abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:44:58 #76
62233 Jelief
ikke lief!
pi_67507107
Soep gefeliciteerd, ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat!
En zijn naam
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_67507394
gelukkig dan ben ik in ieder geval niet de enige

Heerlijk gevoel he huup, als mensen dan vragen wat voel je dan precies vind ik het eigenlijk te moeilijk om uit te leggen het is gewoon super
pi_67508017
Ja superleuk gevoel haha ik geniet er echt van

Ik legde het aan mijn vriend uit dat het voor mij in het begin een beetje voelde zoals wanneer je oog zo trekt weet je wel? Zo'n onwillekeurig spiertje ofzo. Iets wat je duidelijk niet zelf doet. Maar dan wel iets langzamer uiteraard. En nu voel ik het veel harder. Ik heb hem zn hand op mn wang laten leggen en toen met mn tong tegen mn wang vanaf de binnenkant zachtjes gedrukt. Ik denk dat het zoiets ongeveer voelt.
Heel lastig om uit te leggen haha. Iedere vrouw die het ooit al gevoeld heeft weet vast direct het gevoel voor de geest te halen maar om zoiets aan iemand zonder die ervaring uit te gaan leggen is knap lastig.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 29 maart 2009 @ 00:54:08 #79
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67510108
Zo ff mijn paasstol aan de kant leggen de snaaidrang heeft het van me gewonnen vandaag.

Soepstengel, soepie's stengel en Yana van harte met de geboorte van Jamie!!
Ik hoop dat je voorspoedig mag herstellen, en je ondanks de ongemakken kan genieten van de kraamtijd

Nieuwe zwangere welkom!

NummerZoveel sterkte in het ziekenhuis ik hoop dat het mee zal vallen en je dan naar huis mag, lange ziekenhuisverblijven zijn nooit leuk.
Mama van Isa en Ties
pi_67513094
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:12 schreef huuphuup het volgende:
Ja superleuk gevoel haha ik geniet er echt van

Ik legde het aan mijn vriend uit dat het voor mij in het begin een beetje voelde zoals wanneer je oog zo trekt weet je wel? Zo'n onwillekeurig spiertje ofzo. Iets wat je duidelijk niet zelf doet. Maar dan wel iets langzamer uiteraard. En nu voel ik het veel harder. Ik heb hem zn hand op mn wang laten leggen en toen met mn tong tegen mn wang vanaf de binnenkant zachtjes gedrukt. Ik denk dat het zoiets ongeveer voelt.
Heel lastig om uit te leggen haha. Iedere vrouw die het ooit al gevoeld heeft weet vast direct het gevoel voor de geest te halen maar om zoiets aan iemand zonder die ervaring uit te gaan leggen is knap lastig.
Dat is inderdaad ook wel een goede omschrijving ja! Ik omschreef het dat het leek op het gevoel alsof je een wondje hebt en je dat voelt kloppen alleen dan ook weer minder snel en minder vaak achter elkaar. Nu is het gewoon echt duidelijk schoppen

We gaan over een half uurtje richting limburg het wiegje halen en de oma van mijn vriend is natuurlijk overleden, wij krijgen haar droger en die gaat ook meteen mee. Daar ben ik ook wel heel erg blij mee
pi_67513296
Soep en gezin, van harte gefeliciteerd met julie mannetje

En Nummer Zoveel, beterschap gewenst.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 10:26:31 #82
5428 crew  miss_sly
pi_67513302
nummer_zoveel wat vervelend dat je in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat het allemaal meevalt en je nog naar huis mag!

Dat voelen is echt geweldig Goede beschrijving ook, huup
Ik heb de afgelopen week tijdens de vakantie echt heel veel gevoeld, en mijn buik zien bewegen dus en zelfs met haar gespeeld door mijn hand telkens ergens anders te leggen, waar ze dan naar toe kwam
Alleen nu, terug in Nederland, koud(er) en veel minder rustig, voel ik ook een stuk minder, helaas. Zal er wel bij horen, maar vind het wel jammer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 29 maart 2009 @ 10:33:08 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67513379
Ik ben stiekem wel heel blij met de angelsounds van Vicky want ik voel de baby dus echt nauwelijks... Als ik dan de verhalen hier zo hoor! Wel jammer, maar ja... het is wel net als bij Sasha, dus blijkbaar heb ik hele rustige babietjes.

Ik lig niet elke dag met dat ding hoor, maar zo om de paar dagen toch wel even 'spieken'. Maandag de 20w echo en ik had gisteren echt even het gevoel 'even checken of het nog wel goed gaat daarbinnenin.
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 10:35:46 #84
5428 crew  miss_sly
pi_67513404
Nou BE, ik heb er dus onlangs eentje gekocht, toch maar
En ik heb hem net voor de zekerheid ook nog maar even erop gezet. Ik vond het toch maar niets dat ik zoveel minder voel nu. Ik denk echt dat het met de rust van de vakantie te maken had, dus dat ik nu weer zal moeten wennen aan heel weinig voelen.

Misschien houdt Senna wel van mooi weer, zon en warmte en trekt ze zich nu met deze kou weer lekker warm terug
pi_67513416
Miss Sly, waar ben je geweest?
  zondag 29 maart 2009 @ 10:40:21 #86
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67513461
* texelonia meldt

Nog steeds niks
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 10:44:20 #87
5428 crew  miss_sly
pi_67513500
Wij zijn, met mijn ouders, naar Egypte geweest. NIet aan de Rode Zee, maar de Golf van Akhabar. Geweldig goed hotel en heerlijk weer. Ik ben echt heel blij dat we dat gedaan hebben, ook al was de reis eigenlijk wel zwaarder dan ik had gedacht.

texel, dat duurt wel lang. Ben je niet bijna 42 weken nu?
  zondag 29 maart 2009 @ 10:46:45 #88
100412 mefke79
komt goed!
pi_67513538
S_oepstengel gefeliciteerd! Neem de tijd en de rust om te herstellen...
Miss_Sly wennen he aan dat koude kikkerland. Ik vond het ook zo tegenvallen en ik word er ook (letterlijk) zo moe van. Slaap ineens veel meer dan op vakantie.
Nummer-zoveel, veel beterschap, hopelijk valt het mee.

Hier donderdag weer op controle, al 16 weken dan. Ik vind het maar raar. Kwaaltjes verdwijnen en ik heb alleen last van mijn rug, net of je niet zwanger bent. Hopelijk een goed hartje donderdag! En verder gisteren inderdaad een nieuwe -goede- bh gescoord. Al mijn horrorideetjes over cup F vielen reuze mee Het was niet de cup die gegroeid was, maar eerder de omvang. Aha. Dus nu mijn eigen cup, maar dan twee omvangmaten groter. En een mooie zwarte, helemaal glad en de prijs viel ook nog reuze mee. Jammer genoeg hadden ze er maar eentje, de volgende is besteld. En een heeeel gaaf rokje gescoord met elastiek bovenaan, uit de gewone zomercollectie. Ik kan er weer tegenaan! Mooi weer, kom maar op!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67513669
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben stiekem wel heel blij met de angelsounds van Vicky want ik voel de baby dus echt nauwelijks... Als ik dan de verhalen hier zo hoor! Wel jammer, maar ja... het is wel net als bij Sasha, dus blijkbaar heb ik hele rustige babietjes.

Begrijpelijk hoor
Ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben.

Mefke klinkt als een goede vangst! Fijn een nieuwe bh. Plaatje van je rokje? * huuphuup koopt teveel kleding

Miss_sly ik had ergens gelezen dat de baby beweegt als jij rustig bent, dus 's avonds of 's morgens in bed bijvoorbeeld. En dat ze stil is als jij druk bent. Beetje omgekeerd dus. Geen idee of dat echt waar is maar hier gaat het wel redelijk op geloof ik. Zou dus best kunnen wat je zegt dat het met de vakantie te maken had. Het maakt je vakantie in elk geval wel extra mooi

Ik heb dinsdag de 20 wkn echo, ben benieuwd. Lief en ik hebben er allebei zin in we laten een dvd meedraaien, kunnen de oma's en opa's een kopietje maken en kunnen we zelf later nog eens terugkijken. Verder alles prima, gaat hard voor mn gevoel zeg!

Ohja tex, doe es een truukje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67513987
Soep, gefeliciteerd! wat een mooie naam

Nummer_zoveel, balen zeg hopelijk vinden ze snel wat je mankeert sterkte

Nieuw zwangeren welkom
  zondag 29 maart 2009 @ 11:23:19 #91
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67513991
Ik voelde vannacht plopjes en daarna kon ik niet meer slapen...
En ik heb sinds enkele dagen zo'n vreselijke rugpijn dat ik niet meer normaal op de bank kan zitten. Dus ergonomisch gevormde Ikea stoel (gebruikte ik eerder voor het voeden) naar beneden gesleept en hopelijk icm letten op mijn houding kan ik erger voorkomen.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67514046
Fijn dat je in elk geval een lekkere vakantie hebt gehad MissSly! Nu idd weer ff wennen hier in de kou en drukte.

Tex, je meisje houdt het wel lang vol zo lekker in je buik he! Hopelijk komt ze snel buitenspelen.

plopjes! Fijn Rocka!

Ik kon vannacht ineens niet meer slapen vanaf 3 uur... Echt super irritant, misselijk enzo. Ben maar benenden op de bank gaan liggen en btje tv kijken enzo. En nu ben ik moe!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 29 maart 2009 @ 11:30:46 #93
190853 RockabeIIa
pi_67514094
Miss_sly, het mooie weer komt er gauw aan hoor! Echt!
pi_67514200
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:40 schreef texelonia het volgende:
* texelonia meldt

Nog steeds niks
Je gaat voor 1 april?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 29 maart 2009 @ 11:45:45 #95
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67514373
Miss_Sly het zonnetje schijnt hier op het moment al een beetje, maar het komt ook zeker jou kant op

Texelonia houd nog even vol!!!

Hier gaat het lekker.
het word ook elke dag een stuk drukker in mijn buik, mijn laatste werkdagen komen eraan, ach leuke vooruitzichten in elk geval.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:02:40 #96
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67514707
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:23 schreef RockabeIIa het volgende:
En ik heb sinds enkele dagen zo'n vreselijke rugpijn dat ik niet meer normaal op de bank kan zitten. Dus ergonomisch gevormde Ikea stoel (gebruikte ik eerder voor het voeden) naar beneden gesleept en hopelijk icm letten op mijn houding kan ik erger voorkomen.
Vervelend van je rug !!!

Maarreeeeee.... plopjes....!!!!

Haha wat heerlijk moet dat zijn als je ook echt weet wat het is....
ikzelf heb genoeg beweging 's nachts, maar krijg het niet onderscheiden van rommelende darmen, dus als je nog plop-herken-tips hebt, dan graag
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 12:11:34 #97
5428 crew  miss_sly
pi_67514871
Rocka, plopjes

Het mooie weer komt eraan, dat weet ik...het wordt nu alleen maar beter hier

ik heb uitgerekend dat ik, onder aftrek van wat vrije dagen, feestdagen en weekenden ook nog maar een dag of 50 hoef te werken AFtellen
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 12:30:57 #98
5428 crew  miss_sly
pi_67515197
Ow ja, en de nesteldrang begint hier ook al tevoorschijn te komen. Is toch redelijk vroeg, of niet?
Nou ja, kan geen kwaad, het is hier netter en schoner dan ooit en mijn 5 wassen van gisteren zijn gedraaid, gedroogd, opgevouwen en opgeruimd...dat duurt anders toch minstens een week
pi_67515285
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:23 schreef RockabeIIa het volgende:
plops
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67515346
Rocka, plopjes Sterkte met je rug.

Mefke, fijn dat je geslaagd bent! Ik heb gisteren eindelijk positiejeans weten te scoren In de H&M op zaterdag dat is dus geen goed idee. Ben er ook helemaal blij mee
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 29 maart 2009 @ 12:54:15 #101
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67515660
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:36 schreef snoopy het volgende:

[..]

Je gaat voor 1 april?
Ik niet hoor! Maar ja dat eigenwijze meisje heeft een eigen willetje geloof ik
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_67515694
Soepstengel & Man, GEFELICITEERD!!!!!!!!
pi_67516124
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Visolie helpt bij jou echt? Mss moet ik dat ook eens proberen.
Niet dat het echt heel erg is hier, maar een beetje minder kan wel.
Ik heb ook visolie gebruikt tijdens mijn zwangerschap, (niet zozeer voor de hormoonschommelingen maar meer omdat ik geen vis eet) en mijn vriend zegt dat ik liever was tijdens de zwangerschap dan erna
  zondag 29 maart 2009 @ 13:23:37 #104
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_67516365
Miss_sly wat klink je heerlijk
pi_67516645
wat fijn Rocka! plofjes

Wij hebben vrijdag de 20 weken echo gehad, zag er gelukkig allemaal goed uit en we hebben heerlijk liggen genieten van onze uk! Ze is nog steeds echt en helemaal overtuigd een klein meiske! Ik was er niet heel zenuwachtig voor, want het voelde gewoon goed, maar ik merkte achteraf dat ik toch wel opgeluchter was dan ik verwacht had!
Heb nu dienst, maar als t rustig blijft zal ik later vandaag ff kijken of ik een paar plaatjes in kan scannen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_67516979
Wat fijn Poppedein, een goede echo!

Rocka plopjes

Wij gaan morgen een weekje op vakantie, en als ik terug kom hebben we de 20 weken echo
20-hele-weken Jeetje! Het gaat zó snel!
#geen
  zondag 29 maart 2009 @ 15:34:28 #107
190853 RockabeIIa
pi_67519549
Wat een hoop vakantiegangers zeg!
Geniet ervan, DuchessX (en Juup!)
pi_67520111
Dank je!

Mijn meisje is erg levendig vandaag Ik voel vanalles op verschillende plekken *wiggle wiggle*
#geen
  zondag 29 maart 2009 @ 16:37:19 #109
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_67521118
Gefeliciteerd S_oepstengel! En sterkte met herstellen.
  zondag 29 maart 2009 @ 16:39:42 #110
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67521199
Soepstengel gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Jamie. Lieve naam .

En Miss-sly, wat fijn dat je je wat beter voelt .
  zondag 29 maart 2009 @ 17:10:54 #111
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67522201
Nou ik heb weer een nieuwe planning bedacht
Morgen eind van de middag word ik gestript (als het kan). Noah is dinsdag vrij (studiedag) dus die gaat van maandag op dinsdag logeren bij mijn ouders. Dan kan het strippen 's avonds/'s nachts zijn werk doen, als het doorzet kan dinsdag ochtend of middag de baby wel geboren worden. Dan kan Micha Noah ophalen bij mijn ouders en kennis maken met zijn zusje

Maar ja nu maar afwachten of mijn dochter het er ook mee eens is
©Dumbo
  zondag 29 maart 2009 @ 17:15:03 #112
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67522352
Strak plan . Ik ben het er helemaal mee eens .
  zondag 29 maart 2009 @ 17:20:36 #113
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67522513
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:10 schreef texelonia het volgende:
Nou ik heb weer een nieuwe planning bedacht
Morgen eind van de middag word ik gestript (als het kan). Noah is dinsdag vrij (studiedag) dus die gaat van maandag op dinsdag logeren bij mijn ouders. Dan kan het strippen 's avonds/'s nachts zijn werk doen, als het doorzet kan dinsdag ochtend of middag de baby wel geboren worden. Dan kan Micha Noah ophalen bij mijn ouders en kennis maken met zijn zusje

Maar ja nu maar afwachten of mijn dochter het er ook mee eens is
haha geweldige planning
ik ben ook voor!
No more games, no more drama...
  zondag 29 maart 2009 @ 17:25:11 #114
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67522652

Zal ik een petitie beginnen, die kunnen jullie dan tekenen. Zou dat indruk op haar maken?
©Dumbo
  zondag 29 maart 2009 @ 17:25:59 #115
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67522673
Oeh ja! Ik teken voor!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 17:34:32 #116
5428 crew  miss_sly
pi_67522959
Ik teken ook
  zondag 29 maart 2009 @ 17:36:18 #117
190853 RockabeIIa
pi_67523020
X
Bij deze ook getekend.
pi_67523630
Ik ben weer thuis!

Ik blijf wel onder controle bij de gynecoloog. Moet nog zo'n drie keer per week bloeddruk laten meten, aan het ECG en bloed laten prikken. En een thuisbevalling zit er niet in, dat wordt toch een ziekenhuisbevalling. Maar ik sta onder goede controle dus.
Het was dus waarschijnlijk een zwangerschapsvergifting, maar om dat helemaal duidelijk te stellen moet het bloed nog verder onderzocht worden. Dus waar dat vocht bij de lever vandaan komt.
Ik mag helemaal niks, alleen op de bank en in bed zitten/liggen. Niet autorijden, niet te lang lopen, het huishouden doen is absoluut uit den boze.

Heb hier wel eens gelezen dat sommige dames wel eens een paar dagen hoofdpijn hadden en toch deden afwachten. Tip: bel toch je vk, beter een keer te veel dan te laat. Die komt dan je bloeddruk meten, bij mij was die dus veels te hoog en dat is een heel gevaarlijke situatie voor jezelf en je kindje.

Maar ben erg blij weer thuis te zijn. Van die drie nachten in het ziekenhuis maar één nacht geslapen, lag op de kamer bij vrouwen die hun baby'tje borstvoeding gaven. En beide kindjes hebben toch wel gehuild ' s nachts. Thuis kom je beter tot rust!
pi_67523654
Tex, veel succes. Hopelijk heb jij dinsdag je kindje in je armen!
  zondag 29 maart 2009 @ 18:01:56 #120
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67523737
Fijn dat je weer thuis bent nummer_zoveel! En sterkte met het niks doen, lijkt me erg rot en moeilijk zo lang, al is het voor een goed doel uiteraard.
©Dumbo
pi_67523807
Morgen ben ik 36 weken zwanger, dus het schiet op. Er zijn vrouwen die zoiets al veel vroeger in de zwangerschap krijgen. Dus ben blij dat het nu 'pas' is gebeurd.
pi_67523878
Fijn dat je weer thuis bent Nrzoveel! En idd, gelukkig ben je al 36 weken. Hoop dat je je een beetje kan vermaken vanaf de bank/het bed en dat de laaste loodjes ook snel gaan voor je.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 29 maart 2009 @ 18:30:56 #123
190853 RockabeIIa
pi_67524506
Goed te lezen dat je weer thuis bent, nr_zoveel En zo onwijs vervelend is bevallen in het zkh niet hoor. Ik geloof dat van de 10 vrouwen die thuis willen bevallen bij hun eerste kind er maar 4 zijn die het ook daadwerkelijk lukt. Misschien is dat een schrale troost.
Ik wil het iig niet meer. De vorige keer wel trouwens.
pi_67526186
welkom thuis Nummer_zoveel!

Ik teken mee Tex!!

nog max 11 weken hier Vind het nu wel snel gaan!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 29 maart 2009 @ 20:03:12 #125
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67526778
Fijn dat je thuis bent nummer_zoveel! Beter thuis niks doen, dan die weken nog in het ziekenhuis doorbrengen denk ik dan maar weer.
En wel een prettig idee dat je nu dus scherp in de gaten gehouden wordt.
No more games, no more drama...
pi_67527540
Harold heeft Sjakie gevoeld!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67528385
Soepstengel en meneer soep, congrats met Jamie!

McLaura, leuk! Wordt het voor hem ook meteen wat echter he?

Hmmm nog geen plaatjes van het meissie van Poppedein...ben wel benieuwd!

Gister een broek en een rokje gekocht, en eigenlijk lukt het ook nog wel met mijn eigen broeken, toch vandaag de nieuwe broek aan....wat zit dat dan heerlijk zeg. Beter eigenlijk als dat geklooi met elastiekjes.

Moet morgen weer werken na een week vrij te zijn geweest, en ik heb zo ontzettend GEEN zin....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator zondag 29 maart 2009 @ 20:58:43 #128
5428 crew  miss_sly
pi_67528765
McLaura, wat leuk he

nummer_zoveel, fijn dat je weer thuis bent. Blijft toch fijner dan in het ziekenhuis, ook al mag je niets doen.

Karin, herkenbaar. Ik morgen ook weer na een dikke week vakantie en ik heb geeeen zin
Nou ja, daarom ben ik maar begonnen met aftellen

Rottdog
pi_67528834
morgen weer naar de verloskundige
Ben benieuwd hoe onze dame nu ligt en of ik veel aangekomen ben..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67529087
Nummer zoveel, fijn dat je weer thuis bent!

Die kleine uk is druk in beweging vandaag. Vanmorgen in de auto werd er lekker op mn blaas gedanst
Fake it till you make it...
pi_67530538
Nummer_zoveel, fijn dat je naar huis mocht! Goed uitrusten!!

Het wiegje is vanavond met mijn broertje mee gegaan naar mijn vader om te lassen en ze kwamen het net alweer gelast terug brengen Nu kan ik van de week al opschuren en dan het weekend lakken.
Mijn moeder heeft de stof meegenomen voor de bekleding dus met een beetje geluk (en mooi weer) is het wiegje over 2 weken klaar
pi_67532116
Nummer_zoveel fijn dat je weer thuis bent en neem de medische adviezen goed in acht

Tex wat vind je dochter van de planning?
Hoop dat je dinsdag je meisje in je armen kunt sluiten

FTA spannend! Wel een foto plaatsen hé?

Vraagje: ben bijna 19 weken en ik moet echt steeds nooohooodig plassen zeg Kan het zijn dat mijn meisje heerlijk op mijn blaas ligt te trappelen ofzo?
#geen
pi_67533426
Tex wat een spannende dagen voor je! Jullie meisje neemt echt haar tijd. Succes de komende dagen! Ik post niet zoveel, maar kijk hier wel iedere dag even of jullie meisje er al is

Nummer_zoveel, wat zul je geschrokken zijn. Fijn dat je nu weer thuis bent!

Soepstengel gefeliciteerd met Jamie. Wat een leuke naam!

DuchessX ik heb geen idee. Ik duim nog steeds voor jullie hond. Hoop dat het goed met hem gaat.
  zondag 29 maart 2009 @ 23:40:27 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67533924
N_z, welkom thuis weer!

Oh ja , ik teken trouwens ook voor jouw plan Tex! Of eerder natuurlijk.

[ Bericht 43% gewijzigd door BE op 29-03-2009 23:56:02 ]
  zondag 29 maart 2009 @ 23:50:46 #135
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67534232
Ah je gaat gewoon morgenochtend voor t strippen bevallen Tex
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 30 maart 2009 @ 06:52:26 #136
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67536905
En tex, gaan we straks voor het strippen of is het niet meer nodig?

Fijn dat het wiegje al halverwege is Flower, T-A Ben benieuwd hoe het er straks uitziet. Wij hebben ook een familiewieg waar we nog flink aan moeten werken.

McLaura, gaaf dat Harold het gevoeld heeft. Maakt het voor hem ook wat werkelijker allemaal.

Karin en Miss Sly, ik voel zo ontzettend met jullie mee! Heb er ook helemaal geen zin in vandaag. Lag er gisteren rond 9 uur in, heb gruwelijk belabberd geslapen en kon er dus ook niet uit vanochten. Nu zit ik hier een beetje beroerd te wezen. Niet beroerd genoeg om thuis te blijven, maar naar genoeg om nu al te weten dat het 'n k-dag gaat worden vandaag... Bleeeeh
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 30 maart 2009 @ 07:34:04 #137
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67537032
Nou dames, dat wordt gewoon strippen vanmiddag hoor! Of er moet nog iets losbarsten als ik Noah straks op school heb afgeleverd, maar dat verwacht ik eigenlijk niet
©Dumbo
pi_67537069
Spannend hoor Tex! Hopelijk zet het door en komt je bevalling goed op gang.
  maandag 30 maart 2009 @ 08:59:17 #139
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67537862
Lieve Soepstengel, gefeliciteerd met jullie zoon! Ook aan de trotse pap en grote zus natuurlijk!
Welkom Jamie!

En Tex, vandaag duim ik voor jou.

Over 2 weken 'vieren' wij mijn uitgerekende datum. We gaan lekker een middag weg met z'n 4-en. Tot nu toe voel ik alleen af en toe een steekje jaloezie naar hoogzwangere dames maar eigenlijk gaat het gewoon goed!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 30 maart 2009 @ 09:27:42 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67538347
Lishe

Hier hebben we net de 20w echo gehad en we zijn helemaal goedgekeurd. Alles erop en eraan en netjes werkend. Hij was net aan het wakker worden, maar ook tijdens het onderzoek was hij vrij rustig. Het klopt dus ook wel dat ik hem niet veelvuldig voel. Hij doet het lekker rustig aan daar. Fijn hoor, om toch nog weer even te kijken.
pi_67538436
Vanmorgen weer check-up gehad bij de verloskundige. Het klopt dat ik 1 controle heb overgeslagen, was niet de bedoeling.. foutje van de vk

Bloeddruk was 120/70, hb 8.1, buik is 29cm, baarmoeder ligt op 34 weken. De kleine dame ligt met haar rug aan de rechterkant van mijn buik en het hoofdje ligt al naar beneden. Ben totaal 8kg aangekomen.

BE, fijn dat alles goed was!

Lishe,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67538516
Leuk BE foto's? ik ben ook benieuwd naar Poppedeins meisje!

Vicky dat klinkt heel netjes allemaal! Wat een mooi hoog hb heb jij! ik begon geloof ik met 7.1
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67538544
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:35 schreef huuphuup het volgende:
Leuk BE foto's? ik ben ook benieuwd naar Poppedeins meisje!

Vicky dat klinkt heel netjes allemaal! Wat een mooi hoog hb heb jij! ik begon geloof ik met 7.1
de vk was ook helemaal tevreden met mijn hb
bij 7w was hb 8.9
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67538628
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

bij 7w was hb 8.9
haha kan me voorstellen! Zo hoog is die van mij geloof ik nog nooit geweest
mijn hb is altijd al aan de lage kant geweest dus ik vermoed dat ik nu die 7 van aan het begin ook niet meer haal
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 30 maart 2009 @ 09:42:06 #145
5428 crew  miss_sly
pi_67538648
Lishe Lastig zo'n datum, heel goed dat jullie er wel iets mee doen.

tex, succes met strippen. Hopelijk heeft het het gewenste effect en komt je meisje netjes op jouw planning nu

Weer goedgekeurd bij de gyn. Bloeddruk 120/65, baarmoeder netjes bij de navel, goede regelmatige hartslag van Senna. Nog eenmaal over 4 weken afspraak, daarna over naar 3 weken Ik las dat altijd, maar nooit gedacht dat ik dat mee zou maken. Volgende keer ook bloedprikken voor ijzer en glucose, gewoon standaard niet vanwege mogelijke problemen.
Met betrekking tot het voelen zei hij dat het nu nog niet zo is dat ik me zorgen moet maken als ik haar een dagje niet voel. In dit stadium kan dat heel goed. Vanaf een week of 25/26 was het toch wel de bedoeling dat als je rustig op de bank gaat zitten of naar bed gaat na een drukke dag, je je baby voelt.
  Moderator maandag 30 maart 2009 @ 09:43:24 #146
5428 crew  miss_sly
pi_67538678
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

bij 7w was hb 8.9
Volgens mij was mijn eerste hb ook zoiets, was ze ook erg tevreden over,
  maandag 30 maart 2009 @ 09:57:49 #147
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67538963
Het zou kunnen dat m'n vliezen zijn gebroken Het voelt als in m'n broek plassen maar kan het niet ophouden. Verder is het net zo vaag en onduidelijk als ik het bij Noah in begin vond
©Dumbo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 maart 2009 @ 09:59:17 #148
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67539007
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:57 schreef texelonia het volgende:
Het zou kunnen dat m'n vliezen zijn gebroken Het voelt als in m'n broek plassen maar kan het niet ophouden. Verder is het net zo vaag en onduidelijk als ik het bij Noah in begin vond
dat zou wel fijn zijn! laat maar komen dat kinneke
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_67539035
Oeeeeeeh!!! dat wordt f5-en vanaf mn telefoon vanmiddag

het zou fijn zijn als het doorzet Tex! Luistert je meisje in elk geval goed naar je
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 30 maart 2009 @ 10:02:39 #150
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67539082
Zeker weten vruchtwater! Ietsiepietsie opgevangen en zaten van die vlokjes in enzow

Naja afwachten verder dan maar
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')