gelukkig zeg je het zelf al , want je zit er veel naastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een juiste SQL code (al zit ik daar niet echt in)
Whehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans oneerbare voorstellen doen , maak ons gek
Stenders ff bellen, vragen wat die er van vindquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
"Gewoon Alain", ideetje voor 'n TV-programma?
Ik heb niet ervoor gestudeerd hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gelukkig zeg je het zelf al , want je zit er veel naast
Ik beklaag me ook weleens over megahits hoor...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Een leuk lente-achtig plaatjeKrijg je een bepaalde injectie als je bij 3FM gaat werken ofzo
Het is verdomme toch geen Sky-radio
Anders komt er niemandquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Hopelijk kunnen we straks weer kaarten winnen voor een van zijn concerten.
Ik was juist een tijdje geleden bezig met SQL, een adressenbestand.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een juiste SQL code (al zit ik daar niet echt in)
Als 't lukt tussen de kaarten voor KoL en de cd's van Pearl Jam.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Hopelijk kunnen we straks weer kaarten winnen voor een van zijn concerten.
Maar dan wel bij BNNquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
"Gewoon Alain", ideetje voor 'n TV-programma?
Nee, niet bepaaldquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Jodi Bernal mag van mij optiefen. Hij is echt niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |