ik ga ook slapen Ciaoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er weg van, kort weekend, uurtje minder![]()
Ciao
Dat is morgen pas.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er weg van, kort weekend, uurtje minder![]()
Ciao
Ja, ben wel nieuwsgierig (al kan ik er niet zoveel tijd aan besteden als aan DGK)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
Over 4 weken zitten we nu te streamen.
Ik denk dat zo`n 6-8 uur per dag wel genoeg is voor me.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ben wel nieuwsgierig (al kan ik er niet zoveel tijd aan besteden als aan DGK)
maximaal een uurtje per dag kijkplezier, schat ik zo in. Maar als die LS erin gaat, dan moet ik maar een uurtje later gaan slapenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat zo`n 6-8 uur per dag wel genoeg is voor me.
Wel jammer dat je niet vaker tijd hebt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maximaal een uurtje per dag kijkplezier, schat ik zo in. Maar als die LS erin gaat, dan moet ik maar een uurtje later gaan slapen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar de visie van Kankerkachelsverkopert.
Nieuwe uitdagingenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar goed, situaties veranderen, hè?
Ga nou niet lopen pimpen met die ordinaire vreetschurenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nieuwe uitdagingen![]()
![]()
Was afgelopen week toch wel akelig dicht bij je
Krijgen? Je mot er vast meer huur voor gaan dokken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou hij mijn kankerkachel ook kunnen verkopen? Want ik krijg cv.
maar dat verrekenen we met de huursubsidiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijgen? Je mot er vast meer huur voor gaan dokken?
't Was een training Coos, lunch viel tegen, zo ook de accommodatie, ietwat outdated, jaren zeventig. Wel een prachtige omgevingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga nou niet lopen pimpen met die ordinaire vreetschuren
Die mazzel heb je dan weerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:57 schreef Coos het volgende:
[..]
maar dat verrekenen we met de huursubsidie
Training, training.......? Wat moet jij op jou leeftijd nog trainen dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Was een training Coos,
Jij krijgt toch ook huursubsidie als je groter gaat wonenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:59 schreef Peter6000 het volgende:
Dankzij de kredietcrisis worden dergelijke hotels binnenkort ook betaalbaar voor mij.
Weer eens wat anders dan zo`n kamer met een te klein bed, tafel, 2 stoelen, en een tv die veel te hoog hangt, en waarvan de afstandsbediening kapot is.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij krijgt toch ook huursubsidie als je groter gaat wonen
Ik zoek nog een nieuw lekker wijf. (voor even) (of oneven)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat krijg je nog meer nieuw?
Ik train wat af de laatste vijf jaarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Training, training.......? Wat moet jij op jou leeftijd nog trainen dan?
Ik post al bijna 10 jkaar op Fok zonder training.
Doe dan ook geen boodschappen bij die halal slager maar loop eens langs het vriesvak bij AHquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zoek nog een nieuw lekker wijf. (voor even) (of oneven)![]()
Wel binnen mijn grenzen natuurlijk
Eerlijk gezegd ben ik al tig keer op slag verliefd geworden op "een hoofddoekje".quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe dan ook geen boodschappen bij die halal slager maar loop eens langs het vriesvak bij AH
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik al tig keer op slag verliefd geworden op "een hoofddoekje".
Ik verdrink gewoon in die ogen!!
En vriendjes worden met haar broersquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nah, dan gewoon moslim worden, maak je vast een kans
een kapsalonquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:En hang eens een schotel aan je muur
En een account nemen op Maroc.nlquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En vriendjes worden met haar broers
Beetje een GS opmerkingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En een account nemen op Maroc.nl
Nah, ik heb daar ook een account, op Maroc. Blijf je een beetje op de hoogte van wat er zoal speeltquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje een GS opmerking![]()
De dames in kwestie zijn Turks
Als het maar ademd hè?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ik heb daar ook een account, op Maroc.
Fritzie morgen weer wielrennen. Zorg je dat je om half drie voor de buis zit!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trusten nmns![]()
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen
Ja ik weet het. Zit nog te dubben over m'n fok-wielerprono.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Fritzie morgen weer wielrennen. Zorg je dat je om half drie voor de buis zit!!![]()
Ik ga je morgen overhoren.![]()
En!!! Na drie dagen terror om kwart over zeven van die bouwvakkers ben ik eik op. Groot slaap tekort.
Maar....
m'n huis staat in de steigers en maandagochtend om 7 uur beginnen ze aan de buitenkant te hakken.
Mag ik zondagavond wel om 8 uur naar bed
27 april beginnen ze in het huis
dan wil ik vluchten!
Goedemorgen,quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Fritzie morgen weer wielrennen. Zorg je dat je om half drie voor de buis zit!!![]()
Ik ga je morgen overhoren.![]()
En!!! Na drie dagen terror om kwart over zeven van die bouwvakkers ben ik eik op. Groot slaap tekort.
Maar....
m'n huis staat in de steigers en maandagochtend om 7 uur beginnen ze aan de buitenkant te hakken.
Mag ik zondagavond wel om 8 uur naar bed
27 april beginnen ze in het huis
dan wil ik vluchten!
* niet stil, wel wiep-wiep meeblèrtquote:
Heb je een bedje voor me over? En mag ik dan jouw auto lenen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:38 schreef Gert het volgende:
Druilerig? Aan de kust is het zonnig. http://www.scheveningenlive.nl/beach2stream.html
Kom toch ook hier wonen joh. Da's helemaal ín.
Uhh... voor een dag? Of voor táán?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je een bedje voor me over? En mag ik dan jouw auto lenen?
Voor táán, natuurlijk! Vol pension, ook!quote:
Nu al klaar met verhuizen?quote:
Ah... nou, tja... moet er nog eventjes over nadenken dan!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor táán, natuurlijk! Vol pension, ook!
hoi.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:44 schreef willem-jozef het volgende:
hoi.
jezus jumparound, wat een broddelwerk.
hoiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hoi.
Volgens mij vindt Marrije hetzelfde, met haar 'niet onaardig'.
Dat is omdat ik het heel erg flexibel van mezelf vind dat ik me richt op de nieuwe users, en niet blijf hangen in zo`n ouderwets en achterhaald iets als een RLS-SC.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:47 schreef willem-jozef het volgende:
waarom niet gewoon peter3000 hier en -3000 daar, eigenlijk zeg maar, denk gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |