Kankernasty, haal weg man, ahhhh gadver.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:11 schreef Rosbief het volgende:
Hier de rest van de shoot.
Als je dat gemake-upte wijf met hanguiers verkiest boven deze 3 strakke meiskes heb je echt geen smaak imo.
[ afbeelding ]
![]()
Kanker wat een crackhoeren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:11 schreef Rosbief het volgende:
Als je dat gemake-upte wijf met hanguiers verkiest boven deze 3 strakke meiskes heb je echt geen smaak imo.
[ afbeelding ]
![]()
Negatieve feedback is nog steeds feedback.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:10 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ligt beetje aan dr reflectieverslagen, toch?
Ga je best eens doen klootzak.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar wel kneiterlekkere tieten, kan helaas de rest van de fotoshoot niet meer vinden
Die middelstequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:11 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:
Nee, dit is een hele gezonde gedachtengang.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:13 schreef Mi_Mang het volgende:
Maar effe serieus. Later he, zeg maar over 25 jaar en mijn zoon zou met een date thuiskomen. Niet dat ik iets tegen homo's heb, maar van het idee dat er twee mannen hoorbaar staan te ketsen in de kamer naast mij walg ik. Bij een homofiele zoon zou ik eerder zeggen van: ' Ga eens lekker ergens anders naartoe', t.o.v. hetero zoon.
Ga ik nu naar de hel?
You and me both!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
.
Maar! Wel bijna! En anders ga ik wat kuts aanpakken, want ik heb er de pest aan om zonder werk te zitten (ha-ha onderschrift).
Handig om die recessie de schuld te geven. Ik wil nu zelfs helpdesk gaan doen, maar zelfs dat is nauwelijks te vinden zonder dat je afgestudeerd ICT'er bent.quote:
Dom en lekker, en hun vader heeft een A8 en een Gallardoquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:13 schreef DurumDoner het volgende:
Vieze mbo-balie-medewerkster-wijven :R
Ik zou hem afstoten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:16 schreef Lord_Cardigan het volgende:
stel je eens voor dat je zoon in jouw huis met een andere knaap in bed ligt. Dan heb je toch ook het idee dat je gefaald hebt als ouder.
Bij mij zou hij in ieder geval meteen naar één-of-ander streng christelijk internaat gaan.
nogmaals: bah, smeerpijp!
Zou ze nog niet doen, kijk naar die scherpe ellebogen manquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:18 schreef Zaith het volgende:
Jongens jongens, wat doen jullie nou moeilijk?
Zie hier, de oplossing!
[ afbeelding ]
Rob Geus: Daar word ik niet vrolijk van!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:36 schreef Cahir het volgende:
Beetje helemaal over de rooie gaan omdat ik met mijn vriendje in bed leg.
Geslacht: man
Perfect zo!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:18 schreef Zaith het volgende:
Jongens jongens, wat doen jullie nou moeilijk?
Zie hier, de oplossing!
[ afbeelding ]
je bent abuis lieve schat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou het prima vinden als mn zoon homo wasen ik zou 'm laten neuken met wie 'ie wil (zolang het maar geen barebacken is).
En zo zou de hele wereld er over moeten denken
Ik neem 'em zo mee!quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:24 schreef Rosbief het volgende:
Hihi, wat een heerlijk goedkope sloerie-meisjes, ik mag ze wel![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |