quote:Op zondag 29 maart 2009 18:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Vanmiddag ben ik een eind wezen fietsen met Brent en we hebben zo'n grote yoghurtijs-coupe met fruit gehad. Heeeeerlijk! Vandaar dat wij vandaag ook wat later eten. Ze pizza is in ze oven!
moest je plassen, christan?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:24 schreef Rewimo het volgende:
Game on
Hier wordt het pasta, maar we hebben net nog een poosje gewandeld buiten omdat we schapen met lammetjes ontdekt hebben. En Christan is nu eenmaal schapenfan. Hij weet nu ook wat schrikdraad is![]()
En nog een DNS van Rocka
[..]
Nee, hij wilde een schaapje aaienquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:09 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben een pizzaoven gekocht. En de pizza's die daar uit komen zijn goddelijk![]()
Zelf deeg maken en recepten uit dit boekje: pizza eigenwijs
Ik ook!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:50 schreef Ynske het volgende:k mag een boek gaan buzzen
het boek van Renate Dorrestein 'is er hoop',
Hoe maak je dat zo Rockabella? En is het ook zo af te drukken, vroeg ik me af?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Mag ik een keertje komen pizza eten?![]()
Komt B. ook mee om te smullen!![]()
Dora was ook op TV:
[ afbeelding ]
Jullie altijd!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Mag ik een keertje komen pizza eten?![]()
Komt B. ook mee om te smullen!![]()
Dora was ook op TV:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:54 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje Snoop een echte pizzaoven, hihi. Je blijft echt verbazen.
Wij eten geen dag op hetzelfde tijdstip geloof ik.
Hebben jullie soms ook dat je een lied dat je al lang kende ineens veel mooier is dan voorheen?
die eerste is ook een onwijs mooi nummerquote:Op zondag 29 maart 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb dat wel soms hoor met die liedjes, maar vaak wel na een gebeurtenis, dat je dan een liedje hoort en dat de tekst je dan ineens raakt. Ik had dat ontzettend met dit nummer nadat een vriend van me overleed. Ik kan het nog steeds horen zonder te huilen. Hoog dramagehalte wel maar het raakt me op een of andere manier heel erg.
Oh en dit nummer kan ik op dit moment wel een miljoen keer horen
ghehe, dr staat een hek om heenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Pas je op bij die geitjes met je zwangerschap
Dat heb ik met "Avond" van Boudewijn de Groot. Mn moeder roept te pas en te onpas dat ze dát nummer wil. Ondanks dat ik het een prachtig nummer vind krijg ik daar dus nu ook echt de rillingen van.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:21 schreef E.T. het volgende:
Mijn ex wilde dat Alan Parsons Project op zijn uitvaart zou worden gedraaid. Sinds ik dat wist kan het nummer niet meer horen zonder tranen in m'n ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |