abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 maart 2009 @ 13:18:44 #201
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67516244
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Had als ik hem was andere glazen genomen. Blinde man is het.
Zeker andere glazen idd. Of in elk geval een iets lichter montuur
pi_67516254
TVPole-position
  zondag 29 maart 2009 @ 13:21:11 #203
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_67516307
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:17 schreef vosss het volgende:

[..]

Bovendien knallen alle auto's nu in safetycar-mode, dus heel hard zal het niet gegaan zijn.
Dat maakt niet uit. Hij was naast de baan. Het is dan niet aan Hamilton om te gaan bekijken of Trulli misschien wel door kan gaan. Trulli ligt ernaast en dan mag iedereen er gewoon voorbij. Trulli moet dan simpelweg aansluiten als hij weer op de baan komt.
Hoe jammer jij het misschien vindt, het zijn de regels.
  zondag 29 maart 2009 @ 13:22:21 #204
65997 Oldbie
pi_67516334
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Had als ik hem was andere glazen genomen. Blinde man is het.
Wat ben ik blij dat F1 weer op de BBC is. Eindelijk verlost van die zelfingenomen kutpresentator
pi_67516363
quote:
Het is weldegelijk mogelijk om te spinnen of stil te vallen tijdens de safety car. Hoe zat het ook alweer in Brazilië in 2003? Webber crasht, safety car komt eruit en Alonso crasht nog even op een wiel.
Trulli reed op dat moment niet op het circuit en dan mag een ander gewoon doorrijden. Pech voor Trulli. Dat hij terug kan komen is geen criterium. Hij lag naast de baan en Hamilton mocht gewoon door.
Buitenspel doet z'n intrede in de Formule 1 Volgens mij behoren de uitloopzones, inclusief grastroken, muren, grindbakken en asfaltzones gewoon tot het circuit.
Volgens mij is het zelfs zo dat ze in Monaco nog verder gaan in het opstellen van de regels, wat bij het circuit hoort en wat niet. Achter de vangrails, voornamelijk in de tunnel en op start/finish, behoren ook tot het circuit. Plus ook de direct aangrenzende flatgebouwen aan het circuit, gedurende het GP-weekend.
Dit omdat de FIA hierin kan oordelen of mensen op gevaarlijke plekken staan of zich buitensporig gedragen. Stel je voor dat er iemand op een balkon aan start/finish, daar op de ballustrade gaat staan, kunnen ze hem dat verbieden of een boete opleggen en zijn ze niet aansprakelijk voor als die pipo van het balkon lazerd...het is dan tenslotte een circuit = dus eigen risico.

Het circuit is dus echt niet alleen het grijze lint dat asfalt heet en een rondje maakt.
pi_67516447
Zo de herhaling eens kijken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_67516564
quote:
Het is dan niet aan Hamilton om te gaan bekijken of Trulli misschien wel door kan gaan. Trulli ligt ernaast en dan mag iedereen er gewoon voorbij.
Ik heb de beelden niet gezien, maar zoals het nu gesteld wordt is hij helemaal niet stil gevallen.
Hoe ik het nu lees is hij in een bocht wijd gegaan. Over een uitloopstrook dus.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 29 maart 2009 @ 13:36:04 #208
65997 Oldbie
pi_67516662
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:23 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Buitenspel doet z'n intrede in de Formule 1 Volgens mij behoren de uitloopzones, inclusief grastroken, muren, grindbakken en asfaltzones gewoon tot het circuit.
Volgens mij is het zelfs zo dat ze in Monaco nog verder gaan in het opstellen van de regels, wat bij het circuit hoort en wat niet. Achter de vangrails, voornamelijk in de tunnel en op start/finish, behoren ook tot het circuit. Plus ook de direct aangrenzende flatgebouwen aan het circuit, gedurende het GP-weekend.
Dit omdat de FIA hierin kan oordelen of mensen op gevaarlijke plekken staan of zich buitensporig gedragen. Stel je voor dat er iemand op een balkon aan start/finish, daar op de ballustrade gaat staan, kunnen ze hem dat verbieden of een boete opleggen en zijn ze niet aansprakelijk voor als die pipo van het balkon lazerd...het is dan tenslotte een circuit = dus eigen risico.

Het circuit is dus echt niet alleen het grijze lint dat asfalt heet en een rondje maakt.
quote:
40.7 All competing cars must then reduce speed and form up in line behind the safety car no more than ten car lengths apart and overtaking, with the following exceptions, is forbidden until the cars reach the Line after the safety car has returned to the pits. Overtaking will be permitted under the following circumstances :
- if a car is signalled to do so from the safety car ;
- under 40.15 below ;
- any car entering the pits may pass another car or the safety car remaining on the track after it has crossed the first safety car line ;
- any car leaving the pits may be overtaken by another car on the track before it crosses the second safety car line ;
- when the safety car is returning to the pits it may be overtaken by cars on the track once it has crossed the first safety car line ;
- any car stopping in its designated garage area whilst the safety car is using the pit lane (see 40.10 below) may be overtaken ;
- if any car slows with an obvious problem.
Bron
Van de baan gaan lijkt mijn een "obvious problem"
pi_67516789
Even een bocht wijd gaan lijkt mij obvious géén problem
vosss is de naam,
pi_67516883
quote:
"obvious problem"
Een obvious problem zie ik meer als het kortstondig stilvallen van een F1 wagen/deelnemer, het spinnen van een F1 in een grasveld waar hij ver voor moet omrijden via kleine laantjes achter het grasveld of het opblazen van een F1. Ja, dan mag je van mij wel inhalen. Trulli raakte even buiten de baan zover ik er uit kan opmaken, zeker gezien het punt waar het gebeurd moet zijn. Aan het einde van de safetycar vertaal ik als in 1 van de laatste bochtjes. Daar liggen een paar grasveldjes en stroken, niet zo groot als in Brazilie ofzo.

Bovendien vind ik het ook onsportief van Hamilton om niet even het geduld te hebben op Trulli te wachten of hem weer voor te laten als hij weer op de baan kwam.
  zondag 29 maart 2009 @ 13:45:42 #211
65997 Oldbie
pi_67516888
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:41 schreef vosss het volgende:
Even een bocht wijd gaan lijkt mij obvious géén problem
Over een uitloopstrook? Jawel.
Zoals ik al eerder zei: het is niet aan Hamilton om te beoordelen of Trulli verder kan. Trulli rijdt een uitloopstrook op (of van de baan). Dan gaat Hamilton niet stilstaan om te kijken of het een technisch probleem is of dat het een fout was van Trulli. Temeer omdat, zoals jijzelf al zei, het niet zo hard heeft kunnen gaan. Als je niet hard rijdt dan vlieg je toch ook niet uit de bocht? Het was voor Hamilton dus aannemelijk dat Trulli een probleem had.
  zondag 29 maart 2009 @ 13:47:00 #212
65997 Oldbie
pi_67516914
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:45 schreef Meike26 het volgende:
Bovendien vind ik het ook onsportief van Hamilton om niet even het geduld te hebben op Trulli te wachten of hem weer voor te laten als hij weer op de baan kwam.
Onsportief? LOL
Je bent aan het voetballen. De verdediger glijdt uit dus is het sportief van de aanvaller om te wachten tot de verdediger weer op de been is? Komop zeg!!
  zondag 29 maart 2009 @ 14:00:07 #213
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_67517231
Voor degenen die niet de hele race willen kijken: op Sporza nu een korte samenvatting.
sig verwijderd door FA
pi_67517339
Volgens mij kijkt Oldbie geen wielrennen? Nu weet ik ook niet alles van wielrennen hoor, maar er zijn wel wat ongeschreven regels. Zo maak je geen vrienden als je met je team/wielerploeg vooraan gaat rijden in V-vorm om zo de rest af te houden en je kopman voorsprong te geven.

Ook word er meestal van begin tot halverwege een etape rustiger gereden als er een mega-valpartij is geweest, dan word er ook niet meer voluit gefietst. En als je midden in het peleton rijd en je gaat even pissen dan nemen ze dat ook niet in dank af...maar meld een wielrenner even dat hij gaat plassen aan z'n ploegleden, zij gaan het tempo bepalen, de zeikerd in kwestie gaat rustig langs de weg fietsend z'n plasje doen en meld zich later weer bij z'n ploeg. Zomaar wat voorbeelden.

Hamilton had kunnen zien dat Trulli er even naast ging, ook al hoft hij niet te beoordelen of Trulli door kan rijden ja of nee, hij heeft spiegels. Als Trulli gelijk weer achter hem rijd, dan had ik het chique gevonden om niet te gaan miauwen bij de stewards: Maar hij heeft me ingehaald onder geel !!
Hoevaak heb je wel niet gezien dat iemand onder geel inhaalt, z'n team meld dit en hij geeft weer plaatsje terug.

Zoals ik al zei met een jpg'tje: Mierenneukerij !! En zielig van McLaren om zo punten te scoren in een seizoensopening waar het niet lekker loopt bij het team.
pi_67517378
Gen goed begin voor McLaren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 29 maart 2009 @ 14:08:06 #216
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67517410
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:06 schreef StateOfMind het volgende:
Gen goed begin voor McLaren.
beter dan ferrari
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 29 maart 2009 @ 14:09:41 #217
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67517438
Hamilton gaat echt top !
pi_67517482
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:08 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

beter dan ferrari
Ferrari heeft nog 2 auto's in de race en allebei voor Lewis.
A murky, forgotten land.
pi_67517492
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:09 schreef -Hans- het volgende:
Hamilton gaat echt top !
A murky, forgotten land.
pi_67517533
Nu je het zo zegt -Hans- krijg ik een nog grotere hekel aan McLaren !!

Timo heeft in soorten van een dienst bewezen aan Hamilton door ruim opzij te gaan in de GP van Brazilie waar Hammie wereldkampioen door werd.
En vervolgens dienen de heren McLaren tot 2 keer toe in 1 weekend een protest aan tegen Toyota !!

Hoe zuur is dat?
  zondag 29 maart 2009 @ 14:15:11 #221
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67517554
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Kijk je rtl 7?
pi_67517572
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:15 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Kijk je rtl 7?
Yep
A murky, forgotten land.
pi_67517584
Ik wel, lelijke auto's dat wel dit jaar.
Die van McLaren en Williams zien er nog redelijk uit, maar die bakken van Toyota en Renault..
pi_67517593
Rosberg!
A murky, forgotten land.
  zondag 29 maart 2009 @ 14:17:40 #225
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67517600
Rubens Kimi
  zondag 29 maart 2009 @ 14:18:58 #226
65997 Oldbie
pi_67517635
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:04 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij kijkt Oldbie geen wielrennen? Nu weet ik ook niet alles van wielrennen hoor, maar er zijn wel wat ongeschreven regels. Zo maak je geen vrienden als je met je team/wielerploeg vooraan gaat rijden in V-vorm om zo de rest af te houden en je kopman voorsprong te geven.

Ook word er meestal van begin tot halverwege een etape rustiger gereden als er een mega-valpartij is geweest, dan word er ook niet meer voluit gefietst. En als je midden in het peleton rijd en je gaat even pissen dan nemen ze dat ook niet in dank af...maar meld een wielrenner even dat hij gaat plassen aan z'n ploegleden, zij gaan het tempo bepalen, de zeikerd in kwestie gaat rustig langs de weg fietsend z'n plasje doen en meld zich later weer bij z'n ploeg. Zomaar wat voorbeelden.

Hamilton had kunnen zien dat Trulli er even naast ging, ook al hoft hij niet te beoordelen of Trulli door kan rijden ja of nee, hij heeft spiegels. Als Trulli gelijk weer achter hem rijd, dan had ik het chique gevonden om niet te gaan miauwen bij de stewards: Maar hij heeft me ingehaald onder geel !!
Hoevaak heb je wel niet gezien dat iemand onder geel inhaalt, z'n team meld dit en hij geeft weer plaatsje terug.

Zoals ik al zei met een jpg'tje: Mierenneukerij !! En zielig van McLaren om zo punten te scoren in een seizoensopening waar het niet lekker loopt bij het team.
Jawel, ik kijk wel wielrennen.
Over zeikerd ben ik het met je eens. Even melden en dan gaat alles goed.
Over rustig rijden....er gaat altijd wel een groepje weg. Zijn dat eikels?
Zoals je zelf al zegt: het zijn ongeschreven regels. Als je ze overtreed maak je misschien geen vrienden maar je sport wel binnen de regels.

Over Hamilton? Hij heeft gereden volgens de regels. Trulli niet.
Even terug naar voetbal: en speler maakt hands maar scoort een fantastisch doelpunt. Moet de tegenstander dan zeggen dat het zo fraai was dat ze zijn hands maar door de vingers zien? Nee, natuurlijk niet.
Hamilton wil gewoon waar hij recht op heeft. Dat kan later in het seizoen misschien wel van groot belang zijn. Met het geld wat daarin omgaat kan ik het me verdomd goed voorstellen. Hij heeft gewoon gelijk!!

Ach, ook al is de auto ¤6000 waard, ik betaal wel ¤7000 omdat de verkoper zo aardig is. Dat doe je toch ook niet? Ook al is het nog zo aardig.
  zondag 29 maart 2009 @ 14:20:26 #227
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67517669
Ferrari nu al binnen
pi_67517670
Die Renault slaat inderdaad alles....*niets tegen de mensen die het hebben* maar hij lijkt wel last te hebben van het Downsyndroom
pi_67517805
Is Hamilton toevallig van origine een South African ? Ik ben toevallig geen fan van Trulli, maar wel van de sport F1 en ik vind het dus, buiten de vraag of Hamilton wel/niet Trulli had voor kunnen laten, het ook gewoon ordinair van McLaren als team om zo Toyota te bashen...Terwijl ze toch iets betekend hebben in 2008 voor het kampioensschap van Hamilton... En dat terwijl Hamilton/McLaren alle vrede had kunnen hebben met die 4e plaats...Die 1/2 punten verschil maken het in dit begin voor dit team ook weer niet zoveel uit (of juist wel misschien), nu het zo slecht gaat.
pi_67517861
Zouden degenen die de race al gezien hebben bepaalde info achter spoilertags kunnen zetten aub?
A murky, forgotten land.
pi_67517917
Waarom?

Zouden de mensen die de race nu aan het kijken zijn, hun forumverslaving even (een uurtje nog) te kunnen stillen ? Shut down the pc en ga kijken jij
  zondag 29 maart 2009 @ 14:30:33 #232
65997 Oldbie
pi_67517920
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:26 schreef Meike26 het volgende:
Is Hamilton toevallig van origine een South African ? Ik ben toevallig geen fan van Trulli, maar wel van de sport F1 en ik vind het dus, buiten de vraag of Hamilton wel/niet Trulli had voor kunnen laten, het ook gewoon ordinair van McLaren als team om zo Toyota te bashen...Terwijl ze toch iets betekend hebben in 2008 voor het kampioensschap van Hamilton... En dat terwijl Hamilton/McLaren alle vrede had kunnen hebben met die 4e plaats...Die 1/2 punten verschil maken het in dit begin voor dit team ook weer niet zoveel uit (of juist wel misschien), nu het zo slecht gaat.
Geen fan van Trulli misschien maar wel een hekel aan McLaren:
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:14 schreef Meike26 het volgende:
Verklaart je reacties.
Als degene waar je wel fan van bent zo'n protest had ingediend had je het vast toegejuichd.
  zondag 29 maart 2009 @ 14:32:05 #233
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67517974
SC toch wel.
  zondag 29 maart 2009 @ 14:32:22 #234
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67517983
Toch nog de SC
  zondag 29 maart 2009 @ 14:32:56 #235
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67517998
Fissichela
pi_67518051
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:14 schreef Meike26 het volgende:

Timo heeft in soorten van een dienst bewezen aan Hamilton door ruim opzij te gaan in de GP van Brazilie waar Hammie wereldkampioen door werd.
En vervolgens dienen de heren McLaren tot 2 keer toe in 1 weekend een protest aan tegen Toyota !!

Hoe zuur is dat?
Tamelijk zuur.

En inderdaad erg onsportief van Lewis. Maarja, Lewis is een neger en als je hem onsportief vind dan ben je een racist.

Volgens mij zijn veel mensen het gedrag van Lewis van vorig jaar al vergeten.

Bv door op Monza een Toyota vol het gras op te duwen met 250+ km/u om er maar door te komen

Lewis is een neger en daarom is hij sportief en wordt hij toegejuiched door jan en alleman, maar het is gewoon een onsportieve lamlul eerste klas.

Zelfde geldt overigens voor die andere amicale neger die door iedereen bejubeld wordt. Je weet wel, de opvolger van George Double U.
vosss is de naam,
  zondag 29 maart 2009 @ 14:35:08 #237
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67518052
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Fissichela
Wat een gast idd
pi_67518069
Haha, you got me

Laat ik het zo stellen, in de jaren dat ik F1 kijk en sinds ik Ron Dennis ooit heb horen miepen over een flex-wing van Ferrari, terwijl z'n eigen Hakkinen wel leek weg te fladderen... is mijn wrok tegen McLaren ontstaan. En Ron Dennis had wel vaker van dat soort geintjes/protestjes tegen teams.
Ook zoiets was het gezeur in 2001/2002 dat McLaren om ik weet niet meer wat voor redenen, in geldnood kwam. Maar toen ik in 2001 in Monaco en Nurburgring was, heb ik gezien wat voor kantoorpanden (van motorhomes kan je sowieso niet meer spreken in de F1) McLaren neer kwakten op de paddock, is al mijn sympathie jegens dat team opeens verdwenen..... foetsie...weg.

Edit: Nu ben ik niet meer zeker van mijn zaak of het voorval met de flexwings eerder plaatsvond dan dat van het geldtekort...(nu ik er zo overnadenk nog een keer, denk ik dat dat kwam door het wegvallen van sponsor ComputerAssociates) komt erop neer dat er vele dingen zijn die mij niet zinnen aan dit team. Niets tot weinig nadelen aan de coureurs, Hakkinen had ik veel sympathie voor, net als Coulthard in die tijd.
  zondag 29 maart 2009 @ 14:37:17 #239
65997 Oldbie
pi_67518096
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:35 schreef vosss het volgende:

[..]

Tamelijk zuur.

En inderdaad erg onsportief van Lewis. Maarja, Lewis is een neger en als je hem onsportief vind dan ben je een racist.

Bv door op Monza een Toyota vol het gras op te duwen met 250+ km/u om er maar door te komen

Lewis is een neger en daarom is hij sportief en wordt hij toegejuiched door jan en alleman, maar het is gewoon een onsportieve lamlul eerste klas.

Zelfde geldt overigens voor die andere amicale neger die door iedereen bejubeld wordt. Je weet wel, de opvolger van George Double U.
OMG, wat doet verliezen toch pijn bij jou.
Over onsportief gesproken.....

zondag 29 maart 2009 @ 14:39:19 #240
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_67518151
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:28 schreef StateOfMind het volgende:
Zouden degenen die de race al gezien hebben bepaalde info achter spoilertags kunnen zetten aub?
Zouden degenen die om 8 uur nog lagen te ronken in hun bed bepaalde topics kunnen mijden?
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 29 maart 2009 @ 14:39:34 #241
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67518157
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:35 schreef vosss het volgende:

[..]

Tamelijk zuur.

hoezo is dat onsportief, regels zijn regels...
en je neger-argument is belachelijk maar dat weet je zelf ook wel
  zondag 29 maart 2009 @ 14:41:42 #242
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67518206
Duurt lang dit
  zondag 29 maart 2009 @ 14:41:47 #243
65997 Oldbie
pi_67518208
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:35 schreef Meike26 het volgende:
Haha, you got me

Laat ik het zo stellen, in de jaren dat ik F1 kijk en sinds ik Ron Dennis ooit heb horen miepen over een flex-wing van Ferrari, terwijl z'n eigen Hakkinen wel leek weg te fladderen... is mijn wrok tegen McLaren ontstaan. En Ron Dennis had wel vaker van dat soort geintjes/protestjes tegen teams.
Ook zoiets was het gezeur in 2001/2002 dat McLaren om ik weet niet meer wat voor redenen, in geldnood kwam. Maar toen ik in 2001 in Monaco en Nurburgring was, heb ik gezien wat voor kantoorpanden (van motorhomes kan je sowieso niet meer spreken in de F1) McLaren neer kwakten op de paddock, is al mijn sympathie jegens dat team opeens verdwenen..... foetsie...weg.

Edit: Nu ben ik niet meer zeker van mijn zaak of het voorval met de flexwings eerder plaatsvond dan dat van het geldtekort...(nu ik er zo overnadenk nog een keer, denk ik dat dat kwam door het wegvallen van sponsor ComputerAssociates) komt erop neer dat er vele dingen zijn die mij niet zinnen aan dit team. Niets tot weinig nadelen aan de coureurs, Hakkinen had ik veel sympathie voor, net als Coulthard in die tijd.
ach zo hebben alle teams wel wat.
Wat dacht je van de enorm sportieve team order van Ferrari in Oostenrijk 2001? Dat was een fraai staaltje "sport"
  zondag 29 maart 2009 @ 14:42:39 #244
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67518238
SC zometeen naar binnen
pi_67518256
Ben ook niet zo blij met het neger argument

En ben te lui om naar KLB te gaan om te klagen over het woord neger.... Make my point so far.
  zondag 29 maart 2009 @ 14:43:43 #246
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67518267
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:42 schreef -Hans- het volgende:
SC zometeen naar binnen
oh, dan kijk ik even mee voor de reacties van de herstart
  zondag 29 maart 2009 @ 14:44:13 #247
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67518286
Piquet lol
pi_67518298
Oostenrijk 2002 was dat, inclusief nog de herhaling in Indianapolis..

Inderdaad een fraaie uitvoering van het toneelstuk: We helpen de sport op zeep.
  zondag 29 maart 2009 @ 14:46:02 #249
65997 Oldbie
pi_67518329
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:44 schreef Meike26 het volgende:
Oostenrijk 2002 was dat, inclusief nog de herhaling in Indianapolis..

Inderdaad een fraaie uitvoering van het toneelstuk: We helpen de sport op zeep.
Maar nog wel sympathie voor Ferrari?
Vanwaar de willekeur?
  zondag 29 maart 2009 @ 14:46:32 #250
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67518338
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:43 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

oh, dan kijk ik even mee voor de reacties van de herstart
  zondag 29 maart 2009 @ 14:47:46 #251
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_67518364
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:46 schreef -Hans- het volgende:

[..]

het viel mee, maar eentje
  zondag 29 maart 2009 @ 14:50:48 #252
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67518442
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:47 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

het viel mee, maar eentje
Had er ook wat meer verwacht
pi_67518462
Nee hoor.. ik ben ook geen Ferrari fan. In het begin, toen Schumi en Irvine naar Ferrari gingen vond ik het wel leuk. Maar meer om Irvine misschien wel, eindelijk de kans om wat moois te laten zien, dan voor Schumacher. Hij was zondermeer speciaal, maar of hij nu een dwerg als teambaas zou krijgen of Frank Williams boeide mij weinig.

Enige team waar ik echt fan ben van geweest was Jordan. Die kon, Eddy Jordan vooral, in mijn ogen nooit wat fout doen. En Minardi nadat het overgenomen werd door Paul Stoddard kreeg ik ook wel wat mee. Voor de rest ben ik eigenlijk weinig fan geweest van teams. Het was dat Jos Verstappen bij Arrows reed in 2000 en 2001, maar voor de rest was dat team ook niets om fan voor te zijn.
pi_67518467
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:37 schreef Oldbie het volgende:

[..]

OMG, wat doet verliezen toch pijn bij jou.
Over onsportief gesproken.....

Rij ik mee? Ik dacht het niet.
Ben ik fan van Trulli? Ik dacht het niet.
Ben ik fan van Toyota? Ik dacht het niet.

Hoezo verliezen? Ik doe niet eens mee, dus ik kan helemaal niet verliezen.

Ik kan alleen niet tegen Lewis. Dat vind ik gewoon een grote lamlul en dat is dacht ik zo godverdomme mijn goed recht.

Misschien vind jij Alonso wel een grote lamlul. Daar val ik jou toch ook niet over aan.
vosss is de naam,
  zondag 29 maart 2009 @ 14:52:31 #255
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67518479
Reclame
  zondag 29 maart 2009 @ 14:52:57 #256
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67518492
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:52 schreef Palmboom313 het volgende:
Reclame
Again..
pi_67518540
Inderdaad, om ziek van te worden. Helaas herhaalt de Belg het niet
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_67518544
Voordeel van live een race kijken: Weten dat je kan zappen naar een andere zender !! (Duitsland/BBC/Sporza)
pi_67518547
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:51 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik kan alleen niet tegen Lewis. Dat vind ik gewoon een grote lamlul en dat is dacht ik zo godverdomme mijn goed recht.

Misschien vind jij Alonso wel een grote lamlul. Daar val ik jou toch ook niet over aan.
Ik vind het allebei lamlullen
Calmer than you are
  zondag 29 maart 2009 @ 14:56:37 #260
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67518590
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:54 schreef Meike26 het volgende:
Voordeel van live een race kijken: Weten dat je kan zappen naar een andere zender !! (Duitsland/BBC/Sporza)
Tjah had geen zin om zo vroeg op te staan. Volgende week wel live kijken
pi_67518638
Heb vorig jaar zo in een kreukel gelegen toen de persfoto's van Renault vrijkwamen: 1 foto in bijzonder !

http://www.zcars.com.au/images/twingo-renault-sport22.jpg
  zondag 29 maart 2009 @ 15:00:34 #262
65997 Oldbie
pi_67518673
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:51 schreef Meike26 het volgende:
Nee hoor.. ik ben ook geen Ferrari fan. In het begin, toen Schumi en Irvine naar Ferrari gingen vond ik het wel leuk. Maar meer om Irvine misschien wel, eindelijk de kans om wat moois te laten zien, dan voor Schumacher. Hij was zondermeer speciaal, maar of hij nu een dwerg als teambaas zou krijgen of Frank Williams boeide mij weinig.

Enige team waar ik echt fan ben van geweest was Jordan. Die kon, Eddy Jordan vooral, in mijn ogen nooit wat fout doen. En Minardi nadat het overgenomen werd door Paul Stoddard kreeg ik ook wel wat mee. Voor de rest ben ik eigenlijk weinig fan geweest van teams. Het was dat Jos Verstappen bij Arrows reed in 2000 en 2001, maar voor de rest was dat team ook niets om fan voor te zijn.
Kijk je F1 op de BBC?
Vandaag was Eddy Jordan, samen met Coulthard, een van de analisten. Erg leuk
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:51 schreef vosss het volgende:

[..]

Ach, je jankt als een klein kind simpelweg omdat één persoon, die je niet kent en nooit zal kennen, iets heeft gepresteerd wat jij hem niet gunt.

En dan nog, als Zuid Afrika een rugby wedstrijd verliest, heb ik het gevoel dat ik ook heb verloren, ook al heb ik niet zelf meegedaan. Je bent fan of je bent het niet. Dan leef je mee. Gelukkig kan ik wel met verlies omgaan en zal ik het niet zomaar afreageren op mensen die ik niet ken. Verliezen hoort nou eenmaal bij sport.
Ik kan gelukkig ook heel relaxed een biertje drinken met de supporters van de rivalen van Zuid Afrika. In een overvolle pub in Londen kijken naar een Tri-Nations wedstrijd samen met de "vijand". Enorm gezellig!! Wie er ook wint!
  zondag 29 maart 2009 @ 15:03:56 #263
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67518760
Grapping hoor Olav
  zondag 29 maart 2009 @ 15:06:02 #264
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_67518822
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:59 schreef Meike26 het volgende:
Heb vorig jaar zo in een kreukel gelegen toen de persfoto's van Renault vrijkwamen: 1 foto in bijzonder !

Tegen Piquet moet het nog wel lukken met de twingo
Feyenoord!!! * Barça
pi_67518826
Precies !! Ook al zijn we het niet eens over het Hammie/Trillie (ik maakte deze typfout, wilde hem herstellen, maar toch maar niet :p) we zijn het wel eens over de beleving van sport en het supporten !!

Heb ook een keer genoten van een race in de Formel BMW, toen ik naar de DTM was in Hockenheim. Was voor de allerlaatste keer dat de oude omloop van Hockenheim gebruikt werd voor een race-event.
Ook al is er in dat kampioensschap weinig om te volgen, het was genieten hoe die jochies van amper 16 jaar aan het knokken waren om p20/30. In 1 woord geweldig !
  zondag 29 maart 2009 @ 15:09:31 #266
65997 Oldbie
pi_67518908
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:06 schreef Meike26 het volgende:
Precies !! Ook al zijn we het niet eens over het Hammie/Trillie (ik maakte deze typfout, wilde hem herstellen, maar toch maar niet :p) we zijn het wel eens over de beleving van sport en het supporten !!
  zondag 29 maart 2009 @ 15:13:33 #267
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67519026
Raikonnen
  zondag 29 maart 2009 @ 15:15:07 #268
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67519066
Reclame en dan spint er een ferrari, Massa lek ook nog Wel mooie race veel inhaal acties

[ Bericht 22% gewijzigd door Palmboom313 op 29-03-2009 15:28:55 ]
  zondag 29 maart 2009 @ 15:31:15 #269
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67519467
Wat een eind
  zondag 29 maart 2009 @ 15:31:17 #270
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67519469
Vettel en Kubica LOL wat einde
pi_67519477
A murky, forgotten land.
  zondag 29 maart 2009 @ 15:31:50 #272
218527 rycemasta
rijstmeester
pi_67519483
EPISCH MOMENT
pi_67519491
Wow Epic fail
  zondag 29 maart 2009 @ 15:33:20 #274
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67519518
Kubica had gewoon moeten wachten. Hij was een stuk sneller.
  zondag 29 maart 2009 @ 15:35:13 #275
218527 rycemasta
rijstmeester
pi_67519567
Uiteraard, maar Vettel had hem ook wel kunnen laten gaan.

In de heetst van de strijd kun je niet meer nadenken.
pi_67519593
Beide Ferraris weg

Button Barrichello Brawn
A murky, forgotten land.
  zondag 29 maart 2009 @ 15:36:56 #277
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67519610
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:33 schreef Palmboom313 het volgende:
Kubica had gewoon moeten wachten. Hij was een stuk sneller.
niet echt handig idd
pi_67519674
Hamilton

Wat een spektakel deze 1e race.
Vettel en Kubica
  zondag 29 maart 2009 @ 15:40:41 #279
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67519715
Truli en Hamilton wat hebben die gereden zeg
pi_67519717
Zeg, ik zit nog eens die crash van Kubica te kijken.

Die banden moeten toch vast blijven zitten aan de auto?
Ik meen mij vaag te herrinneren dat Red Bull vorig jaar een berisping/boete heeft gekregen omdat die wielen los kwamen van de auto.

Zit daar geen ketting meer aan bij BMW of wat? Zo hard ging het nou ook weer niet
vosss is de naam,
  zondag 29 maart 2009 @ 15:43:37 #281
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67519787
Go Go Button !
  zondag 29 maart 2009 @ 15:45:31 #282
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67519832
God save the Queen
  zondag 29 maart 2009 @ 15:46:14 #283
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67519854
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:45 schreef -Hans- het volgende:
God save the Queen
1 keer maar
pi_67519873
Het is ze van harte gegund
A murky, forgotten land.
pi_67519897
Ligt het nou aan mijn tv of is de vlag van Truli Iers (oranje) ipv Italiaans (rood) xD?
  zondag 29 maart 2009 @ 15:48:04 #286
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67519909
Leuke race dat wel
  zondag 29 maart 2009 @ 15:49:25 #287
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67519947
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:46 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

1 keer maar
Helaas, maar gaan we vast en zeker nog wel een aantal keer horen dit seizoen. Super race van Brawn GP

Toffe race
pi_67519999
Nog meer Hamilton-fans hier?
  zondag 29 maart 2009 @ 15:52:31 #289
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67520015
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:51 schreef Gitaarmat het volgende:
pi_67520058
Misschien wel leuk voor idee dat we bij de volgende OP de namen van de coureurs neerzetten met de FOK!users eronder wie voor wie is.
  zondag 29 maart 2009 @ 15:55:58 #291
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67520096
quote:
pi_67520134
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien wel leuk voor idee dat we bij de volgende OP de namen van de coureurs neerzetten met de FOK!users eronder wie voor wie is.
Mijn favoriete coureus zijn Hamilton, Raikonen (die niet meer is wat ie ooit was) en eigenlijk ook Button en Barrichello (gewoon omdat ik ze het gun).

Niet echt 1 favoriet dus.
A murky, forgotten land.
pi_67520137
quote:
Mclaren fan in goede en slechte tijden present
<>
pi_67520158
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben voor Vettel, voor Kimi en voor Bourdais. En ik ben tegen Alonso en tegen Hamilton.

De rest kan me gestolen worden
vosss is de naam,
pi_67520165
Trulli's P3 zou hem intussen afgepakt zijn.
A murky, forgotten land.
  zondag 29 maart 2009 @ 16:00:06 #296
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_67520198
Lewis

Ferrari

Leuke race, knap gereden van Button!
pi_67520199
quote:
hiero
pi_67520253
Als iemand ff een header maakt voor in de OP?
  zondag 29 maart 2009 @ 16:09:07 #299
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67520449
Ik ben alleen tegen Hamilton

Schumacher2
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67520509
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:34 schreef eNGine10 het volgende:
Kubica en Vettel geweldig moment. En Hamilton toch meer punten gepakt als ik verwacht had
mooie eerste race! tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')