En mij niet eens!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik had je nog wel zo lief welterusten gewenst
Dat is meteen weer het andere uiterste. Hoezo moet er meteen de hele dag worden gebeld/gesmst. Er kan toch ook 1 sms worden gestuurd en dan wachten op reactiequote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Had je het beter gevonden als ze je de hele dag gebeld/gesmst had?
dat was vast niet voor mij maar voor murmquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zag je de tafel niet scheef staan?! hoorde je dat kloppen niet?!
ja daar lag het ook niet aan, maar ik kan gewoon alleen goed slapen in een goed bedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik had je nog wel zo lief welterusten gewenst
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat was vast niet voor mij maar voor murm
hahaha ja dat zal het zijn, je was net op tijd binnen om snuit ervan te weerhouden om me te bespringenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat was vast niet voor mij maar voor murm
want de mijne is al bezetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja daar lag het ook niet aan, maar ik kan gewoon alleen goed slapen in een goed bedkwaaks bed is kut (veels te klein)... maar ja vanavond mag ik weer in mn eigen bedje slapen
neen spreek spreek hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik hou hier even mijn mond...
ze kwam idd net op tijd... Ik was bijna bij de oorsprong van het slakkenspoor door de boterwaag..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha ja dat zal het zijn, je was net op tijd binnen om snuit ervan te weerhouden om me te bespringen
ofwel vantevoren al duidelijk maken dat het voor 1 nacht is. of als je dat pas tijdens de nacht merkt: gewoon zeggen dat het niets gaat worden, dat je t gezellig vond maar dat het hierbij blijft.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:31 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Hoe wil jij afgepoeierd worden dan normaliter?
jij ransbak!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ze kwam idd net op tijd... Ik was bijna bij de oorsprong van het slakkenspoor door de boterwaag..
heb zijn leven gered... als kwaak het had gezien had hij idd op de vloer gelegen van de boterwaagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha ja dat zal het zijn, je was net op tijd binnen om snuit ervan te weerhouden om me te bespringen
Sletquote:
Denk dat ik dan al op de vloer lag voordat kwaak het gezien hadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb zijn leven gered... als kwaak het had gezien had hij idd op de vloer gelegen van de boterwaag
En dan durft hij wat over ons te zeggen...quote:
Zo zie ik het ook en zo zou ik het ook aanpakken. Alleen jammer dat het als ik op het punt sta om te gaan werken moet worden aangehaald.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ofwel vantevoren al duidelijk maken dat het voor 1 nacht is. of als je dat pas tijdens de nacht merkt: gewoon zeggen dat het niets gaat worden, dat je t gezellig vond maar dat het hierbij blijft.
lekker duidelijk
ja maar dan was je in een bodybag weggegaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Denk dat ik dan al op de vloer lag voordat kwaak het gezien had
Just kiddingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:30 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Dat is meteen weer het andere uiterste. Hoezo moet er meteen de hele dag worden gebeld/gesmst. Er kan toch ook 1 sms worden gestuurd en dan wachten op reactie
Je had gewoon moeten zeggen... Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:35 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook en zo zou ik het ook aanpakken. Alleen jammer dat het als ik op het punt sta om te gaan werken moet worden aangehaald.
En had ik niet volgende week weer met mijn overbuurmeisje wat kunnen gaan drinken..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar dan was je in een bodybag weggegaan
nee hoor zo agressief is kwaak niet. ik denk dat ie eerder heel hard was gaan scheldenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar dan was je in een bodybag weggegaan
Mijn exacte woorden. Antwoord was niet bevredigendquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten zeggen... Ik heb geen idee
Ga ik jullie weer lastig vallenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En had ik niet volgende week weer met mijn overbuurmeisje wat kunnen gaan drinken..
ja dat was zonde geweest..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En had ik niet volgende week weer met mijn overbuurmeisje wat kunnen gaan drinken..
wordt het weer een spontane minimeet!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat was zonde geweest..
Nouk: ja boterwaag is leuk. enige tent die ik ken in den haag maar ik vind het leuk daarkom je de volgende keer anders ook gezellig langs?
Noujah dat is toch echt het antwoord waar ook ik aan zat te denken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Mijn exacte woorden. Antwoord was niet bevredigend
dan moet je zeggen: ik denk het niet dat het verder gaat.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Mijn exacte woorden. Antwoord was niet bevredigend
jah gezellig minimeetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wordt het weer een spontane minimeet!kan ik weeeeeeeer niet jou versieren.. pfffffff
![]()
Don't know!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jah gezellig minimeet
nee maar mij versieren kon je toch al niet. misschien als ik terecht in dit topic zat wel
carola?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef KudFokker het volgende:
Wie was dat gisteren ook alweer waarbij gisteren haar verstandskies getrokken moest worden ?
Ik voel sinds gisteravond dat ding ook doorkomen
Ja, lijkt me tof! Maar Snuit wil mij niet zienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef Murmeli het volgende:
Nouk: ja boterwaag is leuk. enige tent die ik ken in den haag maar ik vind het leuk daarkom je de volgende keer anders ook gezellig langs?
Ik woon echt aan de verkeerde kant van het landquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
spontane minimeets zijn gezelligje begint met 2 en eindigt met 7 mensen in een restaurantje
Als Murm erbij is heb ik iets anders om op te kwijlen, dus dan kan het best!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me tof! Maar Snuit wil mij niet zien
Ja dat dacht ik ook, maar wist het niet zekerquote:
Het is toch leuker als je begint met 7 en eindigt met 2 in een bedjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
spontane minimeets zijn gezelligje begint met 2 en eindigt met 7 mensen in een restaurantje
snuit wil jou best zien toch? dacht ik?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het op brood doetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmz geen zin in ontbijt maken... is chips ook ontbijt?
zal ik dan naar je kijken???quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
die andere 3 waren vrienden van murm dus 4 van het topic en 3 onbekendequote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik woon echt aan de verkeerde kant van het land
Klopt!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik woon echt aan de verkeerde kant van het land
jij slet!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is toch leuker als je begint met 7 en eindigt met 2 in een bedje
Niet lullen je krijgt vnacht vast wel je kansquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is toch leuker als je begint met 7 en eindigt met 2 in een bedje
Dat maakt niet uit natuurlijk. Gaat erom dat ik nooit mee kanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
die andere 3 waren vrienden van murm dus 4 van het topic en 3 onbekende
Knuffquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit natuurlijk. Gaat erom dat ik nooit mee kan
Meestal ben ik degene die afpoeiertquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:31 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Hoe wil jij afgepoeierd worden dan normaliter?
Ik??? Ooohhh.. ik slet echt heel weinig als ik soms zo de verhalen om me heen hoor hier!! Wie hier van singles heb ik al gezien en met wie heb ik geslet?!quote:
Vast niet, maar gezellig dat het gaat worden!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Niet lullen je krijgt vnacht vast wel je kans
moeten we het weekend erna ff wat leuks in rotterdam ritselenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit natuurlijk. Gaat erom dat ik nooit mee kan
wil jij dan ook met me daten? mag best hoor!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Howl het volgende:
En dan zeggen sommigen nog dat [Singles] geen kliek is...
Ik niet.. zit op het ijsselmeer reskoe te spelen bij een zeilwedstrijd..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moeten we het weekend erna ff wat leuks in rotterdam ritselen![]()
ok wie doet mee minimeet in rotterdam weekend van de 11e? op zaterdag
wat mij betreft welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik niet.. zit op het ijsselmeer reskoe te spelen bij een zeilwedstrijd..![]()
donderdag gaat toch nog wel door?
Ik heb ook al heel wat mensjes van singles gezien en niets mee gedaan... maar blijf een sletquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik??? Ooohhh.. ik slet echt heel weinig als ik soms zo de verhalen om me heen hoor hier!! Wie hier van singles heb ik al gezien en met wie heb ik geslet?!Ben echt rete braaf!
Nee, de elfde is van onsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Werkweekeind!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wss niet als het alleen aan jou had gelegenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik??? Ooohhh.. ik slet echt heel weinig als ik soms zo de verhalen om me heen hoor hier!! Wie hier van singles heb ik al gezien en met wie heb ik geslet?!Ben echt rete braaf!
Haha, komt goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als Murm erbij is heb ik iets anders om op te kwijlen, dus dan kan het best!
Haha, magquote:
Snuit zei gisteravond nog wat anders tegen mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef Murmeli het volgende:
snuit wil jou best zien toch? dacht ik?
ehh komende donderdagavond?
wat ik zei had betrekking op andere dingen, niet op het totaal niet willen zien..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
Snuit zei gisteravond nog wat anders tegen mijKomende donderdag, kan best.. Al komt woensdag mij beter uit..
Mij de donderdag... ben vrijdags vrijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, komt goed![]()
[..]
Haha, mag![]()
[..]
Snuit zei gisteravond nog wat anders tegen mijKomende donderdag, kan best.. Al komt woensdag mij beter uit..
het heeft wel alles met single zijn en sletten te maken...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Misschien een tip om het geregel buiten het topic te laten?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
het heeft wel alles met single zijn en sletten te maken...
Jij toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Howl het volgende:
En dan zeggen sommigen nog dat [Singles] geen kliek is...
Just kidding. Donderdag ook goed, schuif ik wel iets later aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat ik zei had betrekking op andere dingen, niet op het totaal niet willen zien..
woensdag is de vrije dag van Murm, dus dan kan ik niet uit het raam staren naar de overkant
ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Misschien een tip om het geregel buiten het topic te laten?
als hij dat van te voren van plan was en hier niet duidelijk in was dan is het best aso ja!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dus ik zou het niet weten, maar je brengt het alsof je het heel netjes oplost, maar eigenlijk had je r beter al niet kunnen neuken.Was netter geweest
Waar woont noukie dan eigenlijk??quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Just kidding. Donderdag ook goed, schuif ik wel iets later aan
JIj en braaf?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:57 schreef kwaakvaak het volgende:
ff zwaaien voor ik weer uitlog en ga werken als ware brave padvindertjes behoren te doen
Noukie woont in het pittoreske Kudelstaartquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Waar woont noukie dan eigenlijk??
Alwaar de immer gezellige kuddelstaartse plassen zijn, waar sjonnie en anita gezellig op de scooter komen recreeren en de mooiboy uit hangenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Noukie woont in het pittoreske Kudelstaart
ohw das maar half uurtje rijden..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Noukie woont in het pitoreske Kudelstaart
Te zien vanuit het vliegtuigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Noukie woont in het pittoreske Kudelstaart
Westeinder Plassenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:00 schreef kwaakvaak het volgende:
Alwaar de immer gezellige kuddelstaartse plassen zijn, waar sjonnie en anita gezellig op de scooter komen recreeren en de mooiboy uit hangen
Zonder file inderdaad..quote:
Vast wel, het is mij nog nooit geluktquote:
eg weL!... kijk nu wat jij doet, jij maakt dat ik moet reageren!quote:
Eg nie... jij doet alsof ijsjes een paardenlullen zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
eg weL!... kijk nu wat jij doet, jij maakt dat ik moet reageren!
(niet waar, in werkelijkheid zit ik te wachten tot 21Gb aan video materiaal zich door mijn macbook'je gefrot heeft)
werkse! ga ik nog ff in bed stinkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Murmeli het volgende:
murmeli gaat ook maar eens werken...zucht word er hier zo toch uitgemikt
he lekker ding ga jij es wat doen joh!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
eg weL!... kijk nu wat jij doet, jij maakt dat ik moet reageren!
(niet waar, in werkelijkheid zit ik te wachten tot 21Gb aan video materiaal zich door mijn macbook'je gefrot heeft)
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Eg nie... jij doet alsof ijsjes een paardenlul zijn
ja dat was vies!!! kwaak pijpt ijsjes, ranzig ventje... toch stiekum homo denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Eg nie... jij doet alsof ijsjes een paardenlullen zijn
"Daten" liever niet. Maar een biertje drinken, dat zou kunnen. Ik heb het wel erg druk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
wil jij dan ook met me daten? mag best hoor!
Ik had wel eens bijtende opmerkingen gemaakt over de R&P SC. Maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit gezegd heb dat dit géén kliek is.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh vandaar dat snuitje zo verliefd naar mij keek dus!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh vandaar dat snuitje zo verliefd naar mij keek dus!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
nee hij keek naar mij maar hij hield jou in de gaten of je niet ging slaan
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
nee hij keek naar mij maar hij hield jou in de gaten of je niet ging slaan
sinds wanneer sla ik mensen?? Ik prik hoogstens onhandig met ellebogen in ruggen tijdens het slapen enzoquote:
quote:
Ga skien!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet nu weer een date verzinnen voor zondag
Me ideetjes raken een beetje op...
Want ik wil echt iets actiefs doen
Ik zat te denken aan skydiven in zo'n windtunnelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga skien!
Ik dacht trouwens dat ik datequeen was, maar jij wordt dateking![]()
als het droog is lekker een bos of strandwandeling?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet nu weer een date verzinnen voor zondag
Me ideetjes raken een beetje op...
Want ik wil echt iets actiefs doen
dat lijkt me vetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan skydiven in zo'n windtunnel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |