IDDquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien handig om mijn niet te serieus te nemen![]()
Ik vind het sowieso al stoer dat hij zijn klusfoto's plaatst.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:20 schreef Manu82 het volgende:
Fucking hell, net hele solicitatie getypt doet die fucking website het niet meer
Hoe is het afgelopen met je "professor"quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:20 schreef Manu82 het volgende:
Fucking hell, net hele solicitatie getypt doet die fucking website het niet meer
Dat is een omen, dus bespaar je verder de moeitequote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:20 schreef Manu82 het volgende:
Je bedoelt mijn vriend van december neem ik aanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je "professor"
Ik heb die zooi natuurlijk wel opgeslagen in Wordquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik ook eerst in word Nou laters dan .. Sukkel
![]()
Eerst maar voetbal, om eens een open deur in te trappenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb die zooi natuurlijk wel opgeslagen in Word![]()
Wil gewoon zsm weten wat de plannen zijn voor volgend jaar....
Ohh dus je hoeft niet de hele zooi over te typen. Tja dat zou een actie van mijzelf kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb die zooi natuurlijk wel opgeslagen in Word![]()
Wil gewoon zsm weten wat de plannen zijn voor volgend jaar....
Kijk nooit NL elftalquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst maar voetbal, om eens een open deur in te trappen
Jawel, dat is ander verhaal, is ook gezelliger om in de kroeg/pub te kijken dan, dus dan volg ik weer allesquote:
Grappig dat je het aanhaald, vanavond met gf een discussie dat het archtectonisch misschien toch wel ietwat gewaagd isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Lijkt allemaal niet zo in balans, esthetisch is er iets mis. Een omlijsting van gips is sowieso niet echt fraai, dat hij dan ook nog stopt halverwege boven de deur is jammer.
Ik had die deur gewoon meer naar links geplaatst zodat de rechteromlijsting samen zou vallen met het einde van het plafond. En dan een koofje bovenlangs, zodat het niet opvalt dat er aan de bovenkant geen omlijsting zit. Het komt dan ook allemaal beter uit als je het hekwerk rondom het trapgat plaatst, er zit wat meer balans in![]()
Sowieso was het mooier geweest als dat verlaagde plafond op zou houden recht boven het trapgat, iets meer naar rechts dus.
Tot zover de opbouwende kritiek![]()
Enne, die naad van die gipsplaat had ik liever in het midden van het plafond gezien, maar dat valt misschien straks niet op als je weg gaat werken met plamuur of spack.
gelukkig kan ik tegen een stootjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, hij plaatst deze foto hier hè, we helpen hem een handje
België - Bosnië is heel spannendquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een saaie kutsport is het toch eigenlijk als er niets op het spel staat (als dit verloren wordt blijven ze alsnog kansrijk).
En dan die SMS WIN naar 4141 tekst onderin het beeld.![]()
Ik schakel over naar Rondom10, een discussie over de toekomst van het publieke bestel.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
gelukkig kan ik tegen een stootje
Sla maar over, was dit keer niet erg scherp.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Rondom10 zie ik vannacht vast nog wel.
Ga eens vuurzee kijkenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sla maar over, was dit keer niet erg scherp.
Okéquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sla maar over, was dit keer niet erg scherp.
Net te laat, ik zie alleen maar een grijzig beeld met een gele bal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
De vuurzee is geblust, ze gaan weer verder![]()
Lies!quote:
Ja tof was die he?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lies!
Wat een geweldige taart had je gisteren voor Bong
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Morgen F1 GPen ik mag al laat op blijven
7 uur geloof ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe laat dan morgen?
Oeh! Wie heeft jou toestemming gegeven laat op te blijven?
Zitten jullie samen te fokken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
7 uur geloof ik
En het figuur dat naast me zit
Neej, vindt ze niks aan, ze is wel aan het internetten, maar weet niet waarnaar, waarschijnlijk weer naar banenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zitten jullie samen te fokken?![]()
Of doet zij ondertussen wat anders?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neej, vindt ze niks aan, ze is wel aan het internetten, maar weet niet waarnaar, waarschijnlijk weer naar banen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja hoor, heel erg goed. En met jou, al bijna in je nieuwe huisje he? Eindelijk
Dan gaan alle 'remmen' los.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heel goed!![]()
En idd, woensdag mag ik beginnen!
ssssstquote:Op zondag 29 maart 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Tis stil, aan de overkant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke jongeman, ibv aambeien, spataderen, eczeem èn een autistische stoornis, enigszins kalend, zoekt een lieve vriendin.
Lichte handicap geen bezwaar, zolang dit maar geen invloed heeft op je huishoudelijke capaciteiten.
Reacties graag via mijn PM.
Hij is vergeten zijn positieve kanten erin te zetten, zoals zijn creativiteit.quote:
Beter plaatst hij het elders........quote:Op zondag 29 maart 2009 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is vergeten zijn positieve kanten erin te zetten, zoals zijn creativiteit.![]()
Beter had hij er een kunstwerk bij geplaatst.
Twee keer hetzelfde uur meemaken is heel prima, je kunt dan nog wat herstellenquote:Op zondag 29 maart 2009 01:45 schreef Gert het volgende:
Juist wél!
Ik vind een uur terúg toch altijd lekkerder,. bioritmisch gezien. Maar daar ben ik vast niet de enige in.
Ground Dog Hourquote:Op zondag 29 maart 2009 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Twee keer hetzelfde uur meemaken is heel prima, je kunt dan nog wat herstellen
quote:Op zondag 29 maart 2009 03:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ground Dog Hour![]()
Misschien zou het wel goed zijn om de klok dan een jáár terug te draaien. Of drie. Of 70. Of 1000!
Doe Bach maar wél maar Wagner niet. Beatles: prima, maar zonder Yesterday. En daar zouden we dan ook weer discussies over krijgen. Nee, die tijdmachines zijn ook niet alles.
Kicken! Zo snappen blinden muziek ook.quote:
En waar kom je vandaan gestuiterd?quote:
Ach, het heeft het Peter-Keurmerk?quote:Op zondag 29 maart 2009 05:36 schreef Peter6000 het volgende:
Maar het zijn wel 301 kwaliteitsposten.
De meeste posten voldoen wel aan mijn keurmerk.quote:Op zondag 29 maart 2009 05:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, het heeft het Peter-Keurmerk?
Dan zeg ik namelijk niets meer.
Maar dat was eigenlijk om deze SC op gang te helpen...quote:Op zondag 29 maart 2009 05:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De meeste posten voldoen wel aan mijn keurmerk.
Eigenlijk allemaal wel, behalve die 3 op een rij van jou.
Dat had makkelijk in één posting gekund.
Dàt is iig wel gelukt.quote:Op zondag 29 maart 2009 05:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dat was eigenlijk om deze SC op gang te helpen...
Sorry.
Dat nieuwe liedje dat op hun site staat valt een beetje tegen, vind ik.quote:
Ik vind de laatste plaat echt famtastisch!quote:Op zondag 29 maart 2009 06:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat nieuwe liedje dat op hun site staat valt een beetje tegen, vind ik.
Dat O-weh-oh-woh-how hadden ze eruit moeten laten.
Ben je in afwachting van die auto`s die gaan racen?quote:Op zondag 29 maart 2009 06:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, mijn weerstand is gebroken.
Ik ga kijkenquote:Op zondag 29 maart 2009 06:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ben je in afwachting van die auto`s die gaan racen?
Het leeft wel bij de mensen.quote:
Voor sommige mensen is het sport nummer 1quote:Op zondag 29 maart 2009 06:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het leeft wel bij de mensen.
Ik las dat iemand al voor 12 uur naar bed was gegaan om er zeker van te zijn dat hij zich niet versliep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |