idd, vuile vieze homoquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:37 schreef Hondenfluitje het volgende:
Geslacht: Man
Verklaart een hoop.
vieze gaylordquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:36 schreef Cahir het volgende:
Beetje helemaal over de rooie gaan omdat ik met mijn vriendje in bed leg. Ik zou 'mogelijk seks kunnen hebben', nou ze moest eens weten
klacht: ouders die doen alsof ze vroeger nooit wild waren
Huub Hangop – Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkantquote:
ieuhwwquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:37 schreef Hondenfluitje het volgende:
Geslacht: Man
Verklaart een hoop.
Daar hoef je geen homo voor te zijn.quote:
Ok...een ruggetuffer dan, darmtoerist, bruinwerker?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Daar hoef je geen homo voor te zijn.
En dat arme moedertje maar denken dattie aan de diarree is geraakt van de hachee (en zich maar afvragen waar die yoghurt dan vandaan kwam, want hij had helemaal geen toetje op)quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:54 schreef Koploperkopper het volgende:
En je moeder je bed weer laten verschonen he, smeerlap.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat arme moedertje maar denken dattie aan de diarree is geraakt van de hachee (en zich maar afvragen waar die yoghurt dan vandaan kwam, want hij had helemaal geen toetje op)
AAAAAARGHH gadverdammequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat arme moedertje maar denken dattie aan de diarree is geraakt van de hachee (en zich maar afvragen waar die yoghurt dan vandaan kwam, want hij had helemaal geen toetje op)
Oh, nah, dan is er van dat kindjes ploepen voor je 15e iig geen sprakequote:
Ja gadver, die drol een beetje terug duwen enzoquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef Synthesist het volgende:
Dat je liever omgaat met mannen, met ze samen woont enzo kan ik begrijpen
maar seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |