just go with the flow is een goed mottoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik vroeg dat pas na 5 wknen we weten het nog steeds niet lol (we zijn nu bij 7 wkn daten)
Ik vind kleine mannen anders maar niksquote:
Waarom zou je er een naam aan geven als het leuk is?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik vroeg dat pas na 5 wknen we weten het nog steeds niet lol (we zijn nu bij 7 wkn daten)
dat hoor je vaker van vrouwen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind kleine mannen anders maar niks
Ik heb gisteren weer gekeken en besloten dat ik niet mee doe, wat een waardeloze tv. Maar oké, wel een beetje vermakelijk.. Tijdverdrijf vooral. Al zet ik mijn twijfels bij die meiden, ze hebben al minstens 5 weken dezelfde outfit aan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:01 schreef KudFokker het volgende:
[Fok! Take Me Out ! ] Hét inschrijftopic !
Hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
dat hoor je vaker van vrouwen!
die kijken alleen naar het uiterlijk![]()
Wist je al...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom zou je er een naam aan geven als het leuk is?![]()
Ik klink nu wel als Murm en Kwaak, haha
Achja op fok heb je al snel een labeltje..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:43 schreef Belsezar het volgende:
Nee hoor, je mag hem hebben. Zoveel date ik niet. Sinds ik terug ben van vakantie slechts met 1 persoon
Dat ik een hoop flirt is een ander verhaal hehe.
Dat scheelt, kwaak is een eend.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wist je al...
Trouwende kikkers moeten zorgen voor regen
Je weet dat er per dag zo'n 5 of meer shows zullen worden opgenomen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer gekeken en besloten dat ik niet mee doe, wat een waardeloze tv. Maar oké, wel een beetje vermakelijk.. Tijdverdrijf vooral. Al zet ik mijn twijfels bij die meiden, ze hebben al minstens 5 weken dezelfde outfit aan!![]()
Doe je dat zelf niet dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar mannen die met velen flirt vind ik ook niet echt aantrekkelijk
Haha, snap ik wel hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet dat er per dag zo'n 5 of meer shows zullen worden opgenomen?
zolang het daarbij blijft? is er toch niet echt een probleem?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar mannen die met velen flirt vind ik ook niet echt aantrekkelijk
Fok = RL?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
zolang het daarbij blijft? is er toch niet echt een probleem?
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heeft hij het over flirten op Fok of over flirten IRL? Volgens mij IRLquote:
Ik zat een keer bij Jensen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mensen, denken jullie nou echt dat ik zo stom ben, ik woon 10 minuten bij de tv-studios vandaan, denk dat ik wel weet hoe het werkt..quote:
Nee klopt, maar ik merk dat ik het niet echt een aantrekkelijke eigenschap vind..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:06 schreef rival het volgende:
zolang het daarbij blijft? is er toch niet echt een probleem?
Ja er komen elke week nieuwe bijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:59 schreef Strangler het volgende:
[..]
Druk.
Ik zie allemaal nieuwe namen, gaat dat hier zo snel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |