Ik draag mijn titel graag over. Al vond ik niet dat hij bij mij hoorde in de eerste plaats maar dat kreeg ik gisteren te horen via een pmquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga skien!
Ik dacht trouwens dat ik datequeen was, maar jij wordt dateking![]()
Ik word dan wel de date prinsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik draag mijn titel graag over. Al vond ik niet dat hij bij mij hoorde in de eerste plaats maar dat kreeg ik gisteren te horen via een pm
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan moet je zeggen: ik denk het niet dat het verder gaat.
maar was het nou vantevoren al je plan dat het voor 1 keer was of toen nog niet?
Wat ze gisteren weer zat dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
Ooh Nouk, ik had je laatst toch verteld van dat meisje wie mijn nummer vroeg tijdens het uitgaan, over dat snowboarden?
Die me vervolgens niet had gesmst
Die kwam ik gisteravond tegen
Het is een oud klasgenootje van een vriend van mij.
Toen vroeg ze opeens "wie is Lars"
Dus ik steek me hand op
Zegt ze "hoe kom ik aan jouw nummer ?!"
Ik: "Uhm die had je gevraagd met je zatte kop"
Toen beloofde ze gisteren dat ze me zou smsen, maar ik geloof ik niks van
Ik vind mezelf geen datequeen hoor, maar dat vinden mensen hier geloof ik.. Ben ik even blij dat dat me geen zak interesseertquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik draag mijn titel graag over. Al vond ik niet dat hij bij mij hoorde in de eerste plaats maar dat kreeg ik gisteren te horen via een pm
Nee hoor, je mag hem hebben. Zoveel date ik niet. Sinds ik terug ben van vakantie slechts met 1 persoonquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik word dan wel de date prins
Kan jij je titel houden
Ik snap niet waarom meiden dat vragenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:40 schreef TGT2 het volgende:
Het was een avondje kroeg, na de nodige drank zijn we in bed beland. Ik mijn brein niet echt actief gebruikt dus.
Vanmorgen kwamen de vragen (voor mij) uit het niets.
Maar de sms is al verstuurd
Hey, ik vond het leuk gisteren. Ik vind je supertof en ik zou graag met je om blijven gaan zoals we dat al die tijd hebben gedaan. Ik hoop dat dit een antwoord is op jouw vraag van vanmorgen. xquote:
nee, nuchterquote:
Dan lijkt me dat ze dat ook wel gaat doen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee, nuchter
Maar die vriend van me vond mij een Duitser omdat ik weer de hele tijd met haar zat te praten
Maarja, ik ben ook 25% Duits, dus ik mag dat
25% Duitsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee, nuchter
Maar die vriend van me vond mij een Duitser omdat ik weer de hele tijd met haar zat te praten
Maarja, ik ben ook 25% Duits, dus ik mag dat
Uitstekend antwoord lijkt mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:48 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Hey, ik vond het leuk gisteren. Ik vind je supertof en ik zou graag met je om blijven gaan zoals we dat al die tijd hebben gedaan. Ik hoop dat dit een antwoord is op jouw vraag van vanmorgen. x
kan er mee doorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:48 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Hey, ik vond het leuk gisteren. Ik vind je supertof en ik zou graag met je om blijven gaan zoals we dat al die tijd hebben gedaan. Ik hoop dat dit een antwoord is op jouw vraag van vanmorgen. x
Ze heeft echt een lief koppie, is niet al te groot en heeft echt mooie bruine ogenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat ze dat ook wel gaat doen...
Kleine vrouwen vind jijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze heeft echt een lief koppie, is niet al te groot en heeft echt mooie bruine ogen
Maar ze was niet echt geïnteresseerd, zo kwam het op mij over in ieder geval
Ik deed trouwens ook geen moeite hoor
Heb een beetje over haar school gepraat, ze doet dieëtie (of hoe je dat ook schrijft)
Weinig voor de vrijdag..quote:
Inderdaad, hoe is het?quote:
Even netjes gemaakt voor jequote:
Ik vroeg dat pas na 5 wknquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom meiden dat vragen![]()
Ik vraag me ook af wat erin stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |