Dat had mijn moeder ook hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:48 schreef Estrys het volgende:
Zij had trouwens een goede opmerking over eten. De vraag was wat als ze iets niet lusten of niet willen eten.
De kinderen eten wat de pot schaft, ik ben geen restaurant, willen ze het niet eten dan is er de volgende ochtend weer ontbijt.![]()
ow ja en op de vraag wanneer ze seks hebben zei ze: "our children do sleep you know"![]()
Zelfde bij ons thuis, alleen wij waren met drie kindjes en moesten aan tafel blijven tot na het toetje ofzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat had mijn moeder ook hoor
Wij waren met 7 kinderen thuis en je mocht best iets écht niet lusten (1 of 2 dingen) , maar dan pakte je maar een broodje tevredenheid (alleen boter dus) als je echt honger had. En gewoon aan tafel blijven tot na het danken.
Dat deed je dus alleen als je echt iets wanhopig vies vondEn iedereen lust ook eigenlijk alles wel
ow dat zou leuk zijn!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:37 schreef E.T. het volgende:
In het kader van Belaan meeten.... In de grote schoolvakantie logeer ik een paar dagen in Enkhuizen.. ik wil dan ook ff een oude schoolvriendin opzoeken waar ik nog contact mee heb en ik wil ff in Hoorn de stad in, dus dan kunnen wij wel ff meeten
in mijn geval rent Micha nu achter hem aanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:44 schreef Lois het volgende:
Het lijkt me juist heerlijk als je niet achter je kind hoeft aan te rennen TexIk zie daar altijd papa's en mama's boekjes zitten lezen en ik begrijp nooit hoe ze dat kunnen. Dat zijn vast dezelfde kinderen die wel al doorslapen vanaf de geboorte, wel gewoon groeien, zonder problemen zindelijk worden enzo, je weet wel die mytische kinderen.
yayquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:58 schreef Memmel het volgende:
Ik heb een nieuwe naamachine![]()
![]()
De oude was echt niet meer te maken (ja voor het geld van 2 nieuwe), dus nu heb ik een mooi machientje gekocht en nog inruil gekregen ook op de oude! En dan van de week les 3 van Maneki en voor je het weet, ben ik een naaimachientjes-virtuoos!
Dan ligt het dus niet aan mijquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:17 schreef freecell het volgende:
Reinhilde ik vond de saus absoluut onboeiend, mijn eigen saus is lekkerder
Memmel wat tof!
Mooi!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef texelonia het volgende:
Wij zijn weer thuis. Noah heeft het heel erg naar zijn zin gehadEn het zonnetje is inmiddels ook doorgebroken!
nu je vliezen nogquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef texelonia het volgende:
Wij zijn weer thuis. Noah heeft het heel erg naar zijn zin gehadEn het zonnetje is inmiddels ook doorgebroken!
![]()
Oeh ja ik hou me wel aanbevolen voor dat recept!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:45 schreef Mibos2 het volgende:
U roept en wij draaien... Ik heb een boek in het nederlands. Niet zo heel duur en overal wel te verkrijgen maar daar staan geen pastechi´s in die heb ik van lief zijn oma. Kan dat recept wel een keertje uittikken maar dan wordt het wel maandag want morgen ben ik de hele dag weg en vanmiddag krijgen we visite is dat erg? Het isbn is 9055132802. Moet wel terug te zoeken zijn via bol ofzo denk ik. Oh en tonijnkoekjes jummie...
Ja zo zie ik mezelf wel. De helft van mijn dingen doen is onder Antiliaanse invloed zou hoe zeg ik dat nou weer dat. Ik ben samen met mijn sindskort zwager de enige Makamba (Nederlander) in de familie en krijg dat ook regelmatig te horen hahaha... Voordeel is dat mijn schoonmams met haar mond goed kan koken maar het niet in de keuken kan uitvoeren. Ze vergiftigde vorig jaar de halve familie ongeveer dus die kookt bijna niet en hier is het vaak een zoete inval op kook en bakgebied en ik vind het leuk. Kaith ook want die bakt elke week wel koekjes of gisteren een tulband en dan met frutsels erop. Ze wil ook altijd op het aanrecht bij me zitten en dan samen rommelen vind ze echt heel leuk...
Ja huup dat was ik inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |