klinkt goed!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:05 schreef simmu het volgende:
oh, leuk. praten over eten
ik heb net de griekse stoofschotel voor morgen gemaakt. broodje en ingelegde pepers erbij en jummie maar!
jeetje wat stinkt die troepquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:13 schreef Nijna het volgende:
Klinkt goed Ynske, wat vind konijn van het wortelprutje?
Wij eten taco's met vanalles en nog wat
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:27 schreef innepin het volgende:
Griekse stoofschotel, klinkt goed simmu.
Ik heb net een patatje pinda op
En ik heb eennieuwe camera
Wilde eigenlijk eentje van de V&D, maar ja, prijzencircus enzo, dus al uitverkocht natuurlijk
Toen maar de zaterdagmassa's getrotseerd en bij de Mediamarkt een veel mooiere gekocht (Nikon Coolpix L100)
![]()
En nou heb ik al vijftig foto's van de meest onzinnige dingen, haha. Echt zo: kat - hond - gieter - tuin - sleutelbos - stoel enzo.:')
Precies. Ik wilde er eentje waar je een hoop mee kan, maar waarmee als het nodig is (lees: als vriendlief 'm vasthoudt) gewoon KLIK kan doen en klaar is je foto, en liefst niet zo'n miniding want vriendje is bang dat ie 'm dan laat vallen uit z'n grote lompe handenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]leuk toch!
coolpixen zijn zeker niet onaardig om in handen te houden
op school hadden we die ook voor de studenten, stuiterproofquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Precies. Ik wilde er eentje waar je een hoop mee kan, maar waarmee als het nodig is (lees: als vriendlief 'm vasthoudt) gewoon KLIK kan doen en klaar is je foto, en liefst niet zo'n miniding want vriendje is bang dat ie 'm dan laat vallen uit z'n grote lompe handenDeze was ideaal
![]()
Blij
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
op school hadden we die ook voor de studenten, stuiterproof
niet die versie maar wel een coolpixquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:34 schreef innepin het volgende:
[..]Volgens Nikon.com is ie gereleased in de eerste week van maart 2009, lijkt me stug
ok, dank jequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:34 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij kan je ze aangebroken een dag bewaren in de koelkast Ynske, staat ook wel op het potje ergens als het goed is...
Lekker dat dit beter gaat!
Oh zo! Er zit nogal wat verschil tussen vind ik.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh zo! Er zit nogal wat verschil tussen vind ik.
Dit is mijne:
[ afbeelding ]![]()
sorry voor de spam, maar 't is al vijf jaar geleden dat ik een nieuwe camera kocht en ik ben helemaal heppieKan ik in de zomer tenminste mooie babyfoto's maken
279 pardon, 289 euro, bix. Valt mee toch? Zoals ik al zei, goedkoper dan m'n flutding van vijf jaar geledenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:01 schreef bixister het volgende:
ziet er mooi uit, innepin. wat kostte die nou bij mediamarkt?
bij bol zou ik m iig nooit kopenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:08 schreef innepin het volgende:
[..]
279 pardon, 289 euro, bix. Valt mee toch? Zoals ik al zei, goedkoper dan m'n flutding van vijf jaar geleden![]()
Ynske, nee, ik kan wel een beetje omgaan met een slr, maar het is toch vooral voor de kiekjes en niet voor de fotografische hoogstandjes. Dus geen slr. Ik heb altijd nog m'n ouderwetse analoge Olympus slr als ik me hobby-ig voel![]()
Oh en ik zie net dat ie op bol.com veel goedkoper isOeps
mompelt iets over impulsaankopen enzo...
ja, en bij kleine kinderen is dat vrij lastig vooral als ze zich bewegen, iets met een lens erop, en een kind dat op 5cm van je af gaat staan, ships kan niet meer focussen enzoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef bixister het volgende:
is slr een afkorting voor spiegelreflex???
als er iets mee is wil ik in de winkel langs kunnen gaan voor de garantie etc. wat dat betreft bij bol slechte ervaring met terug sturen enzo.quote:en waarom niet kopen bij bol ynske?
bij veel camera's is dat idd uit te zetten, iig wel bij de canon G en S serie als ik t goed hebquote:innepin, da's nog best een boel geld, maar hij ziet er ook wel erg mooi uit hoor! hoe zit 't met het aanzet-geluidje? is dat uit te zetten? (ik hoorde ooit bij een vorige versie geloof ik dat dat daar zo irritant bij was, en dat je dan dus lastig spontane foto's kunt maken).
megapixels zijn niet alles hequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef huuphuup het volgende:
Ziet er stoer uit Innepin!
ik wil ook sparen voor een nieuwe camera, mijn oude is (goh) uit 2004 en kostte (nee...) 350-something eurogelukkkig had die wel 8 mp en alle functies en gadgets erop die ik wilde zodat ie niet na een week al veroudert zou zijn. Maar ondanks dat hij het nog prima doet wil ik misschien toch wel eens kijken voor een nieuwe. Wat een onzin eigenlijk van mezelf om een nieuwe te willen als die oude het nog goed doet en 8 mp. heeft enzo
![]()
De prei-bladerdeeg creatie van Belana staat in de ovenik ben benieuwd, ik heb er een peper en knoflook bijgegooid en lief vindt het er mooi uitzien
straks even veldsla voor dr bij klaarmaken. Hongerrr trek!!
Als een tierelier! Whatever that may bequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:20 schreef Fuente het volgende:
Preitaart = lekker! Maar vandaag even niet, ben zo misselijk als een.. ja, wat eigenlijk? Niet lekker in ieder geval
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Als een tierelier! Whatever that may beIemand enig idee wat een tierelier is?
Nee dat weet ikquote:
z0mg!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]Een tierelier is een klein taps toelopend rond aardewerk potje met een harde brandstof en een pit.
aldus wiki
ow ja maar ik bedoelde t niet slechtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee dat weet ik![]()
Maar heel veel cameras uit die tijd hadden nog 3 mp en alleen beperkte digitale zoom en verder niets. Ik heb toen heel lang met een vriend/hobbyfotograaf overlegd over het beste wat ik kon kopen onder de 400 euro. Dus een niet-professionele camera zeg maar, maar waar ik wel alles aan kan instellen. En dat kan met deze gelukkig. Sluitertijd en diafragma zijn zelf in te stellen en er zit optische zoom op, helaas niet zoveel maar voor wat ik ermee doe (even reëel gesproken) meer dan genoeg.
ik durf er niets van te zeggen... Amber gaat iig op de normale tijd naar bed. Met de klok eenuur terug heb ik haar wel eens een uurtje langer wakker gehouden...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:34 schreef Ynske het volgende:
vannacht is t weer de klok veranderen voor de zomertijd. denken jullie dat de kids er last van hebben?
Ja 't is ook een hoop geldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef bixister het volgende:
innepin, da's nog best een boel geld, maar hij ziet er ook wel erg mooi uit hoor! hoe zit 't met het aanzet-geluidje? is dat uit te zetten? (ik hoorde ooit bij een vorige versie geloof ik dat dat daar zo irritant bij was, en dat je dan dus lastig spontane foto's kunt maken).
is het ookquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:54 schreef Reinhilde het volgende:ik ben de afwas aan het doen en ik heb geen zin!
Ik heb een afwasmachinequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:57 schreef Reinhilde het volgende:
Vicky ik normaal ook niet, want dat doet nixxx.
Maar als ik moet wachten tot hij de afwas gaat doen vandaag kan ik pas om 22:00 koken.
das balen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:59 schreef Reinhilde het volgende:
wij hebben geen plaats in de keuken voor een afwasmachine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |