S_oepstengel, nu al lekker thuisquote:Op maandag 30 maart 2009 16:41 schreef S_oepstengel het volgende:
Tex! Zet 'm op meid!![]()
Guus, gefeliciteerd!![]()
Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties! We zijn nu net thuis, met z'n viertjes!![]()
We zijn toch sneller thuis dan gedacht! Jamie doet het heel erg goed (en de borstvoeding ook) en ik kan thuis veel beter herstellen dan daar dus ze hebben ons naar huis laten gaan
![]()
![]()
![]()
Ik heb een zoon![]()
![]()
![]()
Ga nu snel m'n onderschrift veranderen en dan weer voeden! Gelukkig heb ik een laptoppie voor op bed dus kan jullie op de hoogte houden van alles... zitten is nog wel een hel namelijk. Binnenkort zet ik m'n bevallingsverhaal er op!
Ik hoef idd niet naar een vk, alleen gyneacoloog en daar ga ik op t moment om de week naartoe. Ik vind het erg dubbel hoor om thuis te zitten, voel me niet ziek natuurlijk. Maar aan de andere kant heb ik wel zoiets van: de gyn zal het beter weten dan ik en laat ik daar dan maar naar luisteren. Ik wil ook nog van alles doen, huis moet aan kant zijn he?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:26 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Eigenlijk vraag ik me af waarom ik nog naar de verloskundige " moet" als ik elke week ook al naar de gynaecologe ga, maar goed. Wat ik in ieder geval morgen hoop is dat Jip & Janneke het nog super goed doen, en dat er in ieder geval 1tje nu gedraaid is met zijn/haar koppie naar beneden en wellicht al wat ingedaald is. Ik wil heel graag natuurlijk bevallen namelijk.
Ik moest ook al met 26 weken thuis gaan zitten, vond het zelf wat overdreven, maar heb maar geluisterd naar de gynaecoloog. Heb de eerste weken thuis enorm veel in huis gedaan, keuken en gang geschilderd, trappengat geschilderd, babykamer in orde gemaakt enz. Ik moet er nu niet meer aan denken omdat te doen, ik heb goede en minder goede dagen, maar dat zal iedereen hebben denk ik. Mijn buik zit me gewoon in de weg, kan bijna mijn eigen schoenen niet meer aan doen.
Jij bent ook al lekker op weg he, na de 30 weken gaat het super snel vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |