En zo is het maar net.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou het prima vinden als mn zoon homo wasen ik zou 'm laten neuken met wie 'ie wil (zolang het maar geen barebacken is).
En zo zou de hele wereld er over moeten denken
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:37 schreef afcajos het volgende:
TS ik waarschuw je alvast, mocht jij het overwegen om later met je anaalriddercompagnon een kindje te adopteren... Ik zal tot de laatste zweetdruppel vechten om jouw kind te pesten met zijn 2 vaders. Ik zal mijn nageslacht opleiden tot Arische duiveltjes en ze naar de school van jouw geadopteerde kind sturen.
Als je dat maar weet. Kinderen met 2 vaders horen gepest te worden.
Dit wilde ik even kwijt.
Ach josje toch, zit je er nou nog steeds mee dat je 2 vaders hebt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:37 schreef afcajos het volgende:
TS ik waarschuw je alvast, mocht jij het overwegen om later met je anaalriddercompagnon een kindje te adopteren... Ik zal tot de laatste zweetdruppel vechten om jouw kind te pesten met zijn 2 vaders. Ik zal mijn nageslacht opleiden tot Arische duiveltjes en ze naar de school van jouw geadopteerde kind sturen.
Dit wilde ik even kwijt.
Don't be hatin'quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach josje toch, zit je er nou nog steeds mee dat je 2 vaders hebt?
En mijn zoon houdt de wc-bril omhoog, alwaar Jos junior jouw Aziaatje z'n hoofd erin duwt. Amen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:37 schreef afcajos het volgende:
Dit wilde ik even kwijt.
Arme josje is emotioneel. Hij was 7 jaar, kwam uit school thuis. Gooit zijn tas met niets er in neer en riep naar zijn vader en oom. Maar niemand antwoordde!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach josje toch, zit je er nou nog steeds mee dat je 2 vaders hebt?
Je weet dat ik van je houquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:41 schreef Lord_Cardigan het volgende:
wat is iedereen ruimdenkend hier. homoseksualiteit is gewoon goor en volgens de bijbel verboden.
Homoseksualiteit is ook precies de oorzaak van de economische crisis.
Iig aids zou niet bestaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet dat ik van je hou
[..]
Hahahahaja als iedereen hetero zou zijn dan zou onze economie echt booming zijn joh
!
Aids is toch een marketingstunt van durex?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:37 schreef afcajos het volgende:
Dit wilde ik even kwijt.
Het aidsvirus is oorspronkelijk een apenziekte. Volgens Goudsmit is het virus bij de mens terechtgekomen door een toegenomen contact tussen mensen en apen: door de jacht op en de handel in apen, het kappen van het Afrikaanse regenwoud en de kolonisatie van Afrika.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:36 schreef Cahir het volgende:
Beetje helemaal over de rooie gaan omdat ik met mijn vriendje in bed leg. Ik zou 'mogelijk seks kunnen hebben', nou ze moest eens weten
klacht: ouders die doen alsof ze vroeger nooit wild waren
wie hebben er voornamelijk aids , juist de homo's als zij niet bestonden was aids nooit een groot probleem geweestquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het aidsvirus is oorspronkelijk een apenziekte[6]. Volgens Goudsmit is het virus bij de mens terechtgekomen door een toegenomen contact tussen mensen en apen: door de jacht op en de handel in apen, het kappen van het Afrikaanse regenwoud en de kolonisatie van Afrika.
Apen zijn homoeuhmm?
Hier spreekt een aids/homo-kenner, leg uit?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:50 schreef gers het volgende:
[..]
wie hebben er voornamelijk aids , juist de homo's als zij niet bestonden was aids nooit een groot probleem geweest
Lol ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:42 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, als je als homofiele man per sé kinderen wilt bats je je zus of moeder toch gewoon eenmalig puur voor de baby, maar je gaat toch geen neger importeren?! Dat is echt zo triest, 2 mannen met zo'n bruine drol like wtf
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:50 schreef gers het volgende:
[..]
wie hebben er voornamelijk aids , juist de homo's als zij niet bestonden was aids nooit een groot probleem geweest
bah afrika zit vol met homosquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:50 schreef gers het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |