ssssstquote:Op zondag 29 maart 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Tis stil, aan de overkant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke jongeman, ibv aambeien, spataderen, eczeem èn een autistische stoornis, enigszins kalend, zoekt een lieve vriendin.
Lichte handicap geen bezwaar, zolang dit maar geen invloed heeft op je huishoudelijke capaciteiten.
Reacties graag via mijn PM.
Hij is vergeten zijn positieve kanten erin te zetten, zoals zijn creativiteit.quote:
Beter plaatst hij het elders........quote:Op zondag 29 maart 2009 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is vergeten zijn positieve kanten erin te zetten, zoals zijn creativiteit.![]()
Beter had hij er een kunstwerk bij geplaatst.
Twee keer hetzelfde uur meemaken is heel prima, je kunt dan nog wat herstellenquote:Op zondag 29 maart 2009 01:45 schreef Gert het volgende:
Juist wél!
Ik vind een uur terúg toch altijd lekkerder,. bioritmisch gezien. Maar daar ben ik vast niet de enige in.
Ground Dog Hourquote:Op zondag 29 maart 2009 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Twee keer hetzelfde uur meemaken is heel prima, je kunt dan nog wat herstellen
quote:Op zondag 29 maart 2009 03:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ground Dog Hour![]()
Misschien zou het wel goed zijn om de klok dan een jáár terug te draaien. Of drie. Of 70. Of 1000!
Doe Bach maar wél maar Wagner niet. Beatles: prima, maar zonder Yesterday. En daar zouden we dan ook weer discussies over krijgen. Nee, die tijdmachines zijn ook niet alles.
Kicken! Zo snappen blinden muziek ook.quote:
En waar kom je vandaan gestuiterd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |