niet echt handig iddquote:Op zondag 29 maart 2009 15:33 schreef Palmboom313 het volgende:
Kubica had gewoon moeten wachten. Hij was een stuk sneller.
Helaas, maar gaan we vast en zeker nog wel een aantal keer horen dit seizoen. Super race van Brawn GPquote:
Mijn favoriete coureus zijn Hamilton, Raikonen (die niet meer is wat ie ooit was) en eigenlijk ook Button en Barrichello (gewoon omdat ik ze het gun).quote:Op zondag 29 maart 2009 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien wel leuk voor idee dat we bij de volgende OP de namen van de coureurs neerzetten met de FOK!users eronder wie voor wie is.
Ik ben voor Vettel, voor Kimi en voor Bourdais. En ik ben tegen Alonso en tegen Hamilton.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien wel leuk voor idee dat we bij de volgende OP de namen van de coureurs neerzetten met de FOK!users eronder wie voor wie is.
mooie eerste race! tvpquote:Op zondag 29 maart 2009 10:34 schreef eNGine10 het volgende:
Kubica en Vettelgeweldig moment. En Hamilton toch meer punten gepakt als ik verwacht had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |