Rij ik mee? Ik dacht het niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
OMG, wat doet verliezen toch pijn bij jou.
Over onsportief gesproken.....
Ik vind het allebei lamlullenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Rij ik mee? Ik dacht het niet.
Ben ik fan van Trulli? Ik dacht het niet.
Ben ik fan van Toyota? Ik dacht het niet.
Hoezo verliezen? Ik doe niet eens mee, dus ik kan helemaal niet verliezen.
Ik kan alleen niet tegen Lewis. Dat vind ik gewoon een grote lamlul en dat is dacht ik zo godverdomme mijn goed recht.
Misschien vind jij Alonso wel een grote lamlul. Daar val ik jou toch ook niet over aan.
Tjah had geen zin om zo vroeg op te staan. Volgende week wel live kijkenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:54 schreef Meike26 het volgende:
Voordeel van live een race kijken: Weten dat je kan zappen naar een andere zender !! (Duitsland/BBC/Sporza)
Kijk je F1 op de BBC?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:51 schreef Meike26 het volgende:
Nee hoor.. ik ben ook geen Ferrari fan. In het begin, toen Schumi en Irvine naar Ferrari gingen vond ik het wel leuk. Maar meer om Irvine misschien wel, eindelijk de kans om wat moois te laten zien, dan voor Schumacher. Hij was zondermeer speciaal, maar of hij nu een dwerg als teambaas zou krijgen of Frank Williams boeide mij weinig.
Enige team waar ik echt fan ben van geweest was Jordan. Die kon, Eddy Jordan vooral, in mijn ogen nooit wat fout doen. En Minardi nadat het overgenomen werd door Paul Stoddard kreeg ik ook wel wat mee. Voor de rest ben ik eigenlijk weinig fan geweest van teams. Het was dat Jos Verstappen bij Arrows reed in 2000 en 2001, maar voor de rest was dat team ook niets om fan voor te zijn.
Ach, je jankt als een klein kind simpelweg omdat één persoon, die je niet kent en nooit zal kennen, iets heeft gepresteerd wat jij hem niet gunt.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Rij ik mee? Ik dacht het niet.
Ben ik fan van Trulli? Ik dacht het niet.
Ben ik fan van Toyota? Ik dacht het niet.
Hoezo verliezen? Ik doe niet eens mee, dus ik kan helemaal niet verliezen.
Tegen Piquet moet het nog wel lukken met de twingoquote:Op zondag 29 maart 2009 14:59 schreef Meike26 het volgende:
Heb vorig jaar zo in een kreukel gelegen toen de persfoto's van Renault vrijkwamen: 1 foto in bijzonder !
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:06 schreef Meike26 het volgende:
Precies !! Ook al zijn we het niet eens over het Hammie/Trillie (ik maakte deze typfout, wilde hem herstellen, maar toch maar niet :p) we zijn het wel eens over de beleving van sport en het supporten !!
niet echt handig iddquote:Op zondag 29 maart 2009 15:33 schreef Palmboom313 het volgende:
Kubica had gewoon moeten wachten. Hij was een stuk sneller.
Helaas, maar gaan we vast en zeker nog wel een aantal keer horen dit seizoen. Super race van Brawn GPquote:
Mijn favoriete coureus zijn Hamilton, Raikonen (die niet meer is wat ie ooit was) en eigenlijk ook Button en Barrichello (gewoon omdat ik ze het gun).quote:Op zondag 29 maart 2009 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien wel leuk voor idee dat we bij de volgende OP de namen van de coureurs neerzetten met de FOK!users eronder wie voor wie is.
Ik ben voor Vettel, voor Kimi en voor Bourdais. En ik ben tegen Alonso en tegen Hamilton.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien wel leuk voor idee dat we bij de volgende OP de namen van de coureurs neerzetten met de FOK!users eronder wie voor wie is.
mooie eerste race! tvpquote:Op zondag 29 maart 2009 10:34 schreef eNGine10 het volgende:
Kubica en Vettelgeweldig moment. En Hamilton toch meer punten gepakt als ik verwacht had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |