abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67488512
Woooo
Das schrikken
pi_67488572
volgens mij ben je constant aan het tellen als je ergens heen gaat
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67488590
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:48 schreef Estrys het volgende:
Zij had trouwens een goede opmerking over eten. De vraag was wat als ze iets niet lusten of niet willen eten.
De kinderen eten wat de pot schaft, ik ben geen restaurant, willen ze het niet eten dan is er de volgende ochtend weer ontbijt.

ow ja en op de vraag wanneer ze seks hebben zei ze: "our children do sleep you know"
Dat had mijn moeder ook hoor
Wij waren met 7 kinderen thuis en je mocht best iets écht niet lusten (1 of 2 dingen) , maar dan pakte je maar een broodje tevredenheid (alleen boter dus) als je echt honger had. En gewoon aan tafel blijven tot na het danken.
Dat deed je dus alleen als je echt iets wanhopig vies vond En iedereen lust ook eigenlijk alles wel
pi_67488829
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat had mijn moeder ook hoor
Wij waren met 7 kinderen thuis en je mocht best iets écht niet lusten (1 of 2 dingen) , maar dan pakte je maar een broodje tevredenheid (alleen boter dus) als je echt honger had. En gewoon aan tafel blijven tot na het danken.
Dat deed je dus alleen als je echt iets wanhopig vies vond En iedereen lust ook eigenlijk alles wel
Zelfde bij ons thuis, alleen wij waren met drie kindjes en moesten aan tafel blijven tot na het toetje ofzo.
En wat mij betreft gaat dat hier straks precies zo.
Je bent inderdaad geen restaurant ofzo.

Yay het zonnetje komt een heel klein beetje door hier!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:19:24 #105
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_67489004
Huup ik kan me met jou kookkunsten niet voorstellen dat ze niets lusten want als ik je af en toe hoor dan lijk je wel een restaurant, hihihi...

Bulgogi was erg lekker trouwens. En voor degene die zich afvragen hoe ik het doe, een barkruk werkt prima aan het aanrecht en dan mijn stijve been op een stoel tegenover de barkruk.

Voor de deeltijdantilianen onder ons. Ik heb hier verse pastechi liggen en die zijn me lekker en ook antiliaanse kroketten uit de Marugg keuken gisteren. Vervelend hoor! Heb alle kookboeken van lief zijn oma geerfd en die moeten toch uitgeprobeerd worden. Heb een goede graadmeter aan mijn lief en zwagertje en ik deed niet voor de echt onder dus dat was mooi meegenomen.
pi_67489218
Ooooh Mibos ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat van die recepten! De antiliaanse keuken en eigenlijk van die hele hoek daar, Caribisch enzo, ken ik eigenlijk helemaal niets van qua recepten. Lijkt me leuk om een keer mee te experimenteren

Deeltijdantilianen

Trouwens was jij nou degene met Ehler-Danlos? Ik heb mn pm box opgeschoond en kon de berichtjes niet meer terugvinden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:35:50 #107
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67489313
het water loopt me hier in de mond.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:37:55 #108
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67489358
In het kader van Belaan meeten.... In de grote schoolvakantie logeer ik een paar dagen in Enkhuizen.. ik wil dan ook ff een oude schoolvriendin opzoeken waar ik nog contact mee heb en ik wil ff in Hoorn de stad in, dus dan kunnen wij wel ff meeten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:42:27 #109
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67489440
en Ikea kost altijd weer te veel geld en te veel tijd..
Voorlopig ben ik weer ff genezen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:45:54 #110
219033 Mibos2
pi_67489505
U roept en wij draaien... Ik heb een boek in het nederlands. Niet zo heel duur en overal wel te verkrijgen maar daar staan geen pastechi´s in die heb ik van lief zijn oma. Kan dat recept wel een keertje uittikken maar dan wordt het wel maandag want morgen ben ik de hele dag weg en vanmiddag krijgen we visite is dat erg? Het isbn is 9055132802. Moet wel terug te zoeken zijn via bol ofzo denk ik. Oh en tonijnkoekjes jummie...

Ja zo zie ik mezelf wel. De helft van mijn dingen doen is onder Antiliaanse invloed zou hoe zeg ik dat nou weer dat. Ik ben samen met mijn sindskort zwager de enige Makamba (Nederlander) in de familie en krijg dat ook regelmatig te horen hahaha... Voordeel is dat mijn schoonmams met haar mond goed kan koken maar het niet in de keuken kan uitvoeren. Ze vergiftigde vorig jaar de halve familie ongeveer dus die kookt bijna niet en hier is het vaak een zoete inval op kook en bakgebied en ik vind het leuk. Kaith ook want die bakt elke week wel koekjes of gisteren een tulband en dan met frutsels erop. Ze wil ook altijd op het aanrecht bij me zitten en dan samen rommelen vind ze echt heel leuk...

Ja huup dat was ik inderdaad.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:53:45 #111
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67489671
hehehe ET.
hier moet ik er nog wel een aantal keren zijn bij de ikea, maar ook nog rommelmarkten enzo, opzoek naar leuke dingen voor de kinderkamer
wat mij straks ook veel tijd en geld gaat kosten
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 28 maart 2009 @ 12:10:48 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67489997
Ik was net iets aan het zoeken en toen viel er een volle bus strijkhulp op mijn grote teen Natuurlijk precies met het randje Kijk ik net even, grote rood-met-blauwe bult op mijn teen Geen wonder dat het zeer doet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:12:37 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_67490026
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:37 schreef E.T. het volgende:
In het kader van Belaan meeten.... In de grote schoolvakantie logeer ik een paar dagen in Enkhuizen.. ik wil dan ook ff een oude schoolvriendin opzoeken waar ik nog contact mee heb en ik wil ff in Hoorn de stad in, dus dan kunnen wij wel ff meeten
ow dat zou leuk zijn!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:24:49 #114
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67490249
vanuit ballorig! Het is ietwat saai als je niet steeds achter je kind aan kunt rennen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 28 maart 2009 @ 12:28:22 #115
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67490319
Pas je niet meer door de tunnels?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator zaterdag 28 maart 2009 @ 12:44:54 #116
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67490795
Het lijkt me juist heerlijk als je niet achter je kind hoeft aan te rennen Tex Ik zie daar altijd papa's en mama's boekjes zitten lezen en ik begrijp nooit hoe ze dat kunnen. Dat zijn vast dezelfde kinderen die wel al doorslapen vanaf de geboorte, wel gewoon groeien, zonder problemen zindelijk worden enzo, je weet wel die mytische kinderen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_67490832
Auw Rewimo
Ik heb een paar dagen geleden in opperste frustratie een speeltje door de kamer geschopt Nu een blauwe voet

Kinderen die moeders hebben die goed kunnen koken willen waarschijnlijk juist simpele macaroni eten of boekweit grutten
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:50:15 #118
219033 Mibos2
pi_67490949
Klopt of gewoon pannenkoeken en die krijgen ze dan ook wel eens. Maar moet zeggen dat Kaith wel niet van flauw eten houdt. Als ze bij opa en oma (mijn ouders) eet dan komt ze steevast met honger thuis want mevroi weigert gewoon om te eten mits het macaroni/nasi of iets dergelijks is. Aardappelen/groente en vlees alleen met jus is te flauw vind ze...

Toen ze net een jaar was was ik nog wel eens voorzichtig met kruiden (hete kip bijvoorbeeld) dus dan hield ik voor haar een stukje apart en dan maakte ik van de rest hete kip. Ik kreeg de kale kip zeg maar en madam die stal de hete kip bij mijn lief van het bord. Vanaf die tijd eet ze dus alles...
pi_67491225
Haha Mibos, maf is dat dan dat ze van pittig houden hè?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:09:00 #120
219033 Mibos2
pi_67491445
Is echt grappig maar ik moet zeggen dat ik in de zwangerschappen ook gewoon ben blijven eten en na mijn eerste bevalling kreeg ik thuis lekkere verse nasi met sate en satehsaus en ze heeft geen krampje gehad na de bv. Volgens de kraamverzorgster kon dat komen omdat ik in de zwangerschappen ook gewoon pikant ben blijven eten. Voor het jaar at ze eigenlijk ook al gewoon prei mee en nu eet ze ook al tijden stukjes rauwe paprika als tussendoortje. Komkommer lust ze ook wel maar liever rauwe paprika. Zal echt aan haar smaakje liggen denk ik.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:09:02 #121
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67491447
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:44 schreef Lois het volgende:
Het lijkt me juist heerlijk als je niet achter je kind hoeft aan te rennen Tex Ik zie daar altijd papa's en mama's boekjes zitten lezen en ik begrijp nooit hoe ze dat kunnen. Dat zijn vast dezelfde kinderen die wel al doorslapen vanaf de geboorte, wel gewoon groeien, zonder problemen zindelijk worden enzo, je weet wel die mytische kinderen.
in mijn geval rent Micha nu achter hem aan ik denk dat ik een heel rustig avondje heb straks

Ik ben in elk geval erg blij met mn telefoon met internet nu
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_67491915
Veel plezier dan nog met kijken en je vermaken

HIer een ren en vlieg dagje met opruimen ed. MOrgen lekker kerk en dan niks
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:34:42 #123
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67492132
We hebben een lekkage hier
Dakdekker op bezoek gehad, blijkt dat de dakkapel van slecht kwaliteit is afgewerkt...
dat wordt maandag de aanmemer achter zn broek zitten
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_67492296
wow dikke fik hier zo !! De sauna lijkt in de fik te staan. Ik moest er langs (doorgaande weg) en die was gewoon amper zichtbaar door de rook. Keek ik ff op P2000 en daar staat grote brand.. Gelukkig waait de rook niet onze kant op.
pi_67492489
Tex, toch lekker zo'n telefoon met internet. Wij gaan morgen ballorig op stelten zetten .

Davinia, dat is balen... succes maandag

Stout, gelukkig niet jullie kant op.

Mn eerste echte eigenste autootje staat hier voor de deur te glimmen (in de regen , de ruitenwissers doen het!), ik is blij (nu nog mooi weer).
Fake it till you make it...
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:56:55 #126
108648 cattie
lieve moeder
pi_67492583
Gefeliciteerd Nijna! Maar met een auto heb je toch juist geen mooi weer nodig?

Lois, van die mythische kinderen ja. Mijn man heeft collega's gehad met zulke kinderen en hij dacht lange tijd dat Ive heel druk was en te lang deed over doorslapen enz. Tot hij een paar kinderen van collega's van mij ontmoette!

Ive houdt ook van gekruid voedsel. Ik at tijdens de zwangerschappen ook gekruid, maar dat heeft volgens mij niets te maken met krampjes, want Ive en fee hebben er last van (gehad).
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:58:32 #127
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67492614
Ik heb een nieuwe naamachine
De oude was echt niet meer te maken (ja voor het geld van 2 nieuwe), dus nu heb ik een mooi machientje gekocht en nog inruil gekregen ook op de oude! En dan van de week les 3 van Maneki en voor je het weet, ben ik een naaimachientjes-virtuoos!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_67492661
Hoi

Leuk Nijna! Leuk Memmel!

Gister was ik toch de SHE tomatensaus aan het maken? Na 5 (!!! ) uur zag het er nog steeds niet uit, het liep al tegen één uur, vond ik het genoeg en heb ik de blender erbij gepakt .
Daarna zag het er mooi uit!

Ik moet zeggen dat ik de saus stukken minder spectaculair vind dan ik had gedacht na alle reacties hier tijdje terug.
Enniewee, voor mn lief en mn zwager heb ik al een grote lasagna gemaakt, die gaat zo de oven in, en voor mezelf ben ik Japanse rijst a la SHE aan het maken.
pi_67492845
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:58 schreef Memmel het volgende:
Ik heb een nieuwe naamachine
De oude was echt niet meer te maken (ja voor het geld van 2 nieuwe), dus nu heb ik een mooi machientje gekocht en nog inruil gekregen ook op de oude! En dan van de week les 3 van Maneki en voor je het weet, ben ik een naaimachientjes-virtuoos!
yay woensdag meteen ff testen
Saartje
pi_67493015
Reinhilde ik vond de saus absoluut onboeiend, mijn eigen saus is lekkerder

Memmel wat tof!
pi_67493220
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:17 schreef freecell het volgende:
Reinhilde ik vond de saus absoluut onboeiend, mijn eigen saus is lekkerder

Memmel wat tof!
Dan ligt het dus niet aan mij .

Ik vind het een ok saus, maar mn eigen is idd beter .

Doeeeees.
pi_67493278
Daarbij is de mijne in een kwartiertje klaar
pi_67493503
Hebben jullie nog leuke paaslunch/brunch tips?

We hebben hier beide paasdagen ivm de verjaardag van t_igger een mannetje of 10 incl wat kids over de vloer dus leuke tips zijn welkom
pi_67493561
Nou sowieso

- EI!
- Stol
- Croissant
- Roomboter
- Kaas
- Ander beleg
- Sinaasappelsap
- Koffie
- Thee
pi_67493583
Voor de kinderen iets te doen is ook wel handig Eieren schilderen geeft zooi... hmmmm....
pi_67493614
Zelf een 'toetje' maken?
Van dingen als yoghurt, fruit, sap, hagelslag, slagroom en zooi?
pi_67493683
van die danarol croissantjes komen er zowieso, want die lusten alle kids ook en pepijn kan ze zelf maken

spaart er hier trouwens iemand geboortekaartjes?
Ik kom er nog 6 van Pepijn tegen net met opruimen.
pi_67493950
Cattie, hihihihi. Met een auto hoef je natuurlijk geen mooi weer, maar daar was ik toch eigenlijk wel een beetje aan toe. Ik pak toch liever de fiets of de benenwagen voor de korte stukjes hoor.

Memmel gaaf! Creatief ze!

Chef Reinhilde
Fake it till you make it...
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:19:26 #139
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67494424
Wij zijn weer thuis. Noah heeft het heel erg naar zijn zin gehad En het zonnetje is inmiddels ook doorgebroken!
©Dumbo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 28 maart 2009 @ 15:24:21 #140
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67494560
wat fijn Nijna!
wat voor eentje heb je?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_67494627
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef texelonia het volgende:
Wij zijn weer thuis. Noah heeft het heel erg naar zijn zin gehad En het zonnetje is inmiddels ook doorgebroken!
Mooi!

Ik moet nog even leren dan mijn zoon zich verplaatst geloof ik
Het huis is wel veilig, maar je kan dus geen bakjes knijpers meer laten staan
Maar als hij zo van wassen houdt, kan hij het krijgen!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:28:46 #142
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67494698
Noah 'helpt' mij altijd met de was ophangen (4 wasknijpers op 1 sok enzow )
©Dumbo
pi_67494844
Das lief!
  † In Memoriam † zaterdag 28 maart 2009 @ 16:08:35 #144
37843 lady-wrb
kortaf
pi_67495634
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef texelonia het volgende:
nu je vliezen nog
pi_67495693
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:45 schreef Mibos2 het volgende:
U roept en wij draaien... Ik heb een boek in het nederlands. Niet zo heel duur en overal wel te verkrijgen maar daar staan geen pastechi´s in die heb ik van lief zijn oma. Kan dat recept wel een keertje uittikken maar dan wordt het wel maandag want morgen ben ik de hele dag weg en vanmiddag krijgen we visite is dat erg? Het isbn is 9055132802. Moet wel terug te zoeken zijn via bol ofzo denk ik. Oh en tonijnkoekjes jummie...

Ja zo zie ik mezelf wel. De helft van mijn dingen doen is onder Antiliaanse invloed zou hoe zeg ik dat nou weer dat. Ik ben samen met mijn sindskort zwager de enige Makamba (Nederlander) in de familie en krijg dat ook regelmatig te horen hahaha... Voordeel is dat mijn schoonmams met haar mond goed kan koken maar het niet in de keuken kan uitvoeren. Ze vergiftigde vorig jaar de halve familie ongeveer dus die kookt bijna niet en hier is het vaak een zoete inval op kook en bakgebied en ik vind het leuk. Kaith ook want die bakt elke week wel koekjes of gisteren een tulband en dan met frutsels erop. Ze wil ook altijd op het aanrecht bij me zitten en dan samen rommelen vind ze echt heel leuk...

Ja huup dat was ik inderdaad.
Oeh ja ik hou me wel aanbevolen voor dat recept!

Ja ik moest laatst nog aan je denken, zusje is inmiddels eergister geopereerd aan haar knie, so far so good, nu 6 weken omhoog en daarna heel rustig aan revalideren. Ben benieuwd.

Freecell! Haha wat een lekker ventje is Leander toch lekker mama helpen met wassen

Wij zijn net even naar de kermis en de stad geweest en lief heeft kleertjes voor ons meisje gekocht en we hebben dik boodschappen gedaan vanavond die prei-bladerdeeg dinges proberen en morgen lekker tajine
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67495982
Mn lief en mn zwager hebben de enorme lasagna gewoon op !! En een hele gegrillde ciabatta!

Mn rijst staat af te koelen, ga ik morgen eens mee beginnen.

Ik heb zin om nog meer te kokkerellen, wat zal ik maken?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 16:26:29 #147
219033 Mibos2
pi_67496059
Er moet vanavond toch wat bij de koffie (cupcakes fluistert...)
pi_67496103
mn zwager had wél 2 kilo caster sugar meegenomen, dus ik kan weer cupcakes maken!

...hmmmmm....
pi_67496119
baby wakker
pi_67496675
Oeeeeh ik heb lekker bijna heel mn familie (alle 10 ) uitgenodigt om hier te komen paasbrunchen
goed idee van je p_iglet!
Wij deden dat ieder jaar bij mn ouders thuis maar dit jaar is mn moeder -alweer- weg, ergens in Afrika geloof ik. Dus dan maar hier! Ik heb er nu al zin in!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')