Eerste keer dat ík dat plaatje plaatsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij zou een verbod op 2x het zelfde plaatje posten moeten krijgen
Goede vraag jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sowieso... waarom roepen al die repperts dat ze willen rocken?
quote:
quote:
Schoolly D riep in de jaren tachtig "i don't like rock 'n roll" om vervolgens tien jaar later nummers met gitaren en langharig tuig te makenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sowieso... waarom roepen al die repperts dat ze willen rocken?
dan word je geplagieerdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerste keer dat ík dat plaatje plaats.
Die zie ik bijna dagelijks, gedwongen. Mijn zusje is namelijk verslaafd aan SpangaS (en allerlei andere soaps).quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wat één hitmachine is deze man! Ongelooflijk!
En toch moet ik zeggen dat ik het wel een leuk lente-achtig plaatje vind. Heb er vooralsnog geen problemen mee.quote:
het is de angstquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoop ' ooit ' het echte verhaal te worden waarom Lily Allen niet de 3FM megahit is geworden..
Oh, Spangas. Dat heb ik wel eens gezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die zie ik bijna dagelijks, gedwongen. Mijn zusje is namelijk verslaafd aan SpangaS (en allerlei andere soaps).
Gelukkig heb ik vaak de AB in handen, mijn programmagids krijgt voorrang.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wát één hitmachine is deze man! Ongelooflijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |