quote:Op maandag 30 maart 2009 11:58 schreef Guuzewuus het volgende:
. Ik zou het weeeeeken geheim houden, maar ik heb het massaal verklapt
. Past gewoon niet bij mijn aard, geheimpjes
![]()
.
zei ik toch!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:26 schreef texelonia het volgende:
Ik heb nu een andere vk ja. De vorige vk was buitenpoli van het ziekenhuis. Ik wilde nu naar een ander ziekenhuis, dus ook andere vk, vandaar
Lishe hier gaat het tot nu toe ook hetzelfde als bij Noah. Alleen begon het toen 9 uur 's avonds
Hoezo steeds zitten en dan weer staan? Is dat gped dan? Ik vind het maar niks eigenlijk, dat lekkende vruchtwaterNet maar even gedouched, en voel me nu alweer viezig
Verder gebeurt er nog weinig eigenlijk, af en toe een pijnlijke harde buik, maar nog niks noemenswaardigs
Nee nog geen weeën. Af en toe een pijnlijke harde buik, maar nog niets 'echts'.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Nummer_zoveel, balen joh, maar ja... beter idd braaf aangeven en opnemen... geen risico's hoor! Wie weet bepalen ze op enig moment wel dat je kindje gehaald gaat worden.
Tex, wat spannend zeg! Heb je al weeen trouwens, of lees ik eroverheen?
En is Noah nu nog thuis?
Waar ga je heen? Ze hebben er vast wel een internet caféquote:Op maandag 30 maart 2009 12:08 schreef DuchessX het volgende:
Tex!!!! Het is begonnen...!!!!Heel veel succes vandaag en ik wens je een heel voorspoedige bevalling toe! Hier alvast wat
![]()
![]()
balen dat ik op vakantie ga
kan niet mee F5'en
Dames feli met goede echo's en 12- en 20weken mijlpalen!
Guus gefeliciteerd!Wat een mooi sinterklaascadeau!
Kloptquote:Op maandag 30 maart 2009 12:16 schreef pinquit het volgende:
Guuhuus!!dat deed je ook snel
gefeliciteerd joh
Weekje Landgoed 't Loo op de Veluwequote:Op maandag 30 maart 2009 12:13 schreef texelonia het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Ze hebben er vast wel een internet café
Veel plezier op vakantie iig!
Ja ben ik ook zeer benieuwd naar! Ik hoop dat ie niet boos wordt als mijn moeder hem komt halen, want hij heeft al een paar keer gezegd dat ie mee wilde naar het ziekenhuisquote:Op maandag 30 maart 2009 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, is idd ook wel zo.
Ben benieuwd wat hij er allemaal van gaat vinden straks en morgen als ze er is.Hij is natuurlijk echt oud genoeg om alles te beseffen enzo.
Heb je in het rupsje-wedstrijd-topic gekeken?
ja ik was erbij dat je de knoop doorhakte! (op t bankje danquote:Op maandag 30 maart 2009 12:18 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Klopt. Ik had vier weken geleden voor mezelf de knoop doorgehakt
. Ik ben zelf ook in shock zeker na een veel langer en zwaar proces voor
Stella
![]()
Zo jammer dat het in Eindhoven is anders had ik ook zeker meegedaanquote:Op maandag 30 maart 2009 12:29 schreef mefke79 het volgende:
Voor de andere mama's in spe die naar Fontys willen: hier staat het berichtje.
Fontys zoekt zwangere vrouwen
dank voor de herinnering...ik heb zelf bij bij Fontys gewerkt en wis dit heel goed, was het alleen al weer vergeten. Heb me inmiddels ook aangemeld.
Guus, welkom en Tex succes!
Vorige keer heb ik daar twee keer een echo mogen laten maken. Echt super inderdaad. Ik heb net al even gebeld, maar ze hebben geen cursus als ik 10 tot 26 weken zwanger ben dit keer. De opleiding is daar klaar in mei (en dan hebben ze alleen 23+ zwangeren nodig zei die vrouw) en ze beginnen weer in setember en dan ben ik zelf iig al 26+. Jamnmer wel.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo jammer dat het in Eindhoven is anders had ik ook zeker meegedaan
Nou steedsquote:Op maandag 30 maart 2009 13:32 schreef miss_sly het volgende:
Maar guusje, was je ook een kloon dan? Omdat mensen het over 'uit de kast' hebben?
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:29 schreef mefke79 het volgende:
Voor de andere mama's in spe die naar Fontys willen: hier staat het berichtje.
Fontys zoekt zwangere vrouwen
dank voor de herinnering...ik heb zelf bij bij Fontys gewerkt en wis dit heel goed, was het alleen al weer vergeten. Heb me inmiddels ook aangemeld.
Guus, welkom en Tex succes!
Hele fijne vakantie gewenst, geniet ervan. Het wordt prachtig weer in ieder geval.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:36 schreef DuchessX het volgende:
[..]
![]()
Zo laatste post voorlopig. Zal jullie missen ladies! Hopelijk werkt internet op vakantie ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |