ja dat was zonde geweest..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En had ik niet volgende week weer met mijn overbuurmeisje wat kunnen gaan drinken..
wordt het weer een spontane minimeet!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat was zonde geweest..
Nouk: ja boterwaag is leuk. enige tent die ik ken in den haag maar ik vind het leuk daarkom je de volgende keer anders ook gezellig langs?
Noujah dat is toch echt het antwoord waar ook ik aan zat te denken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Mijn exacte woorden. Antwoord was niet bevredigend
dan moet je zeggen: ik denk het niet dat het verder gaat.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Mijn exacte woorden. Antwoord was niet bevredigend
jah gezellig minimeetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wordt het weer een spontane minimeet!kan ik weeeeeeeer niet jou versieren.. pfffffff
![]()
Don't know!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jah gezellig minimeet
nee maar mij versieren kon je toch al niet. misschien als ik terecht in dit topic zat wel
carola?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef KudFokker het volgende:
Wie was dat gisteren ook alweer waarbij gisteren haar verstandskies getrokken moest worden ?
Ik voel sinds gisteravond dat ding ook doorkomen
Ja, lijkt me tof! Maar Snuit wil mij niet zienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef Murmeli het volgende:
Nouk: ja boterwaag is leuk. enige tent die ik ken in den haag maar ik vind het leuk daarkom je de volgende keer anders ook gezellig langs?
Ik woon echt aan de verkeerde kant van het landquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
spontane minimeets zijn gezelligje begint met 2 en eindigt met 7 mensen in een restaurantje
Als Murm erbij is heb ik iets anders om op te kwijlen, dus dan kan het best!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me tof! Maar Snuit wil mij niet zien
Ja dat dacht ik ook, maar wist het niet zekerquote:
Het is toch leuker als je begint met 7 en eindigt met 2 in een bedjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
spontane minimeets zijn gezelligje begint met 2 en eindigt met 7 mensen in een restaurantje
snuit wil jou best zien toch? dacht ik?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het op brood doetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmz geen zin in ontbijt maken... is chips ook ontbijt?
zal ik dan naar je kijken???quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
die andere 3 waren vrienden van murm dus 4 van het topic en 3 onbekendequote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik woon echt aan de verkeerde kant van het land
Klopt!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik woon echt aan de verkeerde kant van het land
jij slet!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is toch leuker als je begint met 7 en eindigt met 2 in een bedje
Niet lullen je krijgt vnacht vast wel je kansquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is toch leuker als je begint met 7 en eindigt met 2 in een bedje
Dat maakt niet uit natuurlijk. Gaat erom dat ik nooit mee kanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
die andere 3 waren vrienden van murm dus 4 van het topic en 3 onbekende
Knuffquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit natuurlijk. Gaat erom dat ik nooit mee kan
Meestal ben ik degene die afpoeiertquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:31 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Hoe wil jij afgepoeierd worden dan normaliter?
Ik??? Ooohhh.. ik slet echt heel weinig als ik soms zo de verhalen om me heen hoor hier!! Wie hier van singles heb ik al gezien en met wie heb ik geslet?!quote:
Vast niet, maar gezellig dat het gaat worden!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Niet lullen je krijgt vnacht vast wel je kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |