Raam open!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:00 schreef Ynske het volgende:
hoe krijg je verbrande etenslucht uit een ruimte weg?
johquote:
Kan jij afwassen en typen tegelijk?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:54 schreef Reinhilde het volgende:
ik ben de afwas aan het doen en ik heb geen zin!
was mijn 1e idee ookquote:
niemand klaagt dus dan doe ik lekker gewoon hierquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:55 schreef huuphuup het volgende:
Zet maar hier neer? Toch? En anders lust ik wel een PMetje Simmu![]()
De preischotel was goed gelukt en erg lekker!wel machtig zeg!
En ik heb nog 1 bladerdeegflapje over dus ik ga straks een mini-appelflapje maken voor mezelf
klinkt goed. Feta dus pas als laatst eroverheen hè?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:16 schreef simmu het volgende:
[..]
niemand klaagt dus dan doe ik lekker gewoon hier
voor een volle (braad)pan:
300 gram hamlappen
2 uien
1 teentje knoflook
gyroskruiden
1 rundvleesbouillonblokje
2 flinke aardappelen
1 aubergine
1 medium pot kikkererwten
olijfolie
citroensap
feta
alles in stukjes/blokjes. een husseltje maken van olijfolie, gyroskruiden en wat citroensap en daar het vlees in doen. uurtje laten staan. in de braadpan uitje & knoflook fruiten in wat olijfolie, vlees erbij en even goed aanbraden allemaal. 400 ml water + bouillonblokje erbij kwartiertje laten pruttelen. groentes erbij, nog een kwartiertje laten pruttelen. voor het serveren er wat gekruimelde feta overheen gooien, ik doe er vaak nog wat dille doorlekker met salade van tomaten, ui en feta met wat dille en brood (en ingelegde pepertjes en olijven)
Nou hij was op de weg, terug naar huis, weer helemaal oké. Zijn aanvallen hebben, niet zo'n grote ''nasleep'' zeg maar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:16 schreef Reinhilde het volgende:
Ha Oxy! Ik was al benieuwd hoe het was geweest vandaag!![]()
Dat soort mensen, die alleen maar gaan staan kijken... daar kan ik ook echt niet tegen. Hoe gaat het met je groepsgenoot nu?
jupquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
klinkt goed. Feta dus pas als laatst eroverheen hè?
Kheb hem opgeslagen eens even kijken wanneer ik em kan maken
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:44 schreef Lois het volgende:
Het lijkt me juist heerlijk als je niet achter je kind hoeft aan te rennen TexIk zie daar altijd papa's en mama's boekjes zitten lezen en ik begrijp nooit hoe ze dat kunnen. Dat zijn vast dezelfde kinderen die wel al doorslapen vanaf de geboorte, wel gewoon groeien, zonder problemen zindelijk worden enzo, je weet wel die mytische kinderen.
Tegen de vieze luchtjes in de keuken van Ynskequote:
Oja, even een update geven in het Verhuis, topicquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:29 schreef Stout het volgende:
Oxy, hoe bevalt het in je nieuwe huis ? In een eerder topic stond een link over je verhuizing, daar heb ik toen wel gereageerd maar ik vraag me af hoe het nu met je gaat.
quote:Op zondag 29 maart 2009 08:52 schreef cattie het volgende:
Goedemorgen!
Ive was 6 uur oude tijd wakker... GaaaapIk ben opeens blij met de zomertijd! 7 uur nieuwe tijd klinkt een stuk redelijker.
Als we naar Ahoy gaan mag ie ook meedoen, zei Henkquote:Op zondag 29 maart 2009 00:40 schreef moussy het volgende:
Jaa zeg, het moet natuurlijk wel bijzonder blijven!
Stoer zeg!
quote:Op zondag 29 maart 2009 09:16 schreef E.T. het volgende:
Swets en ik werden 6 uur oude tijd wakker.. verdwaasd.. "is er niemand wakker geweest vannacht???" "heeft Nienke sinds 23 uur echt geslapen??"
Een half uur later werd Tijn wakker en een kwartier later ben ik toch maar eens bij Nienke gaan kijken of ze het nog wel deed![]()
Ik kan me niet meer heugen dat ik zo lang aan een stuk geslapen heb.. Heerlijk!
Ik hou van deze topictitelquote:Op zondag 29 maart 2009 11:04 schreef huuphuup het volgende:
Ik krijg straks broodjes uit de ovenik hou van zondagsritueeltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |