Ik was ff verder gegaan in slowchatquote:Op maandag 30 maart 2009 13:39 schreef dutchie het volgende:
Wow Guus wat leuk! Van harte met je zwangerschap.![]()
![]()
Tex is aan de gang begrijp ik net. Is al weer een tijdje terug die laatste post van haar, is toch alweer anderhalf uur.
Het begin is er Tex, helaas moet het nog veel pijnlijker worden inderdaad, maar het lange wachten wordt dalijk beloont met een prachtige dochter.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:58 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik was ff verder gegaan in slowchat
Niet echt veel gaande hier nog. Elke 10 minuten ongeveer een pijnlijke harde buik, maar ik vrees dat het nog veeeeeeeel pijnlijker moet worden voordat ze nut gaan hebben
Ik ben nu 36 weken en 5 dagen. Ik wilde de badkamer gaan schoonmaken, maar voelde me helemaal duizelig. Ik zit nu inderdaad " lekker" met een boekje en de laptop op de bank. Morgen naar de verloskundige, kijken wat die zegt. 38 weken klinkt nog zover weg..quote:Op maandag 30 maart 2009 14:23 schreef mikoxx het volgende:
Oh jemig wat spannend Tex! Succes!![]()
![]()
Wennie, hoeveel weken ben je nu onderweg inmiddels? Vervelend dat je je zo akelig voelt hoor.. bah! Genieten is even ver te zoeken begrijp ik.. Kan je niet ergens lekker met een boekje gaan zitten (in t zonnetje...)???
De badkamer schoonmaken is ook best een zware klus! 'Lekker' met de laptop op de bank lijkt me een betere optie, vooral nu je al last hebt van je rug...quote:Op maandag 30 maart 2009 14:49 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Ik ben nu 36 weken en 5 dagen. Ik wilde de badkamer gaan schoonmaken, maar voelde me helemaal duizelig. Ik zit nu inderdaad " lekker" met een boekje en de laptop op de bank. Morgen naar de verloskundige, kijken wat die zegt. 38 weken klinkt nog zover weg..
Zonnetje heb ik helaas pas vanaf 17:00 uur in de tuin
Eigenlijk vraag ik me af waarom ik nog naar de verloskundige " moet" als ik elke week ook al naar de gynaecologe ga, maar goed. Wat ik in ieder geval morgen hoop is dat Jip & Janneke het nog super goed doen, en dat er in ieder geval 1tje nu gedraaid is met zijn/haar koppie naar beneden en wellicht al wat ingedaald is. Ik wil heel graag natuurlijk bevallen namelijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:13 schreef mikoxx het volgende:
De badkamer schoonmaken is ook best een zware klus! 'Lekker' met de laptop op de bank lijkt me een betere optie, vooral nu je al last hebt van je rug...Ik hoop voor je dat de vk morgen 'goed' nieuws voor je heeft! Waar hoop je op?
Ik zit nu op 26w2d en zit thuis. Vanmorgen nog wel even naar t werk geweest (en alweer veel langer gebleven dan de bedoeling was...) Ik vind t ook moeilijk om echt rustiger aan te doen, maar ik wil ook niet plat gelegd worden, dus tja, zal t toch moeten leren he?
Gelukkig wordt t weer nu beter, dat scheelt alweer.
Wat een super gevoel he Bar? af en toe vervloek ik ze wel eens, maar het is alleen maar een goed teken en een prachtig gevoel, een kindje dat leeft en groeit in jou.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:34 schreef _Bar_ het volgende:
hmm ging even zitten na even gewinkeld te hebben en ineens zie ik daar heel voorzichtig mijn buik bewegen
schopjes worden ook venijiger al zeg ik het zelf, afentoe van die gemene kleine schopjes waarvan je denkt, nou nou kan het niet ietsjes minder
half 9 's ochtendsquote:Op maandag 30 maart 2009 11:25 schreef Chan het volgende:
Tex!Succes!!
![]()
NrZoveel dat is ook naar zeghopelijk gaat het snel weer beter met je en hoef je niet tot het einde in het ziekenhuis te blijven
Beterschap!
Poppedein en BE wat fijn, die goede 20weken echo’s![]()
Huup veel plezier morgen bij de echo!Hoe laat mag je?
Miss sly ook weer goedgekeurd bij de vlos zie ik![]()
Gisteren was ik op de 20 weken en mn baby leeft nogEn dat wist ik eigenlijk ook wel, maar al die schopjes en zo zag ik toch even voor iets anders aan. Maar nu is het weer overduidelijk, babylief was weer flink aan het ochtendgymnastieken vanmorgen
En morgen de 20 weken echo, ik ben zo benieuwd naar hoe ie er nu uitziet
Ik was heel nieuwsgierig naar het geslacht telkens, maar eigenlijk doet dat er totaal niet meer toe nu
Ik had in het begin trouwens een hb van 8,6 zie ik hier staan, maar wat is dat?ijzergehalte of zo? En wat is een normale waarde daarvan? De vk was in elk geval wel erg tevreden over mijn ijzerwaarde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets dacht ik al ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
ymme, mijn verloskundige zei dat als je ooit Pfeiffer hebt gehad dat je dat extra kan merken in de zwangerschap.
Ik heb een jaar of 8 geleden Pfeiffer gehad en ik was tot een week of 18 echt super moe. Rond de 10 uur slaap per nacht had ik echt minimaal nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |