quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:51 schreef Meike26 het volgende:Nee hoor.. ik ben ook geen Ferrari fan. In het begin, toen Schumi en Irvine naar Ferrari gingen vond ik het wel leuk. Maar meer om Irvine misschien wel, eindelijk de kans om wat moois te laten zien, dan voor Schumacher. Hij was zondermeer speciaal, maar of hij nu een dwerg als teambaas zou krijgen of Frank Williams boeide mij weinig.
Enige team waar ik echt fan ben van geweest was Jordan. Die kon, Eddy Jordan vooral, in mijn ogen nooit wat fout doen. En Minardi nadat het overgenomen werd door Paul Stoddard kreeg ik ook wel wat mee. Voor de rest ben ik eigenlijk weinig fan geweest van teams. Het was dat Jos Verstappen bij Arrows reed in 2000 en 2001, maar voor de rest was dat team ook niets om fan voor te zijn.
Kijk je F1 op de BBC?
Vandaag was Eddy Jordan, samen met Coulthard, een van de analisten. Erg leuk

quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:51 schreef vosss het volgende:[..]
Rij ik mee? Ik dacht het niet.
Ben ik fan van Trulli? Ik dacht het niet.
Ben ik fan van Toyota? Ik dacht het niet.
Hoezo verliezen? Ik doe niet eens mee, dus ik kan helemaal niet verliezen.
Ach, je jankt als een klein kind simpelweg omdat één persoon, die je niet kent en nooit zal kennen, iets heeft gepresteerd wat jij hem niet gunt.
En dan nog, als Zuid Afrika een rugby wedstrijd verliest, heb ik het gevoel dat ik ook heb verloren, ook al heb ik niet zelf meegedaan. Je bent fan of je bent het niet. Dan leef je mee. Gelukkig kan ik wel met verlies omgaan en zal ik het niet zomaar afreageren op mensen die ik niet ken. Verliezen hoort nou eenmaal bij sport.
Ik kan gelukkig ook heel relaxed een biertje drinken met de supporters van de rivalen van Zuid Afrika. In een overvolle pub in Londen kijken naar een Tri-Nations wedstrijd samen met de "vijand". Enorm gezellig!! Wie er ook wint!