Zeker andere glazen idd. Of in elk geval een iets lichter montuurquote:Op zondag 29 maart 2009 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Had als ik hem was andere glazen genomen. Blinde man is het.
Dat maakt niet uit. Hij was naast de baan. Het is dan niet aan Hamilton om te gaan bekijken of Trulli misschien wel door kan gaan. Trulli ligt ernaast en dan mag iedereen er gewoon voorbij. Trulli moet dan simpelweg aansluiten als hij weer op de baan komt.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Bovendien knallen alle auto's nu in safetycar-mode, dus heel hard zal het niet gegaan zijn.
Wat ben ik blij dat F1 weer op de BBC is. Eindelijk verlost van die zelfingenomen kutpresentatorquote:Op zondag 29 maart 2009 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Had als ik hem was andere glazen genomen. Blinde man is het.
Buitenspel doet z'n intrede in de Formule 1quote:Het is weldegelijk mogelijk om te spinnen of stil te vallen tijdens de safety car. Hoe zat het ook alweer in Brazilië in 2003? Webber crasht, safety car komt eruit en Alonso crasht nog even op een wiel.
Trulli reed op dat moment niet op het circuit en dan mag een ander gewoon doorrijden. Pech voor Trulli. Dat hij terug kan komen is geen criterium. Hij lag naast de baan en Hamilton mocht gewoon door.
Ik heb de beelden niet gezien, maar zoals het nu gesteld wordt is hij helemaal niet stil gevallen.quote:Het is dan niet aan Hamilton om te gaan bekijken of Trulli misschien wel door kan gaan. Trulli ligt ernaast en dan mag iedereen er gewoon voorbij.
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:23 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Buitenspel doet z'n intrede in de Formule 1Volgens mij behoren de uitloopzones, inclusief grastroken, muren, grindbakken en asfaltzones gewoon tot het circuit.
Volgens mij is het zelfs zo dat ze in Monaco nog verder gaan in het opstellen van de regels, wat bij het circuit hoort en wat niet. Achter de vangrails, voornamelijk in de tunnel en op start/finish, behoren ook tot het circuit. Plus ook de direct aangrenzende flatgebouwen aan het circuit, gedurende het GP-weekend.
Dit omdat de FIA hierin kan oordelen of mensen op gevaarlijke plekken staan of zich buitensporig gedragen. Stel je voor dat er iemand op een balkon aan start/finish, daar op de ballustrade gaat staan, kunnen ze hem dat verbieden of een boete opleggen en zijn ze niet aansprakelijk voor als die pipo van het balkon lazerd...het is dan tenslotte een circuit = dus eigen risico.
Het circuit is dus echt niet alleen het grijze lint dat asfalt heet en een rondje maakt.
Bronquote:40.7 All competing cars must then reduce speed and form up in line behind the safety car no more than ten car lengths apart and overtaking, with the following exceptions, is forbidden until the cars reach the Line after the safety car has returned to the pits. Overtaking will be permitted under the following circumstances :
- if a car is signalled to do so from the safety car ;
- under 40.15 below ;
- any car entering the pits may pass another car or the safety car remaining on the track after it has crossed the first safety car line ;
- any car leaving the pits may be overtaken by another car on the track before it crosses the second safety car line ;
- when the safety car is returning to the pits it may be overtaken by cars on the track once it has crossed the first safety car line ;
- any car stopping in its designated garage area whilst the safety car is using the pit lane (see 40.10 below) may be overtaken ;
- if any car slows with an obvious problem.
Een obvious problem zie ik meer als het kortstondig stilvallen van een F1 wagen/deelnemer, het spinnen van een F1 in een grasveld waar hij ver voor moet omrijden via kleine laantjes achter het grasveld of het opblazen van een F1. Ja, dan mag je van mij wel inhalen. Trulli raakte even buiten de baan zover ik er uit kan opmaken, zeker gezien het punt waar het gebeurd moet zijn. Aan het einde van de safetycar vertaal ik als in 1 van de laatste bochtjes. Daar liggen een paar grasveldjes en stroken, niet zo groot als in Brazilie ofzo.quote:"obvious problem"
Over een uitloopstrook? Jawel.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:41 schreef vosss het volgende:
Even een bocht wijd gaan lijkt mij obvious géén problem
Onsportief? LOLquote:Op zondag 29 maart 2009 13:45 schreef Meike26 het volgende:
Bovendien vind ik het ook onsportief van Hamilton om niet even het geduld te hebben op Trulli te wachten of hem weer voor te laten als hij weer op de baan kwam.
beter dan ferrariquote:Op zondag 29 maart 2009 14:06 schreef StateOfMind het volgende:
Gen goed begin voor McLaren.
Ferrari heeft nog 2 auto's in de race en allebei voor Lewis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |