Ja, ze heeft vanochtend al gepost. Hoezo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:24 schreef Ynske het volgende:
iemand al iets van Tex gehoord?
Gewoon, had haar nog niet gezien en was benieuwd of er al wat rommeldequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, ze heeft vanochtend al gepost. Hoezo?
Moet je nagaan, binnenkort ben jij er 1 die in 2008 zwanger raakte en dan ben je samen zwanger met vrouwen die in 2010 gaan bevallenquote:
Hallo, nee hoor haha nog niets aan de hand hier. Heb 2 dagen niet of nauwelijks op internet gezeten, was weer eens een dagje uitgevallen, en nu zie ik gewoon dat jullie alweer een heel topic verder zijn, mijn hemelquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:26 schreef MamaNik het volgende:
Heeft iemand wennie29 de laatste dagen gezien hier op het forum??
Ze was zo fanatiek met posten de laatste tijd en ineens niet meer?? Zou ze bevallen zijn van de twins????
SPANNEND!!
als ik nou toch mn best doe..heb ik 2 2009 babies!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Moet je nagaan, binnenkort ben jij er 1 die in 2008 zwanger raakte en dan ben je samen zwanger met vrouwen die in 2010 gaan bevallen
Als je er zin in hebt, waarom niet!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef Dakota het volgende:
[..]
als ik nou toch mn best doe..heb ik 2 2009 babies!
*momentje van besef*quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Moet je nagaan, binnenkort ben jij er 1 die in 2008 zwanger raakte en dan ben je samen zwanger met vrouwen die in 2010 gaan bevallen
Het had zomaar gekund toch?? Je weet het nooit bij tweelingen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Hallo, nee hoor haha nog niets aan de hand hier. Heb 2 dagen niet of nauwelijks op internet gezeten, was weer eens een dagje uitgevallen, en nu zie ik gewoon dat jullie alweer een heel topic verder zijn, mijn hemel![]()
Moet nog even gaan bijlezen hoor. Controle dinsdag bij de verloskundige was weer goed, de onderste ligt nu weer met zijn koppie naar beneden, nou houden zo. Morgen weer naar het ziekenhuis voor een ctg.
Alweer 36 weken EN 1 dag, we kwamen er dinsdag achter dat we al die maanden er steeds 1 dag naast zaten, 1 dag ik weet het, waar praten we over, maar toch.
Tex, nog niets???? ik ben nieuwsgierig!
Wat een prachtige echofoto's van Puk overigens
Indalen was bij de eerste pas met 38 weken, van deze 2 weet ik het nog niet. Nu nog niet in ieder geval. Het kan wel al best redelijk vroeg in de zwangerschap inderdaad.
Zullen we dat maar niet doen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Misschien toch maar een apart 2lingen topic opzetten kunnen we je wat beter in de gaten houden hahaha
neeeeeeeeeeequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:23 schreef DuchessX het volgende:
Ben je even een paar daagjes niet online, zijn jullie gewoon weer een paar topics verder![]()
Ik moet nog even teruglezen hoor
Martine wat een mooie echo zeg
Noli afschuwelijk hé die herrie...onze overburen zijn ook bezig met de oude voegen eruit te dingesen, wat een herrie![]()
Dakota zwanger? Hoera, gefeliciteerd!
Ik ben dinsdag naar de vlos geweest, ben weer goedgekeurd en de baby groeit goed, mijn baarmoeder komt nu al bij mijn navel
Ik blijf maar zo oververmoeid, ik moet aan het eind van de middag écht naar bed want dan val ik om van de slaap... Ik had toch echt gehoopt dat dat minder zou worden maar dat is niet gebeurd helaas
hier nu ook aldoor zo giga moe, ben nu helemaal blij maar halve dagen te werkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:23 schreef DuchessX het volgende:
Ben je even een paar daagjes niet online, zijn jullie gewoon weer een paar topics verder![]()
Ik blijf maar zo oververmoeid, ik moet aan het eind van de middag écht naar bed want dan val ik om van de slaap... Ik had toch echt gehoopt dat dat minder zou worden maar dat is niet gebeurd helaas
Oeh, dat wordt mijn baby. Pardon onze babyquote:
is idd raar..ik dacht ook dat elin in 2008 geboren zou worden (24-12-2008)quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:53 schreef ymme het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt mijn baby. Pardon onze baby
Nooit gedacht nog in 2009 een kind te verwachtenEerste poging, raak en dat alles in 2009..
Toch best grappig. 2010 klinkt dan meteen weer zo ver
Zielig... Of moet ik je feliciteren?quote:
Nouja, zolang het zo blijft is er niets aan de hand. Wat mij betreft hoeft er niet meer afquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Zielig... Of moet ik je feliciteren?
Ik sta gewoon niet op de weegschaal. Maar ik schat zo in dat ik op hetzelfde gewicht zit of misschien 1 kg meer.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:37 schreef S_oepstengel het volgende:
Dankje dames!
BE, de naam blijft gewoon de naam![]()
Ik heb een paar steekjes in de schaamstreek gevoeld, maar niet echt dat het pijn deed. Maar dat is dus bij iedereen anders.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:16 schreef seilram het volgende:
Dames die al ervaring hebben, dat indalen? Hoe voelt dat dan precies? En zit je beeb dan vast? met zijn hoofd tussen je bekken?
Nou ja... zomaar... ehm... er zijn wel vrouwen die opstaan van de bank en dat dan ineens de vliezen breken... dan kan het nog wel even duren voor de boel echt op gang komt, maar je weet dan wel dat je er met 24-48 vanaf bent.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:07 schreef flugeltje het volgende:
Even voor mijn beeldvorming BE, kan het echt zomaar ineens starten? Geen voortekenen of voorgevoelens maar gewoon ineens *hop* aan de bak?
Dat is dan toch ook ineens een hele omschakeling? Of ga je dan over op oerkrachten en merk je het niet zo?
\o/quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja... zomaar... ehm... er zijn wel vrouwen die opstaan van de bank en dat dan ineens de vliezen breken... dan kan het nog wel even duren voor de boel echt op gang komt, maar je weet dan wel dat je er met 24-48 vanaf bent.
En die eerste wee, of hij nou krachtig is of niet, die komt toch echt ooit als eerste. Zomaar...
En bij de een is dat krachtiger dan bij de ander. Bij de een doet het zeer, bij de andere is het een beetje zeurend.
Maar er zijn hier toch wel flink wat meiden geweest die hier nog aan het posten waren en bij wijze van spreken 4-5 uur later terug kwamen met 'hoi, ik heb even een kindje gebaard hoor'!
Nee, niet in alle gevallen, maar als het echt plonst vaak toch wel. Inleiden is dan toch binnen 72 uur inmiddels dacht ik?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij mij braken ze spontaan (schijnt maar bij 5% oid te gebeuren als ik me niet vergis) maar het is geen 100% garantie dat je binnen 48 uur je kind hebt.
Dat had beef toch ook? Of ging die met weeen naar de snackbarquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, niet in alle gevallen, maar als het echt plonst vaak toch wel. Inleiden is dan toch binnen 72 uur inmiddels dacht ik?
Ik zei het iig om aan te geven dat 'zomaar' dus echt wel bestaat. Zonder waarschuwing vooraf die plons water zeg maar.
Maar dus ook de weeën.
oh niet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij mij braken ze spontaan (schijnt maar bij 5% oid te gebeuren als ik me niet vergis) maar het is geen 100% garantie dat je binnen 48 uur je kind hebt.
Met weeen naar de snackbarquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat had beef toch ook? Of ging die met weeen naar de snackbar
Bij de meeste vrouwen niet, maar de echt vlotte bevalling zijn vaak wel het gevolg van een weeen-storm en dat is niet echt een pretje. Zegt men, ik ken het niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef flugeltje het volgende:
En zit je dan ook meteen in de "bevallings-mood"? Mij lijkt de omschakeling zo vreemd. Van gewoon je dagelijkse ding ineens flink auw en aan de bak. En dan een x- aantal tijd later heb je een kind in je armen. Ik denk dat die met stip op 1 in de vage-dagen top10 zal komen bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |