quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
Mensen, denken jullie nou echt dat ik zo stom ben, ik woon 10 minuten bij de tv-studios vandaan, denk dat ik wel weet hoe het werkt..
Blond [check]quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mensen, denken jullie nou echt dat ik zo stom ben, ik woon 10 minuten bij de tv-studios vandaan, denk dat ik wel weet hoe het werkt..
Hehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
handig die autocorrectie in de nieuwe browser
Tja het mag wat mij betreft ook wel iets eerder magoed. Als het echt snor zit dan zijn die vragen overbodig lijkt me.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik vroeg dat pas na 5 wknen we weten het nog steeds niet lol (we zijn nu bij 7 wkn daten)
RL heb ik echt wel wat beters te doen als flirtenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
bij beide kan je flirten en ga die discussie maar lekker met JoeY aan
`quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
RL heb ik echt wel wat beters te doen als flirten
Waarom zou ik er omheen draaien en halve signalen geven terwijl ik het gewoon kan zeggen als ik iemand leuk vind?quote:
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het verdacht vindt, krijg je uitleg he
Wij zijn zo behulpzaam
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik er omheen draaien en halve signalen geven terwijl ik het gewoon kan zeggen als ik iemand leuk vind?
quote:Flirten is luchtig: speels, zonder verwachtingen, eisen of ernstige bijbedoelingen.
Preciesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:10 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Tja het mag wat mij betreft ook wel iets eerder magoed. Als het echt snor zit dan zijn die vragen overbodig lijkt me.
Succes!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Off to work! dat gaat een lang dagje worden nog..
We dwingen je niet te flirten hoorquote:
Ga jij maar eens naar het mooie Twente zonder mij gedag te zeggenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Off to work! dat gaat een lang dagje worden nog..
inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:19 schreef Nouk84 het volgende:
Daarbij is flirten met iemand die je leuk vindt gewoon spannend. Het zou erg saai worden als je binnen 5 min verteld hebt dat je iemand leuk vindt, en binnen een week besloten dat je gaat trouwen
OK. Ik ben er maar heel weinig, dus ik ben en blijf ook nieuw in zekere zin.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja er komen elke week nieuwe bij
Maakt het wel leuk al is het soms zo dat er minder leuke mensen bijkomen natuurlijk maar dat hou je toch niet tegen. En het voordeel is dat er moeilijker kliekjes zijn te vormen
Ach, labeltjes kan ik niet mee zitten. De mensen waar ik om geef weten wel beterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja op fok heb je al snel een labeltje..
Maar mannen die met velen flirt vind ik ook niet echt aantrekkelijk
Welkom nieuwelingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef Strangler het volgende:
[..]
OK. Ik ben er maar heel weinig, dus ik ben en blijf ook nieuw in zekere zin.
Je kunt best vragen hoe iemand de toekomst ziet, maar niet samenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
inderdaad.
van die mensen die na 1 date al willen weten wat je wilt en hoe je denkt dat de toekomst er uit gaat zien zijn niet leuk!
Flirten is gewoon leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:19 schreef Nouk84 het volgende:
Daarbij is flirten met iemand die je leuk vindt gewoon spannend. Het zou erg saai worden als je binnen 5 min verteld hebt dat je iemand leuk vindt, en binnen een week besloten dat je gaat trouwen
Guillotinequote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooi![]()
De guilotine komt er nog net niet bij te pas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |