hoiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hoi.
Volgens mij vindt Marrije hetzelfde, met haar 'niet onaardig'.
Dat is omdat ik het heel erg flexibel van mezelf vind dat ik me richt op de nieuwe users, en niet blijf hangen in zo`n ouderwets en achterhaald iets als een RLS-SC.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:47 schreef willem-jozef het volgende:
waarom niet gewoon peter3000 hier en -3000 daar, eigenlijk zeg maar, denk gewoon?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hoi.
Volgens mij vindt Marrije hetzelfde, met haar 'niet onaardig'.
Waar we over 2 maanden toch wel weer gewoon te vinden zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik het heel erg flexibel van mezelf vind dat ik me richt op de nieuwe users, en niet blijf hangen in zo`n ouderwets en achterhaald iets als een RLS-SC.
Ik vind die deur met dat glas zo smal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eh, ja nou, ik zie eigenlijk meteen die cm ruimte aan de bovenkant van die linker deur. Maar daarnaast vind ik het glaswerk van de rechter deur wel erg mooi. Maar ik kan niet goed zien of die deur met dat glas er wel mooi strak in hangt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik het heel erg flexibel van mezelf vind dat ik me richt op de nieuwe users, en niet blijf hangen in zo`n ouderwets en achterhaald iets als een RLS-SC.
Heb je daar ook voorbeelden van?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
:daar communiceer je mee op een manier die in deze s.c. niet geheel tot z'n recht zou komen.
Ja.quote:moet ik ook uitleggen waarom, volkert?
Ik heb de voorbeelden inmiddels al gevonden, WJ.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb je daar ook voorbeelden van?![]()
[..]
thanksquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb de voorbeelden inmiddels al gevonden, WJ.
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen met je je-weet-wel.
love is a burning thingquote:
Mijn AH is open van 07.30u tot 22.00u.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:51 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn DEKA is sinds kort ook elke zondag open, van 1600 tot 1900.
De tyfus voor die 24-uurs economiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:51 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn DEKA is sinds kort ook elke zondag open, van 1600 tot 1900.
Nog best wel snel gegaan dus, ik dacht altijd dat er nog een hele generatie Christenen zou moeten uitsterven, voordat zoiets hier kon.
Maar zelf kunnen kiezen is wel aardig, toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De tyfus voor die 24-uurs economie![]()
Ook jammer dat je iets tegen Christenen in brede zin hebt. Ik vind die zondag als "rustdag" eigenlijk wel perfect.
Dat wel, maar daar heeft de slecht betaalde medewerker van die DEKA vermoedelijk geen keuze in?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Maar zelf kunnen kiezen is wel aardig, toch?
het is maar 1 deurquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eh, ja nou, ik zie eigenlijk meteen die cm ruimte aan de bovenkant van die linker deur. Maar daarnaast vind ik het glaswerk van de rechter deur wel erg mooi. Maar ik kan niet goed zien of die deur met dat glas er wel mooi strak in hangt.
Die krijgt toch gewoon een toeslag voor werken op zondag?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat wel, maar daar heeft de slecht betaalde medewerker van die DEKA vermoedelijk geen keuze in?
Of juist wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat wel, maar daar heeft de slecht betaalde medewerker van die DEKA vermoedelijk geen keuze in?
Ja, maar een toeslag van iets op niets is per saldo verdomd weinig?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Die krijgt toch gewoon een toeslag voor werken op zondag?
Ik heb zeer veel respect voor de vriendelijke hoofddoekjes die dagelijks tegen een geringe vergoeding mijn boodschappen over de scanner halen, maar niemand dwingt ze toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, maar een toeslag van iets op niets is per saldo verdomd weinig?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |