idd, vuile vieze homoquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:37 schreef Hondenfluitje het volgende:
Geslacht: Man
Verklaart een hoop.
vieze gaylordquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:36 schreef Cahir het volgende:
Beetje helemaal over de rooie gaan omdat ik met mijn vriendje in bed leg. Ik zou 'mogelijk seks kunnen hebben', nou ze moest eens weten
klacht: ouders die doen alsof ze vroeger nooit wild waren
Huub Hangop – Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkantquote:
ieuhwwquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:37 schreef Hondenfluitje het volgende:
Geslacht: Man
Verklaart een hoop.
Daar hoef je geen homo voor te zijn.quote:
Ok...een ruggetuffer dan, darmtoerist, bruinwerker?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Daar hoef je geen homo voor te zijn.
En dat arme moedertje maar denken dattie aan de diarree is geraakt van de hachee (en zich maar afvragen waar die yoghurt dan vandaan kwam, want hij had helemaal geen toetje op)quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:54 schreef Koploperkopper het volgende:
En je moeder je bed weer laten verschonen he, smeerlap.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat arme moedertje maar denken dattie aan de diarree is geraakt van de hachee (en zich maar afvragen waar die yoghurt dan vandaan kwam, want hij had helemaal geen toetje op)
AAAAAARGHH gadverdammequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat arme moedertje maar denken dattie aan de diarree is geraakt van de hachee (en zich maar afvragen waar die yoghurt dan vandaan kwam, want hij had helemaal geen toetje op)
Oh, nah, dan is er van dat kindjes ploepen voor je 15e iig geen sprakequote:
Ja gadver, die drol een beetje terug duwen enzoquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef Synthesist het volgende:
Dat je liever omgaat met mannen, met ze samen woont enzo kan ik begrijpen
maar seks
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:07 schreef Juicyhil het volgende:
Hihi, hoef ik me niet meer alleen te voelen.
Jij ook he.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:09 schreef KirkLazarus het volgende:
Baaaaaaaaaaaaah meerdere homo's op Internet!!
Wijsgeer de_ananas had het al lang van te voren voorspeld.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:07 schreef Juicyhil het volgende:
Hihi, hoef ik me niet meer alleen te voelen.
Ja en hij staat niet eens helemaal alleenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:10 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Jammer dat TS zich er niet meer in mengt, de laffe nicht!
Kasthomo-alertquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:10 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Jammer dat TS zich er niet meer in mengt, de laffe nicht!
+1quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:20 schreef Lord_Cardigan het volgende:
is ts echt een man?
zo ja: GADVERDAMME!!! IK ZEG GADVER, GADVERDAMME!!!!!!111!!!
wat goor
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Must... save... the... Internet... from... fags...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:50 schreef Pek het volgende:
[..]
Ok...een ruggetuffer dan, darmtoerist, bruinwerker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do you think you will walk away untested?
iewquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Must... save... the... Internet... from... fags...
[ afbeelding ]
Homofiel 3 is ook gevonden!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
iew![]()
Moet je die ogen zien, helemaal paars achter d'r oogleden
En die wenkbrowsersnet als bij een stripfiguur
Verder heeft ze hangtieten met enorme schoteltepels
Ik homofiel omdat ik niet elk willekeurig middelmatig wijf wil batsen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Homofiel 3 is ook gevonden!
McCarthy, waar ben je?
Wat!?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
iew![]()
Geef toe dat je gewoon een beetje wilde rellen en dat wijf ruimschoots zou doen. Anders blijft dat watermerk op jouw username. En dat wil ik ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik homofiel omdat ik niet elk willekeurig middelmatig wijf wil batsen?
quote:
Sorry, ik zou haar serieus niet willen doen, dan liever haar dochters.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geef toe dat je gewoon een beetje wilde rellen en dat wijf ruimschoots zou doen. Anders blijft dat watermerk op jouw username. En dat wil ik ook niet.
Wat heeft die middelste een vieze bek zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Sorry, ik zou haar serieus niet willen doen, dan liever haar dochters.![]()
[ afbeelding ]
Die zijn alledrie lelijker, maar ik zou ze nog doen. Come on, je bent een man of niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Sorry, ik zou haar serieus niet willen doen, dan liever haar dochters.op de cellulitisreet van no.3 na dan.
[ afbeelding ]
Maar wel kneiterlekkere tieten, kan helaas de rest van de fotoshoot niet meer vindenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat heeft die middelste een vieze bek zeg.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
iew![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
Ze hebben alledrie betere tieten, daar gaat het om.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die zijn alledrie lelijker, maar ik zou ze nog doen. Come on, je bent een man of niet.Vrouwen mogen hoge grenzen hebben, maar mannen hebben grensverlagende hormonen en moeten daar trots op zijn. En sowieso is dat ene model van niet bepalend in de buurt van een grens.
Maakt me geen fuck uit, ook al zijn ze paars. Die neus moet eerst een paar keer gebroken worden voordat er wat fatsoenlijks van gemaakt kan worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar wel kneiterlekkere tieten, kan helaas de rest van de fotoshoot niet meer vinden
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dit plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat boeit haar kop nou.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:02 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Maakt me geen fuck uit, ook al zijn ze paars. Die neus moet eerst een paar keer gebroken worden voordat er wat fatsoenlijks van gemaakt kan worden.
Ik heb het net even voor je opgezocht. En ik ben het NIET met je eens. Ze hebben lelijkere tieten; hoewel die er ook wel goed uit zien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ze hebben alledrie betere tieten, daar gaat het om.
D'r moet toch echt een leuk koppie op zitten alvorens ik hem d'r in steek.quote:
Of universitair.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef DurumDoner het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik die 3 mbo-meisjes ook niet zou geven, hoor.
Het is een combinatie van. Een leuk hoofd en een leuk lichaam. Het hoeft niet allemaal perfect te zijn, zeker niet met drank op, maar gewoon leuk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef LasTeR het volgende:
[..]
D'r moet toch echt een leuk koppie op zitten alvorens ik hem d'r in steek.Dat jouw grens nou zo laag ligt.
Een leuk koppie is toch een pré!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een combinatie van. Een leuk hoofd en een leuk lichaam. Het hoeft niet allemaal perfect te zijn, zeker niet met drank op, maar gewoon leuk.
Idd, maar goed, mocht het hbo logistiek zijn o.i.d. dan echt no way dat ik dr zou geven.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:06 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Of universitair.Als ze nou HBO deden...
Dat zeg ik. Maar iemand met een mooi hoofd maar met een Quasimodo rug, daar heb ik geen trek in, bij wijze van spreke.quote:
Heb je al werk?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar iemand met een mooi hoofd maar met een Quasimodo rug, daar heb ik geen trek in, bij wijze van spreke.
Maar ik kijk sowieso als ik meisjes zie niet als eerste naar de tieten of kont, gewoon eerst naar het hoofd. Daar valt of staat het mee.
Dan zou ze misschien mijn ballen even mogen likken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:08 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Idd, maar goed, mocht het hbo logistiek zijn o.i.d. dan echt no way dat ik dr zou geven.
Ben ik het met je eensquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar iemand met een mooi hoofd maar met een Quasimodo rug, daar heb ik geen trek in, bij wijze van spreke.
Maar ik kijk sowieso als ik meisjes zie niet als eerste naar de tieten of kont, gewoon eerst naar het hoofd. Daar valt of staat het mee.
Ze zit dan ook rustig in de kelder.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:07 schreef MarMar het volgende:
Nou, ik ben ontzettend blij dat ik behalve vrouwen ook op mannen val.
Je kan het nu wel heel stoer vinden dat je een hetero gozer bent, maar ffs! Ik doe het jullie niet na!!!
Drie weken een vrouw om me heen en ik word GILLEND gek!
Ligt beetje aan dr reflectieverslagen, toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:09 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan zou ze misschien mijn ballen even mogen likken.
Kankernasty, haal weg man, ahhhh gadver.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:11 schreef Rosbief het volgende:
Hier de rest van de shoot.
Als je dat gemake-upte wijf met hanguiers verkiest boven deze 3 strakke meiskes heb je echt geen smaak imo.
[ afbeelding ]
![]()
Kanker wat een crackhoeren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:11 schreef Rosbief het volgende:
Als je dat gemake-upte wijf met hanguiers verkiest boven deze 3 strakke meiskes heb je echt geen smaak imo.
[ afbeelding ]
![]()
Negatieve feedback is nog steeds feedback.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:10 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ligt beetje aan dr reflectieverslagen, toch?
Ga je best eens doen klootzak.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar wel kneiterlekkere tieten, kan helaas de rest van de fotoshoot niet meer vinden
Die middelstequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:11 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:
Nee, dit is een hele gezonde gedachtengang.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:13 schreef Mi_Mang het volgende:
Maar effe serieus. Later he, zeg maar over 25 jaar en mijn zoon zou met een date thuiskomen. Niet dat ik iets tegen homo's heb, maar van het idee dat er twee mannen hoorbaar staan te ketsen in de kamer naast mij walg ik. Bij een homofiele zoon zou ik eerder zeggen van: ' Ga eens lekker ergens anders naartoe', t.o.v. hetero zoon.
Ga ik nu naar de hel?
You and me both!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
.
Maar! Wel bijna! En anders ga ik wat kuts aanpakken, want ik heb er de pest aan om zonder werk te zitten (ha-ha onderschrift).
Handig om die recessie de schuld te geven. Ik wil nu zelfs helpdesk gaan doen, maar zelfs dat is nauwelijks te vinden zonder dat je afgestudeerd ICT'er bent.quote:
Dom en lekker, en hun vader heeft een A8 en een Gallardoquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:13 schreef DurumDoner het volgende:
Vieze mbo-balie-medewerkster-wijven :R
Ik zou hem afstoten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:16 schreef Lord_Cardigan het volgende:
stel je eens voor dat je zoon in jouw huis met een andere knaap in bed ligt. Dan heb je toch ook het idee dat je gefaald hebt als ouder.
Bij mij zou hij in ieder geval meteen naar één-of-ander streng christelijk internaat gaan.
nogmaals: bah, smeerpijp!
Zou ze nog niet doen, kijk naar die scherpe ellebogen manquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:18 schreef Zaith het volgende:
Jongens jongens, wat doen jullie nou moeilijk?
Zie hier, de oplossing!
[ afbeelding ]
Rob Geus: Daar word ik niet vrolijk van!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:36 schreef Cahir het volgende:
Beetje helemaal over de rooie gaan omdat ik met mijn vriendje in bed leg.
Geslacht: man
Perfect zo!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:18 schreef Zaith het volgende:
Jongens jongens, wat doen jullie nou moeilijk?
Zie hier, de oplossing!
[ afbeelding ]
je bent abuis lieve schat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou het prima vinden als mn zoon homo wasen ik zou 'm laten neuken met wie 'ie wil (zolang het maar geen barebacken is).
En zo zou de hele wereld er over moeten denken
Ik neem 'em zo mee!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:24 schreef Rosbief het volgende:
Hihi, wat een heerlijk goedkope sloerie-meisjes, ik mag ze wel![]()
[ afbeelding ]
En zo is het maar net.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou het prima vinden als mn zoon homo wasen ik zou 'm laten neuken met wie 'ie wil (zolang het maar geen barebacken is).
En zo zou de hele wereld er over moeten denken
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:37 schreef afcajos het volgende:
TS ik waarschuw je alvast, mocht jij het overwegen om later met je anaalriddercompagnon een kindje te adopteren... Ik zal tot de laatste zweetdruppel vechten om jouw kind te pesten met zijn 2 vaders. Ik zal mijn nageslacht opleiden tot Arische duiveltjes en ze naar de school van jouw geadopteerde kind sturen.
Als je dat maar weet. Kinderen met 2 vaders horen gepest te worden.
Dit wilde ik even kwijt.
Ach josje toch, zit je er nou nog steeds mee dat je 2 vaders hebt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:37 schreef afcajos het volgende:
TS ik waarschuw je alvast, mocht jij het overwegen om later met je anaalriddercompagnon een kindje te adopteren... Ik zal tot de laatste zweetdruppel vechten om jouw kind te pesten met zijn 2 vaders. Ik zal mijn nageslacht opleiden tot Arische duiveltjes en ze naar de school van jouw geadopteerde kind sturen.
Dit wilde ik even kwijt.
Don't be hatin'quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach josje toch, zit je er nou nog steeds mee dat je 2 vaders hebt?
En mijn zoon houdt de wc-bril omhoog, alwaar Jos junior jouw Aziaatje z'n hoofd erin duwt. Amen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:37 schreef afcajos het volgende:
Dit wilde ik even kwijt.
Arme josje is emotioneel. Hij was 7 jaar, kwam uit school thuis. Gooit zijn tas met niets er in neer en riep naar zijn vader en oom. Maar niemand antwoordde!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach josje toch, zit je er nou nog steeds mee dat je 2 vaders hebt?
Je weet dat ik van je houquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:41 schreef Lord_Cardigan het volgende:
wat is iedereen ruimdenkend hier. homoseksualiteit is gewoon goor en volgens de bijbel verboden.
Homoseksualiteit is ook precies de oorzaak van de economische crisis.
Iig aids zou niet bestaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet dat ik van je hou
[..]
Hahahahaja als iedereen hetero zou zijn dan zou onze economie echt booming zijn joh
!
Aids is toch een marketingstunt van durex?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:37 schreef afcajos het volgende:
Dit wilde ik even kwijt.
Het aidsvirus is oorspronkelijk een apenziekte. Volgens Goudsmit is het virus bij de mens terechtgekomen door een toegenomen contact tussen mensen en apen: door de jacht op en de handel in apen, het kappen van het Afrikaanse regenwoud en de kolonisatie van Afrika.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:36 schreef Cahir het volgende:
Beetje helemaal over de rooie gaan omdat ik met mijn vriendje in bed leg. Ik zou 'mogelijk seks kunnen hebben', nou ze moest eens weten
klacht: ouders die doen alsof ze vroeger nooit wild waren
wie hebben er voornamelijk aids , juist de homo's als zij niet bestonden was aids nooit een groot probleem geweestquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het aidsvirus is oorspronkelijk een apenziekte[6]. Volgens Goudsmit is het virus bij de mens terechtgekomen door een toegenomen contact tussen mensen en apen: door de jacht op en de handel in apen, het kappen van het Afrikaanse regenwoud en de kolonisatie van Afrika.
Apen zijn homoeuhmm?
Hier spreekt een aids/homo-kenner, leg uit?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:50 schreef gers het volgende:
[..]
wie hebben er voornamelijk aids , juist de homo's als zij niet bestonden was aids nooit een groot probleem geweest
Lol ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:42 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, als je als homofiele man per sé kinderen wilt bats je je zus of moeder toch gewoon eenmalig puur voor de baby, maar je gaat toch geen neger importeren?! Dat is echt zo triest, 2 mannen met zo'n bruine drol like wtf
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:50 schreef gers het volgende:
[..]
wie hebben er voornamelijk aids , juist de homo's als zij niet bestonden was aids nooit een groot probleem geweest
bah afrika zit vol met homosquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:50 schreef gers het volgende:
[..]
Gadverdamme. Al die grote neger piemels die elkaar in de rondte zitten te swaffelen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bah afrika zit vol met homos
Als we naar de paus zouden luisteren was er geen aidsquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]!!!
In Afrika hebben ze bijna allemaal aids, wil je zeggen dat ze daar ook allemaal homo zijn?
Nee want als je seks hebt zonder condoom is dat natuurlijk volkomen veilig en wordt het aids virus echt niet verspreidt ofzo!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:54 schreef gers het volgende:
[..]
Als we naar de paus zouden luisteren was er geen aids
condooms bieden geen bescherming alleen onthouding en seks met degene waarmee je bent getrouwdquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee want als je seks hebt zonder condoom is dat natuurlijk volkomen veilig en wordt het aids virus echt niet verspreidt ofzo!
Echt christelijk hebben heul geen sexquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee want als je seks hebt zonder condoom is dat natuurlijk volkomen veilig en wordt het aids virus echt niet verspreidt ofzo!
Jij luistert wel erg goed als hij het heeft over seksuele onthouding hequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:54 schreef gers het volgende:
[..]
Als we naar de paus zouden luisteren was er geen aids
Hij heeft wel een punt. Als iedereen het bij 1 sekspartner zou houden, zou aids nooit zo snel verspreidt worden. En dus ook geen groot probleem.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
spuit 11quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Als iedereen het bij 1 sekspartner zou houden, zou aids nooit zo snel verspreidt worden. En dus ook geen groot probleem.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij luistert wel erg goed als hij het heeft over seksuele onthouding he![]()
.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij luistert wel erg goed als hij het heeft over seksuele onthouding he![]()
.
Condooms helpen niet joh. Want het aids virusje is zo klein, dat glipt er gewoon langs!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voltooid deelwoord met dtquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand is perfectquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Voltooid deelwoord met dt_!
En dan nog 3x gequoted worden en niemand die er iets over opmerkt.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ook nog star trek quoten en proberen je gelijk ermee te halen, hersenziekequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Small words from a small being, trying to attack what he doesn't understand.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar gast... jij wist toch ook evenal dat het van Star Trek was?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:27 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ook nog star trek quoten en proberen je gelijk ermee te halen, hersenzieke
En zelfs onthouding is al een keer mis gegaan, als je de geruchten mag gelovenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:58 schreef gers het volgende:
[..]
condooms bieden geen bescherming alleen onthouding en seks met degene waarmee je bent getrouwd
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:15 schreef Desmonkey het volgende:
Ow yeah!!
In bed betrapt!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
En zelfs onthouding is al een keer mis gegaan, als je de geruchten mag geloven
Ow yeah!!
In bed betrapt!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow yeah!!
In bed betrapt!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whehe jij bent ook een ridder in de orde van de kringspiertafelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef LethalNinja het volgende:
Whaha ts is faggot, net zoals de andere nerds hier fokkers meld ik dat dat niet kan NOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooo
boeiend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkapte homo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef LethalNinja het volgende:
Whaha ts is faggot, net zoals de andere nerds hier fokkers meld ik dat dat niet kan NOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooo
boeiend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je doet meer dan 2 smileys achter elkaar. Een van de eerste symptomen van homofilie. Helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Zegt onze shoarmaboer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef DurumDoner het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik die 3 mbo-meisjes ook niet zou geven, hoor.![]()
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Misschien is de TS geen achterlader maar een voorlader.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:04 schreef cultheld het volgende:
@TS, je bent een achterlader en laat je reet bewerken door een poepstamper. Hoe denk je dat je moeder zich voelt als jouw lakens weer eens aan de beurt zijn?![]()
Plus hij verstopt teksten in spoilers.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je doet meer dan 2 smileys achter elkaar. Een van de eerste symptomen van homofilie. Helaas.
Wat aantoont dat hij nog steeds in de kast verstopt is. Kom nu maar uit de kast meneertje.
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je doet meer dan 2 smileys achter elkaar. Een van de eerste symptomen van homofilie. Helaas.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: