ohw das maar half uurtje rijden..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Noukie woont in het pitoreske Kudelstaart
Te zien vanuit het vliegtuigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Noukie woont in het pittoreske Kudelstaart
Westeinder Plassenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:00 schreef kwaakvaak het volgende:
Alwaar de immer gezellige kuddelstaartse plassen zijn, waar sjonnie en anita gezellig op de scooter komen recreeren en de mooiboy uit hangen
Zonder file inderdaad..quote:
Vast wel, het is mij nog nooit geluktquote:
eg weL!... kijk nu wat jij doet, jij maakt dat ik moet reageren!quote:
Eg nie... jij doet alsof ijsjes een paardenlullen zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
eg weL!... kijk nu wat jij doet, jij maakt dat ik moet reageren!
(niet waar, in werkelijkheid zit ik te wachten tot 21Gb aan video materiaal zich door mijn macbook'je gefrot heeft)
werkse! ga ik nog ff in bed stinkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Murmeli het volgende:
murmeli gaat ook maar eens werken...zucht word er hier zo toch uitgemikt
he lekker ding ga jij es wat doen joh!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
eg weL!... kijk nu wat jij doet, jij maakt dat ik moet reageren!
(niet waar, in werkelijkheid zit ik te wachten tot 21Gb aan video materiaal zich door mijn macbook'je gefrot heeft)
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Eg nie... jij doet alsof ijsjes een paardenlul zijn
ja dat was vies!!! kwaak pijpt ijsjes, ranzig ventje... toch stiekum homo denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Eg nie... jij doet alsof ijsjes een paardenlullen zijn
"Daten" liever niet. Maar een biertje drinken, dat zou kunnen. Ik heb het wel erg druk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
wil jij dan ook met me daten? mag best hoor!
Ik had wel eens bijtende opmerkingen gemaakt over de R&P SC. Maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit gezegd heb dat dit géén kliek is.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh vandaar dat snuitje zo verliefd naar mij keek dus!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh vandaar dat snuitje zo verliefd naar mij keek dus!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
nee hij keek naar mij maar hij hield jou in de gaten of je niet ging slaan
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
nee hij keek naar mij maar hij hield jou in de gaten of je niet ging slaan
sinds wanneer sla ik mensen?? Ik prik hoogstens onhandig met ellebogen in ruggen tijdens het slapen enzoquote:
quote:
Ga skien!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet nu weer een date verzinnen voor zondag
Me ideetjes raken een beetje op...
Want ik wil echt iets actiefs doen
Ik zat te denken aan skydiven in zo'n windtunnelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga skien!
Ik dacht trouwens dat ik datequeen was, maar jij wordt dateking![]()
als het droog is lekker een bos of strandwandeling?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet nu weer een date verzinnen voor zondag
Me ideetjes raken een beetje op...
Want ik wil echt iets actiefs doen
dat lijkt me vetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan skydiven in zo'n windtunnel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |