quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:07 schreef Juicyhil het volgende:
Hihi, hoef ik me niet meer alleen te voelen.
Jij ook he.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:09 schreef KirkLazarus het volgende:
Baaaaaaaaaaaaah meerdere homo's op Internet!!
Wijsgeer de_ananas had het al lang van te voren voorspeld.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:07 schreef Juicyhil het volgende:
Hihi, hoef ik me niet meer alleen te voelen.
Ja en hij staat niet eens helemaal alleenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:10 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Jammer dat TS zich er niet meer in mengt, de laffe nicht!
Kasthomo-alertquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:10 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Jammer dat TS zich er niet meer in mengt, de laffe nicht!
+1quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:20 schreef Lord_Cardigan het volgende:
is ts echt een man?
zo ja: GADVERDAMME!!! IK ZEG GADVER, GADVERDAMME!!!!!!111!!!
wat goor
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Must... save... the... Internet... from... fags...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:50 schreef Pek het volgende:
[..]
Ok...een ruggetuffer dan, darmtoerist, bruinwerker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do you think you will walk away untested?
iewquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:12 schreef KirkLazarus het volgende:
Must... save... the... Internet... from... fags...
[ afbeelding ]
Homofiel 3 is ook gevonden!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
iew![]()
Moet je die ogen zien, helemaal paars achter d'r oogleden
En die wenkbrowsersnet als bij een stripfiguur
Verder heeft ze hangtieten met enorme schoteltepels
Ik homofiel omdat ik niet elk willekeurig middelmatig wijf wil batsen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Homofiel 3 is ook gevonden!
McCarthy, waar ben je?
Wat!?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
iew![]()
Geef toe dat je gewoon een beetje wilde rellen en dat wijf ruimschoots zou doen. Anders blijft dat watermerk op jouw username. En dat wil ik ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik homofiel omdat ik niet elk willekeurig middelmatig wijf wil batsen?
quote:
Sorry, ik zou haar serieus niet willen doen, dan liever haar dochters.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geef toe dat je gewoon een beetje wilde rellen en dat wijf ruimschoots zou doen. Anders blijft dat watermerk op jouw username. En dat wil ik ook niet.
Wat heeft die middelste een vieze bek zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Sorry, ik zou haar serieus niet willen doen, dan liever haar dochters.![]()
[ afbeelding ]
Die zijn alledrie lelijker, maar ik zou ze nog doen. Come on, je bent een man of niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:59 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Sorry, ik zou haar serieus niet willen doen, dan liever haar dochters.op de cellulitisreet van no.3 na dan.
[ afbeelding ]
Maar wel kneiterlekkere tieten, kan helaas de rest van de fotoshoot niet meer vindenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat heeft die middelste een vieze bek zeg.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
iew![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
Ze hebben alledrie betere tieten, daar gaat het om.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die zijn alledrie lelijker, maar ik zou ze nog doen. Come on, je bent een man of niet.Vrouwen mogen hoge grenzen hebben, maar mannen hebben grensverlagende hormonen en moeten daar trots op zijn. En sowieso is dat ene model van niet bepalend in de buurt van een grens.
Maakt me geen fuck uit, ook al zijn ze paars. Die neus moet eerst een paar keer gebroken worden voordat er wat fatsoenlijks van gemaakt kan worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar wel kneiterlekkere tieten, kan helaas de rest van de fotoshoot niet meer vinden
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dit plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat boeit haar kop nou.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:02 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Maakt me geen fuck uit, ook al zijn ze paars. Die neus moet eerst een paar keer gebroken worden voordat er wat fatsoenlijks van gemaakt kan worden.
Ik heb het net even voor je opgezocht. En ik ben het NIET met je eens. Ze hebben lelijkere tieten; hoewel die er ook wel goed uit zien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ze hebben alledrie betere tieten, daar gaat het om.
D'r moet toch echt een leuk koppie op zitten alvorens ik hem d'r in steek.quote:
Of universitair.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef DurumDoner het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik die 3 mbo-meisjes ook niet zou geven, hoor.
Het is een combinatie van. Een leuk hoofd en een leuk lichaam. Het hoeft niet allemaal perfect te zijn, zeker niet met drank op, maar gewoon leuk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef LasTeR het volgende:
[..]
D'r moet toch echt een leuk koppie op zitten alvorens ik hem d'r in steek.Dat jouw grens nou zo laag ligt.
Een leuk koppie is toch een pré!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een combinatie van. Een leuk hoofd en een leuk lichaam. Het hoeft niet allemaal perfect te zijn, zeker niet met drank op, maar gewoon leuk.
Idd, maar goed, mocht het hbo logistiek zijn o.i.d. dan echt no way dat ik dr zou geven.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:06 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Of universitair.Als ze nou HBO deden...
Dat zeg ik. Maar iemand met een mooi hoofd maar met een Quasimodo rug, daar heb ik geen trek in, bij wijze van spreke.quote:
Heb je al werk?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar iemand met een mooi hoofd maar met een Quasimodo rug, daar heb ik geen trek in, bij wijze van spreke.
Maar ik kijk sowieso als ik meisjes zie niet als eerste naar de tieten of kont, gewoon eerst naar het hoofd. Daar valt of staat het mee.
Dan zou ze misschien mijn ballen even mogen likken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:08 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Idd, maar goed, mocht het hbo logistiek zijn o.i.d. dan echt no way dat ik dr zou geven.
Ben ik het met je eensquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar iemand met een mooi hoofd maar met een Quasimodo rug, daar heb ik geen trek in, bij wijze van spreke.
Maar ik kijk sowieso als ik meisjes zie niet als eerste naar de tieten of kont, gewoon eerst naar het hoofd. Daar valt of staat het mee.
Ze zit dan ook rustig in de kelder.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:07 schreef MarMar het volgende:
Nou, ik ben ontzettend blij dat ik behalve vrouwen ook op mannen val.
Je kan het nu wel heel stoer vinden dat je een hetero gozer bent, maar ffs! Ik doe het jullie niet na!!!
Drie weken een vrouw om me heen en ik word GILLEND gek!
Ligt beetje aan dr reflectieverslagen, toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:09 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan zou ze misschien mijn ballen even mogen likken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |