En hij voorspelde het al begin 2008. Hilarisch dat het nog uit lijkt te gaan komen ook.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Door zo ongeveer heel Groot-Brittannië afschreven met de komst van Hamilton, maar na dit weekend staat Button weer op de kaart.
Het gaat een mooi jaar worden.
Nou worden dat soort voorspellingen wel vaker gedaan door coureurs en teams.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En hij voorspelde het al begin 2008. Hilarisch dat het nog uit lijkt te gaan komen ook.![]()
Klopt, maar het was met de vorm van, toen nog Honda, nogal een lachwekkend statement. Blijkt hij het dus goed gezien te hebben met betrekking tot 2009.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nou worden dat soort voorspellingen wel vaker gedaan door coureurs en teams.
Volgens mij zat Ross Brawn in het technische team dat de nieuwe regels moest uitwerken. Dus hij zat dicht bij de bron.quote:Wel knap trouwens want begin 2008 waren nog bij lange na niet alle regelwijzigingen voor het 2009 seizoen uitgewerkt.
quote:Button gaat voor titel in 2009
13 januari 2008
Jenson Button kende in 2007 een van de slechtste seizoenen uit zijn carrière, maar hij denkt dat Honda een positieve ommekeer kan maken om volgend jaar al om de titel te strijden. Volgens de Brit speelt de komst van Ross Brawn hierbij een rol.
"Ik ben zo blij met Ross", vertelde Button tijdens de Autosport International show. "Toen hij voor het eerst bij het team kwam, kreeg hij het grootste applaus dat ik ooit heb meegemaakt. Hij zal natuurlijk niet in zijn eentje het team volledig verbeteren, maar hij is nu al goed bezig en zijn manier van werken heeft het team al wel een flink stuk veranderd."
"Ik denk dat we in 2008 een stuk meer vooraan meedoen dan vorig jaar en in 2009 moeten we mee kunnen strijden om de titel", vervolgde hij. "Als we de juiste auto ervoor hebben, dan wint dit team het wereldkampioenschap. Als team zijn we erg sterk. Na een slecht jaar als 2007 beseften we dat er iets moest veranderen en dat hebben we gedaan. Ik kijk uit naar de toekomst met Honda."
BMW (kubica) misschien, Ferrari ligt op het moment nog te ver achter op Brawn naar mijn meningquote:Op zondag 29 maart 2009 14:13 schreef Burnie88 het volgende:
Ik vind het echt super voor Button, die man verdient het dubbeldwars.
Maar...
Ik denk niet dat hij serieus mee kan doen om het kampioenschap dit jaar. Andere teams zullen KERS krijgen of die diffusers overnemen, dan is Brawn niet meer de allerbeste. Ik denk dat Ferrari en BMW hard terug gaan slaan in Sepang.
Jij denkt dat die diffusers er volgende race al op zitten? Volgens mij moet heel de achterkant opnieuw ontworpen worden, inclusief versnellingsbak en achterwielophanging. Dat gaat nog wel even duren hoor.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:13 schreef Burnie88 het volgende:
Ik vind het echt super voor Button, die man verdient het dubbeldwars.
Maar...
Ik denk niet dat hij serieus mee kan doen om het kampioenschap dit jaar. Andere teams zullen KERS krijgen of die diffusers overnemen, dan is Brawn niet meer de allerbeste. Ik denk dat Ferrari en BMW hard terug gaan slaan in Sepang.
Dat zal idd wel ff duren.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:15 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Jij denkt dat die diffusers er volgende race al op zitten? Volgens mij moet heel de achterkant opnieuw ontworpen worden, inclusief versnellingsbak en achterwielophanging. Dat gaat nog wel even duren hoor.
quote:JENSON BUTTON breezed to the Formula One world crown with a brilliant fifth place in Brazil.
Brawn's British ace roared up from 14th with some incredible early overtaking to wreck the title hopes of team-mate Rubens Barrichello (eighth after a late puncture) and Red Bull's Sebastien Vettel (fourth).
Mark Webber's Sao Paulo victory was overshadowed by Button's glory-clinching drive as six drivers retired in a thrilling second-last race of the season.
And Button's success also sealed the constructor's title for Brawn in their debut year - mainly based on the Brit's six wins in the first seven grands prix.
As Button finished the last of the 71 laps, he half-yelled, half-sung: "We are the champions, my friends!... Woo-hoo-hoo-hoo! We are world champions! World champions! Woo!"
Luckily for him, only his singing was off-key on a day when he confounded critics of his recent cautious tactics with a confident, attacking drive.
Later, out of his car, Button said: "It's really amazing... my voice has gone!
Read more: The Sun
Misschien niet de beste in mijn ogen, maar ik heb het begin gemist.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:57 schreef Netsplitter het volgende:
Briljante race gisteren.
Button reed z'n beste race sinds Turkije en heeft verdiend gewonnen.
Ik denk dat het een combinatie van factoren was. Op de eerste plaats zat de concurrentie natuurlijk niet stil, zeker de grote teams staan bekend om hun gigantische R&D mogelijkheden gedurende het seizoen. Brawn moest toezien hoe de concurrentie dichterbij kwam.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Button had een auto die bij hem paste, tot Turkije. Daarna werd door het ontwikkelen de auto voor hem niet prettiger te besturen, maar wel voor Rubens (lijkt het).
Ik denk juist dat hij goed met de druk om kon gaan, zeker als je het in verhouding tot Rubens ziet, die ook wat weg zakte.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat het een combinatie van factoren was. Op de eerste plaats zat de concurrentie natuurlijk niet stil, zeker de grote teams staan bekend om hun gigantische R&D mogelijkheden gedurende het seizoen. Brawn moest toezien hoe de concurrentie dichterbij kwam.
Vanaf dat moment begon de voorsprong van Button langzaam te slinken, ieder weekend. Waardoor de druk ook met elke Grand Prix groter werd.
Bedenk de opmerkingen over de banden dan ook nog eens. WTF did we do to this car! floepte er niet in slechts 1 race uitquote:En ineens was de onbevangen snelheid van Button weg, zat het hem tegen in de kwali en klaagde hij over de auto. Terwijl het Barrichello juist makkelijker leek te gaan. Dat zat zeker ook tussen de oren hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |