quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik al tig keer op slag verliefd geworden op "een hoofddoekje".
Ik verdrink gewoon in die ogen!!
En vriendjes worden met haar broersquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nah, dan gewoon moslim worden, maak je vast een kans
een kapsalonquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:En hang eens een schotel aan je muur
En een account nemen op Maroc.nlquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En vriendjes worden met haar broers
Beetje een GS opmerkingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En een account nemen op Maroc.nl
Nah, ik heb daar ook een account, op Maroc. Blijf je een beetje op de hoogte van wat er zoal speeltquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje een GS opmerking![]()
De dames in kwestie zijn Turks
Als het maar ademd hč?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ik heb daar ook een account, op Maroc.
Fritzie morgen weer wielrennen. Zorg je dat je om half drie voor de buis zit!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trusten nmns![]()
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen
Ja ik weet het. Zit nog te dubben over m'n fok-wielerprono.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Fritzie morgen weer wielrennen. Zorg je dat je om half drie voor de buis zit!!![]()
Ik ga je morgen overhoren.![]()
En!!! Na drie dagen terror om kwart over zeven van die bouwvakkers ben ik eik op. Groot slaap tekort.
Maar....
m'n huis staat in de steigers en maandagochtend om 7 uur beginnen ze aan de buitenkant te hakken.
Mag ik zondagavond wel om 8 uur naar bed
27 april beginnen ze in het huis
dan wil ik vluchten!
Goedemorgen,quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Fritzie morgen weer wielrennen. Zorg je dat je om half drie voor de buis zit!!![]()
Ik ga je morgen overhoren.![]()
En!!! Na drie dagen terror om kwart over zeven van die bouwvakkers ben ik eik op. Groot slaap tekort.
Maar....
m'n huis staat in de steigers en maandagochtend om 7 uur beginnen ze aan de buitenkant te hakken.
Mag ik zondagavond wel om 8 uur naar bed
27 april beginnen ze in het huis
dan wil ik vluchten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |