Zeker andere glazen idd. Of in elk geval een iets lichter montuurquote:Op zondag 29 maart 2009 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Had als ik hem was andere glazen genomen. Blinde man is het.
Dat maakt niet uit. Hij was naast de baan. Het is dan niet aan Hamilton om te gaan bekijken of Trulli misschien wel door kan gaan. Trulli ligt ernaast en dan mag iedereen er gewoon voorbij. Trulli moet dan simpelweg aansluiten als hij weer op de baan komt.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Bovendien knallen alle auto's nu in safetycar-mode, dus heel hard zal het niet gegaan zijn.
Wat ben ik blij dat F1 weer op de BBC is. Eindelijk verlost van die zelfingenomen kutpresentatorquote:Op zondag 29 maart 2009 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Had als ik hem was andere glazen genomen. Blinde man is het.
Buitenspel doet z'n intrede in de Formule 1quote:Het is weldegelijk mogelijk om te spinnen of stil te vallen tijdens de safety car. Hoe zat het ook alweer in Brazilië in 2003? Webber crasht, safety car komt eruit en Alonso crasht nog even op een wiel.
Trulli reed op dat moment niet op het circuit en dan mag een ander gewoon doorrijden. Pech voor Trulli. Dat hij terug kan komen is geen criterium. Hij lag naast de baan en Hamilton mocht gewoon door.
Ik heb de beelden niet gezien, maar zoals het nu gesteld wordt is hij helemaal niet stil gevallen.quote:Het is dan niet aan Hamilton om te gaan bekijken of Trulli misschien wel door kan gaan. Trulli ligt ernaast en dan mag iedereen er gewoon voorbij.
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:23 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Buitenspel doet z'n intrede in de Formule 1Volgens mij behoren de uitloopzones, inclusief grastroken, muren, grindbakken en asfaltzones gewoon tot het circuit.
Volgens mij is het zelfs zo dat ze in Monaco nog verder gaan in het opstellen van de regels, wat bij het circuit hoort en wat niet. Achter de vangrails, voornamelijk in de tunnel en op start/finish, behoren ook tot het circuit. Plus ook de direct aangrenzende flatgebouwen aan het circuit, gedurende het GP-weekend.
Dit omdat de FIA hierin kan oordelen of mensen op gevaarlijke plekken staan of zich buitensporig gedragen. Stel je voor dat er iemand op een balkon aan start/finish, daar op de ballustrade gaat staan, kunnen ze hem dat verbieden of een boete opleggen en zijn ze niet aansprakelijk voor als die pipo van het balkon lazerd...het is dan tenslotte een circuit = dus eigen risico.
Het circuit is dus echt niet alleen het grijze lint dat asfalt heet en een rondje maakt.
Bronquote:40.7 All competing cars must then reduce speed and form up in line behind the safety car no more than ten car lengths apart and overtaking, with the following exceptions, is forbidden until the cars reach the Line after the safety car has returned to the pits. Overtaking will be permitted under the following circumstances :
- if a car is signalled to do so from the safety car ;
- under 40.15 below ;
- any car entering the pits may pass another car or the safety car remaining on the track after it has crossed the first safety car line ;
- any car leaving the pits may be overtaken by another car on the track before it crosses the second safety car line ;
- when the safety car is returning to the pits it may be overtaken by cars on the track once it has crossed the first safety car line ;
- any car stopping in its designated garage area whilst the safety car is using the pit lane (see 40.10 below) may be overtaken ;
- if any car slows with an obvious problem.
Een obvious problem zie ik meer als het kortstondig stilvallen van een F1 wagen/deelnemer, het spinnen van een F1 in een grasveld waar hij ver voor moet omrijden via kleine laantjes achter het grasveld of het opblazen van een F1. Ja, dan mag je van mij wel inhalen. Trulli raakte even buiten de baan zover ik er uit kan opmaken, zeker gezien het punt waar het gebeurd moet zijn. Aan het einde van de safetycar vertaal ik als in 1 van de laatste bochtjes. Daar liggen een paar grasveldjes en stroken, niet zo groot als in Brazilie ofzo.quote:"obvious problem"
Over een uitloopstrook? Jawel.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:41 schreef vosss het volgende:
Even een bocht wijd gaan lijkt mij obvious géén problem
Onsportief? LOLquote:Op zondag 29 maart 2009 13:45 schreef Meike26 het volgende:
Bovendien vind ik het ook onsportief van Hamilton om niet even het geduld te hebben op Trulli te wachten of hem weer voor te laten als hij weer op de baan kwam.
beter dan ferrariquote:Op zondag 29 maart 2009 14:06 schreef StateOfMind het volgende:
Gen goed begin voor McLaren.
Ferrari heeft nog 2 auto's in de race en allebei voor Lewis.quote:
Jawel, ik kijk wel wielrennen.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:04 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij kijkt Oldbie geen wielrennen? Nu weet ik ook niet alles van wielrennen hoor, maar er zijn wel wat ongeschreven regels. Zo maak je geen vrienden als je met je team/wielerploeg vooraan gaat rijden in V-vorm om zo de rest af te houden en je kopman voorsprong te geven.
Ook word er meestal van begin tot halverwege een etape rustiger gereden als er een mega-valpartij is geweest, dan word er ook niet meer voluit gefietst. En als je midden in het peleton rijd en je gaat even pissen dan nemen ze dat ook niet in dank af...maar meld een wielrenner even dat hij gaat plassen aan z'n ploegleden, zij gaan het tempo bepalen, de zeikerd in kwestie gaat rustig langs de weg fietsend z'n plasje doen en meld zich later weer bij z'n ploeg. Zomaar wat voorbeelden.
Hamilton had kunnen zien dat Trulli er even naast ging, ook al hoft hij niet te beoordelen of Trulli door kan rijden ja of nee, hij heeft spiegels. Als Trulli gelijk weer achter hem rijd, dan had ik het chique gevonden om niet te gaan miauwen bij de stewards: Maar hij heeft me ingehaald onder geel !!
Hoevaak heb je wel niet gezien dat iemand onder geel inhaalt, z'n team meld dit en hij geeft weer plaatsje terug.
Zoals ik al zei met een jpg'tje: Mierenneukerij !! En zielig van McLaren om zo punten te scoren in een seizoensopening waar het niet lekker loopt bij het team.
Geen fan van Trulli misschien maar wel een hekel aan McLaren:quote:Op zondag 29 maart 2009 14:26 schreef Meike26 het volgende:
Is Hamilton toevallig van origine een South African ?![]()
Ik ben toevallig geen fan van Trulli, maar wel van de sport F1 en ik vind het dus, buiten de vraag of Hamilton wel/niet Trulli had voor kunnen laten, het ook gewoon ordinair van McLaren als team om zo Toyota te bashen...Terwijl ze toch iets betekend hebben in 2008 voor het kampioensschap van Hamilton... En dat terwijl Hamilton/McLaren alle vrede had kunnen hebben met die 4e plaats...Die 1/2 punten verschil maken het in dit begin voor dit team ook weer niet zoveel uit (of juist wel misschien), nu het zo slecht gaat.
Verklaart je reacties.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:14 schreef Meike26 het volgende:
Nu je het zo zegt -Hans- krijg ik een nog grotere hekel aan McLaren !!
Tamelijk zuur.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:14 schreef Meike26 het volgende:
Nu je het zo zegt -Hans- krijg ik een nog grotere hekel aan McLaren !!
Timo heeft in soorten van een dienst bewezen aan Hamilton door ruim opzij te gaan in de GP van Brazilie waar Hammie wereldkampioen door werd.
En vervolgens dienen de heren McLaren tot 2 keer toe in 1 weekend een protest aan tegen Toyota !!
Hoe zuur is dat?
OMG, wat doet verliezen toch pijn bij jou.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Tamelijk zuur.
En inderdaad erg onsportief van Lewis. Maarja, Lewis is een neger en als je hem onsportief vind dan ben je een racist.
Volgens mij zijn veel mensen het gedrag van Lewis van vorig jaar al vergeten.
Bv door op Monza een Toyota vol het gras op te duwen met 250+ km/u om er maar door te komen
Lewis is een neger en daarom is hij sportief en wordt hij toegejuiched door jan en alleman, maar het is gewoon een onsportieve lamlul eerste klas.
Zelfde geldt overigens voor die andere amicale neger die door iedereen bejubeld wordt. Je weet wel, de opvolger van George Double U.
Zouden degenen die om 8 uur nog lagen te ronken in hun bed bepaalde topics kunnen mijden?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:28 schreef StateOfMind het volgende:
Zouden degenen die de race al gezien hebben bepaalde info achter spoilertags kunnen zetten aub?
hoezo is dat onsportief, regels zijn regels...quote:Op zondag 29 maart 2009 14:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Tamelijk zuur.
En inderdaad erg onsportief van Lewis. Maarja, Lewis is een neger en als je hem onsportief vind dan ben je een racist.
Volgens mij zijn veel mensen het gedrag van Lewis van vorig jaar al vergeten.
Bv door op Monza een Toyota vol het gras op te duwen met 250+ km/u om er maar door te komen
Lewis is een neger en daarom is hij sportief en wordt hij toegejuiched door jan en alleman, maar het is gewoon een onsportieve lamlul eerste klas.
Zelfde geldt overigens voor die andere amicale neger die door iedereen bejubeld wordt. Je weet wel, de opvolger van George Double U.
ach zo hebben alle teams wel wat.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:35 schreef Meike26 het volgende:
Haha, you got me![]()
Laat ik het zo stellen, in de jaren dat ik F1 kijk en sinds ik Ron Dennis ooit heb horen miepen over een flex-wing van Ferrari, terwijl z'n eigen Hakkinen wel leek weg te fladderen... is mijn wrok tegen McLaren ontstaan. En Ron Dennis had wel vaker van dat soort geintjes/protestjes tegen teams.
Ook zoiets was het gezeur in 2001/2002 dat McLaren om ik weet niet meer wat voor redenen, in geldnood kwam. Maar toen ik in 2001 in Monaco en Nurburgring was, heb ik gezien wat voor kantoorpanden (van motorhomes kan je sowieso niet meer spreken in de F1) McLaren neer kwakten op de paddock, is al mijn sympathie jegens dat team opeens verdwenen..... foetsie...weg.
Edit: Nu ben ik niet meer zeker van mijn zaak of het voorval met de flexwings eerder plaatsvond dan dat van het geldtekort...(nu ik er zo overnadenk nog een keer, denk ik dat dat kwam door het wegvallen van sponsor ComputerAssociates) komt erop neer dat er vele dingen zijn die mij niet zinnen aan dit team. Niets tot weinig nadelen aan de coureurs, Hakkinen had ik veel sympathie voor, net als Coulthard in die tijd.
oh, dan kijk ik even mee voor de reacties van de herstartquote:
Maar nog wel sympathie voor Ferrari?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:44 schreef Meike26 het volgende:
Oostenrijk 2002 was dat, inclusief nog de herhaling in Indianapolis..
Inderdaad een fraaie uitvoering van het toneelstuk: We helpen de sport op zeep.
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:43 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh, dan kijk ik even mee voor de reacties van de herstart
Rij ik mee? Ik dacht het niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
OMG, wat doet verliezen toch pijn bij jou.
Over onsportief gesproken.....
Ik vind het allebei lamlullenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Rij ik mee? Ik dacht het niet.
Ben ik fan van Trulli? Ik dacht het niet.
Ben ik fan van Toyota? Ik dacht het niet.
Hoezo verliezen? Ik doe niet eens mee, dus ik kan helemaal niet verliezen.
Ik kan alleen niet tegen Lewis. Dat vind ik gewoon een grote lamlul en dat is dacht ik zo godverdomme mijn goed recht.
Misschien vind jij Alonso wel een grote lamlul. Daar val ik jou toch ook niet over aan.
Tjah had geen zin om zo vroeg op te staan. Volgende week wel live kijkenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:54 schreef Meike26 het volgende:
Voordeel van live een race kijken: Weten dat je kan zappen naar een andere zender !! (Duitsland/BBC/Sporza)
Kijk je F1 op de BBC?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:51 schreef Meike26 het volgende:
Nee hoor.. ik ben ook geen Ferrari fan. In het begin, toen Schumi en Irvine naar Ferrari gingen vond ik het wel leuk. Maar meer om Irvine misschien wel, eindelijk de kans om wat moois te laten zien, dan voor Schumacher. Hij was zondermeer speciaal, maar of hij nu een dwerg als teambaas zou krijgen of Frank Williams boeide mij weinig.
Enige team waar ik echt fan ben van geweest was Jordan. Die kon, Eddy Jordan vooral, in mijn ogen nooit wat fout doen. En Minardi nadat het overgenomen werd door Paul Stoddard kreeg ik ook wel wat mee. Voor de rest ben ik eigenlijk weinig fan geweest van teams. Het was dat Jos Verstappen bij Arrows reed in 2000 en 2001, maar voor de rest was dat team ook niets om fan voor te zijn.
Ach, je jankt als een klein kind simpelweg omdat één persoon, die je niet kent en nooit zal kennen, iets heeft gepresteerd wat jij hem niet gunt.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Rij ik mee? Ik dacht het niet.
Ben ik fan van Trulli? Ik dacht het niet.
Ben ik fan van Toyota? Ik dacht het niet.
Hoezo verliezen? Ik doe niet eens mee, dus ik kan helemaal niet verliezen.
Tegen Piquet moet het nog wel lukken met de twingoquote:Op zondag 29 maart 2009 14:59 schreef Meike26 het volgende:
Heb vorig jaar zo in een kreukel gelegen toen de persfoto's van Renault vrijkwamen: 1 foto in bijzonder !
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:06 schreef Meike26 het volgende:
Precies !! Ook al zijn we het niet eens over het Hammie/Trillie (ik maakte deze typfout, wilde hem herstellen, maar toch maar niet :p) we zijn het wel eens over de beleving van sport en het supporten !!
niet echt handig iddquote:Op zondag 29 maart 2009 15:33 schreef Palmboom313 het volgende:
Kubica had gewoon moeten wachten. Hij was een stuk sneller.
Helaas, maar gaan we vast en zeker nog wel een aantal keer horen dit seizoen. Super race van Brawn GPquote:
Mijn favoriete coureus zijn Hamilton, Raikonen (die niet meer is wat ie ooit was) en eigenlijk ook Button en Barrichello (gewoon omdat ik ze het gun).quote:Op zondag 29 maart 2009 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien wel leuk voor idee dat we bij de volgende OP de namen van de coureurs neerzetten met de FOK!users eronder wie voor wie is.
Ik ben voor Vettel, voor Kimi en voor Bourdais. En ik ben tegen Alonso en tegen Hamilton.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien wel leuk voor idee dat we bij de volgende OP de namen van de coureurs neerzetten met de FOK!users eronder wie voor wie is.
mooie eerste race! tvpquote:Op zondag 29 maart 2009 10:34 schreef eNGine10 het volgende:
Kubica en Vettelgeweldig moment. En Hamilton toch meer punten gepakt als ik verwacht had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |