abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 maart 2009 @ 13:56:57 #251
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67545561
Guuzewuus, van harte gefeliciteerd!

En even een paar voor Tex!

Hier gaat alles wel ok. Voel me lichamelijk een beetje een krakkemik en daar baal ik soms een beetje van. Maarja! Het hoort er nu eenmaal bij en het gaat ook weer over!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 30 maart 2009 @ 13:58:25 #252
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67545614
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:39 schreef dutchie het volgende:
Wow Guus wat leuk! Van harte met je zwangerschap.

Tex is aan de gang begrijp ik net. Is al weer een tijdje terug die laatste post van haar, is toch alweer anderhalf uur.
Ik was ff verder gegaan in slowchat

Niet echt veel gaande hier nog. Elke 10 minuten ongeveer een pijnlijke harde buik, maar ik vrees dat het nog veeeeeeeel pijnlijker moet worden voordat ze nut gaan hebben
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:09:12 #253
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67545920
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:58 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik was ff verder gegaan in slowchat

Niet echt veel gaande hier nog. Elke 10 minuten ongeveer een pijnlijke harde buik, maar ik vrees dat het nog veeeeeeeel pijnlijker moet worden voordat ze nut gaan hebben
Het begin is er Tex, helaas moet het nog veel pijnlijker worden inderdaad, maar het lange wachten wordt dalijk beloont met een prachtige dochter.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:13:21 #254
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67546052
van harte Soepstengel en mannetje

guuzewuus proficiat en welkom

tex
pi_67546252
Guuzewuus, gefeliciteerd

Go Tex Go!

En verder zag ik een hoop mijlpalen, goede checkups en echo's e.d., allemaal even een onpersoonlijke want ik moet eigenlijk bezig zijn met de belastingaangifte
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 30 maart 2009 @ 14:23:27 #256
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67546398
Oh jemig wat spannend Tex! Succes!

Wennie, hoeveel weken ben je nu onderweg inmiddels? Vervelend dat je je zo akelig voelt hoor.. bah! Genieten is even ver te zoeken begrijp ik.. Kan je niet ergens lekker met een boekje gaan zitten (in t zonnetje...)???
pi_67546573
Guuzewuus, van harte

Tex, spannend. Hopelijk zet het goed door en heb je die kleine gauw in je armen. Ze heeft gewoon gewacht tot het mooi weer was
Fake it till you make it...
  maandag 30 maart 2009 @ 14:49:22 #258
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67547218
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:23 schreef mikoxx het volgende:
Oh jemig wat spannend Tex! Succes!

Wennie, hoeveel weken ben je nu onderweg inmiddels? Vervelend dat je je zo akelig voelt hoor.. bah! Genieten is even ver te zoeken begrijp ik.. Kan je niet ergens lekker met een boekje gaan zitten (in t zonnetje...)???
Ik ben nu 36 weken en 5 dagen. Ik wilde de badkamer gaan schoonmaken, maar voelde me helemaal duizelig. Ik zit nu inderdaad " lekker" met een boekje en de laptop op de bank. Morgen naar de verloskundige, kijken wat die zegt. 38 weken klinkt nog zover weg..

Zonnetje heb ik helaas pas vanaf 17:00 uur in de tuin
  maandag 30 maart 2009 @ 14:50:37 #259
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67547251
Tex ja het is begonnen

Guus, jij bent de 'iemand' van BE, gelukkig heb je jezelf verraden, ik was haske nieuwsgierig! Van harte

DuchesX, fijne vakantie!

Martine, wat fijn dat je de 12 weken grens bereikt hebt...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67547885
Guus Gefeliciteerd, dat het maar net zo'n lekker ding mag worden als Stella!
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  maandag 30 maart 2009 @ 15:13:25 #261
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67547954
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:49 schreef wennie29 het volgende:

[..]

Ik ben nu 36 weken en 5 dagen. Ik wilde de badkamer gaan schoonmaken, maar voelde me helemaal duizelig. Ik zit nu inderdaad " lekker" met een boekje en de laptop op de bank. Morgen naar de verloskundige, kijken wat die zegt. 38 weken klinkt nog zover weg..

Zonnetje heb ik helaas pas vanaf 17:00 uur in de tuin
De badkamer schoonmaken is ook best een zware klus! 'Lekker' met de laptop op de bank lijkt me een betere optie, vooral nu je al last hebt van je rug... Ik hoop voor je dat de vk morgen 'goed' nieuws voor je heeft! Waar hoop je op?
Ik zit nu op 26w2d en zit thuis. Vanmorgen nog wel even naar t werk geweest (en alweer veel langer gebleven dan de bedoeling was... ) Ik vind t ook moeilijk om echt rustiger aan te doen, maar ik wil ook niet plat gelegd worden, dus tja, zal t toch moeten leren he? Gelukkig wordt t weer nu beter, dat scheelt alweer.
  maandag 30 maart 2009 @ 15:26:32 #262
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67548401
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:13 schreef mikoxx het volgende:

De badkamer schoonmaken is ook best een zware klus! 'Lekker' met de laptop op de bank lijkt me een betere optie, vooral nu je al last hebt van je rug... Ik hoop voor je dat de vk morgen 'goed' nieuws voor je heeft! Waar hoop je op?
Ik zit nu op 26w2d en zit thuis. Vanmorgen nog wel even naar t werk geweest (en alweer veel langer gebleven dan de bedoeling was... ) Ik vind t ook moeilijk om echt rustiger aan te doen, maar ik wil ook niet plat gelegd worden, dus tja, zal t toch moeten leren he? Gelukkig wordt t weer nu beter, dat scheelt alweer.
Eigenlijk vraag ik me af waarom ik nog naar de verloskundige " moet" als ik elke week ook al naar de gynaecologe ga, maar goed. Wat ik in ieder geval morgen hoop is dat Jip & Janneke het nog super goed doen, en dat er in ieder geval 1tje nu gedraaid is met zijn/haar koppie naar beneden en wellicht al wat ingedaald is. Ik wil heel graag natuurlijk bevallen namelijk.

Ik moest ook al met 26 weken thuis gaan zitten, vond het zelf wat overdreven, maar heb maar geluisterd naar de gynaecoloog. Heb de eerste weken thuis enorm veel in huis gedaan, keuken en gang geschilderd, trappengat geschilderd, babykamer in orde gemaakt enz. Ik moet er nu niet meer aan denken omdat te doen , ik heb goede en minder goede dagen, maar dat zal iedereen hebben denk ik. Mijn buik zit me gewoon in de weg, kan bijna mijn eigen schoenen niet meer aan doen.

Jij bent ook al lekker op weg he, na de 30 weken gaat het super snel vind ik.
pi_67548521
Guus!
Wat supertof!! Gefeliciteerd!!! nog zo'n mooierd erbij
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 30 maart 2009 @ 15:34:30 #264
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67548663
hmm ging even zitten na even gewinkeld te hebben en ineens zie ik daar heel voorzichtig mijn buik bewegen
schopjes worden ook venijiger al zeg ik het zelf, afentoe van die gemene kleine schopjes waarvan je denkt, nou nou kan het niet ietsjes minder
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 30 maart 2009 @ 15:38:57 #265
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67548794
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:34 schreef _Bar_ het volgende:
hmm ging even zitten na even gewinkeld te hebben en ineens zie ik daar heel voorzichtig mijn buik bewegen
schopjes worden ook venijiger al zeg ik het zelf, afentoe van die gemene kleine schopjes waarvan je denkt, nou nou kan het niet ietsjes minder
Wat een super gevoel he Bar? af en toe vervloek ik ze wel eens, maar het is alleen maar een goed teken en een prachtig gevoel, een kindje dat leeft en groeit in jou.
  maandag 30 maart 2009 @ 15:45:19 #266
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67549001
het gevoel wat ik nu aldoor beleef is me op het moment echt goud waard en hoop ook van harte dat dit nog wel even aanhoud.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_67549006
Gefeliciteerd Guus! Dus jij was die 'iemand'!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67549010
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:25 schreef Chan het volgende:
Tex! Succes!!

NrZoveel dat is ook naar zeg hopelijk gaat het snel weer beter met je en hoef je niet tot het einde in het ziekenhuis te blijven Beterschap!

Poppedein en BE wat fijn, die goede 20weken echo’s

Huup veel plezier morgen bij de echo! Hoe laat mag je?
Miss sly ook weer goedgekeurd bij de vlos zie ik

Gisteren was ik op de 20 weken en mn baby leeft nog En dat wist ik eigenlijk ook wel, maar al die schopjes en zo zag ik toch even voor iets anders aan. Maar nu is het weer overduidelijk, babylief was weer flink aan het ochtendgymnastieken vanmorgen En morgen de 20 weken echo, ik ben zo benieuwd naar hoe ie er nu uitziet Ik was heel nieuwsgierig naar het geslacht telkens, maar eigenlijk doet dat er totaal niet meer toe nu
Ik had in het begin trouwens een hb van 8,6 zie ik hier staan, maar wat is dat? ijzergehalte of zo? En wat is een normale waarde daarvan? De vk was in elk geval wel erg tevreden over mijn ijzerwaarde
half 9 's ochtends
wel vroeg maar ach, dan hoef ik tenminste ook niet te wachten omdat ze uitloop hebben ofzo.

hb is inderdaad je ijzer, niet helemaal, maar in de volksmond zeg maar. Eigenlijk je hemoglobine gehalte in je bloed, als dat te laag is gaat men pas op zoek naar de oorzaak en dat kan ook een tekort aan foliumzuur zijn of inwendig bloedverlies. Maar in de regel is het een tekort aan ijzer.

Van wiki:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 30 maart 2009 @ 15:58:15 #269
100412 mefke79
komt goed!
pi_67549400
De echocursus in Eindhoven zat helaas al bijna vol ja. Ik heb nog een plekje weten te bemachtigen, ze hadden me schijnbaar toch nog nodig. Maar, dit najaar is ie er weer en ik kan me zo voorstellen dat niet alleen Eindhoven zo'n cursus heeft, ze zullen toch niet alle echoscopisten opleiden in Eindhoven?
Bandenpijn of groeipijn van je baarmoeder, kan dat ook aanvoelen als spierpijn-na-buikspieroefeningen? En ik heb waarschijnlijk ook de oorzaak van de hoofdpijn gevonden: eten! Ik eet nu ietsje meer en nu nergens meer last van gehad. Toch even aan de vk vragen, want ik heb nu het gevoel dat ik te veel eet, maar goed.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67550019
Ik heb vandaag een beetje in huis gedaan.
Rest van de week druk met werken.
Maar phoe, dat is best inspannend en word daar ook echt moe van.
Sneller dan een aantal maanden geleden

Kan toch echt merken dat ik zwanger ben.
En ben nogal een gevoelig persoon. Ziekte van Pfeiffer gehad 2 jaar geleden.
Als er een virus is, heb ik deze meteen Maar goed, ga dan ook de rest veel mijn rust nemen en heb nog 3 weken extra vakantie voor of na de bevalling Ik weet nog niet zo goed wanneer ik deze ga doen, d'r voor of d'r na. Ik denk d'r na.
  maandag 30 maart 2009 @ 16:16:37 #271
24188 Belana
kloon van belana
pi_67550021
Guus van harte!!
stormy waters...
sailin'
pi_67550211
ymme, mijn verloskundige zei dat als je ooit Pfeiffer hebt gehad dat je dat extra kan merken in de zwangerschap.
Ik heb een jaar of 8 geleden Pfeiffer gehad en ik was tot een week of 18 echt super moe. Rond de 10 uur slaap per nacht had ik echt minimaal nodig!
  maandag 30 maart 2009 @ 16:29:08 #273
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67550425
Goedemiddag..
Ik bleef vanochtend wat warrig, duizelig, moe, vaag. Hanne is opgehaald en naar de peuter gebracht en toen ben ik meteen maar naar bed gegaan. Ik ga zo maar eens een thermometer opzoeken want het blijft allemaal wat vaagjes.

Guus! Van harte!!!
(ik mis ook vanalles. knopen op het bankje en vragen voor 'iemand' )

Tex! Ik hoop voor je dat het allemaal niet te lang gaat duren en het een beetje snel door gaat zetten!
Alvast wat aanmoedigingspuffers.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_67550503
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
ymme, mijn verloskundige zei dat als je ooit Pfeiffer hebt gehad dat je dat extra kan merken in de zwangerschap.
Ik heb een jaar of 8 geleden Pfeiffer gehad en ik was tot een week of 18 echt super moe. Rond de 10 uur slaap per nacht had ik echt minimaal nodig!
Zoiets dacht ik al ja.
En voor mij is het pas 2 jaar geleden. En heb het ook heel heftig gehad.
Naja, extra reden om veel rust te pakken.
pi_67550698
Guus gefeliciteerd En wat fijn dat het zo snel is gegaan!!

Tex, veel succes van mij ook nog maar een paar

Ik heb morgen ook weer een echo, en als het goed is hoef ik dan niet meer naar het ziekenhuis!! Whooeehhoeoe mag ik ook gewoon naar een verloskundige en hoef ik niet meer anders te zijn.

Met hoeveel weken hebben jullie trouwens de zorgverzekeraar gebeld? Ik moet via hun de kraamzorg regelen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')