Nouja, Heidfeld was ook behoorlijk anoniem vandaag andersquote:Op zondag 29 maart 2009 10:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Idd meike is Bourdais wel meegereisd naar Aussie?
Nou, bij de BBC waren ze ook niet altijd even wakker...quote:Op zondag 29 maart 2009 09:59 schreef northernlight81 het volgende:
Erg leuke race. Vooral dat Brown 1 en 2 heeft gehaald is echt prachtig. Ik had Vettel en Kubica ook een podium gegund. Leuk einde wel dat ze allebei eraf gingen.
Dat KERS is ook wel geinig. Hamilton alsnog 4e, en de Ferrari's 0 punten.
Wel irritant lange reclames op RTL. Ze mistte de spin van Raikonnen en de problemen van Massa. Gelukkig kunnen we nu overzappen naar de BBC.
11de, en dat met een auto die je teamgenoot bijna op P2 neerzette.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, Heidfeld was ook behoorlijk anoniem vandaag anders
Ja, ik snap het ook niet helemaal waarom hij afgezeken wordt.quote:
Dan heb je niet opgelet in 2008, natuurlijk stond de schijnwerper op Vettel, maar Bourdais heeft een aantal prima wedstrijden gereden.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:53 schreef Meike26 het volgende:
Waarom is Bourdais mij dan in '08 dan geen 1 race opgevallen en Vettel wel.
Waarom rijd Buemi zich gelijk in de kijker en heb ik van SB geen 1 inhaalactie gezien en zelfs ook niet mensen die hem in hebben gehaald ? Totaaaaaaaal kleurloos dus.
Bourdais vorig jaar 7de in de openingsrace. En hij had 4de kunnen worden als zijn wagen het niet begaf. Dat vind ik toch wel opvallend.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:53 schreef Meike26 het volgende:
Waarom is Bourdais mij dan in '08 dan geen 1 race opgevallen en Vettel wel.
Waarom rijd Buemi zich gelijk in de kijker en heb ik van SB geen 1 inhaalactie gezien en zelfs ook niet mensen die hem in hebben gehaald ? Totaaaaaaaal kleurloos dus.
Op Piranha Exchange staan nu al drie torrents klaar; eentje van Globo, eentje van <onbekend> en een onboard van BBCquote:
Lewis had geen remmen? Als iemand een stukje gras meepakt wil dat nog niet zeggen dat je hem gewoon mag inhalen.quote:Martin Whitmarsh, McLaren, legt het incident uit: “Op het einde van de safety car reed Trulli door het gras. Lewis kon niet anders dan hem passeren, Trulli bevond zich niet op de racebaan. Onder de safety car nam Trulli zijn positie weer op. Dat doe je niet, de FIA heeft dat ook gezien en zal haar visie snel moeten doorgeven.”
quote:Australian Grand Prix stewards have slapped a 25-second time penalty on third-placed Jarno Trulli – a move which drops the Toyota driver out of the points positions and promotes Lewis Hamilton to third.
Melbourne stewards announced the decision two hours after the end of Sunday’s dramatic race after both drivers were summoned to see the stewards.
quote:Op zondag 29 maart 2009 12:16 schreef -Hans- het volgende:
Lewis P 3 !!!http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?id=45386&PO=45386
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2009 12:16 schreef -Hans- het volgende:
Lewis P 3 !!!http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?id=45386&PO=45386
[..]
Dat is ook onzin. Tijdens een safetycar schiet iemand niet zooooo wijd van de baan dat hij plekken gaat verliezen, rondspint of zelfs stil komt te staan.quote:De Italiaan ging te wijd en door het gras waardoor Hamilton geen andere mogelijkheid zag dan Trulli te passeren. Eenmaal terug op de baan haalde de Toyota-rijder de Brit weer in. Beide coureurs werden gehoord door de stewards en gaven na onderzoek van de beelden Trulli een tijdstraf van 25 seconden. Hierdoor viel hij volledig buiten de punten, al liet Toyota direct weten in beroep te gaan tegen de straf.
In mijn ogen had Kubica ruimte moeten laten.quote:Boete voor Red Bull, Vettel bestraft
MELBOURNE (ANP) - De Grote Prijs van Australië heeft voor Red Bull en zijn coureur Sebastian Vettel een vervelend staartje gekregen. De baancommissarissen van de Formule 1 gaven de jonge Duitser zondag de schuld van zijn crash met de Pool Robert Kubica (BMW) op drie ronden voor het eind.
Beide coureurs streden om de tweede plaats. Red Bull krijgt een boete van 50.000 dollar (37.600 euro), Vettel weet nu al dat hij volgende week in de Grote Prijs van Maleisië tien plaatsen naar achteren wordt gezet op de startrij.
Volgens de stewards die het incident bekeken had Vettel moeten inhouden voor de bocht en de buitenom passerende Kubica voor laten gaan. Red Bull kreeg de geldboete omdat de teamleiding Vettel na de botsing instrueerde om door te rijden op het circuit, terwijl de bolide een los voorwiel had.
Whaha, dat zou wat zijn als hij dan ook nog eens 1e zou wordenquote:Op zondag 29 maart 2009 12:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zo maar even de hernaling van de race kijken. Lewis kan ook nog 1e worden trouwens
![]()
en wat bedoel je daar precies mee Meike?quote:
Kubica en Vettel verhaal was gewoon racing-accident niet meer. Dus die straf voor Vettel is kansloos, de boete wel terecht!quote:Op zondag 29 maart 2009 12:51 schreef vosss het volgende:
[..]
en wat bedoel je daar precies mee Meike?
Ow okay. Dan zijn we het hier wel over eensquote:Op zondag 29 maart 2009 12:58 schreef Meike26 het volgende:
Dat ik het oneens ben over het protest dat Trulli tijdstraf heeft gekregen. Zoals gezegd, Hamilton had ook niet in mogen halen, hij kon heel goed inschatten dat Trulli nog niet was uitgeschakeld en terug kon komen op de baan, onterechte diskwalifitcatie dus en mierenneukerij van McLaren, om maar zoveel punten te scoren voor Hamilton.... teken van zwakte om aan het begin van het seizoen, als je weet dat je team slecht/minder presteerd om zo nog wat puntjes te sprokkelen.
Die geldboete kan ik begrijpen, maar die straf voor Vettel is toch echt te absurd voor woorden. Een race-incident voor een tweede plek; niks meer.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:48 schreef vosss het volgende:
Geen diskwalificatie, maar wel een boete van 50k dollar en 10 plekken terug volgende week:
[..]
Boete voor Red Bull, Vettel bestraft
MELBOURNE (ANP) - De Grote Prijs van Australië heeft voor Red Bull en zijn coureur Sebastian Vettel een vervelend staartje gekregen. De baancommissarissen van de Formule 1 gaven de jonge Duitser zondag de schuld van zijn crash met de Pool Robert Kubica (BMW) op drie ronden voor het eind.
Beide coureurs streden om de tweede plaats. Red Bull krijgt een boete van 50.000 dollar (37.600 euro), Vettel weet nu al dat hij volgende week in de Grote Prijs van Maleisië tien plaatsen naar achteren wordt gezet op de startrij.
Volgens de stewards die het incident bekeken had Vettel moeten inhouden voor de bocht en de buitenom passerende Kubica voor laten gaan. Red Bull kreeg de geldboete omdat de teamleiding Vettel na de botsing instrueerde om door te rijden op het circuit, terwijl de bolide een los voorwiel had.
quote:Lewis Hamilton has been promoted to third place at the Australian GP after Jarno Trulli was penalised.
Trulli's third place was put under investigation after the Italian regained his position overtaking Hamilton during a safety car period, having run off the track when the SC was on track.
Both drivers were summoned to see the race stewards following the incident and it was decided to give Trulli a 25-second penalty which moves him outside of the points finish.
Toyota confirmed its intention to appeal the decision.
Dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 29 maart 2009 12:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Kubica en Vettel verhaal was gewoon racing-accident niet meer. Dus die straf voor Vettel is kansloos, de boete wel terecht!
Het is weldegelijk mogelijk om te spinnen of stil te vallen tijdens de safety car. Hoe zat het ook alweer in Brazilië in 2003? Webber crasht, safety car komt eruit en Alonso crasht nog even op een wiel.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is ook onzin. Tijdens een safetycar schiet iemand niet zooooo wijd van de baan dat hij plekken gaat verliezen, rondspint of zelfs stil komt te staan.
Lewis had moeten remmen, hij mag ook niet inhalen.
Hopelijk wint Toyota het beroep
Ja weet ik maar dacht dat Meike er met dat plaatje ook op doelde. Dat van Hamilton-Trulli heb ik niet gezien. Dus geen mening tot ik beelden gezien heb!quote:
Sorryquote:Op zondag 29 maart 2009 13:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74053
[..]
Aha, Hans was sneller. Welkom Hans![]()
Daar noem je ook even een domme vent opquote:Op zondag 29 maart 2009 13:01 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het is weldegelijk mogelijk om te spinnen of stil te vallen tijdens de safety car. Hoe zat het ook alweer in Brazilië in 2003? Webber crasht, safety car komt eruit en Alonso crasht nog even op een wiel.
Zeker andere glazen idd. Of in elk geval een iets lichter montuurquote:Op zondag 29 maart 2009 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Had als ik hem was andere glazen genomen. Blinde man is het.
Dat maakt niet uit. Hij was naast de baan. Het is dan niet aan Hamilton om te gaan bekijken of Trulli misschien wel door kan gaan. Trulli ligt ernaast en dan mag iedereen er gewoon voorbij. Trulli moet dan simpelweg aansluiten als hij weer op de baan komt.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Bovendien knallen alle auto's nu in safetycar-mode, dus heel hard zal het niet gegaan zijn.
Wat ben ik blij dat F1 weer op de BBC is. Eindelijk verlost van die zelfingenomen kutpresentatorquote:Op zondag 29 maart 2009 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Had als ik hem was andere glazen genomen. Blinde man is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |