quote:Op 28 maart 2009 08:49 schreef XXXXXXXXX het volgende:
Jaja...!
Hij is er! Vannacht om 3:30u is onze zoon Jamie (James Joseph Danyel) geboren!
Hij weegt 2800 gram en is 49 cm lang. Het was een hele heftige bevalling met een totaal ruptuur voor mama en Jamie moest even op gang geholpen worden met zuurstof. Nu gaat het goed met hem, hij ligt nog wel in een warmtebedje. Ze moeten beide nog wel een aantal dagen in het ziekenhuis blijven vermoed ik. Ik ga zo weer richting het ziekenhuis met Yana, mag ze eindelijk kennis maken met haar kleine broertje!
Greetz,
Een trotse papa
Zo goed, Mrien?quote:
Getver, wat balen zeg! Het lijkt 'kiezen' uit twee kwaden. Want een leverontsteking is ook geen pretje, lijkt me...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Soepstengel bevallen, gefeliciteerd!
Met mij gaat het niet zo goed, ik ben sinds donderdagavond opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb waarschijnlijk een zwangerschapsvergiftiging, maar dit is nog niet zeker. Waardes in het bloed zijn zo afwijkend dat het ook een leverontsteking kan zijn? Dit moet eerst worden uitgezocht.
Bloedddruk was ook te hoog, maar wordt nu heel goed in de gaten gehouden. Met de baby is gelukkig alles goed, die heeft nergens last van!
Ik hoop dat ze er snel achter komen wat er is en dat het meevalt en dat ik naar huis mag. Het worst uiteindelijk een ziekenhuisbevalling maar om hier nu nog weken te liggen zie ik niet ziiten eigenlijk...
Zo, en nu even bijlezen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:57 schreef bromfly_er het volgende:
Hallo, wij (hi_flyer en ik verwachten onze eerste spruit op 25 augustus. Het wordt geen fok-baby, ook al hebben we allebei een account op FoK! Mogen we ook in de OP?
Nou, ik de mevrouw en hi_flyer de meneerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:01 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Voorkruiperts!
Jullie staan er bij in, hoor!
Wie is de mevrouw en wie de meneer trouwens?
dikkequote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Soepstengel bevallen, gefeliciteerd!
Met mij gaat het niet zo goed, ik ben sinds donderdagavond opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb waarschijnlijk een zwangerschapsvergiftiging, maar dit is nog niet zeker. Waardes in het bloed zijn zo afwijkend dat het ook een leverontsteking kan zijn? Dit moet eerst worden uitgezocht.
Bloedddruk was ook te hoog, maar wordt nu heel goed in de gaten gehouden. Met de baby is gelukkig alles goed, die heeft nergens last van!
Ik hoop dat ze er snel achter komen wat er is en dat het meevalt en dat ik naar huis mag. Het worst uiteindelijk een ziekenhuisbevalling maar om hier nu nog weken te liggen zie ik niet ziiten eigenlijk...
Zo, en nu even bijlezen.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:57 schreef bromfly_er het volgende:
Hallo, wij (hi_flyer en ik verwachten onze eerste spruit op 25 augustus. Het wordt geen fok-baby, ook al hebben we allebei een account op FoK! Mogen we ook in de OP?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:50 schreef Noli. het volgende:
Ik heb vandaag een half Prenatalwarenhuis leeg gekocht aan babybeddengoed.
(na eerst kwaad naar buiten te zijn gelopen, manlief met een half gevuld mandje en twee kinderen daar achterlatend, vanwege conflict tussen hormonsters en zwaar onverschillig gedrag van voorgenoemde manlief. (gaan niet samen)![]()
![]()
)
Herkenbaarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:50 schreef Noli. het volgende:
Ik heb vandaag een half Prenatalwarenhuis leeg gekocht aan babybeddengoed.
(na eerst kwaad naar buiten te zijn gelopen, manlief met een half gevuld mandje en twee kinderen daar achterlatend, vanwege conflict tussen hormonsters en zwaar onverschillig gedrag van voorgenoemde manlief. (gaan niet samen)![]()
![]()
)
He had it coming..quote:
Dat is inderdaad ook wel een goede omschrijving ja! Ik omschreef het dat het leek op het gevoel alsof je een wondje hebt en je dat voelt kloppen alleen dan ook weer minder snel en minder vaak achter elkaar. Nu is het gewoon echt duidelijk schoppenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:12 schreef huuphuup het volgende:
Ja superleuk gevoelhaha ik geniet er echt van
![]()
Ik legde het aan mijn vriend uit dat het voor mij in het begin een beetje voelde zoals wanneer je oog zo trekt weet je wel? Zo'n onwillekeurig spiertje ofzo. Iets wat je duidelijk niet zelf doet. Maar dan wel iets langzamer uiteraard. En nu voel ik het veel harder. Ik heb hem zn hand op mn wang laten leggen en toen met mn tong tegen mn wang vanaf de binnenkant zachtjes gedrukt. Ik denk dat het zoiets ongeveer voelt.
Heel lastig om uit te leggen haha. Iedere vrouw die het ooit al gevoeld heeft weet vast direct het gevoel voor de geest te halen maar om zoiets aan iemand zonder die ervaring uit te gaan leggen is knap lastig.
Begrijpelijk hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben stiekem wel heel blij met de angelsounds van Vicky want ik voel de baby dus echt nauwelijks... Als ik dan de verhalen hier zo hoor!Wel jammer, maar ja... het is wel net als bij Sasha, dus blijkbaar heb ik hele rustige babietjes.
Vervelend van je rug !!!quote:Op zondag 29 maart 2009 11:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik voelde vannacht plopjesen daarna kon ik niet meer slapen...
En ik heb sinds enkele dagen zo'n vreselijke rugpijn dat ik niet meer normaal op de bank kan zitten. Dus ergonomisch gevormde Ikea stoel (gebruikte ik eerder voor het voeden) naar beneden gesleept en hopelijk icm letten op mijn houding kan ik erger voorkomen.
plopsquote:Op zondag 29 maart 2009 11:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik voelde vannacht plopjesen daarna kon ik niet meer slapen...
En ik heb sinds enkele dagen zo'n vreselijke rugpijn dat ik niet meer normaal op de bank kan zitten. Dus ergonomisch gevormde Ikea stoel (gebruikte ik eerder voor het voeden) naar beneden gesleept en hopelijk icm letten op mijn houding kan ik erger voorkomen.
Ik niet hoor! Maar ja dat eigenwijze meisje heeft een eigen willetje geloof ikquote:
Ik heb ook visolie gebruikt tijdens mijn zwangerschap, (niet zozeer voor de hormoonschommelingen maar meer omdat ik geen vis eet) en mijn vriend zegt dat ik liever was tijdens de zwangerschap dan ernaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Visolie helpt bij jou echt? Mss moet ik dat ook eens proberen.
Niet dat het echt heel erg is hier, maar een beetje minder kan wel.
haha geweldige planningquote:Op zondag 29 maart 2009 17:10 schreef texelonia het volgende:
Nou ik heb weer een nieuwe planning bedacht![]()
Morgen eind van de middag word ik gestript (als het kan). Noah is dinsdag vrij (studiedag) dus die gaat van maandag op dinsdag logeren bij mijn ouders. Dan kan het strippen 's avonds/'s nachts zijn werk doen, als het doorzet kan dinsdag ochtend of middag de baby wel geboren worden. Dan kan Micha Noah ophalen bij mijn ouders en kennis maken met zijn zusje
Maar ja nu maar afwachten of mijn dochter het er ook mee eens is
de vk was ook helemaal tevreden met mijn hbquote:Op maandag 30 maart 2009 09:35 schreef huuphuup het volgende:
Leuk BEfoto's?
ik ben ook benieuwd naar Poppedeins meisje!
Vicky dat klinkt heel netjes allemaal! Wat een mooi hoog hb heb jij! ik begon geloof ik met 7.1![]()
haha kan me voorstellen! Zo hoog is die van mij geloof ik nog nooit geweestquote:Op maandag 30 maart 2009 09:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
de vk was ook helemaal tevreden met mijn hb
bij 7w was hb 8.9
Volgens mij was mijn eerste hb ook zoiets, was ze ook erg tevreden over,quote:Op maandag 30 maart 2009 09:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
de vk was ook helemaal tevreden met mijn hb
bij 7w was hb 8.9
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:57 schreef texelonia het volgende:
Het zou kunnen dat m'n vliezen zijn gebrokenHet voelt als in m'n broek plassen maar kan het niet ophouden. Verder is het net zo vaag en onduidelijk als ik het bij Noah in begin vond
Kijk, past mooi in jouw planningquote:Op maandag 30 maart 2009 10:02 schreef texelonia het volgende:
Zeker weten vruchtwater! Ietsiepietsie opgevangen en zaten van die vlokjes in enzow
Naja afwachten verder dan maar
Ja! Het is begonnen hoor!quote:Op maandag 30 maart 2009 09:57 schreef texelonia het volgende:
Het zou kunnen dat m'n vliezen zijn gebrokenHet voelt als in m'n broek plassen maar kan het niet ophouden. Verder is het net zo vaag en onduidelijk als ik het bij Noah in begin vond
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:16 schreef texelonia het volgende:
Iemand nog een briljante tip om niet steeds met een natte broek rond te lopen?
Behalve elke 5 minuten maandverband te verwisselen
Whaaa, zie je wel! Het kan toch zomaar ineens gebeuren!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:16 schreef texelonia het volgende:
Iemand nog een briljante tip om niet steeds met een natte broek rond te lopen?
Behalve elke 5 minuten maandverband te verwisselen
Dat was S_oepstengel en die is inmiddels bevallenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er was hier toch nog iemand die een hoge bloeddruk heeft, en zou worden ingeleid? Wie was dat ook alweer?
Ah, ok. Ik wist dat ze was bevallen, maar wist niet dat zij degene was met een hoge bloeddruk. Dank je.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:27 schreef mrien het volgende:
[..]
Dat was S_oepstengel en die is inmiddels bevallen
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:58 schreef Guuzewuus het volgende:
. Ik zou het weeeeeken geheim houden, maar ik heb het massaal verklapt
. Past gewoon niet bij mijn aard, geheimpjes
![]()
.
zei ik toch!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:26 schreef texelonia het volgende:
Ik heb nu een andere vk ja. De vorige vk was buitenpoli van het ziekenhuis. Ik wilde nu naar een ander ziekenhuis, dus ook andere vk, vandaar
Lishe hier gaat het tot nu toe ook hetzelfde als bij Noah. Alleen begon het toen 9 uur 's avonds
Hoezo steeds zitten en dan weer staan? Is dat gped dan? Ik vind het maar niks eigenlijk, dat lekkende vruchtwaterNet maar even gedouched, en voel me nu alweer viezig
Verder gebeurt er nog weinig eigenlijk, af en toe een pijnlijke harde buik, maar nog niks noemenswaardigs
Nee nog geen weeën. Af en toe een pijnlijke harde buik, maar nog niets 'echts'.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Nummer_zoveel, balen joh, maar ja... beter idd braaf aangeven en opnemen... geen risico's hoor! Wie weet bepalen ze op enig moment wel dat je kindje gehaald gaat worden.
Tex, wat spannend zeg! Heb je al weeen trouwens, of lees ik eroverheen?
En is Noah nu nog thuis?
Waar ga je heen? Ze hebben er vast wel een internet caféquote:Op maandag 30 maart 2009 12:08 schreef DuchessX het volgende:
Tex!!!! Het is begonnen...!!!!Heel veel succes vandaag en ik wens je een heel voorspoedige bevalling toe! Hier alvast wat
![]()
![]()
balen dat ik op vakantie ga
kan niet mee F5'en
Dames feli met goede echo's en 12- en 20weken mijlpalen!
Guus gefeliciteerd!Wat een mooi sinterklaascadeau!
Kloptquote:Op maandag 30 maart 2009 12:16 schreef pinquit het volgende:
Guuhuus!!dat deed je ook snel
gefeliciteerd joh
Weekje Landgoed 't Loo op de Veluwequote:Op maandag 30 maart 2009 12:13 schreef texelonia het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Ze hebben er vast wel een internet café
Veel plezier op vakantie iig!
Ja ben ik ook zeer benieuwd naar! Ik hoop dat ie niet boos wordt als mijn moeder hem komt halen, want hij heeft al een paar keer gezegd dat ie mee wilde naar het ziekenhuisquote:Op maandag 30 maart 2009 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, is idd ook wel zo.
Ben benieuwd wat hij er allemaal van gaat vinden straks en morgen als ze er is.Hij is natuurlijk echt oud genoeg om alles te beseffen enzo.
Heb je in het rupsje-wedstrijd-topic gekeken?
ja ik was erbij dat je de knoop doorhakte! (op t bankje danquote:Op maandag 30 maart 2009 12:18 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Klopt. Ik had vier weken geleden voor mezelf de knoop doorgehakt
. Ik ben zelf ook in shock zeker na een veel langer en zwaar proces voor
Stella
![]()
Zo jammer dat het in Eindhoven is anders had ik ook zeker meegedaanquote:Op maandag 30 maart 2009 12:29 schreef mefke79 het volgende:
Voor de andere mama's in spe die naar Fontys willen: hier staat het berichtje.
Fontys zoekt zwangere vrouwen
dank voor de herinnering...ik heb zelf bij bij Fontys gewerkt en wis dit heel goed, was het alleen al weer vergeten. Heb me inmiddels ook aangemeld.
Guus, welkom en Tex succes!
Vorige keer heb ik daar twee keer een echo mogen laten maken. Echt super inderdaad. Ik heb net al even gebeld, maar ze hebben geen cursus als ik 10 tot 26 weken zwanger ben dit keer. De opleiding is daar klaar in mei (en dan hebben ze alleen 23+ zwangeren nodig zei die vrouw) en ze beginnen weer in setember en dan ben ik zelf iig al 26+. Jamnmer wel.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo jammer dat het in Eindhoven is anders had ik ook zeker meegedaan
Nou steedsquote:Op maandag 30 maart 2009 13:32 schreef miss_sly het volgende:
Maar guusje, was je ook een kloon dan? Omdat mensen het over 'uit de kast' hebben?
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:29 schreef mefke79 het volgende:
Voor de andere mama's in spe die naar Fontys willen: hier staat het berichtje.
Fontys zoekt zwangere vrouwen
dank voor de herinnering...ik heb zelf bij bij Fontys gewerkt en wis dit heel goed, was het alleen al weer vergeten. Heb me inmiddels ook aangemeld.
Guus, welkom en Tex succes!
Hele fijne vakantie gewenst, geniet ervan. Het wordt prachtig weer in ieder geval.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:36 schreef DuchessX het volgende:
[..]
![]()
Zo laatste post voorlopig. Zal jullie missen ladies! Hopelijk werkt internet op vakantie ook
Ik was ff verder gegaan in slowchatquote:Op maandag 30 maart 2009 13:39 schreef dutchie het volgende:
Wow Guus wat leuk! Van harte met je zwangerschap.![]()
![]()
Tex is aan de gang begrijp ik net. Is al weer een tijdje terug die laatste post van haar, is toch alweer anderhalf uur.
Het begin is er Tex, helaas moet het nog veel pijnlijker worden inderdaad, maar het lange wachten wordt dalijk beloont met een prachtige dochter.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:58 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik was ff verder gegaan in slowchat
Niet echt veel gaande hier nog. Elke 10 minuten ongeveer een pijnlijke harde buik, maar ik vrees dat het nog veeeeeeeel pijnlijker moet worden voordat ze nut gaan hebben
Ik ben nu 36 weken en 5 dagen. Ik wilde de badkamer gaan schoonmaken, maar voelde me helemaal duizelig. Ik zit nu inderdaad " lekker" met een boekje en de laptop op de bank. Morgen naar de verloskundige, kijken wat die zegt. 38 weken klinkt nog zover weg..quote:Op maandag 30 maart 2009 14:23 schreef mikoxx het volgende:
Oh jemig wat spannend Tex! Succes!![]()
![]()
Wennie, hoeveel weken ben je nu onderweg inmiddels? Vervelend dat je je zo akelig voelt hoor.. bah! Genieten is even ver te zoeken begrijp ik.. Kan je niet ergens lekker met een boekje gaan zitten (in t zonnetje...)???
De badkamer schoonmaken is ook best een zware klus! 'Lekker' met de laptop op de bank lijkt me een betere optie, vooral nu je al last hebt van je rug...quote:Op maandag 30 maart 2009 14:49 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Ik ben nu 36 weken en 5 dagen. Ik wilde de badkamer gaan schoonmaken, maar voelde me helemaal duizelig. Ik zit nu inderdaad " lekker" met een boekje en de laptop op de bank. Morgen naar de verloskundige, kijken wat die zegt. 38 weken klinkt nog zover weg..
Zonnetje heb ik helaas pas vanaf 17:00 uur in de tuin
Eigenlijk vraag ik me af waarom ik nog naar de verloskundige " moet" als ik elke week ook al naar de gynaecologe ga, maar goed. Wat ik in ieder geval morgen hoop is dat Jip & Janneke het nog super goed doen, en dat er in ieder geval 1tje nu gedraaid is met zijn/haar koppie naar beneden en wellicht al wat ingedaald is. Ik wil heel graag natuurlijk bevallen namelijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:13 schreef mikoxx het volgende:
De badkamer schoonmaken is ook best een zware klus! 'Lekker' met de laptop op de bank lijkt me een betere optie, vooral nu je al last hebt van je rug...Ik hoop voor je dat de vk morgen 'goed' nieuws voor je heeft! Waar hoop je op?
Ik zit nu op 26w2d en zit thuis. Vanmorgen nog wel even naar t werk geweest (en alweer veel langer gebleven dan de bedoeling was...) Ik vind t ook moeilijk om echt rustiger aan te doen, maar ik wil ook niet plat gelegd worden, dus tja, zal t toch moeten leren he?
Gelukkig wordt t weer nu beter, dat scheelt alweer.
Wat een super gevoel he Bar? af en toe vervloek ik ze wel eens, maar het is alleen maar een goed teken en een prachtig gevoel, een kindje dat leeft en groeit in jou.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:34 schreef _Bar_ het volgende:
hmm ging even zitten na even gewinkeld te hebben en ineens zie ik daar heel voorzichtig mijn buik bewegen
schopjes worden ook venijiger al zeg ik het zelf, afentoe van die gemene kleine schopjes waarvan je denkt, nou nou kan het niet ietsjes minder
half 9 's ochtendsquote:Op maandag 30 maart 2009 11:25 schreef Chan het volgende:
Tex!Succes!!
![]()
NrZoveel dat is ook naar zeghopelijk gaat het snel weer beter met je en hoef je niet tot het einde in het ziekenhuis te blijven
Beterschap!
Poppedein en BE wat fijn, die goede 20weken echo’s![]()
Huup veel plezier morgen bij de echo!Hoe laat mag je?
Miss sly ook weer goedgekeurd bij de vlos zie ik![]()
Gisteren was ik op de 20 weken en mn baby leeft nogEn dat wist ik eigenlijk ook wel, maar al die schopjes en zo zag ik toch even voor iets anders aan. Maar nu is het weer overduidelijk, babylief was weer flink aan het ochtendgymnastieken vanmorgen
En morgen de 20 weken echo, ik ben zo benieuwd naar hoe ie er nu uitziet
Ik was heel nieuwsgierig naar het geslacht telkens, maar eigenlijk doet dat er totaal niet meer toe nu
Ik had in het begin trouwens een hb van 8,6 zie ik hier staan, maar wat is dat?ijzergehalte of zo? En wat is een normale waarde daarvan? De vk was in elk geval wel erg tevreden over mijn ijzerwaarde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets dacht ik al ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
ymme, mijn verloskundige zei dat als je ooit Pfeiffer hebt gehad dat je dat extra kan merken in de zwangerschap.
Ik heb een jaar of 8 geleden Pfeiffer gehad en ik was tot een week of 18 echt super moe. Rond de 10 uur slaap per nacht had ik echt minimaal nodig!
S_oepstengel, nu al lekker thuisquote:Op maandag 30 maart 2009 16:41 schreef S_oepstengel het volgende:
Tex! Zet 'm op meid!![]()
Guus, gefeliciteerd!![]()
Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties! We zijn nu net thuis, met z'n viertjes!![]()
We zijn toch sneller thuis dan gedacht! Jamie doet het heel erg goed (en de borstvoeding ook) en ik kan thuis veel beter herstellen dan daar dus ze hebben ons naar huis laten gaan
![]()
![]()
![]()
Ik heb een zoon![]()
![]()
![]()
Ga nu snel m'n onderschrift veranderen en dan weer voeden! Gelukkig heb ik een laptoppie voor op bed dus kan jullie op de hoogte houden van alles... zitten is nog wel een hel namelijk. Binnenkort zet ik m'n bevallingsverhaal er op!
Ik hoef idd niet naar een vk, alleen gyneacoloog en daar ga ik op t moment om de week naartoe. Ik vind het erg dubbel hoor om thuis te zitten, voel me niet ziek natuurlijk. Maar aan de andere kant heb ik wel zoiets van: de gyn zal het beter weten dan ik en laat ik daar dan maar naar luisteren. Ik wil ook nog van alles doen, huis moet aan kant zijn he?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:26 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Eigenlijk vraag ik me af waarom ik nog naar de verloskundige " moet" als ik elke week ook al naar de gynaecologe ga, maar goed. Wat ik in ieder geval morgen hoop is dat Jip & Janneke het nog super goed doen, en dat er in ieder geval 1tje nu gedraaid is met zijn/haar koppie naar beneden en wellicht al wat ingedaald is. Ik wil heel graag natuurlijk bevallen namelijk.
Ik moest ook al met 26 weken thuis gaan zitten, vond het zelf wat overdreven, maar heb maar geluisterd naar de gynaecoloog. Heb de eerste weken thuis enorm veel in huis gedaan, keuken en gang geschilderd, trappengat geschilderd, babykamer in orde gemaakt enz. Ik moet er nu niet meer aan denken omdat te doen, ik heb goede en minder goede dagen, maar dat zal iedereen hebben denk ik. Mijn buik zit me gewoon in de weg, kan bijna mijn eigen schoenen niet meer aan doen.
Jij bent ook al lekker op weg he, na de 30 weken gaat het super snel vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |