Dat is inderdaad ook wel een goede omschrijving ja! Ik omschreef het dat het leek op het gevoel alsof je een wondje hebt en je dat voelt kloppen alleen dan ook weer minder snel en minder vaak achter elkaar. Nu is het gewoon echt duidelijk schoppenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:12 schreef huuphuup het volgende:
Ja superleuk gevoelhaha ik geniet er echt van
![]()
Ik legde het aan mijn vriend uit dat het voor mij in het begin een beetje voelde zoals wanneer je oog zo trekt weet je wel? Zo'n onwillekeurig spiertje ofzo. Iets wat je duidelijk niet zelf doet. Maar dan wel iets langzamer uiteraard. En nu voel ik het veel harder. Ik heb hem zn hand op mn wang laten leggen en toen met mn tong tegen mn wang vanaf de binnenkant zachtjes gedrukt. Ik denk dat het zoiets ongeveer voelt.
Heel lastig om uit te leggen haha. Iedere vrouw die het ooit al gevoeld heeft weet vast direct het gevoel voor de geest te halen maar om zoiets aan iemand zonder die ervaring uit te gaan leggen is knap lastig.
Begrijpelijk hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben stiekem wel heel blij met de angelsounds van Vicky want ik voel de baby dus echt nauwelijks... Als ik dan de verhalen hier zo hoor!Wel jammer, maar ja... het is wel net als bij Sasha, dus blijkbaar heb ik hele rustige babietjes.
Vervelend van je rug !!!quote:Op zondag 29 maart 2009 11:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik voelde vannacht plopjesen daarna kon ik niet meer slapen...
En ik heb sinds enkele dagen zo'n vreselijke rugpijn dat ik niet meer normaal op de bank kan zitten. Dus ergonomisch gevormde Ikea stoel (gebruikte ik eerder voor het voeden) naar beneden gesleept en hopelijk icm letten op mijn houding kan ik erger voorkomen.
plopsquote:Op zondag 29 maart 2009 11:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik voelde vannacht plopjesen daarna kon ik niet meer slapen...
En ik heb sinds enkele dagen zo'n vreselijke rugpijn dat ik niet meer normaal op de bank kan zitten. Dus ergonomisch gevormde Ikea stoel (gebruikte ik eerder voor het voeden) naar beneden gesleept en hopelijk icm letten op mijn houding kan ik erger voorkomen.
Ik niet hoor! Maar ja dat eigenwijze meisje heeft een eigen willetje geloof ikquote:
Ik heb ook visolie gebruikt tijdens mijn zwangerschap, (niet zozeer voor de hormoonschommelingen maar meer omdat ik geen vis eet) en mijn vriend zegt dat ik liever was tijdens de zwangerschap dan ernaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Visolie helpt bij jou echt? Mss moet ik dat ook eens proberen.
Niet dat het echt heel erg is hier, maar een beetje minder kan wel.
haha geweldige planningquote:Op zondag 29 maart 2009 17:10 schreef texelonia het volgende:
Nou ik heb weer een nieuwe planning bedacht![]()
Morgen eind van de middag word ik gestript (als het kan). Noah is dinsdag vrij (studiedag) dus die gaat van maandag op dinsdag logeren bij mijn ouders. Dan kan het strippen 's avonds/'s nachts zijn werk doen, als het doorzet kan dinsdag ochtend of middag de baby wel geboren worden. Dan kan Micha Noah ophalen bij mijn ouders en kennis maken met zijn zusje
Maar ja nu maar afwachten of mijn dochter het er ook mee eens is
de vk was ook helemaal tevreden met mijn hbquote:Op maandag 30 maart 2009 09:35 schreef huuphuup het volgende:
Leuk BEfoto's?
ik ben ook benieuwd naar Poppedeins meisje!
Vicky dat klinkt heel netjes allemaal! Wat een mooi hoog hb heb jij! ik begon geloof ik met 7.1![]()
haha kan me voorstellen! Zo hoog is die van mij geloof ik nog nooit geweestquote:Op maandag 30 maart 2009 09:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
de vk was ook helemaal tevreden met mijn hb
bij 7w was hb 8.9
Volgens mij was mijn eerste hb ook zoiets, was ze ook erg tevreden over,quote:Op maandag 30 maart 2009 09:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
de vk was ook helemaal tevreden met mijn hb
bij 7w was hb 8.9
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:57 schreef texelonia het volgende:
Het zou kunnen dat m'n vliezen zijn gebrokenHet voelt als in m'n broek plassen maar kan het niet ophouden. Verder is het net zo vaag en onduidelijk als ik het bij Noah in begin vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |