olvarit?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:45 schreef k_i_m het volgende:
Mallerd, ik eet helemaal niet!.
Ik doe altijd uit een potje.
quote:
zul je net zien heb je ergens zin in heb je het niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:17 schreef Ardenlyn het volgende:
Ben al vanaf 1 uur wakker en lukt niet meer om in slaap te komen![]()
Net bakje chips gepakt![]()
Straks maar weer proberen te slapen![]()
Heb zin in soep! Maar dat hebben we niet
Ontbijtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:27 schreef Memmel het volgende:
Ik heb trek in bami. Maar het is pas half negen sogges.
ow daar moeten wij ook heen binnenkort, een matras halen voor het vikarebed. Ezra begint echt uit het ledikant te groeien nu.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:41 schreef E.T. het volgende:
Zo eerst maar eens de Ikea onveilig maken..
Ik heb echt zo'n haat/liefde verhouding met die winkel..
Ja zeg, moet jij niet eens wat anders kwijt?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:55 schreef texelonia het volgende:
Vanaf maandag wordt het weer mooi weerWeekend helaas nog prut...
Wij gaan vandaag naar Ballorig. Kan het kind ook weer eens zijn energie kwijt
Welke ballorig ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:55 schreef texelonia het volgende:
Vanaf maandag wordt het weer mooi weerWeekend helaas nog prut...
Wij gaan vandaag naar Ballorig. Kan het kind ook weer eens zijn energie kwijt
Ja eigenlijk wel, maar van op de bank zitten wachten tot die Truus een keertje zin heeft om buiten te spelen, word ik gekquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja zeg, moet jij niet eens wat anders kwijt?
Houtenquote:
ik moet wel nog altijd een keer meeten met ET, dus wat dat betreftquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:49 schreef Saffier het volgende:
Belaan dan ga je samen met E.T.beetje omslachtige manier van mini-meet, maar hé, daar moet je maar iets voor over hebben dan
ben blij dat ik de mijne klaar hebquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:07 schreef Saffier het volgende:
Vick de badkamer al schoon, die van mij mag je ook wel komen doen hoor
das idd heel genant.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:18 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ga vandaag, met de groep, naar het Dolfinarium.![]()
![]()
Regen.![]()
Oja, nog zoiets, stoms. De groepsleiding had een week geleden gebeld naar het Dolfinarium, om, te zeggen dat we met begeleiding zouden komen (die mogen, dan gratis). Blijkt, dat die mevrouw zei: ''Gehandicapt, o, maar dat moeten we eerst even zien!''![]()
Nu moeten we dus 'bewijzen' dat we een handicap hebben en niet, zonder begeleiding, kunnen.
Wat genant!![]()
* Autipas klaar heeft gelegd.![]()
Oeh!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:27 schreef E.T. het volgende:
Huup, ik zag dat je kleertjes voor je kleine madam wil scoren.. ?? Er hang zoooooo'n onwijs schattig setje.. wit broekje, met een rood geruit topjeIk stond al bij de kassa en had geen tijd meer omdat ik Tijn moest halen.. Ik had het jochie bijna laten wachten
beetje ver, was donderdag dichterbij. Jammer anders had ik na het sporten de heren ff onder de arm genomen (auw...)quote:
yep, om 2 uur klok uurtje vooruit...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:28 schreef RockabeIIa het volgende:
SmorgensHier wordt het elke ochtend vroeger met opstaan lijkt het wel...
Wordt vannacht de klok verzet?
ja vannacht, officieel om 2 uur naar 3 uur dacht ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:28 schreef RockabeIIa het volgende:
SmorgensHier wordt het elke ochtend vroeger met opstaan lijkt het wel...
Wordt vannacht de klok verzet?
zeker lekekr..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:30 schreef Belana het volgende:
ow das lekker vicky. bij ons is ook een oude bekende aan het werk (niet de stukadoor trouwens) en die maakt ook altijd een goeie prijs. schilder en afbouw doet ie en goed ook. er kan enorm verschil zitten indergelijke prijzen
saffier, stuur je haar daarna door naar mij?
hey dat klinkt als iets wat mijn lief wel lekker zou vinden! Receptje?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:33 schreef Belana het volgende:
prei, met gehakt, kerrie, cremefreche en bladerdeeg is lekker vicky
wij zijn ook van die heerlijke lastige eters... en mijn kind vreet al helemaal niets behalve doperwten, kidneybonen, tomaat en komkommerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hey dat klinkt als iets wat mijn lief wel lekker zou vinden! Receptje?
Prei is 1 van mn favoriete groentenet als spinazie en mn lief vind ze allebei niet te eten
dus ik probeer dingen te zoeken die hij dan wél lekker vindt zodat ik ook nog aan mn groenten kom
M. liep alweer te mekkeren dat bloemkool een zomergroente is en dattie nu dus of uit de kas komt of buitenlands is...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Het is toch altijd bloemkooltijd?Ik haal wel eens verse maar haal het hele jaar door doosjes met roosjes
oehh dat klinkt ook lekker!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:41 schreef huuphuup het volgende:
Haha Vicky dat zijn ook precies de groentes die mn lief wel eetde rest vindt ie maar niets. En brocolli, dat vindt ie ook wel lekker. Maar het wordt zo saai zo. En ik mis mn spinazie. Ik ben zo gek op spinazie
lekker met gestoomde rijst en de gewassen spinazie dan bakken met knoflook en afblussen met soyasaus jumjum. Lekker met zoetig gemarineerd rundvlees ofzo.
Achja, straks moet ie wel vind ik
Dat argument heeft mijn lief nog nooit zover gekregen om iets te proeven waarvan hij bij voorbaat al beweerde dat hij het niet zou lustenquote:
tip: eet dat niet wanneer je borstvoeding geeft...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Prei is 1 van mn favoriete groentenet als spinazie
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat argument heeft mijn lief nog nooit zover gekregen om iets te proeven waarvan hij bij voorbaat al beweerde dat hij het niet zou lusten
heb ik nog wel een mooie foto voor mquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]ook weer zo haha
nouja hij had het er zelf over dat als we kindjes hebben hij dan wel alles zou eten want hij wil een goed voorbeeld stellen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat als het echt zover is maar we zullen zien![]()
Oeh Estrys, die spinazie zal ik onthouden danmijn lief geloofde niet zo in spuitluiers haha, mag hij de eerste verschonen
Jammer he, met goed weer was ik ook wel even langsgefietst, maar nu ziet het er niet zo vrolijk uit.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:51 schreef pinquit het volgende:
goedemooooorgen!
vandaag zijn er leuke beesten in ons winkelcentrum, incl een lama en een alpacamijn lievelings!
maar het is best een kwartiertje fietsen en het is zulk slecht weeheer
Zo een heb ik er ook jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat argument heeft mijn lief nog nooit zover gekregen om iets te proeven waarvan hij bij voorbaat al beweerde dat hij het niet zou lusten
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:45 schreef Rewimo het volgende:
freecell, je cd ligt klaar trouwens. Alleen dat opsturen hèIk vergeet 'm steeds mee te nemen
Jon and Kate + 8?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Op animal planet is een serie over een man en vrouw die 2 zwangerschappen verder 8 kinderen hebben![]()
Die zijn bij Oprah geweest, gingen ze met zijn allen in het vliegtuig naar Chicagoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja! Oh, jij kent dat? Ik zag er net een reclameblokje van. Het zal je maar gebeuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |