quote:Op zondag 29 maart 2009 18:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Vanmiddag ben ik een eind wezen fietsen met Brent en we hebben zo'n grote yoghurtijs-coupe met fruit gehad. Heeeeerlijk! Vandaar dat wij vandaag ook wat later eten. Ze pizza is in ze oven!
moest je plassen, christan?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:24 schreef Rewimo het volgende:
Game on
Hier wordt het pasta, maar we hebben net nog een poosje gewandeld buiten omdat we schapen met lammetjes ontdekt hebben. En Christan is nu eenmaal schapenfan. Hij weet nu ook wat schrikdraad is![]()
En nog een DNS van Rocka
[..]
Nee, hij wilde een schaapje aaienquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:09 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben een pizzaoven gekocht. En de pizza's die daar uit komen zijn goddelijk![]()
Zelf deeg maken en recepten uit dit boekje: pizza eigenwijs
Ik ook!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:50 schreef Ynske het volgende:k mag een boek gaan buzzen
het boek van Renate Dorrestein 'is er hoop',
Hoe maak je dat zo Rockabella? En is het ook zo af te drukken, vroeg ik me af?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Mag ik een keertje komen pizza eten?![]()
Komt B. ook mee om te smullen!![]()
Dora was ook op TV:
[ afbeelding ]
Jullie altijd!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Mag ik een keertje komen pizza eten?![]()
Komt B. ook mee om te smullen!![]()
Dora was ook op TV:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:54 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje Snoop een echte pizzaoven, hihi. Je blijft echt verbazen.
Wij eten geen dag op hetzelfde tijdstip geloof ik.
Hebben jullie soms ook dat je een lied dat je al lang kende ineens veel mooier is dan voorheen?
die eerste is ook een onwijs mooi nummerquote:Op zondag 29 maart 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb dat wel soms hoor met die liedjes, maar vaak wel na een gebeurtenis, dat je dan een liedje hoort en dat de tekst je dan ineens raakt. Ik had dat ontzettend met dit nummer nadat een vriend van me overleed. Ik kan het nog steeds horen zonder te huilen. Hoog dramagehalte wel maar het raakt me op een of andere manier heel erg.
Oh en dit nummer kan ik op dit moment wel een miljoen keer horen
ghehe, dr staat een hek om heenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Pas je op bij die geitjes met je zwangerschap
Dat heb ik met "Avond" van Boudewijn de Groot. Mn moeder roept te pas en te onpas dat ze dát nummer wil. Ondanks dat ik het een prachtig nummer vind krijg ik daar dus nu ook echt de rillingen van.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:21 schreef E.T. het volgende:
Mijn ex wilde dat Alan Parsons Project op zijn uitvaart zou worden gedraaid. Sinds ik dat wist kan het nummer niet meer horen zonder tranen in m'n ogen.
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:34 schreef snoopy het volgende:
Jullie weten het wel weer naar een 'gezellig' onderwerp om te buigen
edit: gelukkig, ik zie dat huup er iets vrolijks achteraan gooit.
NIet uit de 40/50 of 60er jaren, daar ken ik niet veel van geloof ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
haha ik zit gelijk allemaal van die jaren '40/'50/'60 jukebox nummers op te trommelen op youtube. Ik ben zo gek op dat soort muziek![]()
Iemand nog leuke liedjes?
Bedoel je die foto? Da's een applicatie op mijn Iphone die Polaroids nabootst. Ik hou van ouderwetse polaroids.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:47 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Hoe maak je dat zo Rockabella? En is het ook zo af te drukken, vroeg ik me af?
Dank.
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
haha ik zit gelijk allemaal van die jaren '40/'50/'60 jukebox nummers op te trommelen op youtube. Ik ben zo gek op dat soort muziek![]()
Iemand nog leuke liedjes?
Ja, ik wil die met Rock'n Roll Pre-school wel voor Maja.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:21 schreef huuphuup het volgende:
The Ramones! Toe maar![]()
Er zijn van die superschattige peutershirtjes te koop van the Ramones ook trouwens
Johnny Cashquote:Op zondag 29 maart 2009 21:21 schreef livelink het volgende:
huuphuup, wat dacht je van Bonanza?
Snoopy, bij een Pizza-oven dacht ik aan zo'n stenen oven in je achtertuin. Ik was al helemaal jaloers op je, maar ik zag dat het iets ander was. Ook wel mooi, maar iets te hightech vergeleken bij de steenoven.
Als ik ooit veel geld heb, wil ik zo'n ding.
ik ook. en zoals ik nog wéken geniet van het uurtje extra in oktober (of wanneer krijgen we 't tegenwoordig) heb ik nu weer wekenlang last van dit uurtje dat me wordt 'afgepakt'. ik ben gewoon wat star vrees ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb altijd last van dat uur naar voren. En ook de hele zomer trouwens. Op wintertijd doe ik het het best.![]()
lady_wrb, ik denk dat je inderdaad nog niet wakker was, want als je video-klok steeds vóór staat kom je toch juist overal te vroeg, niet te laat?quote:Op zondag 29 maart 2009 12:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nog steeds het gevoel dat ik nog niet wakker ben.
[...]heeft net de video goedgezet. die loopt altijd in no-time weer 10 minuten voor, dus nu moeten we maar even niet op de video kijken, want dan komen we overal te laat
Ik kan nou niet zeggen dat ik fan was van the Carpenters nee. Queen ging wel. Overigens kan ik al die nummers die je noemt moeiteloos meezingenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:02 schreef huuphuup het volgende:hihi vond je die nummers daarvoor minder dan?
Muziek van Queen zitten ook hele mooie nummers tussen ja.
Mn hele jeugd komt hier nu thuis voorbijzo leuk!
dit soort dingen haha. En nummers als Ramona, Peggy Sue, Pretty Woman, Wake Up Little Suzie, Unchained Melody, Under the Boardwalk, Locomotion etc etc
ik zeg toch dattie nu weer op tijd staat? en dattie daarvoor 10 minuten voor stond?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:37 schreef bixister het volgende:
[..]
lady_wrb, ik denk dat je inderdaad nog niet wakker was, want als je video-klok steeds vóór staat kom je toch juist overal te vroeg, niet te laat?(wij zetten de klok juist met opzet 5 minuten voor, zodat we iets meer tijd hebben dan we denken.
beetje triest maar 't werkt wel.
)
o zoooo!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik zeg toch dattie nu weer op tijd staat? en dattie daarvoor 10 minuten voor stond?
als ik nu op de video kijk en er zoals gewoonlijk vanuit ga dattie 10 minuten voor staat, kom ik toch overal te laat?
Faja, dit lijkt me wel wat voor jou: een bijzondere clip van "Stand by Me".quote:Op zondag 29 maart 2009 21:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
Huup ik heb een voorliefde voor muziek a la "what a wonderfull world" en "do you love me, now do you love me, do you love me, now do you love me, now that I can dance" en hurt van Timmi Yuro "I am so hurt".
Ben echt in het verkeerde tijdperk geboren qua muziek.
Oh dat nummer wil ik juist draaien als we moeten tekenenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat heb ik met "Avond" van Boudewijn de Groot. Mn moeder roept te pas en te onpas dat ze dát nummer wil. Ondanks dat ik het een prachtig nummer vind krijg ik daar dus nu ook echt de rillingen van.
ja daar vind ik hem eigenlijk ook iets geschikter voorquote:Op zondag 29 maart 2009 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh dat nummer wil ik juist draaien als we moeten tekenen
Och ja, toen heb ik me bescheurd gewoon van het lachen. Laatst stapten er in sneltram weer een stel jongetjes in met die te kleine petjes. En ik bekeek ze toch wel erg sceptisch. Stapte er een oude dame in die geen idee had hoe ze moest stempelen en wat ze moest stempelen. Gingen die jongetjes haar heel lief helpen. Helemaal vragen waar ze naar toe moest, alles uitleggen en uiteindelijk hebben ze voor haar gestempeld. Toen moest ik weer even wat vooroordelen overboord zetten.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
omg, ik zit net die topics over de te kleine petjes weer eens door te lezen en de tranen lopen weer over mijn gezicht![]()
Waarom?! --> te kleine petjes
Die onder in beeld hangt, net over de laatse post, die ik alleen kan zien als ik op de quote haakjes drukquote:
thanks, ik ga straks ff zoeken, eerst ff de heren naar schoolquote:Op maandag 30 maart 2009 07:53 schreef E.T. het volgende:
heb ik geen last van, kan je dus niet helpen.
misschien is in BUG of in FB wat te vinden
ik weet niet hoe lang de busreis is, maar er zijn 7 delen.quote:Op maandag 30 maart 2009 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Mooi, ik heb vanmiddag in de bus wat te doen. * noteert: petjes kijken op weg naar huis
Ja !! Het werkt ! Bedankt !quote:Op maandag 30 maart 2009 08:25 schreef Popples het volgende:
stout het trucje van huuphuup was op F11 drukken.
Hier waren ze om 7.30 wakker ow wat was dat heerlijk eindelijk ee nachtje door geslapen.
Ik heb geen mobiel internetquote:Op maandag 30 maart 2009 08:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet niet hoe lang de busreis is, maar er zijn 7 delen.
en vergeet je zakdoek niet, de tranen liepen me echt over het gezicht.
Nee helpt helaas niet, ik kan nml al wat opdrachtjes doen als ik morgen mijn papiertje haal en dat hijgt in mn nek! en ik heb er ook al weer 4 bij die ik ook wel zonder papiertje zou kunnen doenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:15 schreef freecell het volgende:
Waah MoussyVeel succes dan!
Iets afleidends doen nu, helpt dat bij jou?
Die jetlag is mij totaal onbekendIk was er gisterochtend al aan gewend
Ik mocht kiezen, een kat maken met schmink en wolcrepe (haarrotzooi) of een monster met latexstukken, alleen moet ik de latexstukken nog makenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:22 schreef Stout het volgende:
Moussy wat voor opdracht heb je ?
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
omg, ik zit net die topics over de te kleine petjes weer eens door te lezen en de tranen lopen weer over mijn gezicht![]()
Waarom?! --> te kleine petjes
Ik weet het niet. Ogen waren wel open maar of hij echt wakker was vroegen we ons inderdaad afquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha wonderteam. Als echte Enschedese boy zingt Brent standaard: 'Wat maakt ons sterk? Vuuuuuurwerk'...
Beterschap!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:05 schreef Fuente het volgende:
Haha, die Dean
En WonderteamIk ben blij dat die fase hier voorbij is wat maakt ons sterk, teeeeeeeeaaaaaaammmmmmmwwwwwerk
Pfff, eergisteren was ik ziek, nou afgelopen nacht was B. ziek. We vielen uiteindelijk pas tegen 4 uur in slaap
Weet je dat de meeste nummers van Falco ingezongen zijn door Bolland & Bolland? Dit omdat Falco te ver heen was om nog fatsoenlijke platen te maken (drugs)...quote:Op maandag 30 maart 2009 10:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Falco auf die radio. Ik krijg altijd kippenvel van dat nummer. Als ie duits praat.![]()
![]()
Maar dat refrein is vreselijk.
Ik denk het zomaar.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:42 schreef freecell het volgende:
Whehe
Hier L. eindelijk wakkerEn vet vrolijk, hoezee
Ik ken dat hele wonderteam niet, komt nog wel zeker?
paar weken terug deed merijn het zelfde....die werd na een kwartier in de kamer gezeten te hebben wakker en vroeg zich verbaasd af wat ie daar deed...stond op, liep naar boven en weet zich er vervolgens niets meer van te herinnerenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ogen waren wel open maar of hij echt wakker was vroegen we ons inderdaad af
OOOO!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:50 schreef E.T. het volgende:
voor vrijdag zelfs voorzichtig 19 (!!) graden...
Eindelijk!
Opetenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:02 schreef Stout het volgende:
zo, de vriesdieper staat uit, warm water erin en ontdooien met die handel...
moet het niet te warm in de kamer worden, anders ontdooit mijn ijs zo hard (waterijs, bosvruchten)
Ik moest mn auto krabben vanmorgen!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Het had hier echt nog erg hard gevroren vannacht. Het warmt nu wel op, maar het is lekker fris nog.
Dat wist ik niet. Maar het verbaast me ook weer niet. Ik heb het alleen met die stukjes gesproken tekst in het nummer Jeanny hoor, dat ik kippenvel krijg. Zeg me dat dat niét door Bolland (of Bolland) is ingesproken maar wel echt door Falco!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet je dat de meeste nummers van Falco ingezongen zijn door Bolland & Bolland? Dit omdat Falco te ver heen was om nog fatsoenlijke platen te maken (drugs)...
Dat zou ik aan qltel moeten vragen, die weet dat welquote:Op maandag 30 maart 2009 11:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat wist ik niet. Maar het verbaast me ook weer niet. Ik heb het alleen met die stukjes gesproken tekst in het nummer Jeanny hoor, dat ik kippenvel krijg. Zeg me dat dat niét door Bolland (of Bolland) is ingesproken maar wel echt door Falco!
Kippenvel nummer is het en dan erg leuke uitvoering iddquote:Op zondag 29 maart 2009 22:46 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Faja, dit lijkt me wel wat voor jou: een bijzondere clip van "Stand by Me".
Ja dat heb ik ook, kippenvel, echt!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Maar het verbaast me ook weer niet. Ik heb het alleen met die stukjes gesproken tekst in het nummer Jeanny hoor, dat ik kippenvel krijg. Zeg me dat dat niét door Bolland (of Bolland) is ingesproken maar wel echt door Falco!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |