gelukkig zeg je het zelf al , want je zit er veel naastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een juiste SQL code (al zit ik daar niet echt in)
Whehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans oneerbare voorstellen doen , maak ons gek
Stenders ff bellen, vragen wat die er van vindquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
"Gewoon Alain", ideetje voor 'n TV-programma?
Ik heb niet ervoor gestudeerd hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gelukkig zeg je het zelf al , want je zit er veel naast
Ik beklaag me ook weleens over megahits hoor...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Een leuk lente-achtig plaatjeKrijg je een bepaalde injectie als je bij 3FM gaat werken ofzo
Het is verdomme toch geen Sky-radio
Anders komt er niemandquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Hopelijk kunnen we straks weer kaarten winnen voor een van zijn concerten.
Ik was juist een tijdje geleden bezig met SQL, een adressenbestand.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een juiste SQL code (al zit ik daar niet echt in)
Als 't lukt tussen de kaarten voor KoL en de cd's van Pearl Jam.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Hopelijk kunnen we straks weer kaarten winnen voor een van zijn concerten.
Maar dan wel bij BNNquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
"Gewoon Alain", ideetje voor 'n TV-programma?
Nee, niet bepaaldquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Jodi Bernal mag van mij optiefen. Hij is echt niet grappig.
En dat zijn tenminste fatsoenlijke megahits...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik beklaag me ook weleens over megahits hoor...
Zoals Lady Gaga, Coldplay en U2...
Toch wel hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gelukkig zeg je het zelf al , want je zit er veel naast
Hehe jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Stenders ff bellen, vragen wat die er van vind
Je hoeft er niet voor te studeren. Even de plaatselijke boekhandel leegroven, jezelf opsluiten in een kamertje van twee bij twee en je kan omgaan met ASP en PHP.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb niet ervoor gestudeerd he.
sql kennen is erg handig , al zal ik hopelijk over half jaar weinig meer nodig hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch wel he. Laaaaaaaang geleden dat ik SQL heb gehad @ hbo
Alphabeat wordt niet uit zichzelf gedraaid hèquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:30 schreef 3FMaster het volgende:
Alphabeat, die mogen ze van mij echt kapot schieten.² !
Ben je niet in de war met een andere bandquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Toch is er een single van Alphabeat die ik wel top vind. Weet alleen de titel niet meer
Ik hoop het maar, anders gaat het niet goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:30 schreef TheZapster het volgende:
Volgens mij is Veenstra ons aan het straffen voor de TT![]()
En daarbij: als je ze kapotschiet worden ze om die reden NOG meer gedraaidquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Alphabeat wordt niet uit zichzelf gedraaid hè
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met een andere band
Ik heb totaal niets met het programmeer gebeuren, maar SQL vond ik dan wel handig/grappigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sql kennen is erg handig , al zal ik hopelijk over half jaar weinig meer nodig hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |