In het Borstvoeding of flesvoedingstopic al gelezen/gevraagd?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:41 schreef admiraal_anaal het volgende:Levi heeft onwijs last van buikkrampjes maar zijn vergeten om infacol te halen dus is overstuur en aan het huilen en niks in de omgeving verkoopt het, alleen synababy maar daar reageert ie niet goed op
oja tevens tvp
fietsbewegingen? of een lekkere warme kruik?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:41 schreef admiraal_anaal het volgende:Levi heeft onwijs last van buikkrampjes maar zijn vergeten om infacol te halen dus is overstuur en aan het huilen en niks in de omgeving verkoopt het, alleen synababy maar daar reageert ie niet goed op
oja tevens tvp
Arme jij! Succes vandaag!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:25 schreef Stout het volgende:
*komt gebroken binnen vallen*
Piewuf wat een nacht zeg ! Merijn zo ziek als een hond...die heeft werkelijk de hele nacht lopen spoken/kotsen en zelf heb ik ook al een wattenhoofd. Wordt weer gezellig. Zo eerst maar ens even de badkamer dweilen, hij moet nog leren richten![]()
*duikt in de schoonmaakmodus*
ja ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:14 schreef Dakota het volgende:
ik ruim ook liever poep op dan kotsDan kots ik eroverheen
mij boeit het absoluut niet. ik heb er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:14 schreef Dakota het volgende:
ik ruim ook liever poep op dan kotsDan kots ik eroverheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |