Het is een piepkort filmpje (ong 5 min) geworden, van beelden van de boerderij, met als voiceover, mijn stem die teksten, voorleest.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:36 schreef Stout het volgende:
Oxy wat voor Dvd komt erbij ? Met de gedichten door jou ingesproken ?
Wat leuk !! En wat goed dat je zelf voice over bent ! Het lijkt me erg moelijk ! (ik vind mijn eigen stem altijd zo debiel klinken)quote:Op zondag 29 maart 2009 11:39 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Het is een piepkort filmpje (ong 5 min) geworden, van beelden van de boerderij, met als voiceover, mijn stem die teksten, voorleest.
ja ach... Amber heeft lekker tv liggen kijken en wij hebben liggen dommelenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:46 schreef Fuente het volgende:
Wat lekker Vicky! Wel jammer dat je zo vroeg wakker was
Haha, nouja, ik vind mijn stem normaal wel apart klinken, en juist op de DVD heel, normaal.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:48 schreef Stout het volgende:
[..]
Wat leuk !! En wat goed dat je zelf voice over bent ! Het lijkt me erg moelijk ! (ik vind mijn eigen stem altijd zo debiel klinken)
ik heb mijn wekker en horloge gisteravond gedaan.. de rest moet ik nog doenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben helemaal van de leg door de zomertijd.
hoe is dat voor jou oxy? heb jij daar extra last van of juist niet?
ik ben al sinds ik op ben klokken aan het gelijk zetten.
ik heb er nu 14 gedaan en ik heb op een paar na de benedenverdieping gehad
misschien moet ik toch maar eens wat klokken wegdoen
dat zegt toch niets? het zou alleen vreemd zijn als je allemaal kapotte klokken in huis zou hebben.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:11 schreef E.T. het volgende:
en dan te bedenken dat ik met een klokkenmaker getrouwd ben
quote:Op zondag 29 maart 2009 12:11 schreef E.T. het volgende:
en dan te bedenken dat ik met een klokkenmaker getrouwd ben
Uien en knoflookquote:Op zondag 29 maart 2009 12:40 schreef huuphuup het volgende:
Iemand nog tips voor mn voortuintje? Ik wil er graag nog iets eetbaars bij, groente of fruit ofzo, maar er komt niet heel veel zon in ons tuintje. Pas vanaf de namiddag echt. Dus dingen die veel zon nodig hebben is waarschijnlijk niet zo'n heel goed idee. Er staat al een appelboompjeen een frambozenstruik en aardbeienplantjes. En ik wil eigenlijk sowieso nog een bramenstruik halen.
Of anders misschien leuke plantjes die weinig nodig hebben?
quote:Op zondag 29 maart 2009 12:41 schreef innepin het volgende:
Jemig, 14 klokken
Ik was hier bezig met klokken verzetten maar toen bleek dat m'n vriend er al een paar had gedaan en sommige zichzelf al verzet hadden, en toen was ik helemaal in de war en wist ik helemaal niet meer hoe laat het nou moest zijn
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:32 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik hou van deze topictitelHoe vaak het hier op het bankje wel niet over eten of baksels gaat
Geniaal!
Ik hou ook van OUD SC
Zonnetje komt er hier door
dit lijkt me wel leuk cattiequote:Op zondag 29 maart 2009 14:24 schreef cattie het volgende:
Even een vraagje. Een goede vriend van mijn man gaat trouwen en mijn man regelt het vrijgezellenfeest voor de man. Ze houden het huwelijk erg klein en het vrijgezellenfeest voor de man dus ook. Nou zijn we er achter gekomen dat er geen vrijgezellenfeest voor de vrouw wordt gehouden. Dat vind ik niet leuk voor haar. Ze heeft niet zoveel vriendinnen en geen zussen. Ik en nog 2 vrouwen zijn op het huwelijk aanwezig. Maar ik ken die andere 2 niet. Is er iets leuks te doen voor 4 vrouwen waarbij alleen de bruid to be iedereen kent? Workshops e.d. zijn vaak vanaf 8 personen ofzo. Alleen high tea kan ook, maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn om iets te doen, zodat we elkaar makkelijk beter leren kennen.
Ha wat grappig! Ik ben dus de hele zomer laat. Laat met eten, laat naar bed. Gewoon, omdat mijn ritme hardnekkig op wintertijd blijft. Maar hoe dan ook, gewoon maar mee stoppen dan.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:13 schreef Belana het volgende:
ik heb juist nooit last van naar zomertijd gaan, dat gaat altijd makkelijk. voor de kinderen ook geen probleem. ik heb dus juist moeite met naar wintertijd gaan
Oh, jullie hebben al gegeten?!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:15 schreef Stout het volgende:
hello !
Hier was het patat...met salade () en lekkere burgers (zelf gemaakt) Ik vond de salade het lekkerst
![]()
Die schotel ziet er mjammie uit zeg !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |