Rondjes renneeeeen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
zow was ik weer, net toch even gedoucht
Nu die stomme haren nog droog krijgen
Denk toch dat ik voor de fohn optie gaquote:
Geen idee, bij mij is het ook altijd een verrassing als ik een PM krijg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk toch dat ik voor de fohn optie ga
Trouwens, waar kan je precies instellen dat je mail wilt ontvangen bij het ontvangen van pm?
Ow stom! Bij fobo kan het wel en bij pm niet. Irritant.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij is het ook altijd een verrassing als ik een PM krijg.
Whoei, wasje in de droger, ik kan gaan tukken..
jij ook zo, want je moet weer vroeg op!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow stom! Bij fobo kan het wel en bij pm niet. Irritant.
Maar oke
Truste
jahquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij ook zo, want je moet weer vroeg op!
Kaal scherenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
zow was ik weer, net toch even gedoucht
Nu die stomme haren nog droog krijgen
Zie je bij elke post die je maakt dan niet dat envelopje bij de "quote" knop oplichten met aantal PM's dat je hebt ontvangen? Bij werkelijk elke post die ik maak blijft dat irritante ding te zien...quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow stom! Bij fobo kan het wel en bij pm niet. Irritant.
Maar oke
Truste
Ik ben blij voor je dat je Weasel bentquote:Op vrijdag 27 maart 2009 06:18 schreef zbbrox het volgende:
Haai.
Ik dacht ik begin vroeg vandaag.. ben ik ook vroeg klaar.
I AM WEASEL!
3,5 uur slaap geeft je alzheimer blijkt maar weer.. al die woorden die je vergeet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:16 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen!
Uit recent is gebleken dat 3.5 uur slaap op een dag dat je moet werken toch echt té weinig is
De tering, wat voel ik me brak
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga je alvast een heel fijne vakantie wensen anders ga ik het vergeten!!!!
quote:
Rhu gaat 2 weken naar Roemeniequote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
huh dan ben ik compleet van slag wahahahaha
hoop dat je t leuk gehad hebt dan
maar wie gaat er dan maandag weg!?!?!?!
Geef je je verloofde zo'n goedemorgen??? Wat saai.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rhu gaat 2 weken naar Roemenie
En goedemorgen!
nee 8 dgn mexico is zeker te kort!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:17 schreef rival het volgende:
[..]
Het was echt een super vakantie!
op de duur na, ik ga nooit meer maar 8 dagen op vakantie
Bengeltjelief!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef je je verloofde zo'n goedemorgen??? Wat saai.
Dat van Rhu is toch geen vakantie?
ohhhhhhhh zie je rhu en rival die lijken ook op elkaar natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rhu gaat 2 weken naar Roemenie
En goedemorgen!
Mijn tieten zijn groterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhh zie je rhu en rival die lijken ook op elkaar natuurlijk
Hoi.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Hallo allemaal
Goedemorgen allemaal.
Rebel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
Nee, is stage geloof ik.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhh zie je rhu en rival die lijken ook op elkaar natuurlijk
Dat vraag je voglens mij altijdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Heb ik nog iets gemist van vannacht/gisteravond?
Dan maar accepteren dat er de mogelijkheid bestaat dat je iets gemist hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
oh jij ook goeie morgen
Ik heb alleen gewoon geen zin om terug te lezen
en wat hij gemist heeft!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan maar accepteren dat er de mogelijkheid bestaat dat je iets gemist hebt.
Owja goedemorgenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
oh jij ook goeie morgen
Ik heb alleen gewoon geen zin om terug te lezen
Weet ik eigenlijk nog niet, moet het nog even bekijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:41 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Cue.![]()
Weer een vrolijke dag vandaag?
Denkt dat het meer met Korsakoff te maken heeftquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
3,5 uur slaap geeft je alzheimer blijkt maar weer.. al die woorden die je vergeet.
mogguh
altijd natuurlijk! maar whaaah, wat een avond gister, zoveel vunzigheid op 1 hoop, ongelovelijk!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk nog niet, moet het nog even bekijken
En jij dan? Hoe was het vanaf de 23e eig!Helemaal vergeten te vragen
![]()
Gelukkig heb ik weinig last van foknieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
altijd natuurlijk! maar whaaah, wat een avond gister, zoveel vunzigheid op 1 hoop, ongelovelijk!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:45 schreef Bengeltje het volgende:
23e was gezellig.Vanmiddag mag ik weer. Heb er zin in.
Cuemeisje!quote:
Vertelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:48 schreef TGT2 het volgende:
Goddamn wat een avond gisteren. En nu de zure vruchten plukken
Bier en sex. Veel te laat geworden. Vanmorgen om half 7 het bed weer uit. En dan ook nog moeilijk gezeik krijgen in de ochtend! "Hoe nu verder?" gejank.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:54 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Bier en sex. Veel te laat geworden. Vanmorgen om half 7 het bed weer uit. En dan ook nog moeilijk gezeik krijgen in de ochtend! "Hoe nu verder?" gejank.
quote:
Niet nog een veeg gegeven en verteld dat jullie dat nog regelmatig gaan doen maar dat ze niet moet verwachten dat jij met kerst bij haar ouders mooi gaat zitten wezen?quote:
Maar wie heb je geneukt dan? Een bekende?quote:
Hier ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:48 schreef TGT2 het volgende:
Goddamn wat een avond gisteren. En nu de zure vruchten plukken
Ook geneukt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:59 schreef KudFokker het volgende:
Hier ook
2 uur thuis, en 5:30 weer me nest uit
Ik vind dat ze het best mag weten maar ff op een normaal tijdstip!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch zeikerdsWaarom willen ze dat weten?
Hmm nee. Ik was er vanmorgen wel klaar mee.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet nog een veeg gegeven en verteld dat jullie dat nog regelmatig gaan doen maar dat ze niet moet verwachten dat jij met kerst bij haar ouders mooi gaat zitten wezen?
Ik kende haar al wel ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar wie heb je geneukt dan? Een bekende?
En aan je reactie te zien had je haar het liefst het bed uitgeschopt en nooit meer gezien of hoogstens als neukertje gehouden?
Lekker is dat he!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hier ook
2 uur thuis, en 5:30 weer me nest uit
Had je het beter gevonden als ze je de hele dag gebeld/gesmst had?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:04 schreef TGT2 het volgende:
Ik vind dat ze het best mag weten maar ff op een normaal tijdstip!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:04 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het best mag weten maar ff op een normaal tijdstip!
[..]
Hmm nee. Ik was er vanmorgen wel klaar mee.
[..]
Ik kende haar al wel ja.
Niet het bed uit geschopt alleen geen zin in een heel verhaal in de morgen. Ik ga er sowieso niet meer werk van maken maar dat zal ik haar wel op een normale manier vertellen.
Nee ik heb niet geneukt.quote:
??? uhhh????quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
altijd natuurlijk! maar whaaah, wat een avond gister, zoveel vunzigheid op 1 hoop, ongelovelijk!
I loved it!quote:
En dit viel nog wel meequote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
moet die ook mee of moet die niet mee?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I loved it!volgende week donderdag, wat heb je dan te doen?!
Je weet wel wat ik bedoel.. die paardenpijper enzo..
vond het wel grappig, dus als ie er weer later bij komt is het niet erg.. lijkt me wel verstandig anders liggen we straks echt!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet die ook mee of moet die niet mee?
donderdag ehhh vast niks te doen hahaha... ff kijken in mn agenda
lekker liggen in de boterwaagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vond het wel grappig, dus als ie er weer later bij komt is het niet erg.. lijkt me wel verstandig anders liggen we straks echt!
In Den Haag?quote:
Hoe komt dat dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:22 schreef Murmeli het volgende:
KZ meisje, hoe is t nou? lekker geslapen?ik weer soort van geen oog dichtgedaan
Die ja.... snuit was niet blij met mijn komstquote:
en ik had je nog wel zo lief welterusten gewenstquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:22 schreef Murmeli het volgende:
KZ meisje, hoe is t nou? lekker geslapen?ik weer soort van geen oog dichtgedaan
zag je de tafel niet scheef staan?! hoorde je dat kloppen niet?!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Die ja.... snuit was niet blij met mijn komst
En mij niet eens!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik had je nog wel zo lief welterusten gewenst
Dat is meteen weer het andere uiterste. Hoezo moet er meteen de hele dag worden gebeld/gesmst. Er kan toch ook 1 sms worden gestuurd en dan wachten op reactiequote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Had je het beter gevonden als ze je de hele dag gebeld/gesmst had?
dat was vast niet voor mij maar voor murmquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zag je de tafel niet scheef staan?! hoorde je dat kloppen niet?!
ja daar lag het ook niet aan, maar ik kan gewoon alleen goed slapen in een goed bedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik had je nog wel zo lief welterusten gewenst
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat was vast niet voor mij maar voor murm
hahaha ja dat zal het zijn, je was net op tijd binnen om snuit ervan te weerhouden om me te bespringenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat was vast niet voor mij maar voor murm
want de mijne is al bezetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja daar lag het ook niet aan, maar ik kan gewoon alleen goed slapen in een goed bedkwaaks bed is kut (veels te klein)... maar ja vanavond mag ik weer in mn eigen bedje slapen
neen spreek spreek hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik hou hier even mijn mond...
ze kwam idd net op tijd... Ik was bijna bij de oorsprong van het slakkenspoor door de boterwaag..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha ja dat zal het zijn, je was net op tijd binnen om snuit ervan te weerhouden om me te bespringen
ofwel vantevoren al duidelijk maken dat het voor 1 nacht is. of als je dat pas tijdens de nacht merkt: gewoon zeggen dat het niets gaat worden, dat je t gezellig vond maar dat het hierbij blijft.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:31 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Hoe wil jij afgepoeierd worden dan normaliter?
jij ransbak!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ze kwam idd net op tijd... Ik was bijna bij de oorsprong van het slakkenspoor door de boterwaag..
heb zijn leven gered... als kwaak het had gezien had hij idd op de vloer gelegen van de boterwaagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha ja dat zal het zijn, je was net op tijd binnen om snuit ervan te weerhouden om me te bespringen
Sletquote:
Denk dat ik dan al op de vloer lag voordat kwaak het gezien hadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb zijn leven gered... als kwaak het had gezien had hij idd op de vloer gelegen van de boterwaag
En dan durft hij wat over ons te zeggen...quote:
Zo zie ik het ook en zo zou ik het ook aanpakken. Alleen jammer dat het als ik op het punt sta om te gaan werken moet worden aangehaald.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ofwel vantevoren al duidelijk maken dat het voor 1 nacht is. of als je dat pas tijdens de nacht merkt: gewoon zeggen dat het niets gaat worden, dat je t gezellig vond maar dat het hierbij blijft.
lekker duidelijk
ja maar dan was je in een bodybag weggegaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Denk dat ik dan al op de vloer lag voordat kwaak het gezien had
Just kiddingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:30 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Dat is meteen weer het andere uiterste. Hoezo moet er meteen de hele dag worden gebeld/gesmst. Er kan toch ook 1 sms worden gestuurd en dan wachten op reactie
Je had gewoon moeten zeggen... Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:35 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook en zo zou ik het ook aanpakken. Alleen jammer dat het als ik op het punt sta om te gaan werken moet worden aangehaald.
En had ik niet volgende week weer met mijn overbuurmeisje wat kunnen gaan drinken..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar dan was je in een bodybag weggegaan
nee hoor zo agressief is kwaak niet. ik denk dat ie eerder heel hard was gaan scheldenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar dan was je in een bodybag weggegaan
Mijn exacte woorden. Antwoord was niet bevredigendquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten zeggen... Ik heb geen idee
Ga ik jullie weer lastig vallenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En had ik niet volgende week weer met mijn overbuurmeisje wat kunnen gaan drinken..
ja dat was zonde geweest..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En had ik niet volgende week weer met mijn overbuurmeisje wat kunnen gaan drinken..
wordt het weer een spontane minimeet!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat was zonde geweest..
Nouk: ja boterwaag is leuk. enige tent die ik ken in den haag maar ik vind het leuk daarkom je de volgende keer anders ook gezellig langs?
Noujah dat is toch echt het antwoord waar ook ik aan zat te denken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Mijn exacte woorden. Antwoord was niet bevredigend
dan moet je zeggen: ik denk het niet dat het verder gaat.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Mijn exacte woorden. Antwoord was niet bevredigend
jah gezellig minimeetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wordt het weer een spontane minimeet!kan ik weeeeeeeer niet jou versieren.. pfffffff
![]()
Don't know!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jah gezellig minimeet
nee maar mij versieren kon je toch al niet. misschien als ik terecht in dit topic zat wel
carola?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef KudFokker het volgende:
Wie was dat gisteren ook alweer waarbij gisteren haar verstandskies getrokken moest worden ?
Ik voel sinds gisteravond dat ding ook doorkomen
Ja, lijkt me tof! Maar Snuit wil mij niet zienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef Murmeli het volgende:
Nouk: ja boterwaag is leuk. enige tent die ik ken in den haag maar ik vind het leuk daarkom je de volgende keer anders ook gezellig langs?
Ik woon echt aan de verkeerde kant van het landquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
spontane minimeets zijn gezelligje begint met 2 en eindigt met 7 mensen in een restaurantje
Als Murm erbij is heb ik iets anders om op te kwijlen, dus dan kan het best!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me tof! Maar Snuit wil mij niet zien
Ja dat dacht ik ook, maar wist het niet zekerquote:
Het is toch leuker als je begint met 7 en eindigt met 2 in een bedjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
spontane minimeets zijn gezelligje begint met 2 en eindigt met 7 mensen in een restaurantje
snuit wil jou best zien toch? dacht ik?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het op brood doetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmz geen zin in ontbijt maken... is chips ook ontbijt?
zal ik dan naar je kijken???quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
die andere 3 waren vrienden van murm dus 4 van het topic en 3 onbekendequote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik woon echt aan de verkeerde kant van het land
Klopt!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik woon echt aan de verkeerde kant van het land
jij slet!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is toch leuker als je begint met 7 en eindigt met 2 in een bedje
Niet lullen je krijgt vnacht vast wel je kansquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is toch leuker als je begint met 7 en eindigt met 2 in een bedje
Dat maakt niet uit natuurlijk. Gaat erom dat ik nooit mee kanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
die andere 3 waren vrienden van murm dus 4 van het topic en 3 onbekende
Knuffquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit natuurlijk. Gaat erom dat ik nooit mee kan
Meestal ben ik degene die afpoeiertquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:31 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Hoe wil jij afgepoeierd worden dan normaliter?
Ik??? Ooohhh.. ik slet echt heel weinig als ik soms zo de verhalen om me heen hoor hier!! Wie hier van singles heb ik al gezien en met wie heb ik geslet?!quote:
Vast niet, maar gezellig dat het gaat worden!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Niet lullen je krijgt vnacht vast wel je kans
moeten we het weekend erna ff wat leuks in rotterdam ritselenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit natuurlijk. Gaat erom dat ik nooit mee kan
wil jij dan ook met me daten? mag best hoor!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Howl het volgende:
En dan zeggen sommigen nog dat [Singles] geen kliek is...
Ik niet.. zit op het ijsselmeer reskoe te spelen bij een zeilwedstrijd..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moeten we het weekend erna ff wat leuks in rotterdam ritselen![]()
ok wie doet mee minimeet in rotterdam weekend van de 11e? op zaterdag
wat mij betreft welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik niet.. zit op het ijsselmeer reskoe te spelen bij een zeilwedstrijd..![]()
donderdag gaat toch nog wel door?
Ik heb ook al heel wat mensjes van singles gezien en niets mee gedaan... maar blijf een sletquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik??? Ooohhh.. ik slet echt heel weinig als ik soms zo de verhalen om me heen hoor hier!! Wie hier van singles heb ik al gezien en met wie heb ik geslet?!Ben echt rete braaf!
Nee, de elfde is van onsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Werkweekeind!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wss niet als het alleen aan jou had gelegenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik??? Ooohhh.. ik slet echt heel weinig als ik soms zo de verhalen om me heen hoor hier!! Wie hier van singles heb ik al gezien en met wie heb ik geslet?!Ben echt rete braaf!
Haha, komt goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als Murm erbij is heb ik iets anders om op te kwijlen, dus dan kan het best!
Haha, magquote:
Snuit zei gisteravond nog wat anders tegen mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Murmeli het volgende:
snuit wil jou best zien toch? dacht ik?
ehh komende donderdagavond?
wat ik zei had betrekking op andere dingen, niet op het totaal niet willen zien..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
Snuit zei gisteravond nog wat anders tegen mijKomende donderdag, kan best.. Al komt woensdag mij beter uit..
Mij de donderdag... ben vrijdags vrijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, komt goed![]()
[..]
Haha, mag![]()
[..]
Snuit zei gisteravond nog wat anders tegen mijKomende donderdag, kan best.. Al komt woensdag mij beter uit..
het heeft wel alles met single zijn en sletten te maken...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Misschien een tip om het geregel buiten het topic te laten?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
het heeft wel alles met single zijn en sletten te maken...
Jij toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Howl het volgende:
En dan zeggen sommigen nog dat [Singles] geen kliek is...
Just kidding. Donderdag ook goed, schuif ik wel iets later aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat ik zei had betrekking op andere dingen, niet op het totaal niet willen zien..
woensdag is de vrije dag van Murm, dus dan kan ik niet uit het raam staren naar de overkant
ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Misschien een tip om het geregel buiten het topic te laten?
als hij dat van te voren van plan was en hier niet duidelijk in was dan is het best aso ja!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dus ik zou het niet weten, maar je brengt het alsof je het heel netjes oplost, maar eigenlijk had je r beter al niet kunnen neuken.Was netter geweest
Waar woont noukie dan eigenlijk??quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Just kidding. Donderdag ook goed, schuif ik wel iets later aan
JIj en braaf?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:57 schreef kwaakvaak het volgende:
ff zwaaien voor ik weer uitlog en ga werken als ware brave padvindertjes behoren te doen
Noukie woont in het pittoreske Kudelstaartquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Waar woont noukie dan eigenlijk??
Alwaar de immer gezellige kuddelstaartse plassen zijn, waar sjonnie en anita gezellig op de scooter komen recreeren en de mooiboy uit hangenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Noukie woont in het pittoreske Kudelstaart
ohw das maar half uurtje rijden..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Noukie woont in het pitoreske Kudelstaart
Te zien vanuit het vliegtuigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Noukie woont in het pittoreske Kudelstaart
Westeinder Plassenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:00 schreef kwaakvaak het volgende:
Alwaar de immer gezellige kuddelstaartse plassen zijn, waar sjonnie en anita gezellig op de scooter komen recreeren en de mooiboy uit hangen
Zonder file inderdaad..quote:
Vast wel, het is mij nog nooit geluktquote:
eg weL!... kijk nu wat jij doet, jij maakt dat ik moet reageren!quote:
Eg nie... jij doet alsof ijsjes een paardenlullen zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
eg weL!... kijk nu wat jij doet, jij maakt dat ik moet reageren!
(niet waar, in werkelijkheid zit ik te wachten tot 21Gb aan video materiaal zich door mijn macbook'je gefrot heeft)
werkse! ga ik nog ff in bed stinkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Murmeli het volgende:
murmeli gaat ook maar eens werken...zucht word er hier zo toch uitgemikt
he lekker ding ga jij es wat doen joh!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
eg weL!... kijk nu wat jij doet, jij maakt dat ik moet reageren!
(niet waar, in werkelijkheid zit ik te wachten tot 21Gb aan video materiaal zich door mijn macbook'je gefrot heeft)
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Eg nie... jij doet alsof ijsjes een paardenlul zijn
ja dat was vies!!! kwaak pijpt ijsjes, ranzig ventje... toch stiekum homo denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Eg nie... jij doet alsof ijsjes een paardenlullen zijn
"Daten" liever niet. Maar een biertje drinken, dat zou kunnen. Ik heb het wel erg druk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
wil jij dan ook met me daten? mag best hoor!
Ik had wel eens bijtende opmerkingen gemaakt over de R&P SC. Maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit gezegd heb dat dit géén kliek is.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh vandaar dat snuitje zo verliefd naar mij keek dus!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh vandaar dat snuitje zo verliefd naar mij keek dus!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
nee hij keek naar mij maar hij hield jou in de gaten of je niet ging slaan
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
nee hij keek naar mij maar hij hield jou in de gaten of je niet ging slaan
sinds wanneer sla ik mensen?? Ik prik hoogstens onhandig met ellebogen in ruggen tijdens het slapen enzoquote:
quote:
Ga skien!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet nu weer een date verzinnen voor zondag
Me ideetjes raken een beetje op...
Want ik wil echt iets actiefs doen
Ik zat te denken aan skydiven in zo'n windtunnelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga skien!
Ik dacht trouwens dat ik datequeen was, maar jij wordt dateking![]()
als het droog is lekker een bos of strandwandeling?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet nu weer een date verzinnen voor zondag
Me ideetjes raken een beetje op...
Want ik wil echt iets actiefs doen
dat lijkt me vetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan skydiven in zo'n windtunnel
Ik draag mijn titel graag over. Al vond ik niet dat hij bij mij hoorde in de eerste plaats maar dat kreeg ik gisteren te horen via een pmquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga skien!
Ik dacht trouwens dat ik datequeen was, maar jij wordt dateking![]()
Ik word dan wel de date prinsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik draag mijn titel graag over. Al vond ik niet dat hij bij mij hoorde in de eerste plaats maar dat kreeg ik gisteren te horen via een pm
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan moet je zeggen: ik denk het niet dat het verder gaat.
maar was het nou vantevoren al je plan dat het voor 1 keer was of toen nog niet?
Wat ze gisteren weer zat dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
Ooh Nouk, ik had je laatst toch verteld van dat meisje wie mijn nummer vroeg tijdens het uitgaan, over dat snowboarden?
Die me vervolgens niet had gesmst
Die kwam ik gisteravond tegen
Het is een oud klasgenootje van een vriend van mij.
Toen vroeg ze opeens "wie is Lars"
Dus ik steek me hand op
Zegt ze "hoe kom ik aan jouw nummer ?!"
Ik: "Uhm die had je gevraagd met je zatte kop"
Toen beloofde ze gisteren dat ze me zou smsen, maar ik geloof ik niks van
Ik vind mezelf geen datequeen hoor, maar dat vinden mensen hier geloof ik.. Ben ik even blij dat dat me geen zak interesseertquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik draag mijn titel graag over. Al vond ik niet dat hij bij mij hoorde in de eerste plaats maar dat kreeg ik gisteren te horen via een pm
Nee hoor, je mag hem hebben. Zoveel date ik niet. Sinds ik terug ben van vakantie slechts met 1 persoonquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik word dan wel de date prins
Kan jij je titel houden
Ik snap niet waarom meiden dat vragenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:40 schreef TGT2 het volgende:
Het was een avondje kroeg, na de nodige drank zijn we in bed beland. Ik mijn brein niet echt actief gebruikt dus.
Vanmorgen kwamen de vragen (voor mij) uit het niets.
Maar de sms is al verstuurd
Hey, ik vond het leuk gisteren. Ik vind je supertof en ik zou graag met je om blijven gaan zoals we dat al die tijd hebben gedaan. Ik hoop dat dit een antwoord is op jouw vraag van vanmorgen. xquote:
nee, nuchterquote:
Dan lijkt me dat ze dat ook wel gaat doen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee, nuchter
Maar die vriend van me vond mij een Duitser omdat ik weer de hele tijd met haar zat te praten
Maarja, ik ben ook 25% Duits, dus ik mag dat
25% Duitsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee, nuchter
Maar die vriend van me vond mij een Duitser omdat ik weer de hele tijd met haar zat te praten
Maarja, ik ben ook 25% Duits, dus ik mag dat
Uitstekend antwoord lijkt mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:48 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Hey, ik vond het leuk gisteren. Ik vind je supertof en ik zou graag met je om blijven gaan zoals we dat al die tijd hebben gedaan. Ik hoop dat dit een antwoord is op jouw vraag van vanmorgen. x
kan er mee doorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:48 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Hey, ik vond het leuk gisteren. Ik vind je supertof en ik zou graag met je om blijven gaan zoals we dat al die tijd hebben gedaan. Ik hoop dat dit een antwoord is op jouw vraag van vanmorgen. x
Ze heeft echt een lief koppie, is niet al te groot en heeft echt mooie bruine ogenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat ze dat ook wel gaat doen...
Kleine vrouwen vind jijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze heeft echt een lief koppie, is niet al te groot en heeft echt mooie bruine ogen
Maar ze was niet echt geïnteresseerd, zo kwam het op mij over in ieder geval
Ik deed trouwens ook geen moeite hoor
Heb een beetje over haar school gepraat, ze doet dieëtie (of hoe je dat ook schrijft)
Weinig voor de vrijdag..quote:
Inderdaad, hoe is het?quote:
Even netjes gemaakt voor jequote:
Ik vroeg dat pas na 5 wknquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom meiden dat vragen![]()
Ik vraag me ook af wat erin stond
just go with the flow is een goed mottoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik vroeg dat pas na 5 wknen we weten het nog steeds niet lol (we zijn nu bij 7 wkn daten)
Ik vind kleine mannen anders maar niksquote:
Waarom zou je er een naam aan geven als het leuk is?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik vroeg dat pas na 5 wknen we weten het nog steeds niet lol (we zijn nu bij 7 wkn daten)
dat hoor je vaker van vrouwen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind kleine mannen anders maar niks
Ik heb gisteren weer gekeken en besloten dat ik niet mee doe, wat een waardeloze tv. Maar oké, wel een beetje vermakelijk.. Tijdverdrijf vooral. Al zet ik mijn twijfels bij die meiden, ze hebben al minstens 5 weken dezelfde outfit aan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
[Fok! Take Me Out ! ] Hét inschrijftopic !
Hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
dat hoor je vaker van vrouwen!
die kijken alleen naar het uiterlijk![]()
Wist je al...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom zou je er een naam aan geven als het leuk is?![]()
Ik klink nu wel als Murm en Kwaak, haha
Achja op fok heb je al snel een labeltje..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:43 schreef Belsezar het volgende:
Nee hoor, je mag hem hebben. Zoveel date ik niet. Sinds ik terug ben van vakantie slechts met 1 persoon
Dat ik een hoop flirt is een ander verhaal hehe.
Dat scheelt, kwaak is een eend.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wist je al...
Trouwende kikkers moeten zorgen voor regen
Je weet dat er per dag zo'n 5 of meer shows zullen worden opgenomen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer gekeken en besloten dat ik niet mee doe, wat een waardeloze tv. Maar oké, wel een beetje vermakelijk.. Tijdverdrijf vooral. Al zet ik mijn twijfels bij die meiden, ze hebben al minstens 5 weken dezelfde outfit aan!![]()
Doe je dat zelf niet dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar mannen die met velen flirt vind ik ook niet echt aantrekkelijk
Haha, snap ik wel hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet dat er per dag zo'n 5 of meer shows zullen worden opgenomen?
zolang het daarbij blijft? is er toch niet echt een probleem?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Fok = RL?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
zolang het daarbij blijft? is er toch niet echt een probleem?
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heeft hij het over flirten op Fok of over flirten IRL? Volgens mij IRLquote:
Ik zat een keer bij Jensen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mensen, denken jullie nou echt dat ik zo stom ben, ik woon 10 minuten bij de tv-studios vandaan, denk dat ik wel weet hoe het werkt..quote:
Nee klopt, maar ik merk dat ik het niet echt een aantrekkelijke eigenschap vind..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:06 schreef rival het volgende:
zolang het daarbij blijft? is er toch niet echt een probleem?
Ja er komen elke week nieuwe bijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:59 schreef Strangler het volgende:
[..]
Druk.
Ik zie allemaal nieuwe namen, gaat dat hier zo snel?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
Mensen, denken jullie nou echt dat ik zo stom ben, ik woon 10 minuten bij de tv-studios vandaan, denk dat ik wel weet hoe het werkt..
Blond [check]quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mensen, denken jullie nou echt dat ik zo stom ben, ik woon 10 minuten bij de tv-studios vandaan, denk dat ik wel weet hoe het werkt..
Hehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
handig die autocorrectie in de nieuwe browser
Tja het mag wat mij betreft ook wel iets eerder magoed. Als het echt snor zit dan zijn die vragen overbodig lijkt me.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
RL heb ik echt wel wat beters te doen als flirtenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
bij beide kan je flirten en ga die discussie maar lekker met JoeY aan
`quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
RL heb ik echt wel wat beters te doen als flirten
Waarom zou ik er omheen draaien en halve signalen geven terwijl ik het gewoon kan zeggen als ik iemand leuk vind?quote:
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het verdacht vindt, krijg je uitleg he
Wij zijn zo behulpzaam
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik er omheen draaien en halve signalen geven terwijl ik het gewoon kan zeggen als ik iemand leuk vind?
quote:Flirten is luchtig: speels, zonder verwachtingen, eisen of ernstige bijbedoelingen.
Preciesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:10 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Tja het mag wat mij betreft ook wel iets eerder magoed. Als het echt snor zit dan zijn die vragen overbodig lijkt me.
Succes!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Off to work! dat gaat een lang dagje worden nog..
We dwingen je niet te flirten hoorquote:
Ga jij maar eens naar het mooie Twente zonder mij gedag te zeggenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Off to work! dat gaat een lang dagje worden nog..
inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:19 schreef Nouk84 het volgende:
Daarbij is flirten met iemand die je leuk vindt gewoon spannend. Het zou erg saai worden als je binnen 5 min verteld hebt dat je iemand leuk vindt, en binnen een week besloten dat je gaat trouwen
OK. Ik ben er maar heel weinig, dus ik ben en blijf ook nieuw in zekere zin.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja er komen elke week nieuwe bij
Maakt het wel leuk al is het soms zo dat er minder leuke mensen bijkomen natuurlijk maar dat hou je toch niet tegen. En het voordeel is dat er moeilijker kliekjes zijn te vormen
Ach, labeltjes kan ik niet mee zitten. De mensen waar ik om geef weten wel beterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja op fok heb je al snel een labeltje..
Welkom nieuwelingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef Strangler het volgende:
[..]
OK. Ik ben er maar heel weinig, dus ik ben en blijf ook nieuw in zekere zin.
Je kunt best vragen hoe iemand de toekomst ziet, maar niet samenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
inderdaad.
van die mensen die na 1 date al willen weten wat je wilt en hoe je denkt dat de toekomst er uit gaat zien zijn niet leuk!
Flirten is gewoon leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:19 schreef Nouk84 het volgende:
Daarbij is flirten met iemand die je leuk vindt gewoon spannend. Het zou erg saai worden als je binnen 5 min verteld hebt dat je iemand leuk vindt, en binnen een week besloten dat je gaat trouwen
Guillotinequote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooi![]()
De guilotine komt er nog net niet bij te pas!
second thatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Flirten is gewoon leukIk zou me kapot vervelen als ik de instelling had van Sedan. Ik zit op een kantoor met voornamelijk vrouwen. Ik heb meestal de grootste lol
Ja jij snapt het welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt best vragen hoe iemand de toekomst ziet, maar niet samen
Tss, tssquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
GuillotineMaar als je niet snel een date scoort, dan wel natuurlijk
Dat is heel wat anders en dat zou ik niet onder flirten zetten/noemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Flirten is gewoon leukIk zou me kapot vervelen als ik de instelling had van Sedan. Ik zit op een kantoor met voornamelijk vrouwen. Ik heb meestal de grootste lol
quote:
Alles is wel erg veel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Welkom nieuweling
Maar dan willen we natuurlijk ook alles van je weten!
Nou oke, dan mag je je pincode achterwege latenquote:
De een werkt, de ander flirt met behoud van loon.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders en dat zou ik niet onder flirten zetten/noemen.
Is dat geen flirten?quote:
quote:
Hey! Hoe is het nu met je?quote:
En dan zijn er nog mensen die urenlang Fok!en met behoud van loon.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De een werkt, de ander flirt met behoud van loon.
Hèquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
jaa gaat wel wat beterme rug alleen nog steeds een puinzooi
ja slechte ervaringenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik krijg dan ook echt de kriebels bij het idee weer een relatie te beginnen, maar dat is een ander verhaal
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:46 schreef Howl het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die urenlang Fok!en met behoud van loon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |