abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 maart 2009 @ 10:43:49 #154
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67513497
Idd meike is Bourdais wel meegereisd naar Aussie?
pi_67513509
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Idd meike is Bourdais wel meegereisd naar Aussie?
Nouja, Heidfeld was ook behoorlijk anoniem vandaag anders
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_67513516
quote:
Op zondag 29 maart 2009 09:59 schreef northernlight81 het volgende:
Erg leuke race. Vooral dat Brown 1 en 2 heeft gehaald is echt prachtig. Ik had Vettel en Kubica ook een podium gegund. Leuk einde wel dat ze allebei eraf gingen.
Dat KERS is ook wel geinig. Hamilton alsnog 4e, en de Ferrari's 0 punten.

Wel irritant lange reclames op RTL. Ze mistte de spin van Raikonnen en de problemen van Massa. Gelukkig kunnen we nu overzappen naar de BBC.
Nou, bij de BBC waren ze ook niet altijd even wakker...

Verder was de race wel oké. Netjes gedaan door BrawnGP, maar jammer dat Kubica niet voor de zege kon strijden in de laatste ronden.
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_67513521
Net als Mark Webber overigens
vosss is de naam,
pi_67513536
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja, Heidfeld was ook behoorlijk anoniem vandaag anders
11de, en dat met een auto die je teamgenoot bijna op P2 neerzette.
Dat is gewoon ronduit slecht van Heidi.

Zo slecht vind ik het nog niet gedaan van Bourdais met die knakebak, P9 en zn teamgenoot P8.
vosss is de naam,
pi_67513546
Sebas Bouring is toch 9e geworden...
pi_67513561
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:47 schreef Meike26 het volgende:
Sebas Bouring is toch 9e geworden...
Ja, ik snap het ook niet helemaal waarom hij afgezeken wordt.

Zeik dan Heidfeld (teamgenoot op P2/P3) of Webber (teamgenoot op P2/P3) terwijl ze zelf 11de en 13de zijn geworden.

Bourdais heeft het helemaal niet slecht gedaan.
vosss is de naam,
  zondag 29 maart 2009 @ 10:52:51 #161
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67513611
En als beide heren er niet uit waren gevlogen waren Heidfeld en Webber dus 13de en 15de geweest en hun teamgenoten tweede en derde.

En dan zeiken jullie iiemand af die achter zijn teamgenoot finished in de top 10. Met een B-team notabene.
Als je achter je teamgenoot finished dan zat er gewoon niet meer in die auto en als je als Heidfeld of als Webber achteraan rijd terwijl je teamgenoot (beide met veel minder ervaring!!) voor het podium strijden dan moet je je diep schamen!

En de mensen die Bourdais afzeiken moeten zich ook schamen. Hij zit keurig in de top 10 samen met zn teamgenoot
vosss is de naam,
pi_67513623
Waarom is Bourdais mij dan in '08 dan geen 1 race opgevallen en Vettel wel.

Waarom rijd Buemi zich gelijk in de kijker en heb ik van SB geen 1 inhaalactie gezien en zelfs ook niet mensen die hem in hebben gehaald ? Totaaaaaaaal kleurloos dus.

Edit:
Olav had tijdens de race een leuke anekdote over de persconferentie na de kwalificatie, over Vettel en Rubens. Is die persconf. ergens te downloaden?
  zondag 29 maart 2009 @ 10:56:46 #164
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67513662
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:53 schreef Meike26 het volgende:

Waarom rijd Buemi zich gelijk in de kijker en heb ik van SB geen 1 inhaalactie gezien en zelfs ook niet mensen die hem in hebben gehaald ? Totaaaaaaaal kleurloos dus.
Dan heb je niet opgelet in 2008, natuurlijk stond de schijnwerper op Vettel, maar Bourdais heeft een aantal prima wedstrijden gereden.
Alleen is het tot nu toe niet indrukwekkend genoeg voor een coureur met zijn CV.

Dit seizoen veelvuldig om de oren gereden worden door Buemi zal het einde van zijn F1 carriere betekenen.

Heidfeld moet trouwens eerst maar eens die KERS uit zijn auto slopen; Kubica heeft gekozen om zonder te rijden, dat lijkt vooralsnog in zijn voordeel uit te vallen.
pi_67513695
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:53 schreef Meike26 het volgende:

Bourdais vorig jaar 7de in de openingsrace. En hij had 4de kunnen worden als zijn wagen het niet begaf. Dat vind ik toch wel opvallend.

Overigens is Webber ook niet echt in positieve zin opgevallen vorig jaar

Ik zeg alleen dat als iemand met een B auto in de top 10 eindigd achter zijn teamgenoot, hoe kan het dan zijn dat zijn teamgenoot het fantastisch gedaan heeft en dat Bourdais compleet kut gereden heeft!?

Dat is gewoon niet zo; er zat niet meer in die auto en daarom staan ze 8ste en 9de.

ps: Heb jij Webber gezien? Heb jij Heidfeld gezien?
Die gasten waren pas kleurloos, terwijl beide teamgenoten streden voor P2, dus daar zat wel degelijk meer in die auto

En nu ophouden met Bourdais afzeiken, want dat vind ik niet leuk
vosss is de naam,
pi_67513732
Noem mij maar een race waarin hij uitblonk ? Of een mooie inhaalrace heeft gereden ?

In 2007 heeft hij trouwens nog wel 3 mooie races gereden in Amerika, in een rechtstreks gevecht met Doornbos en Justin Wilson. 2006 was ook wel een mooi jaar, maar het haantjesgedrag tussen Doornbos en Bourdais was leuk om te zien op de baan. Waar is zijn vechtlust gebleven in de F1 ?
pi_67513758
Niemand gezien dat zowel Heidfeld als Webber als Bourdais in de eerste ronde een nieuwe neus moesten halen?
pi_67513760
Ik wil niet gelijk zeggen dat ik hem afzeik, want in ChampCar heeft hij zich wel bewezen, daarom ook dat ik vergelijkingsmateriaal heb en hij verdiende het om in F1 te rijden.... maar hij komt maar niet uit de verf.

En dat vind ik jammer...
pi_67513784
Ik vind het jammer dat Webber en Heidfeld niet afgezeken worden.

Beide hebben verreweg een betere auto dan Bourdais. Maar Bourdais heeft kut gereden. En staat in de top 10. En die andere 2 niet.

Jaja, Bourdais heeft kut gereden en Heide en Markymark hebben het prima gedaan
vosss is de naam,
pi_67513890
Vosss, rustig aan jongen

IK zeg toch ook niet dat Webber en Heidi goed hebben gereden? Heidfeld vind ik trouwens al jaren overschat en hij zal het naar mijn idee veel beter doen als Endurance rijder in de LeMans Series enz. enz.

Webber is het synoniem voor pechvogel denk ik. Ben fan van hem geworden sinds de GP van Australie 2005, waar hij 5e werd in een Minardi. Erg spontante jongen en hij kan lekker agressief rijden. Alleen denk ik dat hij wat te ruw met z'n materiaal omgaat en dus zijn pechvogel status aan zichzelf te danken heeft. Maar toch zou ik hem graag weer eens willen zien blinken...iets wat hij vandaag zeker niet heeft gedaan
pi_67513892
Het was een leuke en mooie race. Ik heb genoten. Erg gaaf van Brawn GP, wat gingen die goed zeg!

Er waren vandaag enkele tegenvallers, maar dat had toch voornamelijk te maken met ongelukjes en technisch malheur.

Volgende week wordt weer mooi al verwacht ik dan een hele andere uitslag.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_67513945
Waar kan ik de race terug zien ?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67514012
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:19 schreef Noshiba het volgende:
Waar kan ik de race terug zien ?
Op Piranha Exchange staan nu al drie torrents klaar; eentje van Globo, eentje van <onbekend> en een onboard van BBC

MPEG2 Video 720x576 (16:9) 25.00fps 2100Kbps
MPEG Audio 48000Hz stereo 128Kbps English BBC commentary
MPEG Audio 48000Hz stereo 128Kbps Natural sound
1h42m
Calmer than you are
pi_67514083
Jaaaaaaaa, weer een protest !! >

Protest McLaren tegen derde plek Trulli
McLaren heeft na de Grand Prix van Australië een protest ingediend tegen de derde plek van Jarno Trulli. Volgens de Britse renstal zou Lewis Hamilton recht hebben op de laatste podiumplek.

Gele vlag
McLaren heeft protest aangetekend tegen Trulli omdat de Italiaan vlak voor de laatste safetycar van de baan zou zijn gegaan, waardoor Lewis Hamilton de derde plek pakte. Trulli zou onder geel die plek weer hebben teruggepakt. Beide partijen zitten momenteel bij de stewards in Melbourne.
Bron: RTLGP

Race word om 13:00 herhaald, eerst voorprogramma... met om 14:00 de start.
pi_67514353
quote:
Martin Whitmarsh, McLaren, legt het incident uit: “Op het einde van de safety car reed Trulli door het gras. Lewis kon niet anders dan hem passeren, Trulli bevond zich niet op de racebaan. Onder de safety car nam Trulli zijn positie weer op. Dat doe je niet, de FIA heeft dat ook gezien en zal haar visie snel moeten doorgeven.”
Lewis had geen remmen? Als iemand een stukje gras meepakt wil dat nog niet zeggen dat je hem gewoon mag inhalen.

En dan vervolgens zeuren als je zelf weer wordt ingehaald?!

Ik hoop dat Trulli zijn derde plaats kan behouden en als iemand een filmpje heeft van bovenstaand; graag!

Zoals ik het nu lees heeft Lewis gewoon dikke pech en ongelijk.
vosss is de naam,
  zondag 29 maart 2009 @ 12:16:06 #176
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67514950
Lewis P 3 !!!

http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?id=45386&PO=45386
quote:
Australian Grand Prix stewards have slapped a 25-second time penalty on third-placed Jarno Trulli – a move which drops the Toyota driver out of the points positions and promotes Lewis Hamilton to third.

Melbourne stewards announced the decision two hours after the end of Sunday’s dramatic race after both drivers were summoned to see the stewards.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:20:33 #177
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67515015
quote:
Zo maar even de hernaling van de race kijken. Lewis kan ook nog 1e worden trouwens
pi_67515016
quote:
!

Klote Lewis !!!
vosss is de naam,
  zondag 29 maart 2009 @ 12:23:11 #179
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_67515062
Wel een leuke race , maar mede door einde.

Maar die auto's zijn echt lelijk geworden
pi_67515069
Weer geluk voor Lewis ..
Balen voor Toyota en Trulli. Na zo'n goede race uiteindelijk toch geen punten.
pi_67515079
quote:
De Italiaan ging te wijd en door het gras waardoor Hamilton geen andere mogelijkheid zag dan Trulli te passeren. Eenmaal terug op de baan haalde de Toyota-rijder de Brit weer in. Beide coureurs werden gehoord door de stewards en gaven na onderzoek van de beelden Trulli een tijdstraf van 25 seconden. Hierdoor viel hij volledig buiten de punten, al liet Toyota direct weten in beroep te gaan tegen de straf.
Dat is ook onzin. Tijdens een safetycar schiet iemand niet zooooo wijd van de baan dat hij plekken gaat verliezen, rondspint of zelfs stil komt te staan.

Lewis had moeten remmen, hij mag ook niet inhalen.

Hopelijk wint Toyota het beroep
vosss is de naam,
  zondag 29 maart 2009 @ 12:27:17 #182
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67515137
Nog een diskwalificatie hopelijk en Sutil 8e
pi_67515510
Geen diskwalificatie, maar wel een boete van 50k dollar en 10 plekken terug volgende week:
quote:
Boete voor Red Bull, Vettel bestraft

MELBOURNE (ANP) - De Grote Prijs van Australië heeft voor Red Bull en zijn coureur Sebastian Vettel een vervelend staartje gekregen. De baancommissarissen van de Formule 1 gaven de jonge Duitser zondag de schuld van zijn crash met de Pool Robert Kubica (BMW) op drie ronden voor het eind.
Beide coureurs streden om de tweede plaats. Red Bull krijgt een boete van 50.000 dollar (37.600 euro), Vettel weet nu al dat hij volgende week in de Grote Prijs van Maleisië tien plaatsen naar achteren wordt gezet op de startrij.
Volgens de stewards die het incident bekeken had Vettel moeten inhouden voor de bocht en de buitenom passerende Kubica voor laten gaan. Red Bull kreeg de geldboete omdat de teamleiding Vettel na de botsing instrueerde om door te rijden op het circuit, terwijl de bolide een los voorwiel had.
In mijn ogen had Kubica ruimte moeten laten.

En over dat wiel wat half los hing dacht ik al daar gaat nog een boete tegenover komen te staan.
Maargoed, hij had al niks, dus ik neem het het team niet kwalijk om het gewoon te proberen die 2 rondes achter de safetycar vol te houden om zo mogelijk toch nog punten te pakken
vosss is de naam,
pi_67515519
ij
  zondag 29 maart 2009 @ 12:50:15 #185
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67515554
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:20 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Zo maar even de hernaling van de race kijken. Lewis kan ook nog 1e worden trouwens
Whaha, dat zou wat zijn als hij dan ook nog eens 1e zou worden

TV alvast aangeslingerd voor de HH
pi_67515579
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:48 schreef Meike26 het volgende:
[ afbeelding ] ij
en wat bedoel je daar precies mee Meike?
vosss is de naam,
pi_67515636
Wat een toffe ontknoping
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_67515763
Dat ik het oneens ben over het protest dat Trulli tijdstraf heeft gekregen. Zoals gezegd, Hamilton had ook niet in mogen halen. Hij kon heel goed inschatten dat Trulli nog niet was uitgeschakeld en terug kon komen op de baan. Onterechte diskwalifitcatie dus en mierenneukerij van McLaren, om maar zoveel punten te scoren voor Hamilton.... Teken van zwakte om aan het begin van het seizoen, als je weet dat je team slecht/minder presteerd om zo nog wat puntjes te sprokkelen.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:59:00 #189
97934 ASroma
Flamboyant
pi_67515774
die wagens van 2009 zien trouwens niet uit, het lijkt wel een formule 3 veld

nah goed tis in ieder geval wel spanneder geworden.... al is dat wel moeilijk te zeggen naar 1 race...
  zondag 29 maart 2009 @ 12:59:45 #190
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67515789
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:51 schreef vosss het volgende:

[..]

en wat bedoel je daar precies mee Meike?
Kubica en Vettel verhaal was gewoon racing-accident niet meer. Dus die straf voor Vettel is kansloos, de boete wel terecht!
pi_67515790
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:58 schreef Meike26 het volgende:
Dat ik het oneens ben over het protest dat Trulli tijdstraf heeft gekregen. Zoals gezegd, Hamilton had ook niet in mogen halen, hij kon heel goed inschatten dat Trulli nog niet was uitgeschakeld en terug kon komen op de baan, onterechte diskwalifitcatie dus en mierenneukerij van McLaren, om maar zoveel punten te scoren voor Hamilton.... teken van zwakte om aan het begin van het seizoen, als je weet dat je team slecht/minder presteerd om zo nog wat puntjes te sprokkelen.
Ow okay. Dan zijn we het hier wel over eens
vosss is de naam,
pi_67515801
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:48 schreef vosss het volgende:
Geen diskwalificatie, maar wel een boete van 50k dollar en 10 plekken terug volgende week:
[..]
Boete voor Red Bull, Vettel bestraft

MELBOURNE (ANP) - De Grote Prijs van Australië heeft voor Red Bull en zijn coureur Sebastian Vettel een vervelend staartje gekregen. De baancommissarissen van de Formule 1 gaven de jonge Duitser zondag de schuld van zijn crash met de Pool Robert Kubica (BMW) op drie ronden voor het eind.
Beide coureurs streden om de tweede plaats. Red Bull krijgt een boete van 50.000 dollar (37.600 euro), Vettel weet nu al dat hij volgende week in de Grote Prijs van Maleisië tien plaatsen naar achteren wordt gezet op de startrij.
Volgens de stewards die het incident bekeken had Vettel moeten inhouden voor de bocht en de buitenom passerende Kubica voor laten gaan. Red Bull kreeg de geldboete omdat de teamleiding Vettel na de botsing instrueerde om door te rijden op het circuit, terwijl de bolide een los voorwiel had.
Die geldboete kan ik begrijpen, maar die straf voor Vettel is toch echt te absurd voor woorden. Een race-incident voor een tweede plek; niks meer.
Calmer than you are
pi_67515813
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74053
quote:
Lewis Hamilton has been promoted to third place at the Australian GP after Jarno Trulli was penalised.

Trulli's third place was put under investigation after the Italian regained his position overtaking Hamilton during a safety car period, having run off the track when the SC was on track.

Both drivers were summoned to see the race stewards following the incident and it was decided to give Trulli a 25-second penalty which moves him outside of the points finish.

Toyota confirmed its intention to appeal the decision.

Aha, Hans was sneller. Welkom Hans
Calmer than you are
pi_67515826
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:59 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Kubica en Vettel verhaal was gewoon racing-accident niet meer. Dus die straf voor Vettel is kansloos, de boete wel terecht!
Dat zeg ik toch ook
vosss is de naam,
  zondag 29 maart 2009 @ 13:01:44 #195
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_67515833
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:24 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is ook onzin. Tijdens een safetycar schiet iemand niet zooooo wijd van de baan dat hij plekken gaat verliezen, rondspint of zelfs stil komt te staan.

Lewis had moeten remmen, hij mag ook niet inhalen.

Hopelijk wint Toyota het beroep
Het is weldegelijk mogelijk om te spinnen of stil te vallen tijdens de safety car. Hoe zat het ook alweer in Brazilië in 2003? Webber crasht, safety car komt eruit en Alonso crasht nog even op een wiel.
Trulli reed op dat moment niet op het circuit en dan mag een ander gewoon doorrijden. Pech voor Trulli. Dat hij terug kan komen is geen criterium. Hij lag naast de baan en Hamilton mocht gewoon door.
  zondag 29 maart 2009 @ 13:04:43 #196
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67515910
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook
Ja weet ik maar dacht dat Meike er met dat plaatje ook op doelde. Dat van Hamilton-Trulli heb ik niet gezien. Dus geen mening tot ik beelden gezien heb!
  zondag 29 maart 2009 @ 13:11:38 #197
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67516073
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74053
[..]

Aha, Hans was sneller. Welkom Hans
Sorry . Thanks Walter ! we mogen weer. Een nieuw seizoen met nieuwe kansen.
  zondag 29 maart 2009 @ 13:14:48 #198
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67516164
Olav met een nieuwe bril.. wennen hoor
  zondag 29 maart 2009 @ 13:16:15 #199
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67516197
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:14 schreef -Hans- het volgende:
Olav met een nieuwe bril.. wennen hoor
Had als ik hem was andere glazen genomen. Blinde man is het.
pi_67516224
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:01 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Het is weldegelijk mogelijk om te spinnen of stil te vallen tijdens de safety car. Hoe zat het ook alweer in Brazilië in 2003? Webber crasht, safety car komt eruit en Alonso crasht nog even op een wiel.
Daar noem je ook even een domme vent op
Die reed gewoon op volle snelheid tegen dat wiel terwijl er al geel hing.
Bovendien knallen alle auto's nu in safetycar-mode, dus heel hard zal het niet gegaan zijn.

Ik wil er echt graag de beelden van zien
vosss is de naam,
  zondag 29 maart 2009 @ 13:18:44 #201
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_67516244
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Zeker andere glazen idd. Of in elk geval een iets lichter montuur
pi_67516254
TVPole-position
  zondag 29 maart 2009 @ 13:21:11 #203
65997 Oldbie
pi_67516307
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:17 schreef vosss het volgende:

[..]

Bovendien knallen alle auto's nu in safetycar-mode, dus heel hard zal het niet gegaan zijn.
Dat maakt niet uit. Hij was naast de baan. Het is dan niet aan Hamilton om te gaan bekijken of Trulli misschien wel door kan gaan. Trulli ligt ernaast en dan mag iedereen er gewoon voorbij. Trulli moet dan simpelweg aansluiten als hij weer op de baan komt.
Hoe jammer jij het misschien vindt, het zijn de regels.
  zondag 29 maart 2009 @ 13:22:21 #204
65997 Oldbie
pi_67516334
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Wat ben ik blij dat F1 weer op de BBC is. Eindelijk verlost van die zelfingenomen kutpresentator
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')