Soms is het anders ook behoorlijk irritant... als je erg complexe dingen wil doen met SQL en dat wil dan niet lukken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb totaal niets met het programmeer gebeuren, maar SQL vond ik dan wel handig/grappig
Als je het te complex moet doen , is je basis al niet goed genoeg geweestquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Soms is het anders ook behoorlijk irritant... als je erg complexe dingen wil doen met SQL.
Jij zal daar wat meer verder in zijn dan ik want ik heb nooit echt heel erg complexe dingen gedaan in SQL. Al werd het al wat lastiger voor mij op het moment dat er informatie uit verschillende tabellen moest worden gehaaldquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Soms is het anders ook behoorlijk irritant... als je erg complexe dingen wil doen met SQL en dat wil dan niet lukken.
Shine A Little Light (met een Dandy Warhol-achtig-gitaartje) vond ik wel leuk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
ALS er al iets van die dwerg gedraaid moeten worden, waarom dan steeds hetzelfde nummer![]()
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?opdracht=Van+Velzen&zoekop=artiest
Te triest gewoon![]()
.
Blijf je ook?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de volgende ook zo'n juweeltje als deze
John is de man die alles kan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hackt hij nu ook al FOK!-accounts? Die man is ook overal.
SQL is kinderspel vergeleken met Flash en ActionScript. Heb ik voor niets 15 euro uitgegeven voor een handleidinkje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Soms is het anders ook behoorlijk irritant... als je erg complexe dingen wil doen met SQL en dat wil dan niet lukken.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:43 schreef Piles het volgende:
Nou mensen, ik zie jullie wel in het volgende topic, maak er wat moois van![]()
Of 'HUH?' onder een sneltoetsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die verdient gewoon een fok ikoontje
Hij zit ook in meer platen dan Timbaland. Sterker nog, vanochtend was zijn The Way I Are remix nog bij AV.quote:
Tijd voor een nieuw scriptje? :+quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:42 schreef Piles het volgende:
Sirolf, nog geen spijt van je muziekstatistieken? :D
| 1 2 3 4 5 6 | if(substr($_SERVER['HTTP_REFERER'], 0, 19) == "http://forum.fok.nl/") { mysql_query("INSERT INTO banlist (ip) VALUES ('" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "')"); die(); } ?> |
Ik zal 's kijken of die naam al bezet is....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die verdient gewoon een fok ikoontje
Oh, dat heb ik gemist. Tijdens 't nieuws even terugluisteren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij zit ook in meer platen dan Timbaland. Sterker nog, vanochtend was zijn The Way I Are remix nog bij AV.
Actionscript is dan ook dramatisch...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
SQL is kinderspel vergeleken met Flash en ActionScript. Heb ik voor niets 15 euro uitgegeven voor een handleidinkje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |