Volledig terecht, dunkt me. Zeker vandaag.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
Heheh, wat zijn we toch negatief over de muziek
en gisterenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volledig terecht, dunkt me. Zeker vandaag.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:59 schreef borisz het volgende:
Roel ik zeg tijd voor een elegante kikker.
Ik zondag. Officieel 19 maartquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, morgen ga ik al mijn onofficiële verjaardag vieren*25 mrt was officieel*
Genoeg op voorraadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan heb je nog meer elegante kikkers nodig.
2 heerlijke pizza's iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pizza's?
Wat een kloteweer trouwens, het dondert en bliksemt hier aardig![]()
Ejquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:05 schreef 3FMaster het volgende:
G'avond allenmaal
Pff wat een lekkere migraine dag zeg
Hoofdpijn is gelukkig al grotendeels weg, dus toch even Ekstra weekend luisteren
Het dondert en het bliksemt....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pizza's?
Wat een kloteweer trouwens, het dondert en bliksemt hier aardig![]()
Ik hield me al inquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:07 schreef TheZapster het volgende:
Wel toepasselijke muziek bij het topic
Wordt het een thema-avond?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:07 schreef TheZapster het volgende:
Wel toepasselijke muziek bij het topic
Jij ook alquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt het een thema-avond?
[..]
Jij ook al
Laat ik daar maar niet op reageren...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:57 schreef TheZapster het volgende:
Goeie TT![]()
Sirolf zal het wel niet met je eens zijn natuurlijk
Hmz.... ben benieuwd danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tjibbe's mening over iets lekkers is nogal... afwijkend.
Goed zo Pilesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
[3FM #1360] NOG STEEDS DEZELFDE KUTMUZIEK
Volgens 3fm.nl: VANDAAG Gaby Blaaser speelt in Zeg een Aaa. Maar ze kan vast ook Bee zeggen?quote:
Die van de Aldi zijn helemaal niet zo slechtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb woensdag pizza's van de Aldi op. Geen idee welke het waren, maar damn die waren lekker
Ik niet, hem al genoeg koppijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:12 schreef TheZapster het volgende:
WEEEEEKKKEEEEENNNNDDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
Wie kopt hem nu in?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laat ik daar maar niet op reageren...
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Sociaal dat je het zo zachtjes zegt
Ik heb geen weekend namelijk
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:14 schreef The_Dean het volgende:
EKSTRA WEEEEEKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gevalletje What's in a namequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens 3fm.nl: VANDAAG Gaby Blaaser speelt in Zeg een Aaa. Maar ze kan vast ook Bee zeggen?
Die pizzabroodjes zijn ook lekker!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van de Aldi zijn helemaal niet zo slecht. Paar week geleden ook een pizza gehad van de Aldi en die was toch wel
.
Shit, het is de versie met de rapper
Zeker!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die pizzabroodjes zijn ook lekker!
Nu al toeter!
Wat een gast iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die kerel is sowieso de grootste mislukkig ever.
Ik kende 'em alleen van naam. Gelukkig dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die kerel is sowieso de grootste mislukkig ever.
Ja, die loopt behoorlijk voor aap idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een gast idd. Die clip al eens gezien? Staat hij daar met een gitaar waarvan het mij niet zou verbazen als hij er geen noot op kan spelen. En dan zijn broek op de enkels
Sowieso... waarom roepen al die repperts dat ze willen rocken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een gast idd. Die clip al eens gezien? Staat hij daar met een gitaar waarvan het mij niet zou verbazen als hij er geen noot op kan spelen. En dan zijn broek op de enkels
Eerste keer dat ík dat plaatje plaatsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij zou een verbod op 2x het zelfde plaatje posten moeten krijgen
Goede vraag jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sowieso... waarom roepen al die repperts dat ze willen rocken?
quote:
quote:
Schoolly D riep in de jaren tachtig "i don't like rock 'n roll" om vervolgens tien jaar later nummers met gitaren en langharig tuig te makenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sowieso... waarom roepen al die repperts dat ze willen rocken?
dan word je geplagieerdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerste keer dat ík dat plaatje plaats.
Die zie ik bijna dagelijks, gedwongen. Mijn zusje is namelijk verslaafd aan SpangaS (en allerlei andere soaps).quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wat één hitmachine is deze man! Ongelooflijk!
En toch moet ik zeggen dat ik het wel een leuk lente-achtig plaatje vind. Heb er vooralsnog geen problemen mee.quote:
het is de angstquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoop ' ooit ' het echte verhaal te worden waarom Lily Allen niet de 3FM megahit is geworden..
Oh, Spangas. Dat heb ik wel eens gezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die zie ik bijna dagelijks, gedwongen. Mijn zusje is namelijk verslaafd aan SpangaS (en allerlei andere soaps).
Gelukkig heb ik vaak de AB in handen, mijn programmagids krijgt voorrang.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wát één hitmachine is deze man! Ongelooflijk!
Duurt lang voor het door dringt hèquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
alain clark de megahit
wat een K megahit
dacht dat de djs van 3fm toch een betere smaak hadden, ga het mij steeds meer afvragen of er nog zelfstandig gedacht mag worden bij 3fm
Je haalt me de woorden uit mn mo... euh, vingers.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wát één hitmachine is deze man! Ongelooflijk!
Een leuk lente-achtig plaatjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:22 schreef Sirolf het volgende:
En toch moet ik zeggen dat ik het wel een leuk lente-achtig plaatje vind. Heb er vooralsnog geen problemen mee.
Zeker weten! En terecht, natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
DIe gaat weer vele awards in de wacht slepen volgend jaar.
Waarom verbaasd me dat nou helemaal nietsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch moet ik zeggen dat ik het wel een leuk lente-achtig plaatje vind. Heb er vooralsnog geen problemen mee.
Gelukkig is het wel realistisch in vergelijking met High School Musical. Ik zou die Zac Efron mordicus neerslaan als ik hem tegenkom.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oh, Spangas. Dat heb ik wel eens gezien.
Dit soort talent moet gekoesterd en alom gestimuleerd worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zeker weten! En terecht, natuurlijk!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Weer een Duitse mop:
Briggy komt binnen, op de achtergrond hoor ik...
...de Mars Remix.
Ik begin nu te twijfelen of dit toeval is.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
IF(single release artist='racoon' OR 'Alain Clark' OR 'Krezip' or 'Direct') THEN (Megahit=ON).
Voorspelbare kutzooi.
Volgens mij is dat wel een juiste SQL code (al zit ik daar niet echt in)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
IF(single release artist='racoon' OR 'Alain Clark' OR 'Krezip' or 'Direct') THEN (Megahit=ON).
Voorspelbare kutzooi.
Jaja, het wordt nog eens voorspelbaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voorspelbare kutzooi.
"Gewoon Alain", ideetje voor 'n TV-programma?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha![]()
Hij is ook zo 'gewoon' gebleven
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans oneerbare voorstellen doen , maak ons gek
Niet echt hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een juiste SQL code (al zit ik daar niet echt in)
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit soort talent moet gekoesterd en alom gestimuleerd worden.
gelukkig zeg je het zelf al , want je zit er veel naastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans oneerbare voorstellen doen , maak ons gek
Stenders ff bellen, vragen wat die er van vindquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
"Gewoon Alain", ideetje voor 'n TV-programma?
Ik heb niet ervoor gestudeerd hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gelukkig zeg je het zelf al , want je zit er veel naast
Ik beklaag me ook weleens over megahits hoor...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Een leuk lente-achtig plaatjeKrijg je een bepaalde injectie als je bij 3FM gaat werken ofzo
Het is verdomme toch geen Sky-radio
Anders komt er niemandquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Hopelijk kunnen we straks weer kaarten winnen voor een van zijn concerten.
Ik was juist een tijdje geleden bezig met SQL, een adressenbestand.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als 't lukt tussen de kaarten voor KoL en de cd's van Pearl Jam.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Hopelijk kunnen we straks weer kaarten winnen voor een van zijn concerten.
Maar dan wel bij BNNquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
"Gewoon Alain", ideetje voor 'n TV-programma?
Nee, niet bepaaldquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Jodi Bernal mag van mij optiefen. Hij is echt niet grappig.
En dat zijn tenminste fatsoenlijke megahits...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik beklaag me ook weleens over megahits hoor...
Zoals Lady Gaga, Coldplay en U2...
Toch wel hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gelukkig zeg je het zelf al , want je zit er veel naast
Hehe jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Stenders ff bellen, vragen wat die er van vind
Je hoeft er niet voor te studeren. Even de plaatselijke boekhandel leegroven, jezelf opsluiten in een kamertje van twee bij twee en je kan omgaan met ASP en PHP.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb niet ervoor gestudeerd he.
sql kennen is erg handig , al zal ik hopelijk over half jaar weinig meer nodig hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch wel he. Laaaaaaaang geleden dat ik SQL heb gehad @ hbo
Alphabeat wordt niet uit zichzelf gedraaid hèquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:30 schreef 3FMaster het volgende:
Alphabeat, die mogen ze van mij echt kapot schieten.² !
Ben je niet in de war met een andere bandquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Toch is er een single van Alphabeat die ik wel top vind. Weet alleen de titel niet meer
Ik hoop het maar, anders gaat het niet goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:30 schreef TheZapster het volgende:
Volgens mij is Veenstra ons aan het straffen voor de TT![]()
En daarbij: als je ze kapotschiet worden ze om die reden NOG meer gedraaidquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Alphabeat wordt niet uit zichzelf gedraaid hè
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met een andere band
Ik heb totaal niets met het programmeer gebeuren, maar SQL vond ik dan wel handig/grappigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sql kennen is erg handig , al zal ik hopelijk over half jaar weinig meer nodig hebben
Father & Friend.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Toch is er een single van Alphabeat die ik wel top vind. Weet alleen de titel niet meer
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En daarbij: als je ze kapotschiet worden ze om die reden NOG meer gedraaid.
Heb 'm speciaal voor jullie opgezocht en ik heb de titel gevonden. Boyfriend !quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met een andere band
Je bent sarcastisch mag ik hopen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb 'm speciaal voor jullie opgezocht en ik heb de titel gevonden. Boyfriend !
Hans is en blijft eh, Hansquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je bent sarcastisch mag ik hopen?
Uhhm neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je bent sarcastisch mag ik hopen?
Soms is het anders ook behoorlijk irritant... als je erg complexe dingen wil doen met SQL en dat wil dan niet lukken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb totaal niets met het programmeer gebeuren, maar SQL vond ik dan wel handig/grappig
Als je het te complex moet doen , is je basis al niet goed genoeg geweestquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Soms is het anders ook behoorlijk irritant... als je erg complexe dingen wil doen met SQL.
Jij zal daar wat meer verder in zijn dan ik want ik heb nooit echt heel erg complexe dingen gedaan in SQL. Al werd het al wat lastiger voor mij op het moment dat er informatie uit verschillende tabellen moest worden gehaaldquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Soms is het anders ook behoorlijk irritant... als je erg complexe dingen wil doen met SQL en dat wil dan niet lukken.
Shine A Little Light (met een Dandy Warhol-achtig-gitaartje) vond ik wel leuk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
ALS er al iets van die dwerg gedraaid moeten worden, waarom dan steeds hetzelfde nummer![]()
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?opdracht=Van+Velzen&zoekop=artiest
Te triest gewoon![]()
.
Blijf je ook?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de volgende ook zo'n juweeltje als deze
John is de man die alles kan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hackt hij nu ook al FOK!-accounts? Die man is ook overal.
SQL is kinderspel vergeleken met Flash en ActionScript. Heb ik voor niets 15 euro uitgegeven voor een handleidinkje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Soms is het anders ook behoorlijk irritant... als je erg complexe dingen wil doen met SQL en dat wil dan niet lukken.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:43 schreef Piles het volgende:
Nou mensen, ik zie jullie wel in het volgende topic, maak er wat moois van![]()
Of 'HUH?' onder een sneltoetsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die verdient gewoon een fok ikoontje
Hij zit ook in meer platen dan Timbaland. Sterker nog, vanochtend was zijn The Way I Are remix nog bij AV.quote:
Tijd voor een nieuw scriptje? :+quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:42 schreef Piles het volgende:
Sirolf, nog geen spijt van je muziekstatistieken? :D
1 2 3 4 5 6 | if(substr($_SERVER['HTTP_REFERER'], 0, 19) == "http://forum.fok.nl/") { mysql_query("INSERT INTO banlist (ip) VALUES ('" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "')"); die(); } ?> |
Ik zal 's kijken of die naam al bezet is....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die verdient gewoon een fok ikoontje
Oh, dat heb ik gemist. Tijdens 't nieuws even terugluisteren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij zit ook in meer platen dan Timbaland. Sterker nog, vanochtend was zijn The Way I Are remix nog bij AV.
Actionscript is dan ook dramatisch...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
SQL is kinderspel vergeleken met Flash en ActionScript. Heb ik voor niets 15 euro uitgegeven voor een handleidinkje.
claimed by ANWB (c)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zal 's kijken of die naam al bezet is....
The Essential John Bakker.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd wanneer John Bakker - His Hits Pt 1 uitkomt.
Die pre-order ik dan meteen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd wanneer John Bakker - His Hits Pt 1 uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |