quote:
Ja ... de eerste en/of tweede week van april..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hè muis, nog nieuws over je werk?
Bij mij gelukkig nog geen centje pijn, behalve dan drie jaar geen salarisverhoging. Maar ik heb ik nog een paar periodiekenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ... de eerste en/of tweede week van april..![]()
Ik moet het nog maarzien
Als ik een zak geld meekrijg kunnen ze de koleren krijgenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij mij gelukkig nog geen centje pijn, behalve dan drie jaar geen salarisverhoging. Maar ik heb ik nog een paar periodieken
Joh, als je je werk niet leuk meer vindt dan begrijp ik dat, maar anders......een zak geld is zo op hoor! Maar je mag vast blijven....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik een zak geld meekrijg kunnen ze de koleren krijgen
Ik weet het niet !!! Daar baal ik van. Zeg dan gewoon waar het op staat. Nu wil en kan ik niksquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, als je je werk niet leuk meer vindt dan begrijp ik dat, maar anders......een zak geld is zo op hoor! Maar je mag vast blijven....
Ze zullen wel aan het steggelen zijn op de bovenste verdiepingen, dat kost nu eenmaal tijdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet !!! Daar baal ik van. Zeg dan gewoon waar het op staat. Nu wil en kan ik niks
Jij begrijpt het !!! En daar ben ik maar een mummertjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zullen wel aan het steggelen zijn op de bovenste verdiepingen, dat kost nu eenmaal tijd
Oh en een durequote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij begrijpt het !!! En daar ben ik maar een mummertje
Hoe dan ook, 't wordt wel lekker rustig op de weg vind ik. Afgelopen week kon ik bijna iedere dag gewoon doorrijdenquote:
Ja en steeds rustigerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, 't wordt wel lekker rustig op de weg vind ik. Afgelopen week kon ik bijna iedere dag gewoon doorrijden
Je gaat 47 uur in bed liggen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:40 schreef Soury het volgende:Ga maar es van heel rustig weekend genieten
Sorry, kreeg je ff geen aandacht?quote:
Ik wilde jou aandacht geven.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry, kreeg je ff geen aandacht?
Ik ga ff etage hoger, herinner me morgenn weer ff aan de vraag.![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga ff etage hoger, herinner me morgenn weer ff aan de vraag.![]()
't Wordt geen fysiek spelletje denk ik, 't zal gaan om slimheid en daar is die LS veel te open voor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:49 schreef APK het volgende:
Okay, LS is naar bed.
Denken jullie dat Hij het gaat redden in de bunker?
Hey Ruudje, je leeft nog...... Al die Polen hier zitten de hele dag stilletjes voor hun blokhut te wachten op werkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Aandacht, heb er nog een klein beetje van over voordat ik plat ga, wie komt er nog wat te kort?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Aandacht, heb er nog een klein beetje van over voordat ik plat ga, wie komt er nog wat te kort?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Ruudje, je leeft nog...... Al die Polen zitten de hele dag stilletjes voor hun blokhut te wachten op werk
Wa bende gij toch altijd 'n negatief mennekequote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
[Mongolenmodusmarvanrinsum] te kort![Mongolenmodusmarvanrinsum]
Die openheid lijkt mij goed voor zo'n experiment.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Wordt geen fysiek spelletje denk ik, 't zal gaan om slimheid en daar is die LS veel te open voor.
Ja. lekker, bier, irish coffee, bierquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker zitten zuipen vanavond?
Ik zie wel een overeenkomst met Lieske uit BB5, grote bek en een behoorlijke status in de eigen veilige omgeving (op FOK!, en bij zijn buurvrouwen).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:49 schreef APK het volgende:
Denken jullie dat Hij het gaat redden in de bunker?
Wat is het experiment exact?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Die openheid lijkt mij goed voor zo'n experiment.
irish coffee, dat hakt er zo lekker inquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja. lekker, bier, irish coffee, bier
Fann is er bijna nooit meerquote:
Ik vond Lieske toch wel lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie wel een overeenkomst met Lieske uit BB5, grote bek en een behoorlijke status in de eigen veilige omgeving (op FOK!, en bij zijn buurvrouwen).
Maar of hij het waar gaat maken in een vreemde omgeving met tegengas, is afwachten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wa bende gij toch altijd 'n negatief menneke
Geef eens eens link naar een waardevolle post van die idioot?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wa bende gij toch altijd 'n negatief menneke
Al z'n postings zijn overal uiterst waardevol, mits je het op waarde weet te schatten en dorstig bentquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Geef eens eens link naar een waardevolle post van die idioot?
Echt, in een SC-reeks maakt het mij niet uit, maar hij post in elk willekeurig subforum dezelfde schijt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Geef eens eens link naar een waardevolle post van die idioot?
Echt, in een SC-reeks maakt het mij niet uit, maar hij post in elk willekeurig subforum dezelfde schijt.
voor gertquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Markjuh
![]()
Doe Gert even een Blue Curacao, dan istie even bezig
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
voor gerd [ afbeelding ]
voor ruudpuntenel [ afbeelding ]
Ook weer zo'n niets aan de hand feel good reactie.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind er niks mis mee, net zoals wat vette kritiek van jou op posts die wat ondoordacht zijn, zal ik ook wel eens doen, kan ik net zo genieten van een ongecompliceerd plaatje van een drankje, waar ik net even zin in heb.
Wat ik me afvraag APK, doet het pijn aan je edel deeltje, als je er zoveel azijn uit pistquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ook weer zo'n niets aan de hand feel good reactie.
Ik ga mij er verder niet mee bemoeien, maar die 'markvanrinsum' voegt weinig toe wbt.
Euh, nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag APK, doet het pijn aan je edel deeltje, als je er zoveel azijn uit pist
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die eerlijkheid stel ik dan weer wel op prijs
Neem ik mee naar m' n kankernest, morgen weer wat te slempen als ik wakker word.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |