olvarit?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:45 schreef k_i_m het volgende:
Mallerd, ik eet helemaal niet!.
Ik doe altijd uit een potje.
quote:
zul je net zien heb je ergens zin in heb je het niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:17 schreef Ardenlyn het volgende:
Ben al vanaf 1 uur wakker en lukt niet meer om in slaap te komen![]()
Net bakje chips gepakt![]()
Straks maar weer proberen te slapen![]()
Heb zin in soep! Maar dat hebben we niet
Ontbijtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:27 schreef Memmel het volgende:
Ik heb trek in bami. Maar het is pas half negen sogges.
ow daar moeten wij ook heen binnenkort, een matras halen voor het vikarebed. Ezra begint echt uit het ledikant te groeien nu.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:41 schreef E.T. het volgende:
Zo eerst maar eens de Ikea onveilig maken..
Ik heb echt zo'n haat/liefde verhouding met die winkel..
Ja zeg, moet jij niet eens wat anders kwijt?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:55 schreef texelonia het volgende:
Vanaf maandag wordt het weer mooi weerWeekend helaas nog prut...
Wij gaan vandaag naar Ballorig. Kan het kind ook weer eens zijn energie kwijt
Welke ballorig ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:55 schreef texelonia het volgende:
Vanaf maandag wordt het weer mooi weerWeekend helaas nog prut...
Wij gaan vandaag naar Ballorig. Kan het kind ook weer eens zijn energie kwijt
Ja eigenlijk wel, maar van op de bank zitten wachten tot die Truus een keertje zin heeft om buiten te spelen, word ik gekquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja zeg, moet jij niet eens wat anders kwijt?
Houtenquote:
ik moet wel nog altijd een keer meeten met ET, dus wat dat betreftquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:49 schreef Saffier het volgende:
Belaan dan ga je samen met E.T.beetje omslachtige manier van mini-meet, maar hé, daar moet je maar iets voor over hebben dan
ben blij dat ik de mijne klaar hebquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:07 schreef Saffier het volgende:
Vick de badkamer al schoon, die van mij mag je ook wel komen doen hoor
das idd heel genant.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:18 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ga vandaag, met de groep, naar het Dolfinarium.![]()
![]()
Regen.![]()
Oja, nog zoiets, stoms. De groepsleiding had een week geleden gebeld naar het Dolfinarium, om, te zeggen dat we met begeleiding zouden komen (die mogen, dan gratis). Blijkt, dat die mevrouw zei: ''Gehandicapt, o, maar dat moeten we eerst even zien!''![]()
Nu moeten we dus 'bewijzen' dat we een handicap hebben en niet, zonder begeleiding, kunnen.
Wat genant!![]()
* Autipas klaar heeft gelegd.![]()
Oeh!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:27 schreef E.T. het volgende:
Huup, ik zag dat je kleertjes voor je kleine madam wil scoren.. ?? Er hang zoooooo'n onwijs schattig setje.. wit broekje, met een rood geruit topjeIk stond al bij de kassa en had geen tijd meer omdat ik Tijn moest halen.. Ik had het jochie bijna laten wachten
beetje ver, was donderdag dichterbij. Jammer anders had ik na het sporten de heren ff onder de arm genomen (auw...)quote:
yep, om 2 uur klok uurtje vooruit...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:28 schreef RockabeIIa het volgende:
SmorgensHier wordt het elke ochtend vroeger met opstaan lijkt het wel...
Wordt vannacht de klok verzet?
ja vannacht, officieel om 2 uur naar 3 uur dacht ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:28 schreef RockabeIIa het volgende:
SmorgensHier wordt het elke ochtend vroeger met opstaan lijkt het wel...
Wordt vannacht de klok verzet?
zeker lekekr..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:30 schreef Belana het volgende:
ow das lekker vicky. bij ons is ook een oude bekende aan het werk (niet de stukadoor trouwens) en die maakt ook altijd een goeie prijs. schilder en afbouw doet ie en goed ook. er kan enorm verschil zitten indergelijke prijzen
saffier, stuur je haar daarna door naar mij?
hey dat klinkt als iets wat mijn lief wel lekker zou vinden! Receptje?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:33 schreef Belana het volgende:
prei, met gehakt, kerrie, cremefreche en bladerdeeg is lekker vicky
wij zijn ook van die heerlijke lastige eters... en mijn kind vreet al helemaal niets behalve doperwten, kidneybonen, tomaat en komkommerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hey dat klinkt als iets wat mijn lief wel lekker zou vinden! Receptje?
Prei is 1 van mn favoriete groentenet als spinazie en mn lief vind ze allebei niet te eten
dus ik probeer dingen te zoeken die hij dan wél lekker vindt zodat ik ook nog aan mn groenten kom
M. liep alweer te mekkeren dat bloemkool een zomergroente is en dattie nu dus of uit de kas komt of buitenlands is...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Het is toch altijd bloemkooltijd?Ik haal wel eens verse maar haal het hele jaar door doosjes met roosjes
oehh dat klinkt ook lekker!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:41 schreef huuphuup het volgende:
Haha Vicky dat zijn ook precies de groentes die mn lief wel eetde rest vindt ie maar niets. En brocolli, dat vindt ie ook wel lekker. Maar het wordt zo saai zo. En ik mis mn spinazie. Ik ben zo gek op spinazie
lekker met gestoomde rijst en de gewassen spinazie dan bakken met knoflook en afblussen met soyasaus jumjum. Lekker met zoetig gemarineerd rundvlees ofzo.
Achja, straks moet ie wel vind ik
Dat argument heeft mijn lief nog nooit zover gekregen om iets te proeven waarvan hij bij voorbaat al beweerde dat hij het niet zou lustenquote:
tip: eet dat niet wanneer je borstvoeding geeft...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Prei is 1 van mn favoriete groentenet als spinazie
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat argument heeft mijn lief nog nooit zover gekregen om iets te proeven waarvan hij bij voorbaat al beweerde dat hij het niet zou lusten
heb ik nog wel een mooie foto voor mquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]ook weer zo haha
nouja hij had het er zelf over dat als we kindjes hebben hij dan wel alles zou eten want hij wil een goed voorbeeld stellen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat als het echt zover is maar we zullen zien![]()
Oeh Estrys, die spinazie zal ik onthouden danmijn lief geloofde niet zo in spuitluiers haha, mag hij de eerste verschonen
Jammer he, met goed weer was ik ook wel even langsgefietst, maar nu ziet het er niet zo vrolijk uit.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:51 schreef pinquit het volgende:
goedemooooorgen!
vandaag zijn er leuke beesten in ons winkelcentrum, incl een lama en een alpacamijn lievelings!
maar het is best een kwartiertje fietsen en het is zulk slecht weeheer
Zo een heb ik er ook jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat argument heeft mijn lief nog nooit zover gekregen om iets te proeven waarvan hij bij voorbaat al beweerde dat hij het niet zou lusten
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:45 schreef Rewimo het volgende:
freecell, je cd ligt klaar trouwens. Alleen dat opsturen hèIk vergeet 'm steeds mee te nemen
Jon and Kate + 8?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Op animal planet is een serie over een man en vrouw die 2 zwangerschappen verder 8 kinderen hebben![]()
Die zijn bij Oprah geweest, gingen ze met zijn allen in het vliegtuig naar Chicagoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja! Oh, jij kent dat? Ik zag er net een reclameblokje van. Het zal je maar gebeuren!
Dat had mijn moeder ook hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:48 schreef Estrys het volgende:
Zij had trouwens een goede opmerking over eten. De vraag was wat als ze iets niet lusten of niet willen eten.
De kinderen eten wat de pot schaft, ik ben geen restaurant, willen ze het niet eten dan is er de volgende ochtend weer ontbijt.![]()
ow ja en op de vraag wanneer ze seks hebben zei ze: "our children do sleep you know"![]()
Zelfde bij ons thuis, alleen wij waren met drie kindjes en moesten aan tafel blijven tot na het toetje ofzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat had mijn moeder ook hoor
Wij waren met 7 kinderen thuis en je mocht best iets écht niet lusten (1 of 2 dingen) , maar dan pakte je maar een broodje tevredenheid (alleen boter dus) als je echt honger had. En gewoon aan tafel blijven tot na het danken.
Dat deed je dus alleen als je echt iets wanhopig vies vondEn iedereen lust ook eigenlijk alles wel
ow dat zou leuk zijn!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:37 schreef E.T. het volgende:
In het kader van Belaan meeten.... In de grote schoolvakantie logeer ik een paar dagen in Enkhuizen.. ik wil dan ook ff een oude schoolvriendin opzoeken waar ik nog contact mee heb en ik wil ff in Hoorn de stad in, dus dan kunnen wij wel ff meeten
in mijn geval rent Micha nu achter hem aanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:44 schreef Lois het volgende:
Het lijkt me juist heerlijk als je niet achter je kind hoeft aan te rennen TexIk zie daar altijd papa's en mama's boekjes zitten lezen en ik begrijp nooit hoe ze dat kunnen. Dat zijn vast dezelfde kinderen die wel al doorslapen vanaf de geboorte, wel gewoon groeien, zonder problemen zindelijk worden enzo, je weet wel die mytische kinderen.
yayquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:58 schreef Memmel het volgende:
Ik heb een nieuwe naamachine![]()
![]()
De oude was echt niet meer te maken (ja voor het geld van 2 nieuwe), dus nu heb ik een mooi machientje gekocht en nog inruil gekregen ook op de oude! En dan van de week les 3 van Maneki en voor je het weet, ben ik een naaimachientjes-virtuoos!
Dan ligt het dus niet aan mijquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:17 schreef freecell het volgende:
Reinhilde ik vond de saus absoluut onboeiend, mijn eigen saus is lekkerder
Memmel wat tof!
Mooi!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef texelonia het volgende:
Wij zijn weer thuis. Noah heeft het heel erg naar zijn zin gehadEn het zonnetje is inmiddels ook doorgebroken!
nu je vliezen nogquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef texelonia het volgende:
Wij zijn weer thuis. Noah heeft het heel erg naar zijn zin gehadEn het zonnetje is inmiddels ook doorgebroken!
![]()
Oeh ja ik hou me wel aanbevolen voor dat recept!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:45 schreef Mibos2 het volgende:
U roept en wij draaien... Ik heb een boek in het nederlands. Niet zo heel duur en overal wel te verkrijgen maar daar staan geen pastechi´s in die heb ik van lief zijn oma. Kan dat recept wel een keertje uittikken maar dan wordt het wel maandag want morgen ben ik de hele dag weg en vanmiddag krijgen we visite is dat erg? Het isbn is 9055132802. Moet wel terug te zoeken zijn via bol ofzo denk ik. Oh en tonijnkoekjes jummie...
Ja zo zie ik mezelf wel. De helft van mijn dingen doen is onder Antiliaanse invloed zou hoe zeg ik dat nou weer dat. Ik ben samen met mijn sindskort zwager de enige Makamba (Nederlander) in de familie en krijg dat ook regelmatig te horen hahaha... Voordeel is dat mijn schoonmams met haar mond goed kan koken maar het niet in de keuken kan uitvoeren. Ze vergiftigde vorig jaar de halve familie ongeveer dus die kookt bijna niet en hier is het vaak een zoete inval op kook en bakgebied en ik vind het leuk. Kaith ook want die bakt elke week wel koekjes of gisteren een tulband en dan met frutsels erop. Ze wil ook altijd op het aanrecht bij me zitten en dan samen rommelen vind ze echt heel leuk...
Ja huup dat was ik inderdaad.
klinkt goed!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:05 schreef simmu het volgende:
oh, leuk. praten over eten
ik heb net de griekse stoofschotel voor morgen gemaakt. broodje en ingelegde pepers erbij en jummie maar!
jeetje wat stinkt die troepquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:13 schreef Nijna het volgende:
Klinkt goed Ynske, wat vind konijn van het wortelprutje?
Wij eten taco's met vanalles en nog wat
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:27 schreef innepin het volgende:
Griekse stoofschotel, klinkt goed simmu.
Ik heb net een patatje pinda op
En ik heb eennieuwe camera
Wilde eigenlijk eentje van de V&D, maar ja, prijzencircus enzo, dus al uitverkocht natuurlijk
Toen maar de zaterdagmassa's getrotseerd en bij de Mediamarkt een veel mooiere gekocht (Nikon Coolpix L100)
![]()
En nou heb ik al vijftig foto's van de meest onzinnige dingen, haha. Echt zo: kat - hond - gieter - tuin - sleutelbos - stoel enzo.:')
Precies. Ik wilde er eentje waar je een hoop mee kan, maar waarmee als het nodig is (lees: als vriendlief 'm vasthoudt) gewoon KLIK kan doen en klaar is je foto, en liefst niet zo'n miniding want vriendje is bang dat ie 'm dan laat vallen uit z'n grote lompe handenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]leuk toch!
coolpixen zijn zeker niet onaardig om in handen te houden
op school hadden we die ook voor de studenten, stuiterproofquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Precies. Ik wilde er eentje waar je een hoop mee kan, maar waarmee als het nodig is (lees: als vriendlief 'm vasthoudt) gewoon KLIK kan doen en klaar is je foto, en liefst niet zo'n miniding want vriendje is bang dat ie 'm dan laat vallen uit z'n grote lompe handenDeze was ideaal
![]()
Blij
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
op school hadden we die ook voor de studenten, stuiterproof
niet die versie maar wel een coolpixquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:34 schreef innepin het volgende:
[..]Volgens Nikon.com is ie gereleased in de eerste week van maart 2009, lijkt me stug
ok, dank jequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:34 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij kan je ze aangebroken een dag bewaren in de koelkast Ynske, staat ook wel op het potje ergens als het goed is...
Lekker dat dit beter gaat!
Oh zo! Er zit nogal wat verschil tussen vind ik.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh zo! Er zit nogal wat verschil tussen vind ik.
Dit is mijne:
[ afbeelding ]![]()
sorry voor de spam, maar 't is al vijf jaar geleden dat ik een nieuwe camera kocht en ik ben helemaal heppieKan ik in de zomer tenminste mooie babyfoto's maken
279 pardon, 289 euro, bix. Valt mee toch? Zoals ik al zei, goedkoper dan m'n flutding van vijf jaar geledenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:01 schreef bixister het volgende:
ziet er mooi uit, innepin. wat kostte die nou bij mediamarkt?
bij bol zou ik m iig nooit kopenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:08 schreef innepin het volgende:
[..]
279 pardon, 289 euro, bix. Valt mee toch? Zoals ik al zei, goedkoper dan m'n flutding van vijf jaar geleden![]()
Ynske, nee, ik kan wel een beetje omgaan met een slr, maar het is toch vooral voor de kiekjes en niet voor de fotografische hoogstandjes. Dus geen slr. Ik heb altijd nog m'n ouderwetse analoge Olympus slr als ik me hobby-ig voel![]()
Oh en ik zie net dat ie op bol.com veel goedkoper isOeps
mompelt iets over impulsaankopen enzo...
ja, en bij kleine kinderen is dat vrij lastig vooral als ze zich bewegen, iets met een lens erop, en een kind dat op 5cm van je af gaat staan, ships kan niet meer focussen enzoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef bixister het volgende:
is slr een afkorting voor spiegelreflex???
als er iets mee is wil ik in de winkel langs kunnen gaan voor de garantie etc. wat dat betreft bij bol slechte ervaring met terug sturen enzo.quote:en waarom niet kopen bij bol ynske?
bij veel camera's is dat idd uit te zetten, iig wel bij de canon G en S serie als ik t goed hebquote:innepin, da's nog best een boel geld, maar hij ziet er ook wel erg mooi uit hoor! hoe zit 't met het aanzet-geluidje? is dat uit te zetten? (ik hoorde ooit bij een vorige versie geloof ik dat dat daar zo irritant bij was, en dat je dan dus lastig spontane foto's kunt maken).
megapixels zijn niet alles hequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef huuphuup het volgende:
Ziet er stoer uit Innepin!
ik wil ook sparen voor een nieuwe camera, mijn oude is (goh) uit 2004 en kostte (nee...) 350-something eurogelukkkig had die wel 8 mp en alle functies en gadgets erop die ik wilde zodat ie niet na een week al veroudert zou zijn. Maar ondanks dat hij het nog prima doet wil ik misschien toch wel eens kijken voor een nieuwe. Wat een onzin eigenlijk van mezelf om een nieuwe te willen als die oude het nog goed doet en 8 mp. heeft enzo
![]()
De prei-bladerdeeg creatie van Belana staat in de ovenik ben benieuwd, ik heb er een peper en knoflook bijgegooid en lief vindt het er mooi uitzien
straks even veldsla voor dr bij klaarmaken. Hongerrr trek!!
Als een tierelier! Whatever that may bequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:20 schreef Fuente het volgende:
Preitaart = lekker! Maar vandaag even niet, ben zo misselijk als een.. ja, wat eigenlijk? Niet lekker in ieder geval
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Als een tierelier! Whatever that may beIemand enig idee wat een tierelier is?
Nee dat weet ikquote:
z0mg!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]Een tierelier is een klein taps toelopend rond aardewerk potje met een harde brandstof en een pit.
aldus wiki
ow ja maar ik bedoelde t niet slechtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee dat weet ik![]()
Maar heel veel cameras uit die tijd hadden nog 3 mp en alleen beperkte digitale zoom en verder niets. Ik heb toen heel lang met een vriend/hobbyfotograaf overlegd over het beste wat ik kon kopen onder de 400 euro. Dus een niet-professionele camera zeg maar, maar waar ik wel alles aan kan instellen. En dat kan met deze gelukkig. Sluitertijd en diafragma zijn zelf in te stellen en er zit optische zoom op, helaas niet zoveel maar voor wat ik ermee doe (even reëel gesproken) meer dan genoeg.
ik durf er niets van te zeggen... Amber gaat iig op de normale tijd naar bed. Met de klok eenuur terug heb ik haar wel eens een uurtje langer wakker gehouden...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:34 schreef Ynske het volgende:
vannacht is t weer de klok veranderen voor de zomertijd. denken jullie dat de kids er last van hebben?
Ja 't is ook een hoop geldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef bixister het volgende:
innepin, da's nog best een boel geld, maar hij ziet er ook wel erg mooi uit hoor! hoe zit 't met het aanzet-geluidje? is dat uit te zetten? (ik hoorde ooit bij een vorige versie geloof ik dat dat daar zo irritant bij was, en dat je dan dus lastig spontane foto's kunt maken).
is het ookquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:54 schreef Reinhilde het volgende:ik ben de afwas aan het doen en ik heb geen zin!
Ik heb een afwasmachinequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:57 schreef Reinhilde het volgende:
Vicky ik normaal ook niet, want dat doet nixxx.
Maar als ik moet wachten tot hij de afwas gaat doen vandaag kan ik pas om 22:00 koken.
das balen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:59 schreef Reinhilde het volgende:
wij hebben geen plaats in de keuken voor een afwasmachine
Raam open!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:00 schreef Ynske het volgende:
hoe krijg je verbrande etenslucht uit een ruimte weg?
johquote:
Kan jij afwassen en typen tegelijk?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:54 schreef Reinhilde het volgende:
ik ben de afwas aan het doen en ik heb geen zin!
was mijn 1e idee ookquote:
niemand klaagt dus dan doe ik lekker gewoon hierquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:55 schreef huuphuup het volgende:
Zet maar hier neer? Toch? En anders lust ik wel een PMetje Simmu![]()
De preischotel was goed gelukt en erg lekker!wel machtig zeg!
En ik heb nog 1 bladerdeegflapje over dus ik ga straks een mini-appelflapje maken voor mezelf
klinkt goed. Feta dus pas als laatst eroverheen hè?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:16 schreef simmu het volgende:
[..]
niemand klaagt dus dan doe ik lekker gewoon hier
voor een volle (braad)pan:
300 gram hamlappen
2 uien
1 teentje knoflook
gyroskruiden
1 rundvleesbouillonblokje
2 flinke aardappelen
1 aubergine
1 medium pot kikkererwten
olijfolie
citroensap
feta
alles in stukjes/blokjes. een husseltje maken van olijfolie, gyroskruiden en wat citroensap en daar het vlees in doen. uurtje laten staan. in de braadpan uitje & knoflook fruiten in wat olijfolie, vlees erbij en even goed aanbraden allemaal. 400 ml water + bouillonblokje erbij kwartiertje laten pruttelen. groentes erbij, nog een kwartiertje laten pruttelen. voor het serveren er wat gekruimelde feta overheen gooien, ik doe er vaak nog wat dille doorlekker met salade van tomaten, ui en feta met wat dille en brood (en ingelegde pepertjes en olijven)
Nou hij was op de weg, terug naar huis, weer helemaal oké. Zijn aanvallen hebben, niet zo'n grote ''nasleep'' zeg maar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:16 schreef Reinhilde het volgende:
Ha Oxy! Ik was al benieuwd hoe het was geweest vandaag!![]()
Dat soort mensen, die alleen maar gaan staan kijken... daar kan ik ook echt niet tegen. Hoe gaat het met je groepsgenoot nu?
jupquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
klinkt goed. Feta dus pas als laatst eroverheen hè?
Kheb hem opgeslagen eens even kijken wanneer ik em kan maken
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:44 schreef Lois het volgende:
Het lijkt me juist heerlijk als je niet achter je kind hoeft aan te rennen TexIk zie daar altijd papa's en mama's boekjes zitten lezen en ik begrijp nooit hoe ze dat kunnen. Dat zijn vast dezelfde kinderen die wel al doorslapen vanaf de geboorte, wel gewoon groeien, zonder problemen zindelijk worden enzo, je weet wel die mytische kinderen.
Tegen de vieze luchtjes in de keuken van Ynskequote:
Oja, even een update geven in het Verhuis, topicquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:29 schreef Stout het volgende:
Oxy, hoe bevalt het in je nieuwe huis ? In een eerder topic stond een link over je verhuizing, daar heb ik toen wel gereageerd maar ik vraag me af hoe het nu met je gaat.
quote:Op zondag 29 maart 2009 08:52 schreef cattie het volgende:
Goedemorgen!
Ive was 6 uur oude tijd wakker... GaaaapIk ben opeens blij met de zomertijd! 7 uur nieuwe tijd klinkt een stuk redelijker.
Als we naar Ahoy gaan mag ie ook meedoen, zei Henkquote:Op zondag 29 maart 2009 00:40 schreef moussy het volgende:
Jaa zeg, het moet natuurlijk wel bijzonder blijven!
Stoer zeg!
quote:Op zondag 29 maart 2009 09:16 schreef E.T. het volgende:
Swets en ik werden 6 uur oude tijd wakker.. verdwaasd.. "is er niemand wakker geweest vannacht???" "heeft Nienke sinds 23 uur echt geslapen??"
Een half uur later werd Tijn wakker en een kwartier later ben ik toch maar eens bij Nienke gaan kijken of ze het nog wel deed![]()
Ik kan me niet meer heugen dat ik zo lang aan een stuk geslapen heb.. Heerlijk!
Ik hou van deze topictitelquote:Op zondag 29 maart 2009 11:04 schreef huuphuup het volgende:
Ik krijg straks broodjes uit de ovenik hou van zondagsritueeltjes
Het is een piepkort filmpje (ong 5 min) geworden, van beelden van de boerderij, met als voiceover, mijn stem die teksten, voorleest.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:36 schreef Stout het volgende:
Oxy wat voor Dvd komt erbij ? Met de gedichten door jou ingesproken ?
Wat leuk !! En wat goed dat je zelf voice over bent ! Het lijkt me erg moelijk ! (ik vind mijn eigen stem altijd zo debiel klinken)quote:Op zondag 29 maart 2009 11:39 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Het is een piepkort filmpje (ong 5 min) geworden, van beelden van de boerderij, met als voiceover, mijn stem die teksten, voorleest.
ja ach... Amber heeft lekker tv liggen kijken en wij hebben liggen dommelenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:46 schreef Fuente het volgende:
Wat lekker Vicky! Wel jammer dat je zo vroeg wakker was
Haha, nouja, ik vind mijn stem normaal wel apart klinken, en juist op de DVD heel, normaal.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:48 schreef Stout het volgende:
[..]
Wat leuk !! En wat goed dat je zelf voice over bent ! Het lijkt me erg moelijk ! (ik vind mijn eigen stem altijd zo debiel klinken)
ik heb mijn wekker en horloge gisteravond gedaan.. de rest moet ik nog doenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben helemaal van de leg door de zomertijd.
hoe is dat voor jou oxy? heb jij daar extra last van of juist niet?
ik ben al sinds ik op ben klokken aan het gelijk zetten.
ik heb er nu 14 gedaan en ik heb op een paar na de benedenverdieping gehad
misschien moet ik toch maar eens wat klokken wegdoen
dat zegt toch niets? het zou alleen vreemd zijn als je allemaal kapotte klokken in huis zou hebben.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:11 schreef E.T. het volgende:
en dan te bedenken dat ik met een klokkenmaker getrouwd ben
quote:Op zondag 29 maart 2009 12:11 schreef E.T. het volgende:
en dan te bedenken dat ik met een klokkenmaker getrouwd ben
Uien en knoflookquote:Op zondag 29 maart 2009 12:40 schreef huuphuup het volgende:
Iemand nog tips voor mn voortuintje? Ik wil er graag nog iets eetbaars bij, groente of fruit ofzo, maar er komt niet heel veel zon in ons tuintje. Pas vanaf de namiddag echt. Dus dingen die veel zon nodig hebben is waarschijnlijk niet zo'n heel goed idee. Er staat al een appelboompjeen een frambozenstruik en aardbeienplantjes. En ik wil eigenlijk sowieso nog een bramenstruik halen.
Of anders misschien leuke plantjes die weinig nodig hebben?
quote:Op zondag 29 maart 2009 12:41 schreef innepin het volgende:
Jemig, 14 klokken
Ik was hier bezig met klokken verzetten maar toen bleek dat m'n vriend er al een paar had gedaan en sommige zichzelf al verzet hadden, en toen was ik helemaal in de war en wist ik helemaal niet meer hoe laat het nou moest zijn
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:32 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik hou van deze topictitelHoe vaak het hier op het bankje wel niet over eten of baksels gaat
Geniaal!
Ik hou ook van OUD SC
Zonnetje komt er hier door
dit lijkt me wel leuk cattiequote:Op zondag 29 maart 2009 14:24 schreef cattie het volgende:
Even een vraagje. Een goede vriend van mijn man gaat trouwen en mijn man regelt het vrijgezellenfeest voor de man. Ze houden het huwelijk erg klein en het vrijgezellenfeest voor de man dus ook. Nou zijn we er achter gekomen dat er geen vrijgezellenfeest voor de vrouw wordt gehouden. Dat vind ik niet leuk voor haar. Ze heeft niet zoveel vriendinnen en geen zussen. Ik en nog 2 vrouwen zijn op het huwelijk aanwezig. Maar ik ken die andere 2 niet. Is er iets leuks te doen voor 4 vrouwen waarbij alleen de bruid to be iedereen kent? Workshops e.d. zijn vaak vanaf 8 personen ofzo. Alleen high tea kan ook, maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn om iets te doen, zodat we elkaar makkelijk beter leren kennen.
Ha wat grappig! Ik ben dus de hele zomer laat. Laat met eten, laat naar bed. Gewoon, omdat mijn ritme hardnekkig op wintertijd blijft. Maar hoe dan ook, gewoon maar mee stoppen dan.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:13 schreef Belana het volgende:
ik heb juist nooit last van naar zomertijd gaan, dat gaat altijd makkelijk. voor de kinderen ook geen probleem. ik heb dus juist moeite met naar wintertijd gaan
Oh, jullie hebben al gegeten?!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:15 schreef Stout het volgende:
hello !
Hier was het patat...met salade () en lekkere burgers (zelf gemaakt) Ik vond de salade het lekkerst
![]()
Die schotel ziet er mjammie uit zeg !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |