quote:
Ja ... de eerste en/of tweede week van april..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hè muis, nog nieuws over je werk?
Bij mij gelukkig nog geen centje pijn, behalve dan drie jaar geen salarisverhoging. Maar ik heb ik nog een paar periodiekenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ... de eerste en/of tweede week van april..![]()
Ik moet het nog maarzien
Als ik een zak geld meekrijg kunnen ze de koleren krijgenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij mij gelukkig nog geen centje pijn, behalve dan drie jaar geen salarisverhoging. Maar ik heb ik nog een paar periodieken
Joh, als je je werk niet leuk meer vindt dan begrijp ik dat, maar anders......een zak geld is zo op hoor! Maar je mag vast blijven....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik een zak geld meekrijg kunnen ze de koleren krijgen
Ik weet het niet !!! Daar baal ik van. Zeg dan gewoon waar het op staat. Nu wil en kan ik niksquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, als je je werk niet leuk meer vindt dan begrijp ik dat, maar anders......een zak geld is zo op hoor! Maar je mag vast blijven....
Ze zullen wel aan het steggelen zijn op de bovenste verdiepingen, dat kost nu eenmaal tijdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet !!! Daar baal ik van. Zeg dan gewoon waar het op staat. Nu wil en kan ik niks
Jij begrijpt het !!! En daar ben ik maar een mummertjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zullen wel aan het steggelen zijn op de bovenste verdiepingen, dat kost nu eenmaal tijd
Oh en een durequote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij begrijpt het !!! En daar ben ik maar een mummertje
Hoe dan ook, 't wordt wel lekker rustig op de weg vind ik. Afgelopen week kon ik bijna iedere dag gewoon doorrijdenquote:
Ja en steeds rustigerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, 't wordt wel lekker rustig op de weg vind ik. Afgelopen week kon ik bijna iedere dag gewoon doorrijden
Je gaat 47 uur in bed liggen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:40 schreef Soury het volgende:Ga maar es van heel rustig weekend genieten
Sorry, kreeg je ff geen aandacht?quote:
Ik wilde jou aandacht geven.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry, kreeg je ff geen aandacht?
Ik ga ff etage hoger, herinner me morgenn weer ff aan de vraag.![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga ff etage hoger, herinner me morgenn weer ff aan de vraag.![]()
't Wordt geen fysiek spelletje denk ik, 't zal gaan om slimheid en daar is die LS veel te open voor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:49 schreef APK het volgende:
Okay, LS is naar bed.
Denken jullie dat Hij het gaat redden in de bunker?
Hey Ruudje, je leeft nog...... Al die Polen hier zitten de hele dag stilletjes voor hun blokhut te wachten op werkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Aandacht, heb er nog een klein beetje van over voordat ik plat ga, wie komt er nog wat te kort?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Aandacht, heb er nog een klein beetje van over voordat ik plat ga, wie komt er nog wat te kort?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Ruudje, je leeft nog...... Al die Polen zitten de hele dag stilletjes voor hun blokhut te wachten op werk
Wa bende gij toch altijd 'n negatief mennekequote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
[Mongolenmodusmarvanrinsum] te kort![Mongolenmodusmarvanrinsum]
Die openheid lijkt mij goed voor zo'n experiment.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Wordt geen fysiek spelletje denk ik, 't zal gaan om slimheid en daar is die LS veel te open voor.
Ja. lekker, bier, irish coffee, bierquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker zitten zuipen vanavond?
Ik zie wel een overeenkomst met Lieske uit BB5, grote bek en een behoorlijke status in de eigen veilige omgeving (op FOK!, en bij zijn buurvrouwen).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:49 schreef APK het volgende:
Denken jullie dat Hij het gaat redden in de bunker?
Wat is het experiment exact?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Die openheid lijkt mij goed voor zo'n experiment.
irish coffee, dat hakt er zo lekker inquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja. lekker, bier, irish coffee, bier
Fann is er bijna nooit meerquote:
Ik vond Lieske toch wel lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie wel een overeenkomst met Lieske uit BB5, grote bek en een behoorlijke status in de eigen veilige omgeving (op FOK!, en bij zijn buurvrouwen).
Maar of hij het waar gaat maken in een vreemde omgeving met tegengas, is afwachten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wa bende gij toch altijd 'n negatief menneke
Geef eens eens link naar een waardevolle post van die idioot?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wa bende gij toch altijd 'n negatief menneke
Al z'n postings zijn overal uiterst waardevol, mits je het op waarde weet te schatten en dorstig bentquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Geef eens eens link naar een waardevolle post van die idioot?
Echt, in een SC-reeks maakt het mij niet uit, maar hij post in elk willekeurig subforum dezelfde schijt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Geef eens eens link naar een waardevolle post van die idioot?
Echt, in een SC-reeks maakt het mij niet uit, maar hij post in elk willekeurig subforum dezelfde schijt.
voor gertquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Markjuh
![]()
Doe Gert even een Blue Curacao, dan istie even bezig
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
voor gerd [ afbeelding ]
voor ruudpuntenel [ afbeelding ]
Ook weer zo'n niets aan de hand feel good reactie.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind er niks mis mee, net zoals wat vette kritiek van jou op posts die wat ondoordacht zijn, zal ik ook wel eens doen, kan ik net zo genieten van een ongecompliceerd plaatje van een drankje, waar ik net even zin in heb.
Wat ik me afvraag APK, doet het pijn aan je edel deeltje, als je er zoveel azijn uit pistquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ook weer zo'n niets aan de hand feel good reactie.
Ik ga mij er verder niet mee bemoeien, maar die 'markvanrinsum' voegt weinig toe wbt.
Euh, nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag APK, doet het pijn aan je edel deeltje, als je er zoveel azijn uit pist
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die eerlijkheid stel ik dan weer wel op prijs
Neem ik mee naar m' n kankernest, morgen weer wat te slempen als ik wakker word.quote:
quote:
quote:
ik ga ook slapen Ciaoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er weg van, kort weekend, uurtje minder![]()
Ciao
Dat is morgen pas.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er weg van, kort weekend, uurtje minder![]()
Ciao
Ja, ben wel nieuwsgierig (al kan ik er niet zoveel tijd aan besteden als aan DGK)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
Over 4 weken zitten we nu te streamen.
Ik denk dat zo`n 6-8 uur per dag wel genoeg is voor me.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ben wel nieuwsgierig (al kan ik er niet zoveel tijd aan besteden als aan DGK)
maximaal een uurtje per dag kijkplezier, schat ik zo in. Maar als die LS erin gaat, dan moet ik maar een uurtje later gaan slapenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat zo`n 6-8 uur per dag wel genoeg is voor me.
Wel jammer dat je niet vaker tijd hebt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maximaal een uurtje per dag kijkplezier, schat ik zo in. Maar als die LS erin gaat, dan moet ik maar een uurtje later gaan slapen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar de visie van Kankerkachelsverkopert.
Nieuwe uitdagingenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar goed, situaties veranderen, hè?
Ga nou niet lopen pimpen met die ordinaire vreetschurenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nieuwe uitdagingen![]()
![]()
Was afgelopen week toch wel akelig dicht bij je
Krijgen? Je mot er vast meer huur voor gaan dokken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou hij mijn kankerkachel ook kunnen verkopen? Want ik krijg cv.
maar dat verrekenen we met de huursubsidiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijgen? Je mot er vast meer huur voor gaan dokken?
't Was een training Coos, lunch viel tegen, zo ook de accommodatie, ietwat outdated, jaren zeventig. Wel een prachtige omgevingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga nou niet lopen pimpen met die ordinaire vreetschuren
Die mazzel heb je dan weerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:57 schreef Coos het volgende:
[..]
maar dat verrekenen we met de huursubsidie
Training, training.......? Wat moet jij op jou leeftijd nog trainen dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Was een training Coos,
Jij krijgt toch ook huursubsidie als je groter gaat wonenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:59 schreef Peter6000 het volgende:
Dankzij de kredietcrisis worden dergelijke hotels binnenkort ook betaalbaar voor mij.
Weer eens wat anders dan zo`n kamer met een te klein bed, tafel, 2 stoelen, en een tv die veel te hoog hangt, en waarvan de afstandsbediening kapot is.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij krijgt toch ook huursubsidie als je groter gaat wonen
Ik zoek nog een nieuw lekker wijf. (voor even) (of oneven)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat krijg je nog meer nieuw?
Ik train wat af de laatste vijf jaarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Training, training.......? Wat moet jij op jou leeftijd nog trainen dan?
Ik post al bijna 10 jkaar op Fok zonder training.
Doe dan ook geen boodschappen bij die halal slager maar loop eens langs het vriesvak bij AHquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zoek nog een nieuw lekker wijf. (voor even) (of oneven)![]()
Wel binnen mijn grenzen natuurlijk
Eerlijk gezegd ben ik al tig keer op slag verliefd geworden op "een hoofddoekje".quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe dan ook geen boodschappen bij die halal slager maar loop eens langs het vriesvak bij AH
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik al tig keer op slag verliefd geworden op "een hoofddoekje".
Ik verdrink gewoon in die ogen!!
En vriendjes worden met haar broersquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nah, dan gewoon moslim worden, maak je vast een kans
een kapsalonquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:En hang eens een schotel aan je muur
En een account nemen op Maroc.nlquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En vriendjes worden met haar broers
Beetje een GS opmerkingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En een account nemen op Maroc.nl
Nah, ik heb daar ook een account, op Maroc. Blijf je een beetje op de hoogte van wat er zoal speeltquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje een GS opmerking![]()
De dames in kwestie zijn Turks
Als het maar ademd hè?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ik heb daar ook een account, op Maroc.
Fritzie morgen weer wielrennen. Zorg je dat je om half drie voor de buis zit!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trusten nmns![]()
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen
Ja ik weet het. Zit nog te dubben over m'n fok-wielerprono.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Fritzie morgen weer wielrennen. Zorg je dat je om half drie voor de buis zit!!![]()
Ik ga je morgen overhoren.![]()
En!!! Na drie dagen terror om kwart over zeven van die bouwvakkers ben ik eik op. Groot slaap tekort.
Maar....
m'n huis staat in de steigers en maandagochtend om 7 uur beginnen ze aan de buitenkant te hakken.
Mag ik zondagavond wel om 8 uur naar bed
27 april beginnen ze in het huis
dan wil ik vluchten!
Goedemorgen,quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Fritzie morgen weer wielrennen. Zorg je dat je om half drie voor de buis zit!!![]()
Ik ga je morgen overhoren.![]()
En!!! Na drie dagen terror om kwart over zeven van die bouwvakkers ben ik eik op. Groot slaap tekort.
Maar....
m'n huis staat in de steigers en maandagochtend om 7 uur beginnen ze aan de buitenkant te hakken.
Mag ik zondagavond wel om 8 uur naar bed
27 april beginnen ze in het huis
dan wil ik vluchten!
* niet stil, wel wiep-wiep meeblèrtquote:
Heb je een bedje voor me over? En mag ik dan jouw auto lenen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:38 schreef Gert het volgende:
Druilerig? Aan de kust is het zonnig. http://www.scheveningenlive.nl/beach2stream.html
Kom toch ook hier wonen joh. Da's helemaal ín.
Uhh... voor een dag? Of voor táán?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je een bedje voor me over? En mag ik dan jouw auto lenen?
Voor táán, natuurlijk! Vol pension, ook!quote:
Nu al klaar met verhuizen?quote:
Ah... nou, tja... moet er nog eventjes over nadenken dan!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor táán, natuurlijk! Vol pension, ook!
hoi.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:44 schreef willem-jozef het volgende:
hoi.
jezus jumparound, wat een broddelwerk.
hoiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hoi.
Volgens mij vindt Marrije hetzelfde, met haar 'niet onaardig'.
Dat is omdat ik het heel erg flexibel van mezelf vind dat ik me richt op de nieuwe users, en niet blijf hangen in zo`n ouderwets en achterhaald iets als een RLS-SC.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:47 schreef willem-jozef het volgende:
waarom niet gewoon peter3000 hier en -3000 daar, eigenlijk zeg maar, denk gewoon?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hoi.
Volgens mij vindt Marrije hetzelfde, met haar 'niet onaardig'.
Waar we over 2 maanden toch wel weer gewoon te vinden zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik het heel erg flexibel van mezelf vind dat ik me richt op de nieuwe users, en niet blijf hangen in zo`n ouderwets en achterhaald iets als een RLS-SC.
Ik vind die deur met dat glas zo smal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eh, ja nou, ik zie eigenlijk meteen die cm ruimte aan de bovenkant van die linker deur. Maar daarnaast vind ik het glaswerk van de rechter deur wel erg mooi. Maar ik kan niet goed zien of die deur met dat glas er wel mooi strak in hangt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik het heel erg flexibel van mezelf vind dat ik me richt op de nieuwe users, en niet blijf hangen in zo`n ouderwets en achterhaald iets als een RLS-SC.
Heb je daar ook voorbeelden van?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
:daar communiceer je mee op een manier die in deze s.c. niet geheel tot z'n recht zou komen.
Ja.quote:moet ik ook uitleggen waarom, volkert?
Ik heb de voorbeelden inmiddels al gevonden, WJ.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb je daar ook voorbeelden van?![]()
[..]
thanksquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb de voorbeelden inmiddels al gevonden, WJ.
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen met je je-weet-wel.
love is a burning thingquote:
Mijn AH is open van 07.30u tot 22.00u.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:51 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn DEKA is sinds kort ook elke zondag open, van 1600 tot 1900.
De tyfus voor die 24-uurs economiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:51 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn DEKA is sinds kort ook elke zondag open, van 1600 tot 1900.
Nog best wel snel gegaan dus, ik dacht altijd dat er nog een hele generatie Christenen zou moeten uitsterven, voordat zoiets hier kon.
Maar zelf kunnen kiezen is wel aardig, toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De tyfus voor die 24-uurs economie![]()
Ook jammer dat je iets tegen Christenen in brede zin hebt. Ik vind die zondag als "rustdag" eigenlijk wel perfect.
Dat wel, maar daar heeft de slecht betaalde medewerker van die DEKA vermoedelijk geen keuze in?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Maar zelf kunnen kiezen is wel aardig, toch?
het is maar 1 deurquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eh, ja nou, ik zie eigenlijk meteen die cm ruimte aan de bovenkant van die linker deur. Maar daarnaast vind ik het glaswerk van de rechter deur wel erg mooi. Maar ik kan niet goed zien of die deur met dat glas er wel mooi strak in hangt.
Die krijgt toch gewoon een toeslag voor werken op zondag?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat wel, maar daar heeft de slecht betaalde medewerker van die DEKA vermoedelijk geen keuze in?
Of juist wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat wel, maar daar heeft de slecht betaalde medewerker van die DEKA vermoedelijk geen keuze in?
Ja, maar een toeslag van iets op niets is per saldo verdomd weinig?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Die krijgt toch gewoon een toeslag voor werken op zondag?
Ik heb zeer veel respect voor de vriendelijke hoofddoekjes die dagelijks tegen een geringe vergoeding mijn boodschappen over de scanner halen, maar niemand dwingt ze toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar een toeslag van iets op niets is per saldo verdomd weinig?![]()
Herhaling om 13:00 uur, rechtstreeks om 08:00 uur (dacht ik)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:30 schreef Manu82 het volgende:
Hoe laat begint die fucking F1 morgen eigenlijk als ik die klok wel verzet...?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Herhaling om 13:00 uur, rechtstreeks om 08:00 uur (dacht ik)
Thanksquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Herhaling om 13:00 uur, rechtstreeks om 08:00 uur (dacht ik)
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
love is a burning thing
and it makes a firery ring
bound by wild desire
I fell in to a ring of fire...
fijne avond en leters, gertjens. ik ga ff boodskappies doen
![]()
![]()
't Lijkt allemaal niet zo in balans, esthetisch is er iets mis. Een omlijsting van gips is sowieso niet echt fraai, dat hij dan ook nog stopt halverwege boven de deur is jammer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:44 schreef willem-jozef het volgende:
hoi.
jezus jumparound, wat een broddelwerk.
Gaan we allemaal door 1 deurquote:
Die naad zal hij toch nog wel dicht smeren?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Lijkt allemaal niet zo in balans, esthetisch is er iets mis. Een omlijsting van gips is sowieso niet echt fraai, dat hij dan ook nog stopt halverwege boven de deur is jammer.
Ik had die deur gewoon meer naar links geplaatst zodat de rechteromlijsting samen zou vallen met het einde van het plafond. En dan een koofje bovenlangs, zodat het niet opvalt dat er aan de bovenkant geen omlijsting zit. Het komt dan ook allemaal beter uit als je het hekwerk rondom het trapgat plaatst, er zit wat meer balans in![]()
Sowieso was het mooier geweest als dat verlaagde plafond op zou houden recht boven het trapgat, iets meer naar rechts dus.
Tot zover de opbouwende kritiek![]()
Enne, die naad van die gipsplaat had ik liever in het midden van het plafond gezien, maar dat valt misschien straks niet op als je weg gaat werken met plamuur of spack.
En nu nog even wat opbouwende kritiek , bij die andere deurquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Lijkt allemaal niet zo in balans, esthetisch is er iets mis. Een omlijsting van gips is sowieso niet echt fraai, dat hij dan ook nog stopt halverwege boven de deur is jammer.
Ik had die deur gewoon meer naar links geplaatst zodat de rechteromlijsting samen zou vallen met het einde van het plafond. En dan een koofje bovenlangs, zodat het niet opvalt dat er aan de bovenkant geen omlijsting zit. Het komt dan ook allemaal beter uit als je het hekwerk rondom het trapgat plaatst, er zit wat meer balans in![]()
Sowieso was het mooier geweest als dat verlaagde plafond op zou houden recht boven het trapgat, iets meer naar rechts dus.
Tot zover de opbouwende kritiek ;
Enne, die naad van die gipsplaat had ik liever in het midden van het plafond gezien, maar dat valt misschien straks niet op als je weg gaat werken met plamuur of spack.
Ik ookquote:
Dat is op zich een heel fraaie deur. Gewoon iets beter afhangen, dan zit 't goedquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
En nu nog even wat opbouwende kritiek , bij die andere deur
Hij heeft van die grote spijkers gebruikt (dat moet volgens mij tegenwoordig?) i.p.v. nieten. Ik heb veel liever nietjes, die kun je onzichtbaar dicht smeren, bij die spijkers is dat veel lastiger. Er komt vast en zeker ook nog een omlijsting langs die randen van het plafond, maar ook daar gaat hij vastlopen bij die schuifdeur?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die naad zal hij toch nog wel dicht smeren?
En de inbouwhalogeenlampjes doen hetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is op zich een heel fraaie deur. Gewoon iets beter afhangen, dan zit 't goed
Trouwens, dat schuifdeurtje is ook fraai
Nah, hij plaatst deze foto hier hè, we helpen hem een handjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:15 schreef Soury het volgende:
Misschien handig om het eind resultaat te aanschouwen ipv dat gezeik over wat wel en niet goed is
Duidelijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, hij plaatst deze foto hier hè, we helpen hem een handje
Misschien handig om mij niet te serieus te nemenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:15 schreef Soury het volgende:
Misschien handig om het eind resultaat te aanschouwen ipv dat gezeik over wat wel en niet goed is
IDDquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien handig om mijn niet te serieus te nemen![]()
Ik vind het sowieso al stoer dat hij zijn klusfoto's plaatst.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:20 schreef Manu82 het volgende:
Fucking hell, net hele solicitatie getypt doet die fucking website het niet meer
Hoe is het afgelopen met je "professor"quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:20 schreef Manu82 het volgende:
Fucking hell, net hele solicitatie getypt doet die fucking website het niet meer
Dat is een omen, dus bespaar je verder de moeitequote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:20 schreef Manu82 het volgende:
Je bedoelt mijn vriend van december neem ik aanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je "professor"
Ik heb die zooi natuurlijk wel opgeslagen in Wordquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik ook eerst in word Nou laters dan .. Sukkel
![]()
Eerst maar voetbal, om eens een open deur in te trappenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb die zooi natuurlijk wel opgeslagen in Word![]()
Wil gewoon zsm weten wat de plannen zijn voor volgend jaar....
Ohh dus je hoeft niet de hele zooi over te typen. Tja dat zou een actie van mijzelf kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb die zooi natuurlijk wel opgeslagen in Word![]()
Wil gewoon zsm weten wat de plannen zijn voor volgend jaar....
Kijk nooit NL elftalquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst maar voetbal, om eens een open deur in te trappen
Jawel, dat is ander verhaal, is ook gezelliger om in de kroeg/pub te kijken dan, dus dan volg ik weer allesquote:
Grappig dat je het aanhaald, vanavond met gf een discussie dat het archtectonisch misschien toch wel ietwat gewaagd isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tot zover de opbouwende kritiek![]()
gelukkig kan ik tegen een stootjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, hij plaatst deze foto hier hè, we helpen hem een handje
België - Bosnië is heel spannendquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een saaie kutsport is het toch eigenlijk als er niets op het spel staat (als dit verloren wordt blijven ze alsnog kansrijk).
En dan die SMS WIN naar 4141 tekst onderin het beeld.![]()
Ik schakel over naar Rondom10, een discussie over de toekomst van het publieke bestel.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
gelukkig kan ik tegen een stootje
Sla maar over, was dit keer niet erg scherp.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Rondom10 zie ik vannacht vast nog wel.
Ga eens vuurzee kijkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sla maar over, was dit keer niet erg scherp.
Okéquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sla maar over, was dit keer niet erg scherp.
Net te laat, ik zie alleen maar een grijzig beeld met een gele bal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
De vuurzee is geblust, ze gaan weer verder![]()
Lies!quote:
Ja tof was die he?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lies!
Wat een geweldige taart had je gisteren voor Bong
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Morgen F1 GPen ik mag al laat op blijven
7 uur geloof ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe laat dan morgen?
Oeh! Wie heeft jou toestemming gegeven laat op te blijven?
Zitten jullie samen te fokken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
7 uur geloof ik
En het figuur dat naast me zit
Neej, vindt ze niks aan, ze is wel aan het internetten, maar weet niet waarnaar, waarschijnlijk weer naar banenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zitten jullie samen te fokken?![]()
Of doet zij ondertussen wat anders?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neej, vindt ze niks aan, ze is wel aan het internetten, maar weet niet waarnaar, waarschijnlijk weer naar banen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja hoor, heel erg goed. En met jou, al bijna in je nieuwe huisje he? Eindelijk
Dan gaan alle 'remmen' los.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heel goed!![]()
En idd, woensdag mag ik beginnen!
ssssstquote:Op zondag 29 maart 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Tis stil, aan de overkant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke jongeman, ibv aambeien, spataderen, eczeem èn een autistische stoornis, enigszins kalend, zoekt een lieve vriendin.
Lichte handicap geen bezwaar, zolang dit maar geen invloed heeft op je huishoudelijke capaciteiten.
Reacties graag via mijn PM.
Hij is vergeten zijn positieve kanten erin te zetten, zoals zijn creativiteit.quote:
Beter plaatst hij het elders........quote:Op zondag 29 maart 2009 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is vergeten zijn positieve kanten erin te zetten, zoals zijn creativiteit.![]()
Beter had hij er een kunstwerk bij geplaatst.
Twee keer hetzelfde uur meemaken is heel prima, je kunt dan nog wat herstellenquote:Op zondag 29 maart 2009 01:45 schreef Gert het volgende:
Juist wél!
Ik vind een uur terúg toch altijd lekkerder,. bioritmisch gezien. Maar daar ben ik vast niet de enige in.
Ground Dog Hourquote:Op zondag 29 maart 2009 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Twee keer hetzelfde uur meemaken is heel prima, je kunt dan nog wat herstellen
quote:Op zondag 29 maart 2009 03:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ground Dog Hour![]()
Misschien zou het wel goed zijn om de klok dan een jáár terug te draaien. Of drie. Of 70. Of 1000!
Doe Bach maar wél maar Wagner niet. Beatles: prima, maar zonder Yesterday. En daar zouden we dan ook weer discussies over krijgen. Nee, die tijdmachines zijn ook niet alles.
Kicken! Zo snappen blinden muziek ook.quote:
En waar kom je vandaan gestuiterd?quote:
Ach, het heeft het Peter-Keurmerk?quote:Op zondag 29 maart 2009 05:36 schreef Peter6000 het volgende:
Maar het zijn wel 301 kwaliteitsposten.
De meeste posten voldoen wel aan mijn keurmerk.quote:Op zondag 29 maart 2009 05:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, het heeft het Peter-Keurmerk?
Dan zeg ik namelijk niets meer.
Maar dat was eigenlijk om deze SC op gang te helpen...quote:Op zondag 29 maart 2009 05:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De meeste posten voldoen wel aan mijn keurmerk.
Eigenlijk allemaal wel, behalve die 3 op een rij van jou.
Dat had makkelijk in één posting gekund.
Dàt is iig wel gelukt.quote:Op zondag 29 maart 2009 05:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dat was eigenlijk om deze SC op gang te helpen...
Sorry.
Dat nieuwe liedje dat op hun site staat valt een beetje tegen, vind ik.quote:
Ik vind de laatste plaat echt famtastisch!quote:Op zondag 29 maart 2009 06:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat nieuwe liedje dat op hun site staat valt een beetje tegen, vind ik.
Dat O-weh-oh-woh-how hadden ze eruit moeten laten.
Ben je in afwachting van die auto`s die gaan racen?quote:Op zondag 29 maart 2009 06:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, mijn weerstand is gebroken.
Ik ga kijkenquote:Op zondag 29 maart 2009 06:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben je in afwachting van die auto`s die gaan racen?
Het leeft wel bij de mensen.quote:
Voor sommige mensen is het sport nummer 1quote:Op zondag 29 maart 2009 06:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het leeft wel bij de mensen.
Ik las dat iemand al voor 12 uur naar bed was gegaan om er zeker van te zijn dat hij zich niet versliep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |