig en vertrapt bij.
Ik heb het een beetje bij elkaar proberen te vegen, maar ben zo moe vandaag (en pas 5 weken zwanger) dat ik niet alles redt.
Nou gaat vriendief vanavond proberen, de schade tot 0 te herstellen.
Maar wat ben ik boos zeg..... Tot huilens toe...
Ja, of in de auto!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Ymme, dat is balen zeg! En dat je nu bent hoeft niet te zeggen dat je het de hele zwangerschap zal zijn hoor. Maar kan me voorstellen dat je dit er niet ff bij kan handelen.![]()
Enne Tex, ff wandelen? Dat hielp bij mij de weeen goed op gang hoor.
Toen stopten ze bij mij weer.quote:
Hier was het ritje van 10 minuten naar het ziekenhuis toch al snel goed voor 2cm extra ontsluitingquote:Op maandag 30 maart 2009 13:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Lekker klotsen over een bultig plattelandsweggetje?
Ja dat bedoel ik uiteraardquote:Op maandag 30 maart 2009 13:23 schreef texelonia het volgende:
Als ik nou heeeeel erg opschiet kan ik het zelf ook kijkenMaar ik zal er maar niet op rekenen
hoe laat begint dat?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:23 schreef texelonia het volgende:
Als ik nou heeeeel erg opschiet kan ik het zelf ook kijkenMaar ik zal er maar niet op rekenen
Ja, maar mag niet meer hè, met gebroken vliezen en alles.quote:
Klinkt goed, maar in welk opzicht heb je niet naar de gyn geluisterd dan? Over hoe lang het zou duren?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:27 schreef moussy het volgende:
[..]
hoe laat begint dat?
Doe gewoon net als mij, 's middags vliezen breken, wat fok!ken, niet naar de gyn luisteren en 's avonds rond 20 uur bevallen
Heel Grey's Anatomy kan me straks gestolen worden wrsquote:Op maandag 30 maart 2009 13:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
wat jij straks in je armen hebt is veel leuker dan Grey`s joh
Al zou ik het toch wel opnemen, voor de zekerheid
Ik moest meteen naar het ziekenhuis komen, maar ben niet gegaanquote:Op maandag 30 maart 2009 13:50 schreef texelonia het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar in welk opzicht heb je niet naar de gyn geluisterd dan? Over hoe lang het zou duren?
Maar het schiet nog niet echt op. Misschien ga ik straks wel mee Noah ophalen
Niet typen! Draaien aan die knoppen, vrouw!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:00 schreef texelonia het volgende:
Ja echt geil en opwindend man, gebroken vliezen
auquote:Op maandag 30 maart 2009 14:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Niet typen! Draaien aan die knoppen, vrouw!
Ja en nog eisen stellen ook!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:00 schreef texelonia het volgende:
Ja echt geil en opwindend man, gebroken vliezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle kinderkleertjes zijn door mn lief uitgezochtzo schattig hoe hij er een kwartier over deed om te beslissen welk paar schoentjes hij het leukst vond voor zijn meisje
Ohja en de totale schade was weer schokkend... 45 euro![]()
ik ook..en ik kan plotseling woedend worden en met dingen gooienquote:Op zondag 29 maart 2009 20:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
NIet uit de 40/50 of 60er jaren, daar ken ik niet veel van geloof ik.
Wel mooi:
Miracle van Queen (van die WNF reclame)
En in de kraamweek vond ik On top of the world van de Carpenters, zo mooi en toepasselijk en moest ik steeds huilen als ik het hoorde, kwam ook door de mobile boven de box met dat liedje.
Miracle van Ilse de Lange ook zo mooi.
Ik ben wel erg emo geworden sinds de zwangerschap en geboorte geloof ik![]()
dat eerste had ik altijd alquote:Op maandag 30 maart 2009 16:02 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik ook..en ik kan plotseling woedend worden en met dingen gooienhad ik noooooooooooooooit!
en ik kende Adele al een flinke tijd eb 'make you feel my love' was janknummer 1 voor mij
Er kwamen eerder genoeg dingen voorbij die je kunt gaan doenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:38 schreef texelonia het volgende:
Nou we hebben Noah opgehaald van school en hij is net met mijn moeder vertrokken. Begint allemaal wel wat serieuzer te voelen nu, dus ik ga maar even mijn eigen ding doen ofzow (whatever that may be!)
En of.....quote:Op maandag 30 maart 2009 16:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie iets stralen in de verte, dat ben jij zeker?
Heb je de perry sport al geprobeerd? daar kochten wij vroeger altijd onze zwemspullenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik dacht even dat ik in z&g zat (ik klik best wel vaak verkeerd)
mag ik dan ook even heel hard mopperen?
luca heeft een nieuwe zwembroek nodig en overal hangen rijen badpakjes en bikinietjes, maar voor jongens is het zoeken met een lampje en boven maat 128 is het janken met de lamp aan.
overal keus uit wel 1 model
(of ik moet zo'n flodder/bermudaachtige-zwembroek aanschaffen, maar luca weigert die te dragen (waarin ik hem geen ongelijk kan geven want die vind ik ook vreselijk)
maar goed, uiteindelijk vond ik een overjarig saai effen zwart model bij de h&m. en nu maar hopen dattie past.
Primark en Zeeman.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup voor 45 eus heb je echt een goeie score! Waar ben je overal geweest? (en heeft je vriend altijd vrij ofzo?!)
nee eigenlijk niet aan gedacht. zal ik eens doen. (ben er in de 7 jaar dat ik hier woon zelfs nog niet binnen geweestquote:Op maandag 30 maart 2009 18:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Heb je de perry sport al geprobeerd? daar kochten wij vroeger altijd onze zwemspullen
welk goede doel?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:46 schreef Rewimo het volgende:
Zet hem op, Tex
Ik heb kaartjes voor Het Goede Doel gewonnen
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb al een half uur keihard de hik. Auw
En het maakt bij mij ook altijd heel veel kabaal dus iedereen is blij als ik er weer mee stop
In Ahoyquote:
quote:
Nee was het maar zo'n feestquote:Op maandag 30 maart 2009 20:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Valserd!
Leuk Rewimo!
Huup, Primark kennen we hier niet. Hebben ze ook een online winkel? Ik ga zelf zoeken
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
beterschaphaha, ik ben altijd zo'n doos die precies op het verkeerde moment met de mond openzit en in plaats van een beschaafd *hikje* komt er dan zo'n heule harde *hhheeeeuuug* uit.
Volgens mij was ik dat ookquote:Op maandag 30 maart 2009 20:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup, nou ik heb er vandaag voor het eerst van gehoord. 2x zelfs! Miss_sly begon er ook over in het zw. kledingtopic. Vandaar
tnx 4 info!
Oh, ik dacht even dat ik bij de digi-versie van "The hour of power" was beland!quote:Op maandag 30 maart 2009 15:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik dacht even dat ik in z&g zat (ik klik best wel vaak verkeerd)
quote:
Nou, da's nu wel duidelijkquote:Op maandag 30 maart 2009 16:38 schreef texelonia het volgende:
Nou we hebben Noah opgehaald van school en hij is net met mijn moeder vertrokken. Begint allemaal wel wat serieuzer te voelen nu, dus ik ga maar even mijn eigen ding doen ofzow (whatever that may be!)
En alles nog vóór Grey'squote:
foto?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:51 schreef ymme het volgende:
Als je de hik hebt, moet je bukken en dan uit een glas drinken. Maar dan via de andere kant van het glas.
Het is even pielen hoe het moet, maar het werkt echt!
Stond ooit een keer in de Libelle. En sindsdien doe ik het altijd.
For the winquote:Op maandag 30 maart 2009 21:22 schreef Memmel het volgende:
Mag ik even een n00b vraagje stellen?
Wat betekent de afkorting FTW?
Ik ken wel WTF, maar da's weer wa anders.
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:56 schreef Poppedein het volgende:
Ymme, mijn glazen hebben altijd maar 1 open kant om uit te drinkenVolgens mij krijg ik van dat soort houdingen alleen maar juist een vervangende lachstuiphik
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:37 schreef Lishe het volgende:
Hahaha, in mijn hoofd is het For the World. En daar had ik dan bijbedacht dat het zoiets als For President betekende. O wat stom dat het iets anders is!
En die Tex! Zo ineens even bevallen!
In het Borstvoeding of flesvoedingstopic al gelezen/gevraagd?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:41 schreef admiraal_anaal het volgende:Levi heeft onwijs last van buikkrampjes maar zijn vergeten om infacol te halen dus is overstuur en aan het huilen en niks in de omgeving verkoopt het, alleen synababy maar daar reageert ie niet goed op
oja tevens tvp
fietsbewegingen? of een lekkere warme kruik?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:41 schreef admiraal_anaal het volgende:Levi heeft onwijs last van buikkrampjes maar zijn vergeten om infacol te halen dus is overstuur en aan het huilen en niks in de omgeving verkoopt het, alleen synababy maar daar reageert ie niet goed op
oja tevens tvp
Arme jij! Succes vandaag!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:25 schreef Stout het volgende:
*komt gebroken binnen vallen*
Piewuf wat een nacht zeg ! Merijn zo ziek als een hond...die heeft werkelijk de hele nacht lopen spoken/kotsen en zelf heb ik ook al een wattenhoofd. Wordt weer gezellig. Zo eerst maar ens even de badkamer dweilen, hij moet nog leren richten![]()
*duikt in de schoonmaakmodus*
ja ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:14 schreef Dakota het volgende:
ik ruim ook liever poep op dan kotsDan kots ik eroverheen
mij boeit het absoluut niet. ik heb er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:14 schreef Dakota het volgende:
ik ruim ook liever poep op dan kotsDan kots ik eroverheen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:03 schreef Dakota het volgende:
(zwangerschapstest en lichtblauwe stift pakt* )
oh...en ik maar denken dat t 1 april isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:15 schreef pinquit het volgende:
Ja debuuv, ik 'kan' eigenlijk pas na augustus, en op de website van het ziekenhuis stond dat er 3 maanden wachttijd waren bij plastisch. Dat komt wel goedmaar ik ben wel blij dat ik de 1e stap éindelijk gezet heb.
dakoot, het is vandaag pas de 31e hemaar wel een goeie grap
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:16 schreef pinquit het volgende:
bouillonblokje in de douchekop! inkt is leuker
Wat zij zei! Ik ben gék op kots, vooral het met een lepel uit beddengoed schrapen!!quote:
Vanavondquote:Moussy succes vandaag
Nou, 't is wel een gevaarlijke ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:28 schreef moussy het volgende:
Die zwangerschapstest zou hier een echtscheiding opleveren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |